Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Poradnik do gry Hitman: Rozgrzeszenie to dokładne kompendium wiedzy przydatnej w rozgrywce. W opracowaniu znalazł się między innymi opis przejścia wszystkich misji, a także kompletu wyzwań z nimi związanych. Nie zabrakło również szeregu przydatnych porad.

1 lutego 2013Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Nieoficjalny poradnik do gry Hitman: Rozgrzeszenie zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia jej wszystkich dwudziestu misji - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Hitman: Rozgrzeszenie zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia jej wszystkich dwudziestu misji. W opisie każdego z etapów znalazły się informacje na temat:

  • starannej eksploracji udostępnianych obszarów;
  • przenikania do niedostępnych miejsc;
  • radzenia sobie z przeciwnikami;
  • umiejętnego wykorzystywania przebrań i pozostawania w ukryciu;
  • uzyskiwania najlepszych wyników punktowych;
  • możliwych sposobów eliminacji głównych celów.

W poradniku zamieszczono ponadto przydatne porady dla osób rozpoczynających swoją przygodę z grą oraz omówienia opcjonalnych wyzwań związanych z kolejnymi misjami.

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Oznaczenia kolorystyczne w poradniku

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Brązowy kolor użyty został do oznaczenia pojawiających się w grze ważnych postaci niezależnych (sojuszników oraz wrogów Hitmana).
  • Zielony kolor użyty został do oznaczenia mniej istotnych dla gry przedmiotów (np. broń biała, medykamenty).
  • Pomarańczowy kolor użyty został do oznaczenia przedmiotów pomocnych w zaliczaniu misji (np. karty dostępu), sekretów (np. dowody) oraz urządzeń, z którymi Hitman może wchodzić w interakcję (np. panele sterowania otwierające bramy).

Uwaga techniczna: Misje opisane w poradniku były testowane na różnych poziomach trudności, głównie pod kątem różnic dotyczących występowania przeciwników. W zależności od wybranego poziomu trudności możesz w rezultacie nie spotkać niektórych wrogów opisanych w tekście lub mogą oni przebywać w innych miejscach.

Hitman: Absolution - PORADNIK UKOŃCZONY

20 grudnia 2012 - załączono sterowanie dla konsoli Xbox 360 oraz PlayStation 3, opisy przejścia misji 18 (Blackwater Park), 19 (Odliczanie) oraz 20 (Rozgrzeszenie) wraz z występującymi w nich wyzwaniami. Dodano również osiągnięcia Steam i wprowadzono szereg pomniejszych zmian w opublikowanej wcześniej treści.

17 grudnia 2012 - zaktualizowano poradnik o opisy przejścia misji 15-17 oraz szczegółowe omówienia wyzwań dla misji 15 (Prawo Skurky'ego) i 16 (Operacja Młot Bojowy).

13 grudnia 2012 - Dodano opis przejścia misji 14 (Atak Świętych) oraz wszystkich związanych z nią wyzwań.

10 grudnia 2012 - Szczegółowe opisy przejścia oraz omówienia wszystkich wyzwań dla misji 12 (Fabryka śmierci) i 13 (Noc walki).

6 grudnia 2012 - Dodano szczegółowy opis przejścia misji 10 oraz 11, jak również omówienie wszystkich wyzwań powiązanych z jedenastą misją gry.

3 grudnia 2012 - Dodano szczegółowy opis przejścia misji 7-9 oraz wszystkich powiązanych z nimi wyzwań.

27 listopada 2012 - załączono szczegółowe opisy przejścia misji 5 (Myśliwy i ofiara) oraz 6 (Rosewood), jak również powiązanych z nimi wyzwań.

23 listopada 2012 - dodano bardzo szczegółowy opis wszystkich wyzwań oraz etapów czwartej misji gry, zatytułowanej Uciekaj, by przeżyć.

20 listopada 2012 - szczegółowy opis przejścia trzech początkowych misji, przedstawiający wszystkie możliwe warianty zachowania. Pierwsze zestawienie wyzwań powiązanych z głównymi misjami gry.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 1 lutego 2013.

komentarze czytelników (136)

XxOsAxX  2013-01-03 - 23:49

Dziękuje bardzo za pomoc. Miałem podejrzenia że chodzi o konkretne misje ale nie mogłem dojść jakie to są. Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz :)

Qrek  2013-01-04 - 16:13

Witam. Mam pytanie w sprawie pistoletu Aries 24-7. Misja: Operacja Młot Bojowy Gdzie znaleść OWY pistolet. Mam wsio prócz tego jednego wynalazku :/

wilczyn  2013-01-04 - 18:54

Jak podaje wikia.com Aries 24-7 mają przy sobie dodatkowi strażnicy i grając tylko na wyższych poziomach trudności. Tutaj jest dokładny opis: http://hitman.wikia.com/wiki/Operation_Sledgehammer

Alt3ir  2013-01-05 - 09:08

Mam pytanie, czy jest ktoś kto zaliczył wszystkie wyzwania w grze ? Chodzi mi o te wewnętrzne których jest bodajże 278. Otóż na steamie mam 100% wyzwań, wszystkie tytuły itd. Zrobiłem wszystkie te wyzwania a pokazuje mi 277/278. Zastanawiam się czy to bug czy może jest jakieś "super extra giga sekretne" gdzie trzeba na przykład ulepszyć wszystkie bronie ( tego nie mam ) czy coś w ten deseń. Sprawdzałem wszędzie oczywiście, i wszędzie w każdej misji jest zakończone. EDIT : Jednak coś jest nie tak, wyzwanie "angel of death part 2" jest zablokowane ( jest kłódeczka ) mimo iż je zrobiłem, jako całość mam tą misję "ukończone" a part 3 również jest zrobiony co przeczy temu iż nie mam części 2. Dziwne i trochę szkoda.

wilczyn  2013-01-05 - 15:40

Mam dwa pytania dotyczące kontraktów. Gram na steamie. Jak nadać nazwę tworzonemu przez siebie kontraktowi i pytanie dotyczące poziomu Arena. Gdzie można zdobyć kartę dostępu, żeby dostać sie np do zbrojowni?

ArtekXDPL  2013-01-06 - 13:13

"Atak Święty" - gdzie jest "gazrurka"

wilczyn  2013-01-06 - 16:34

Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)

mat_eyo  2013-01-07 - 08:34

Witam! Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)

NewGravedigger  2013-01-09 - 00:20

cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania

Alt3ir  2013-01-09 - 08:59

Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).

Hunter 45  2013-01-11 - 08:49

"Prawo Skurkyego " Witam , Gdzie znajdę nóż?, zwykły, nie kryształowy - tylko jego mi brak :)

wilczyn  2013-01-11 - 20:58

Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)

Stra Moldas  2013-01-11 - 23:02

W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny. Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca. Niepilnowane nie powinno być razem? :)

Hunter 45  2013-01-11 - 23:20

ok Już znalazłem.

Hunter 45  2013-01-11 - 23:21

Dzięki wilczyn:)

ArtekXDPL  2013-01-13 - 14:05

"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.

wilczyn  2013-01-13 - 23:12

ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.

voolt27  2013-01-20 - 16:43

Witam :D Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji. Pozdrawiam :)

Hunter 45  2013-01-25 - 21:53

ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia

kubus784  2013-02-11 - 18:31

Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam