Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Mafia III Przed premierą

Przed premierą 14 stycznia 2015, 14:20

autor: Luc

Co chcemy zobaczyć w grze Mafia III? Lista życzeń równie śmiałych, co napad w biały dzień

Lata oczekiwania na nową odsłonę najlepszej, gangsterskiej serii niedługo mogą dobiec końca. Nasilające się plotki dotyczące trzeciej Mafii mają dość solidne podstawy, więc zastanawiamy się, co chcielibyśmy w niej zobaczyć.

Przeczytaj recenzję Recenzja gry Mafia III – klimat kontra powtarzalność i błędy

Artykuł powstał na bazie wersji PC.

Gdyby nie niedawny wpis Ricka Pasqualone na Twitterze, zapewne jeszcze przez dobrych parę miesięcy wszyscy fani gangsterskich wojaży bez większej nadziei wyczekiwaliby na ponowne odwiedziny Lost Heaven i Empire Bay. Dlaczego jego słowa wywołały tak ogromną burzę? Pierwszy i jednocześnie najistotniejszy powód – to właśnie on wcielił się w rolę Vito Scaletty, głównego bohatera drugiej Mafii. Rzucenie krótkiego hasła „Niedługo mogę mieć jakieś wieści odnośnie Mafii” dla postronnej osoby znaczyć może niewiele, ale ci, którzy wyczekują powrotu czarującego gangstera, z wiadomych przyczyn odczytali to jako nieoficjalne potwierdzenie tego, że w temacie Mafii III „coś się dzieje”. Trudno się im zresztą dziwić, bowiem ze świecą szukać lepiej poinformowanego w tym temacie. Tego czy te śmiałe domysły faktycznie się sprawdzą czy też to jedynie wstępna zapowiedź odświeżonej edycji gry, dowiemy się zapewne już niebawem. Zakładając jednak pierwszy scenariusz, wypada zastanowić się nad tym, jakie zmiany w nowej odsłonie powinny się znaleźć. Po genialnej „jedynce”, bardzo dobrej (choć niewykorzystującej w pełni swojego potencjału) „dwójce”, „trójka” będzie mieć wysoko postawioną poprzeczkę, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby i ona zapisała się złotymi zgłoskami w historii elektronicznej rozrywki. Co więc najchętniej byśmy w niej ujrzeli?

TWOIM ZDANIEM

Co chciałbyś zobaczyć w nowej Mafii?

Otwarte, większe i tętniące życiem miasto, które możemy swobodnie przemierzać.
50,4%
Opcjonalny tryb multiplayer.
2,1%
Kontynuację linii fabularnej z poprzedniej odsłony, powrót starych znajomych.
21,9%
Ulepszanie i modyfikowanie broni oraz system licencji.
1,6%
Modyfikowanie pojazdów i możliwość ich legalnego kupna.
2,5%
Domy i apartamenty, które możemy samodzielnie kupić.
3,1%
Mnóstwo zadań pobocznych o dużym zróżnicowaniu.
3,8%
Więcej sposobów na zarabianie kasy i system łapówek.
1,4%
Cykl dnia i nocy, wpływający na przebieg misji.
1,5%
Więcej stacji radiowych z utworami pasującymi do epoki.
1,3%
Własny, kilkuosobowy gang.
6,6%
Więcej przerywników filmowych oraz opcji modyfikacji bohatera.
1,5%
Wszystko jedno, niech po prostu wyjdzie.
2,3%
Zobacz inne ankiety
STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?
STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?

Przed premierą

W jednym z „fałszywych” zakończeń gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla bohater wyraża życzenie: „Chcę, by Zona zniknęła”. I rzeczywiście, cykl, który dał nam Strefę, zaginął na lata – aż teraz nagle zapowiedziano jego kontynuację. Czy to może się udać?

Valheim to jeden z najlepszych survivali, w jaki kiedykolwiek grałem!
Valheim to jeden z najlepszych survivali, w jaki kiedykolwiek grałem!

Przed premierą

Na rynku jest już mnóstwo gier tego gatunku, ale mało która startując z pułapu Early Access szturmem podbiła serca graczy, uzyskując 96% pozytywnych opinii spośród niemal 17 tysięcy wystawionych recenzji. Czy Valheim zasłużył na ten zachwyt?

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.