Dead Island Riptide - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Dead Island Riptide to między innymi kompletny opis przejścia wszystkich zadań (zarówno głównych jak i pobocznych), a także wszystkich sekretów. W opracowaniu nie zabrakło licznych wskazówek oraz pełnej listy osiągnięć.

6 maja 2013Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Nieoficjalny poradnik do gry Dead Island Riptide ma do zaoferowania przede wszystkim bardzo dokładny i wzbogacony licznymi obrazkami oraz mapami opis przejścia wszystkich jej głównych zadań - Dead Island Riptide - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Dead Island Riptide ma do zaoferowania przede wszystkim bardzo dokładny i wzbogacony licznymi obrazkami oraz mapami opis przejścia wszystkich jej głównych zadań. Omówienia poszczególnych etapów zawierają między innymi wskazówki na temat wypełniania otrzymywanych poleceń, skutecznego radzenia sobie z napotykanymi zagrożeniami oraz eksploracji okolicy w poszukiwaniu zapasów i innych przydatnych rzeczy.

W niniejszym poradniku znalazły się też między innymi opisy wszystkich możliwych do odblokowania opcjonalnych misji oraz szczegółowe informacje na temat lokalizacji wszystkich ukrytych w grze sekretów (znajdziek). W końcowej części poradnika dodano ponadto odrębne rozdziały poświęcone walce, wyposażeniu, rozwojowi postaci, typom zombiaków oraz zdobywaniu osiągnięć/trofeów.

Poradnik do gry Dead Island Riptide to:

  • kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich głównych zadań
  • omówienie wszystkich pobocznych misji
  • lokalizacje wszystkich dostępnych sekretów (znajdziek)
  • wskazówki dotyczące rozwoju postaci i doboru wyposażenia
  • wskazówki dotyczące walki i eliminacji różnych odmian zombiaków
  • pełna lista osiągnięć/trofeów
W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne - Dead Island Riptide - poradnik do gry

Oznaczenia kolorystyczne w poradniku

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Brązowy kolor użyty został do oznaczania imion spotykanych w trakcie rozgrywki ważnych postaci niezależnych.
  • Niebieski kolor użyty został do oznaczania odwiedzanych lokacji.
  • Zielony kolor użyty został do oznaczania odnajdywanych w toku zabawy standardowych przedmiotów (broń, amunicja, surowce, medykamenty itp.).
  • Pomarańczowy kolor użyty został do oznaczania odnajdywanych unikalnych przedmiotów niezbędnych do zaliczania zadań (np. kluczy), a także sekretów (znajdziek).

Dodatkowo nazwy wszystkich pojawiających się w opisie zadań oznaczone zostały pogrubioną czcionką.

Dead Island Riptide - PORADNIK UKOŃCZONY

6 maja 2013 – ukończono prace nad poradnikiem. Załączono między innymi - początkowe rozdziały opisujące wybór postaci, jej rozwój i wyposażenie; bestiariusz oraz wyzwania i osiągnięcia. Zakończono również prace nad sekretami, zadaniami pobocznymi, drużynowymi i wydarzeniami.

30 kwietnia 2013 – zakończono solucję zadań głównych, a także dodano szereg pobocznych głównie z Henderson. Zaktualizowano również wydarzenia tego regionu.

26 kwietnia 2013 – dodano 4 kolejne rozdziały związane z zadaniami głównymi oraz zadania poboczne, wydarzenia i sekrety obszaru Henderson.

23 kwietnia 2013 – opublikowano 6 pierwszych rozdziałów solucji dotyczącej zadań głównych, a także – zadania poboczne rozgrywające się w dżungli. Ponadto dołączono opisy wydarzeń z tego obszaru oraz sekrety.

Jacek „Stranger” Hałas (www.gry–online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Dead Island Riptide - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 6 maja 2013.

komentarze czytelników (42)

Stranger.  2013-05-05 - 19:52

Widać więcej osób ma problem z osiągnięciami: http://steamcommunity.com/app/216250/discussions/0/828936719123525994/#c828937979278751637 (chociaż 0.3% graczy odblokowało osiągnięcie Kolekcjoner także nie jest to tak, że u wszystkich ono nie działa) Pewnie trzeba poczekać na jakąś łatkę.

azahriel 666  2013-05-05 - 21:33

Witam.Mam pytanie w zwiazku do ukrytych osiagniec.Czy zdobywa sie je przechodzac fabularny watek?Czy naprawde sa ukryte

Stranger.  2013-05-05 - 22:10

azahriel 666 --> Wszystkie ukryte achievementy związane są z zadaniami... większość z głównymi questami czyli odblokowywane są automatycznie i tylko kilka z pobocznymi.

rubi72  2013-05-05 - 23:01

gdzie znajdę: akta nr8,przewodnik nr15,pocztówka nr12 i nagranie nr5?w poradniku tego niema:(

azahriel 666  2013-05-06 - 05:55

Dziekuje Stranger. rubi72 ja jak czegos tu nie znalazlem to znalazlem na Youtube.Linku nie podam bo nie wiem czy tu mozna

Deoknife  2013-05-06 - 11:51

wiadomo już o której godzinie bedzie pelny poradnik? :)

Terrag  2013-05-06 - 12:48

@Deoknife - na WWW jest już kompletny. Wersja PDF pojawi się natomiast w dniu dzisiejszym (13-05-06) do godziny 16.

Deoknife  2013-05-07 - 15:01

Coś jest EWIDENTNIE nie tak.. Mam 51 pobocznych zrobionych, 28 głownych a mam 78/80.. Pomoże ktoś? Bo na Tuska w tym przypadku chyba nie mogę zwalić..:/

Deoknife  2013-05-07 - 15:29

Chyba wiem co jest nie tak, wydaję mi się STRANGER, że zapomniałeś o jednym bosie w martwej strefie, bo tego Achivementa też mi nie zaliczyło bo mam 12/13.

azahriel 666  2013-05-09 - 08:36

nie zaliczyło mi dwóch osiągnięć ( gra mi zaliczyła ale steam nie) "Kolekcjoner" i "Do usług" Wie ktos co nalezaloby zrobic zeby Steam zaliczyl?

azahriel 666  2013-05-09 - 09:14

Nie zaliczyło mi także "Dream Team" i Człowiek sukcesu"(gra tak ale steam niet)

Stranger.  2013-05-09 - 09:25

Deoknife --> Zaraz to sprawdzę. W każdym razie dobrze mi zaliczyło osiągnięcie >>> Aha, już wiem. "Brakujący" trzynasty boss to Joe "Ogr" Somare, którego zabija się w ramach wykonywania głównego zadania Zbawianie świętego (gra nie dodaje do dziennika oddzielnego zadania związanego z tym potworem).

Panc  2013-05-09 - 12:44

azahriel 666 --> jak sprawdzić, które zadania zaliczył steam?

Panc  2013-05-09 - 15:23

sry, pomyliłem nazwy zadań z osiągnięciami!

C7_4K  2013-05-11 - 05:31

te projekty które tm są wypisane to nie są wszystkie

wilczyn  2013-05-11 - 17:58

Tak jak pisze C7_4K brakuje kilku projektów. W poradniku jest opis 67 a mi się udało zdobyć 71. Oczywiście jeżeli to są wszystkie, które można znaleźć:) Te których nie ma tutaj to 'Bomba ogłuszająca', 'Projekt amunicji do pistoletu', 'Szatkownica' i 'Toksyna'. Wydaje mi się, że miał je w sprzedaży Alex ale nie jestem pewny.

BaggerVance  2013-05-12 - 22:37

Czy ktoś wie, czy można dostać się do wschodniej części Henderson (na drugim brzegu)? Praktycznie skończyłem grę, zostało mi tylko finałowe wejście na łódź i byłoby trochę bez sensu, gdyby cała tamta część miasta była nieaktywna jeśli pokazali to na mapie...

azahriel 666  2013-05-14 - 22:51

Moim skromnym zdaniem;za jakiś czas wyjdzie dodatek płatny w którym zostanie umieszczony nowy teren do zbadania...

MMati  2013-06-09 - 12:43

Mi Steam nie zaliczył łowcy a gra tak a to dlatego że zdobyłem 2 osiągnięcia na ras to jest stały problem Dead Island . Napisze zaraz do pomocy może da się to jakoś naprawić wam też to polecam bo jeżeli dużo osób to ma to wyjdzie łatka która to naprawi .!

koma944  2013-09-02 - 21:01

Niedawno wyszedł patch który w końcu zaliczał brakujące osiągnięcia.