LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Poradnik do LEGO Harry Potter: Lata 5-7 zawiera szczegółowy opis przejścia oraz zdobycia znajdziek.Ponadto niemal każdemu z poruszonych zagadnień towarzyszy stosowna ilustracja. W opracowaniu znalazła się również mapa gry, która znacząco ułatwi nawigację.

1 lutego 2012Autor solucji: Qzik (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Jest to nieoficjalny poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Jest to nieoficjalny poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 5-7. Zawiera on szczegółowy opis przejścia wszystkich misji oraz zdobycia wszelkich dostępnych dodatków. Wszystko jest opisane krok po kroku, uporządkowane tak, aby poruszanie się po poradniku nie sprawiało problemów. Prawie każdemu opisowi towarzyszy ilustracja, co pozwala jeszcze lepiej zrozumieć to co jest w tym poradniku napisane. Pod koniec poradnika można zaleźć mapę gry, która pozwoli odnaleźć się w tym wielkim świecie.

W opisach zostały użyte kolory - zielony, wskazujący jakiego należy użyć zaklęcia oraz kolor pomarańczowy, mówiący jaką postacią należy w danym momencie sterować. Natomiast sztony postaci zaznaczone zostały pogrubieniem.

Mateusz "Qzik" Kuźniar (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 1 lutego 2012.

Kody do gry LEGO Harry Potter: Lata 5-7

Trainery do gry LEGO Harry Potter: Lata 5-7

komentarze czytelników (27)

Potterhead  2013-08-28 - 13:42

Hejka :) Mam problem... a mianowicie... jak przejść dodatkowy poziom??? jak ktos wie to proszę pomóc :) Dziękuję :)

JakubHP56  2013-10-20 - 00:38

i co nic nie pomogło memo736 czy tam olczia 87 ciągle GINIE!!!

1912patka  2013-11-01 - 20:21

pomocy nie mam pojęci co mam zrobić !!! brakuje mi jeszcze do przejścia 65% co robićććććććććććććććć

m@łpka  2013-11-03 - 15:50

Niewiem jak znaleźć środkową postać w misji "w śmiertelnym niebezbieczeństwie" POMOCY!!! MAM 99,9% TYLKO TEGO MI BRAKUJE PROSZE!

dorusia  2013-12-03 - 18:18

witam. Kończymy z synem harego, jednak nie możemy zebrać ostatniej zielonej części herbu z magii to potęga. dementorzy gonią nas z zawsze zabiją.pomocy

tymek20462003  2013-12-03 - 18:48

Witam, Gdzie mam szukać sali wróżbiarstwa,aby odblokować sztony:Neville(piżama) oraz Profesor Trelawney? Jeżeli ktoś zauważył moj komentarz proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję-tymek20462003

tymek20462003  2013-12-04 - 14:08

Gdzie szukać wieży astronomicznej? Odpowiedzcie również na moj poprzedni komentarz dotyczący sali wróżb.

zaklime  2014-02-14 - 12:52

tymek20462003 wiesz gdzie są szachy? to jakby pod nimi masz czerwoną ścianę tam zrobi ci się wejście jak wejdziesz to wchodzisz na dziedziniec a tam masz i sale wróżb i astronomiczna

AniaHehe  2014-03-08 - 11:55

hejka : D wie ktoś może jak i gdzie ściągnąć lego harry potter lata 5-7 ? mam 1-4 i b. mi się spodobało... : )

wacik3430c  2014-05-16 - 11:28

Gdzie mam wlaczyc w grze tryb w ktorym moge przejsc od nowa kazda misje majac wszystkie postacie.Prosze o pomoc

myximagination  2014-05-18 - 16:41

Jak przewrócić szafkę na której jest zielony klucz w misji Zgredek! w lochu, w domu Malfojów?

Nadiaitoś  2014-08-13 - 20:34

żeby przewrócić szafke naciśnij x na padzie

Nadiaitoś  2014-08-13 - 20:35

co zrobić z klocków dla jęczącej Marty? prosze pomóżcie

Nadiaitoś  2014-08-13 - 20:43

wie ktoś???????????

Nadiaitoś  2014-08-13 - 20:50

zwierzaker czarną magie zna Bellatricks Lestrange

bluehawkPL  2014-09-27 - 09:55

wkurza mnie ten abonament premium

dziki von  2014-10-06 - 14:27

zwierzaker - czarną magię równierz zna tom riddl, Potterhead - a propo dodatkowego poziomu: https://www.youtube.com/watch?v=XQTCIdIzNyA 1912patka - pochodź po szkole, pokombinuj, poszukaj czerwonych klocków, dzięki niektórym dowiesz się gdzie są inne czerwone, żółte kloski, oraz szrony postaci;] wacik3420c - misje włączysz w dziórawym kotle, obok schodów;] m@łpka - a próbowałeś użyć czerwonego klocka i włączyć wyszukiwanie postaci? jak masz tyle procent, ponieneś sobie doskonale poradzić;]

maniek070070  2014-10-09 - 21:28

Mógł by mi ktoś pomóc ? Mam problem ze zdobyciem toma ridla, postać którą gram nie buduje mi żadnego łóżka po którym mam skakać.

greener  2014-10-25 - 20:04

jest 100% :DDDDDDDDD

ziomeczek123  2014-11-02 - 09:04

Jak zdobyć herb sliterinu,bo ciągle mnie te stwory zabijają?