Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Poradnik do gry Hitman: Rozgrzeszenie to dokładne kompendium wiedzy przydatnej w rozgrywce. W opracowaniu znalazł się między innymi opis przejścia wszystkich misji, a także kompletu wyzwań z nimi związanych. Nie zabrakło również szeregu przydatnych porad.

1 lutego 2013Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Nieoficjalny poradnik do gry Hitman: Rozgrzeszenie zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia jej wszystkich dwudziestu misji - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Hitman: Rozgrzeszenie zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia jej wszystkich dwudziestu misji. W opisie każdego z etapów znalazły się informacje na temat:

  • starannej eksploracji udostępnianych obszarów;
  • przenikania do niedostępnych miejsc;
  • radzenia sobie z przeciwnikami;
  • umiejętnego wykorzystywania przebrań i pozostawania w ukryciu;
  • uzyskiwania najlepszych wyników punktowych;
  • możliwych sposobów eliminacji głównych celów.

W poradniku zamieszczono ponadto przydatne porady dla osób rozpoczynających swoją przygodę z grą oraz omówienia opcjonalnych wyzwań związanych z kolejnymi misjami.

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Oznaczenia kolorystyczne w poradniku

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Brązowy kolor użyty został do oznaczenia pojawiających się w grze ważnych postaci niezależnych (sojuszników oraz wrogów Hitmana).
  • Zielony kolor użyty został do oznaczenia mniej istotnych dla gry przedmiotów (np. broń biała, medykamenty).
  • Pomarańczowy kolor użyty został do oznaczenia przedmiotów pomocnych w zaliczaniu misji (np. karty dostępu), sekretów (np. dowody) oraz urządzeń, z którymi Hitman może wchodzić w interakcję (np. panele sterowania otwierające bramy).

Uwaga techniczna: Misje opisane w poradniku były testowane na różnych poziomach trudności, głównie pod kątem różnic dotyczących występowania przeciwników. W zależności od wybranego poziomu trudności możesz w rezultacie nie spotkać niektórych wrogów opisanych w tekście lub mogą oni przebywać w innych miejscach.

Hitman: Absolution - PORADNIK UKOŃCZONY

20 grudnia 2012 - załączono sterowanie dla konsoli Xbox 360 oraz PlayStation 3, opisy przejścia misji 18 (Blackwater Park), 19 (Odliczanie) oraz 20 (Rozgrzeszenie) wraz z występującymi w nich wyzwaniami. Dodano również osiągnięcia Steam i wprowadzono szereg pomniejszych zmian w opublikowanej wcześniej treści.

17 grudnia 2012 - zaktualizowano poradnik o opisy przejścia misji 15-17 oraz szczegółowe omówienia wyzwań dla misji 15 (Prawo Skurky'ego) i 16 (Operacja Młot Bojowy).

13 grudnia 2012 - Dodano opis przejścia misji 14 (Atak Świętych) oraz wszystkich związanych z nią wyzwań.

10 grudnia 2012 - Szczegółowe opisy przejścia oraz omówienia wszystkich wyzwań dla misji 12 (Fabryka śmierci) i 13 (Noc walki).

6 grudnia 2012 - Dodano szczegółowy opis przejścia misji 10 oraz 11, jak również omówienie wszystkich wyzwań powiązanych z jedenastą misją gry.

3 grudnia 2012 - Dodano szczegółowy opis przejścia misji 7-9 oraz wszystkich powiązanych z nimi wyzwań.

27 listopada 2012 - załączono szczegółowe opisy przejścia misji 5 (Myśliwy i ofiara) oraz 6 (Rosewood), jak również powiązanych z nimi wyzwań.

23 listopada 2012 - dodano bardzo szczegółowy opis wszystkich wyzwań oraz etapów czwartej misji gry, zatytułowanej Uciekaj, by przeżyć.

20 listopada 2012 - szczegółowy opis przejścia trzech początkowych misji, przedstawiający wszystkie możliwe warianty zachowania. Pierwsze zestawienie wyzwań powiązanych z głównymi misjami gry.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 1 lutego 2013.

gra Hitman: Rozgrzeszenie

Hitman: Rozgrzeszenie

Hitman: Absolution

Akcji

Komentarze Czytelników (140)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
28.12.2012 10:50
odpowiedz
Hunter 45
9
Legionista

"Fabryka Śmierci"- Gdzie można znależć książkę ? Dzięki :)

28.12.2012 13:23
odpowiedz
ArtekXDPL
17
Legionista

DO MODERATORA PORADNIKA!
Twój arsenał – cz. 1
Wyzwanie można ukończyć też z pistoletem - SA .44 AUTO

28.12.2012 19:46
odpowiedz
voolt27
3
Junior

Witam wszystkich graczy :)
Otoz mam pewien problem z misja 2 - Krol Chinatown. Chodzi mi o 2 wyzwania zamaskowana smierc czesc 1 i 2. Czytalem forum, ogladalem youtube, probowalem wszystkiego w grze lecz nic nie pomaga. Mianowicie czesc 2 nie jest odblokowana mimo iz pierwsza jest calkowicie zaliczona. Od kilku dni gry w ta jedna misje probowalem juz wszystkiego (zabijania garota, pistoletem, w przebraniu gliny, w przebraniu dilera,) lecz ta druga czesc byla i jest zablokowana :).
Prosze ogarnietych ludzi o pomoc :P

30.12.2012 15:47
odpowiedz
tomfoxx
1
Junior

4 misja "Uciekaj, by przeżyć" - mniej bolesny sposób zdobycia przebrania gościa ze SWAT, udaj się kawałek do wyjścia z budynku mieszkalnego (w międzyczasie wyłącz nadchodzącego policjanta) żeby typki ze SWAT przemieścili się do windy z której wcześniej wyszedłeś, rzuć czymś o ścianę za którą jest ta winda, wejdzie 1 SWAT, zgaś go i zabiesz wdzianko.

03.01.2013 14:18
odpowiedz
XxOsAxX
3
Junior

Witam. Mam taki mały problem... Próbuje zdobyć wszystkie tytuły ale nie chce mi zaliczyć 3 ... Widmo > cały czas zabijam używając broni z tłumikiem ale nic. Żniwiarz > używam instynktu ale nic nie chce mi również zaliczyć, oraz Rabuś > jeżeli się nie myle to trzeba brać ludzi za zakładnika i inni muszą go zabić. Żadne z wypróbowanych przeze mnie sposóbów się nie sprawdza. Jeżeli ma ktoś jakiś to proszę o pomoc. Może jakieś szczegóły w jakich misjach jest łatwiej albo w których momentach należy podjąć odpowiednie działania.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.

03.01.2013 23:05
odpowiedz
wilczyn
44
Konsul

XxOsAxX:

Tutaj masz przykładowe filmiki:
rabuś (bank robber) i widmo (spook):
http://uk.ign.com/wikis/hitman-absolution/Play_Styles

Żniwiarz (reaper man)- http://www.youtube.com/watch?v=uodwD7thJ1Y

03.01.2013 23:49
odpowiedz
XxOsAxX
3
Junior

Dziękuje bardzo za pomoc. Miałem podejrzenia że chodzi o konkretne misje ale nie mogłem dojść jakie to są. Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz :)

04.01.2013 16:13
odpowiedz
Qrek
1
Junior

Witam.
Mam pytanie w sprawie pistoletu Aries 24-7.
Misja: Operacja Młot Bojowy
Gdzie znaleść OWY pistolet.
Mam wsio prócz tego jednego wynalazku :/

04.01.2013 18:54
odpowiedz
wilczyn
44
Konsul

Jak podaje wikia.com Aries 24-7 mają przy sobie dodatkowi strażnicy i grając tylko na wyższych poziomach trudności.
Tutaj jest dokładny opis:

http://hitman.wikia.com/wiki/Operation_Sledgehammer

05.01.2013 09:08
odpowiedz
Alt3ir
78
PlayForFun

Mam pytanie, czy jest ktoś kto zaliczył wszystkie wyzwania w grze ? Chodzi mi o te wewnętrzne których jest bodajże 278. Otóż na steamie mam 100% wyzwań, wszystkie tytuły itd. Zrobiłem wszystkie te wyzwania a pokazuje mi 277/278. Zastanawiam się czy to bug czy może jest jakieś "super extra giga sekretne" gdzie trzeba na przykład ulepszyć wszystkie bronie ( tego nie mam ) czy coś w ten deseń. Sprawdzałem wszędzie oczywiście, i wszędzie w każdej misji jest zakończone.

EDIT : Jednak coś jest nie tak, wyzwanie "angel of death part 2" jest zablokowane ( jest kłódeczka ) mimo iż je zrobiłem, jako całość mam tą misję "ukończone" a part 3 również jest zrobiony co przeczy temu iż nie mam części 2. Dziwne i trochę szkoda.

05.01.2013 15:40
odpowiedz
wilczyn
44
Konsul

Mam dwa pytania dotyczące kontraktów. Gram na steamie. Jak nadać nazwę tworzonemu przez siebie kontraktowi i pytanie dotyczące poziomu Arena. Gdzie można zdobyć kartę dostępu, żeby dostać sie np do zbrojowni?

06.01.2013 13:13
odpowiedz
ArtekXDPL
17
Legionista

"Atak Święty" - gdzie jest "gazrurka"

06.01.2013 16:34
odpowiedz
wilczyn
44
Konsul

Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)

07.01.2013 08:34
odpowiedz
mat_eyo
11
Chorąży

Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)

09.01.2013 00:20
-1
odpowiedz
NewGravedigger
95
spokooj grabarza

cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania

09.01.2013 08:59
odpowiedz
Alt3ir
78
PlayForFun

Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).

11.01.2013 08:49
odpowiedz
Hunter 45
9
Legionista

"Prawo Skurkyego "
Witam , Gdzie znajdę nóż?, zwykły, nie kryształowy - tylko jego mi brak :)

11.01.2013 20:58
odpowiedz
wilczyn
44
Konsul

Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)

11.01.2013 23:02
odpowiedz
Stra Moldas
92
Wujek Samo Stra

W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.

Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)

11.01.2013 23:20
odpowiedz
Hunter 45
9
Legionista

ok Już znalazłem.

11.01.2013 23:21
odpowiedz
Hunter 45
9
Legionista

Dzięki wilczyn:)

13.01.2013 14:05
odpowiedz
ArtekXDPL
17
Legionista

"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.

13.01.2013 23:12
odpowiedz
wilczyn
44
Konsul

ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.

20.01.2013 16:43
odpowiedz
voolt27
3
Junior

Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)

25.01.2013 21:53
odpowiedz
Hunter 45
9
Legionista

ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia

11.02.2013 18:31
odpowiedz
kubus784
1
Junior

Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam

02.08.2014 10:44
odpowiedz
Clubers
3
Junior

witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?

02.08.2014 11:36
odpowiedz
Clubers
3
Junior

ok juz niewazne znalazłem ;)

19.12.2015 18:34
odpowiedz
hitman4718
1
Junior

Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź

19.12.2015 18:41
odpowiedz
hitman4718
1
Junior

Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź