Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Poradnik do Car Mechanic Simulator 2014 to kompletny przewodnik pozwalający odkryć wszystkie tajniki pracy mechanika samochodowego w wirtualnym garażu. Znalazł się tutaj kompletny opis przejścia wszystkich misji dostępnych w ramach kampanii dla jednego gracza, wraz z wyszczególnieniem elementów samochodu przeznaczonych do naprawy i wymiany, dokładnymi ilustracjami oraz spisem wyzwań i zadań, które składają się na kompletny obraz zlecenia otrzymanego przez gracza wraz z gratyfikacją pieniężną uzyskiwaną za ich zaliczenie. Nie brak tutaj także porad ogólnych związanych z funkcjonowaniem warsztatu samochodowego oraz obsługą poszczególnych pojazdów - ponadto poradnik zawiera także opis jazdy testowej, książek serwisowych oraz wirtualne spacery po garażach, w których przedstawione zostały wszystkie newralgiczne punkty ułatwiające nam pracę nad kolejnymi zleceniami. Sekcja porad dodatkowo została poszerzona o fragmenty dotyczące naprawy używanych części oraz sposoby przedostawania się do wybranych części pojazdu. Solucję uzupełnia także lista wszystkich części dostępnych w sklepie wraz z ich ceną oraz elementem samochodu, w którym znajdują one zastosowanie.

Zawartość poradnika do gry Car Mechanic Simulator 2014:

  • Szczegółowy opis przejścia wszystkich misji dostępnych w ramach kampanii dla pojedynczego gracza
  • Szereg porad dotyczących czynności związanych z funkcjonowaniem garażu - jazd testowych, diagnostyki, obsługi sklepu czy też najprostszych operacji związanych z wymianą oleju czy opon
  • Wirtualne spacery po trzech garażach odsłaniające najważniejsze elementy ich wyposażenia
  • Opisy jazdy testowej, ścieżki diagnostycznej i chip tuningu

Amadeusz "ElMundo" Cyganek

Informacje o Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Autor : Amadeusz ElMundo Cyganek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 120, ilustracje: 180 .

Popularne strony w Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

31.03.2014 01:22
maxor najlepszy
3
Junior

W poradniku jest błąd. Przy wymianie oleju nie trzeba płacić 100 USD za czyszczenie podłogi wystarczy użyć pojemnika z olejem (czerwony zbiornik na kółkach) i podstawić go pod spód samochodu (trzeba dobrze wymierzyć). Dodatkowo nie pokrywają się polskie nazwy z oficjalną polską wersją językową.

11.06.2014 19:10
odpowiedz
Qbson7 Games
1
Junior

Dokładnie. Po co tracić pieniądze na czyszczenie? I chciałbym aby zostały poprawione polskie nazwy części :)

19.11.2014 16:40
odpowiedz
xpiotr
1
Junior

Wymieniłem wszystkie części w tym aucie na nowe. Wszystkie które można wymienić i nic nie mogę skończyć tego zadania:( Pomocy!

27.02.2015 18:27
odpowiedz
Łukassssszzzzz
1
Junior

Mam ten sam problem, wykręciłem z samochodu WSZYSTKIE części i nie dało to efektu. :( Proszę o pomoc

04.03.2015 22:22
odpowiedz
lexus86
1
Junior

Ja też miałem kilka razy taki problem, niestety trzeba zrestować zlecenie i zacząć od nowa, to chyba błąd gry - ma tendencje że jeśli zrobimy coś nie po myśli gry tylko zakombinujemy, to nie odhacza nam na liście.

Car Mechanic Simulator 2014 - screen - 2013-09-27 - 270486Car Mechanic Simulator 2014 - screen - 2013-09-27 - 270485Car Mechanic Simulator 2014 - screen - 2013-09-27 - 270484Car Mechanic Simulator 2014 - screen - 2013-09-27 - 270483Car Mechanic Simulator 2014 - screen - 2013-09-27 - 270482Car Mechanic Simulator 2014 - screen - 2013-09-27 - 270481Car Mechanic Simulator 2014 - screen - 2013-09-27 - 270480Car Mechanic Simulator 2014 - screen - 2013-09-27 - 270479Car Mechanic Simulator 2014 - screen - 2013-09-27 - 270478