Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Poradnik do gry Car Mechanic Simulator 2014 to kompletna solucja wraz z wyszczególnieniem elementów samochodu przeznaczonych do naprawy i wymiany, a także spisem wyzwań i zadań. Nie zabrakło porad dotyczących czynności związanych z funkcjonowaniem garażu.

2 września 2014Autor solucji: ElMundo (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do Car Mechanic Simulator 2014 to kompletny przewodnik pozwalający odkryć wszystkie tajniki pracy mechanika samochodowego w wirtualnym garażu - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Poradnik do Car Mechanic Simulator 2014 to kompletny przewodnik pozwalający odkryć wszystkie tajniki pracy mechanika samochodowego w wirtualnym garażu. Znalazł się tutaj kompletny opis przejścia wszystkich misji dostępnych w ramach kampanii dla jednego gracza, wraz z wyszczególnieniem elementów samochodu przeznaczonych do naprawy i wymiany, dokładnymi ilustracjami oraz spisem wyzwań i zadań, które składają się na kompletny obraz zlecenia otrzymanego przez gracza wraz z gratyfikacją pieniężną uzyskiwaną za ich zaliczenie. Nie brak tutaj także porad ogólnych związanych z funkcjonowaniem warsztatu samochodowego oraz obsługą poszczególnych pojazdów - ponadto poradnik zawiera także opis jazdy testowej, książek serwisowych oraz wirtualne spacery po garażach, w których przedstawione zostały wszystkie newralgiczne punkty ułatwiające nam pracę nad kolejnymi zleceniami. Sekcja porad dodatkowo została poszerzona o fragmenty dotyczące naprawy używanych części oraz sposoby przedostawania się do wybranych części pojazdu. Solucję uzupełnia także lista wszystkich części dostępnych w sklepie wraz z ich ceną oraz elementem samochodu, w którym znajdują one zastosowanie.

Zawartość poradnika do gry Car Mechanic Simulator 2014:

  • Szczegółowy opis przejścia wszystkich misji dostępnych w ramach kampanii dla pojedynczego gracza
  • Szereg porad dotyczących czynności związanych z funkcjonowaniem garażu - jazd testowych, diagnostyki, obsługi sklepu czy też najprostszych operacji związanych z wymianą oleju czy opon
  • Wirtualne spacery po trzech garażach odsłaniające najważniejsze elementy ich wyposażenia
  • Opisy jazdy testowej, ścieżki diagnostycznej i chip tuningu

Amadeusz "ElMundo" Cyganek

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 2 września 2014.

komentarze czytelników

maxor najlepszy  2014-03-31 - 01:22

W poradniku jest błąd. Przy wymianie oleju nie trzeba płacić 100 USD za czyszczenie podłogi wystarczy użyć pojemnika z olejem (czerwony zbiornik na kółkach) i podstawić go pod spód samochodu (trzeba dobrze wymierzyć). Dodatkowo nie pokrywają się polskie nazwy z oficjalną polską wersją językową.

Qbson7 Games  2014-06-11 - 19:10

Dokładnie. Po co tracić pieniądze na czyszczenie? I chciałbym aby zostały poprawione polskie nazwy części :)

xpiotr  2014-11-19 - 16:40

Wymieniłem wszystkie części w tym aucie na nowe. Wszystkie które można wymienić i nic nie mogę skończyć tego zadania:( Pomocy!