Dead Island Riptide - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Dead Island Riptide to między innymi kompletny opis przejścia wszystkich zadań (zarówno głównych jak i pobocznych), a także wszystkich sekretów. W opracowaniu nie zabrakło licznych wskazówek oraz pełnej listy osiągnięć.

6 maja 2013Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Nieoficjalny poradnik do gry Dead Island Riptide ma do zaoferowania przede wszystkim bardzo dokładny i wzbogacony licznymi obrazkami oraz mapami opis przejścia wszystkich jej głównych zadań - Dead Island Riptide - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Dead Island Riptide ma do zaoferowania przede wszystkim bardzo dokładny i wzbogacony licznymi obrazkami oraz mapami opis przejścia wszystkich jej głównych zadań. Omówienia poszczególnych etapów zawierają między innymi wskazówki na temat wypełniania otrzymywanych poleceń, skutecznego radzenia sobie z napotykanymi zagrożeniami oraz eksploracji okolicy w poszukiwaniu zapasów i innych przydatnych rzeczy.

W niniejszym poradniku znalazły się też między innymi opisy wszystkich możliwych do odblokowania opcjonalnych misji oraz szczegółowe informacje na temat lokalizacji wszystkich ukrytych w grze sekretów (znajdziek). W końcowej części poradnika dodano ponadto odrębne rozdziały poświęcone walce, wyposażeniu, rozwojowi postaci, typom zombiaków oraz zdobywaniu osiągnięć/trofeów.

Poradnik do gry Dead Island Riptide to:

  • kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich głównych zadań
  • omówienie wszystkich pobocznych misji
  • lokalizacje wszystkich dostępnych sekretów (znajdziek)
  • wskazówki dotyczące rozwoju postaci i doboru wyposażenia
  • wskazówki dotyczące walki i eliminacji różnych odmian zombiaków
  • pełna lista osiągnięć/trofeów
W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne - Dead Island Riptide - poradnik do gry

Oznaczenia kolorystyczne w poradniku

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Brązowy kolor użyty został do oznaczania imion spotykanych w trakcie rozgrywki ważnych postaci niezależnych.
  • Niebieski kolor użyty został do oznaczania odwiedzanych lokacji.
  • Zielony kolor użyty został do oznaczania odnajdywanych w toku zabawy standardowych przedmiotów (broń, amunicja, surowce, medykamenty itp.).
  • Pomarańczowy kolor użyty został do oznaczania odnajdywanych unikalnych przedmiotów niezbędnych do zaliczania zadań (np. kluczy), a także sekretów (znajdziek).

Dodatkowo nazwy wszystkich pojawiających się w opisie zadań oznaczone zostały pogrubioną czcionką.

Dead Island Riptide - PORADNIK UKOŃCZONY

6 maja 2013 - ukończono prace nad poradnikiem. Załączono między innymi - początkowe rozdziały opisujące wybór postaci, jej rozwój i wyposażenie; bestiariusz oraz wyzwania i osiągnięcia. Zakończono również prace nad sekretami, zadaniami pobocznymi, drużynowymi i wydarzeniami.

30 kwietnia 2013 - zakończono solucję zadań głównych, a także dodano szereg pobocznych głównie z Henderson. Zaktualizowano również wydarzenia tego regionu.

26 kwietnia 2013 - dodano 4 kolejne rozdziały związane z zadaniami głównymi oraz zadania poboczne, wydarzenia i sekrety obszaru Henderson.

23 kwietnia 2013 - opublikowano 6 pierwszych rozdziałów solucji dotyczącej zadań głównych, a także - zadania poboczne rozgrywające się w dżungli. Ponadto dołączono opisy wydarzeń z tego obszaru oraz sekrety.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Dead Island Riptide - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 6 maja 2013.

Komentarze Czytelników (45)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
04.05.2013 16:49
odpowiedz
Panc
9
Legionista

Udało mi się znaleźć: "Znowu razem"

04.05.2013 20:36
odpowiedz
rubi72
8
Legionista

gdzie namierzyć drugiego bliźniaka żeby odblokować trofeum-”Bliźniacy“?ktoś wie?

04.05.2013 21:30
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

rubi72 --> Przystań promu w Panai - pierwszy jest na plaży, a drugi w magazynie niedaleko przystani promowej (musisz dotrzeć na balkonik za billboardem, na którym pozostawiono m.in. snajperkę, doprowadzając do otwarcia drzwi magazynu).

04.05.2013 21:54
odpowiedz
rubi72
8
Legionista

ha znalazłem ścierwojada:)dzięki

05.05.2013 18:01
odpowiedz
wilczyn
43
Konsul

Witam
Mam pytanie odnośnie osiągnięcia kolekcjoner. Mam już znalezione wszystkie dzienniki, nagrania, tajne akta, pocztówki i przewodniki a osiągnięcia mi nie zaliczyło. Czy, żeby je zdobyć trzeba też znaleźć wszystkie projekty i przedmioty z zadań np. pamiątkowe zdjęcia?

05.05.2013 18:37
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

wilczyn --> Sprawdź czy gra zaliczyła ci 60 czy 61 znajdziek. Jeśli 60 to niestety padłeś ofiarą buga i z tego co ludzie piszą na forach trzeba rozpocząć grę od nowa, tak by ponownie zebrać wszystkie sekrety.

05.05.2013 19:23
odpowiedz
wilczyn
43
Konsul

To chyba mam tego buga już na stałe, bo grę przeszedłem drugi raz drugą postacią i mimo 61 znajdziek achik nie chce wejść :( To znaczy w grze osiągnięcie mi zaliczyło, ale nie zaliczyło mi na steamie na stronie głównej gdy odpalam grę.

05.05.2013 19:52
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

Widać więcej osób ma problem z osiągnięciami:
http://steamcommunity.com/app/216250/discussions/0/828936719123525994/#c828937979278751637
(chociaż 0.3% graczy odblokowało osiągnięcie Kolekcjoner także nie jest to tak, że u wszystkich ono nie działa)

Pewnie trzeba poczekać na jakąś łatkę.

05.05.2013 21:33
odpowiedz
azahriel 666
3
Legionista

Witam.Mam pytanie w zwiazku do ukrytych osiagniec.Czy zdobywa sie je przechodzac fabularny watek?Czy naprawde sa ukryte

05.05.2013 22:10
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

azahriel 666 --> Wszystkie ukryte achievementy związane są z zadaniami... większość z głównymi questami czyli odblokowywane są automatycznie i tylko kilka z pobocznymi.

05.05.2013 23:01
odpowiedz
rubi72
8
Legionista

gdzie znajdę: akta nr8,przewodnik nr15,pocztówka nr12 i nagranie nr5?w poradniku tego niema:(

06.05.2013 05:55
odpowiedz
azahriel 666
3
Legionista

Dziekuje Stranger.
rubi72 ja jak czegos tu nie znalazlem to znalazlem na Youtube.Linku nie podam bo nie wiem czy tu mozna

06.05.2013 11:51
odpowiedz
Deoknife
2
Junior

wiadomo już o której godzinie bedzie pelny poradnik? :)

06.05.2013 12:48
odpowiedz
Terrag
87
Konsul

@Deoknife - na WWW jest już kompletny. Wersja PDF pojawi się natomiast w dniu dzisiejszym (13-05-06) do godziny 16.

07.05.2013 15:01
odpowiedz
Deoknife
2
Junior

Coś jest EWIDENTNIE nie tak.. Mam 51 pobocznych zrobionych, 28 głownych a mam 78/80.. Pomoże ktoś? Bo na Tuska w tym przypadku chyba nie mogę zwalić..:/

07.05.2013 15:29
odpowiedz
Deoknife
2
Junior

Chyba wiem co jest nie tak, wydaję mi się STRANGER, że zapomniałeś o jednym bosie w martwej strefie, bo tego Achivementa też mi nie zaliczyło bo mam 12/13.

09.05.2013 08:36
odpowiedz
azahriel 666
3
Legionista

nie zaliczyło mi dwóch osiągnięć ( gra mi zaliczyła ale steam nie) "Kolekcjoner" i "Do usług"
Wie ktos co nalezaloby zrobic zeby Steam zaliczyl?

09.05.2013 09:14
odpowiedz
azahriel 666
3
Legionista

Nie zaliczyło mi także "Dream Team" i Człowiek sukcesu"(gra tak ale steam niet)

09.05.2013 09:25
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

Deoknife --> Zaraz to sprawdzę. W każdym razie dobrze mi zaliczyło osiągnięcie >>>

Aha, już wiem. "Brakujący" trzynasty boss to Joe "Ogr" Somare, którego zabija się w ramach wykonywania głównego zadania Zbawianie świętego (gra nie dodaje do dziennika oddzielnego zadania związanego z tym potworem).

09.05.2013 12:44
odpowiedz
Panc
9
Legionista

azahriel 666 --> jak sprawdzić, które zadania zaliczył steam?

09.05.2013 15:23
odpowiedz
Panc
9
Legionista

sry, pomyliłem nazwy zadań z osiągnięciami!

11.05.2013 05:31
odpowiedz
C7_4K
3
Junior

te projekty które tm są wypisane to nie są wszystkie

11.05.2013 17:58
odpowiedz
wilczyn
43
Konsul

Tak jak pisze C7_4K brakuje kilku projektów. W poradniku jest opis 67 a mi się udało zdobyć 71. Oczywiście jeżeli to są wszystkie, które można znaleźć:) Te których nie ma tutaj to 'Bomba ogłuszająca', 'Projekt amunicji do pistoletu', 'Szatkownica' i 'Toksyna'. Wydaje mi się, że miał je w sprzedaży Alex ale nie jestem pewny.

12.05.2013 22:37
odpowiedz
BaggerVance
3
Junior

Czy ktoś wie, czy można dostać się do wschodniej części Henderson (na drugim brzegu)? Praktycznie skończyłem grę, zostało mi tylko finałowe wejście na łódź i byłoby trochę bez sensu, gdyby cała tamta część miasta była nieaktywna jeśli pokazali to na mapie...

14.05.2013 22:51
odpowiedz
azahriel 666
3
Legionista

Moim skromnym zdaniem;za jakiś czas wyjdzie dodatek płatny w którym zostanie umieszczony nowy teren do zbadania...

09.06.2013 12:43
odpowiedz
MMati
1
Junior

Mi Steam nie zaliczył łowcy a gra tak a to dlatego że zdobyłem 2 osiągnięcia na ras to jest stały problem Dead Island . Napisze zaraz do pomocy może da się to jakoś naprawić wam też to polecam bo jeżeli dużo osób to ma to wyjdzie łatka która to naprawi .!

02.09.2013 21:01
odpowiedz
koma944
58
Nights watch

Niedawno wyszedł patch który w końcu zaliczał brakujące osiągnięcia.

18.10.2014 20:10
odpowiedz
Alavarez
3
Junior

Mój kompek nie należy do szybkich lecz w rekomendowanych ma tylko 2gb ramu za mało, a reszta się zgadza lecz i tak na najniższych nie dochodzi nawet do 25 fps :( jeśli ktoś ma jakiś pomysł jak to zoptymalizować lub naprawić to z góry dzięki.

13.04.2015 16:03
odpowiedz
Le Syn :-o
1
Junior

Możecie mi dać mapę rozmieszczenia bossów pobocznych z nazwiskami na Gry-Online tylko 12 znalazłem ?

01.02.2016 21:38
odpowiedz
Xiann
1
Junior

Gdzie można znaleźć broń palną ? Chodzi mi o pistolet, rewolwer lub coś w tym stylu. Mam 30 % gry i dalej nie znalazłam.