LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

W poradniku znajdziecie informacje o najważniejszych postaciach, a także złotych klockach, które otwierają dostęp do sekretnych zakamarków. Nie zapomnieliśmy też o czerwonych kapeluszach, oraz kodach do odblokowania kilku trudno dostępnych postaci.

1 lipca 2011Autor solucji: Szymon Liebert (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
1 - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Życie pirata to przygody, szalone podróże, szukanie skarbów i walka z żołnierzami. Każdy z tych aspektów znalazł odzwierciedlenie w grze LEGO: Piraci z Karaibów. Produkcja studia Traveller's Tales jest wypełniona po brzegi atrakcjami, pułapkami, zagadkami, wyzwaniami oraz sekretnymi przedmiotami. Jak znaleźć je wszystkie? Poniższy poradnik daje odpowiedź na to pytanie.

W poradniku znajdziecie informacje o najważniejszych postaciach i ich umiejętnościach, a także złotych klockach, które otwierają dostęp do sekretnych zakamarków. Nie zapomnieliśmy też o czerwonych kapeluszach, czyli specjalnych modyfikatorach dających przydatne bonusy, oraz kodach do odblokowania kilku trudno dostępnych postaci.

Najważniejszą częścią tekstu jest oczywiście kompletny opis przejścia całej kampanii. Znajdziecie w nim szczegółowe rozwiązania wszystkich zagadek oraz lokalizację każdej z dwustu butelek ze statkami. W ten sposób poznanie wszystkich sekretów piratów stanie się bezproblemowe. Wszystkim graczom życzymy wielu udanych przygód.

Szymon "Hed" Liebert (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 1 lipca 2011.

gra LEGO Piraci z Karaibów

LEGO Piraci z Karaibów

LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game

akcji

komentarze czytelników

ofnhider  2011-06-18 - 17:34

Czy można prosić o dokładniejsze wytłumaczenie 2 fragmentów Port Royale - opis przejścia - Nabrzeże ...

Myxir289  2011-06-19 - 09:46

Prosze oto wszystko idealnie rozpisane... : ...

ofnhider  2011-06-19 - 21:06

pomogło ...

wiksa1997  2011-06-27 - 21:36

Jak zdobyć ten czerwony kapelusz w kamieniu bo ja biegam za tymi małymi krabami i nic. Proszę o dokładniejsze wyjaśnienie. Pozdro

Harry M  2011-07-01 - 11:10

Uwielbiam serię LEGO

adi123321  2011-07-01 - 22:32

musisz go walnac albo na niego wskoczyc musisz go ciagle ganiac oo :)

Fan Barcelony  2011-07-13 - 14:11

Mam problem z przejściem lego piraci z Karaibów- Na poziomie kraken gdy na maszcie już naprawie mechanizm w trybie szukania skarbów , żeby ten dynamit podniósł się do góry to potem trzeba jeszcze do oporu popchnąć tą przekładnie dla 2 osób. Gdy ją popycham to ona z powrotem wraca i tak cały czas próbuje i nic. Juz odinstalowałem i zainstalowałem grę ponownie i tak jak zwykle. Bo za pierwszym razem w trybie historii normalnie to udało mi się zrobić, lecz kiedy w trybie historii znowu próbowałem to już za drugim razem znowu ta przekładnia wracała. Pomocy!!

wiki2005  2012-03-12 - 13:44

POMOCY! Ja mam ta gre na psp, nie moge przejsc wszystkiego, np w Port Royale na dole za brama mam 1 butelke nie moge jej zdobyc -pisze ze moze ja zdobyc pirat... na pietrze mam kolejna ale tam potrezbna jest silna postac zeby wylamac okno czy drzwi... mam tylko 2 postaci, willa i takie chlopka z mlotem... z jackiem moge tylko walczyc... po 2 walce rzuca mnie do tych celi... tam otworzyc umiem pierwsza, w niej siedzi jack, i chyba przedostatnia... przy pomocy psa z ostatniej biore kosc i otwieram drzwi... pomocy

flydot  2012-09-25 - 16:36

Nie potrafię zmienić postaci, widze polecenie tap (U) to control other character.. wciskam U i nic.. Help!

AlekTomek  2012-10-02 - 21:57

Witam, serdecznie przeszedłem całą grę, czyli całe 100%, ale w postaciach mam jedną postać zablokowaną, czy może ktoś wie jak ją odblokować. Pozdrawiam

maszta123  2013-08-19 - 12:52

Alek Tomek wejdź w zakładke kody i tam masz Jack Sparrow ( muzyk )

guest18  2013-10-14 - 19:38

Yyy tutaj się nie pyta w komach :P Piszesz,że ten koleś ci pomógł a nie :P

saya501  2013-10-31 - 16:01

Robię wszystko jak opisane ale nie mogę zamknąć tych trumienek bo sa puste. Co robie źle. Pomocy

2014-01-22 - 13:33

Mam wszystkie gry lego jakie są na ps3. bardzo je lubię.

wivvaldi  2014-02-09 - 07:52

putanie, a gdzie jest akwarium z ryba?

asnjdi32u  2014-02-11 - 22:48

Jak rozwiązać zagadkę z beczką na poziomie Trybunał braci? Pls gdyby nie to to chyba bym miał 84 złote klocki

fafik09  2014-02-23 - 14:07

Nie mogę znaleźć trzech butelek i jednego kompasu w Isla de Muerta. Czy ktoś mógłby mi pomóc ponieważ zostało mi tylko to do przejścia!!!

MrAdamones  2014-02-23 - 17:41

Witajcie wszyscy ci, którzy potrzebują pomocy w tej grze, nagrałem na Youtube serię z tej gry, jak przejść ją na 100%. Tu macie link do playlisty: [link] Proszę przy okazji o subskrybcję/like/komentarz.