ocena redakcji
7.5
oceń grę
więcej
zobacz więcej

Recenzja gry Fable III na PC - ile erpega jest w przygodówce?

Wydanie edycji pecetowej Fable III jest okazją do przeredagowania poglądów na temat tej gry. Ile erpega jest w przygodówce i ile przygodówki w erpegu? Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie.

24 maja 2011g40 (gry-online.pl) 7.5/10
• strony: 123

Będę szczery do bólu i wyznam, że nie rozumiem, po co Fable III zostało wydane na pecety. Z punktu widzenia marketingowców to operacja niemająca zapewne szans na przyniesienie wydawcy i deweloperowi sensownych zysków. Jeżeli chodzi bardziej o prestiż i o to, że po zawodzie, jaki musieli przeżyć z powodu niespecjalnie wysokich ocen swego dzieła, autorzy postanowili odkuć się i pokazać, że potrafią robić świetne gry, to też akurat trafili kulą w płot. Co prawda podkreślają oni w wielu wywiadach, że gra doczekała się licznych usprawnień i zmian, ale ja po ukończeniu wersji konsolowej i porządnym zagłębieniu się w wersję PC nieszczególnie potrafię je wskazać i zaserwować Wam przekaz: „O, to jest teraz dużo lepsze. To zmienia postać rzeczy. Dziewiąteczka należy się jak nic”. Z kolei pecetowcy, fani pierwszej części, którzy nie mieli sposobności zagrać w „dwójkę”, zwyczajnie nie mają na co czekać. Fable III nie jest grą dla Was. To nie jest zabawne RPG, w którym będziecie mogli dowolnie rozwijać postać, podejmując kluczowe decyzje, mające wyraźny wpływ na jej postrzeganie przez wirtualne byty. To zabawna przygodówka akcji, wykastrowana niemal z wszystkich opcji, które zarówno część pierwszą, jak i przede wszystkim drugą, lokowały wśród najlepszych. To gra, w której pośmiejecie się z przezabawnych skeczy, wypełnicie kilka błyskotliwych questów, trochę pomachacie mieczem i postrzelacie z pistoletu, a także przez kilkadziesiąt kluczowych minut będziecie mieli wrażenie, że Peter Molyneux, mówiąc o odpowiedzialności bycia królem w Albionie, po raz kolejny zrobił w konia tysiące fanów. Oczywiście teraz, ponad pół roku po premierze gry na Xboksa 360, wszystko jest już jasne i nic się nie ukryje, ale niesmak pozostanie jeszcze co najmniej do premiery kolejnej części. Bo chyba nikt nie wątpi, że ta kiedyś nastąpi.

Pan po lewej stał się ofiarą niewinnego żartu gazowego.

Zacząłem z grubej rury, choć tak naprawdę Fable III jest dobrą grą. Tym razem wcielamy się w potomka bohatera z drugiej części, młodego księcia buntującego się przeciwko tyranii starszego brata, obecnego króla Albionu. Kraina weszła w fazę industrializacji, w stolicy dymią kominy fabryk, a robotnicy walczą o poprawę warunków bytowych. Na prowincji panuje głód, potrzebny jest więc ktoś, kto zjednoczy ludzi, by mogli przeciwstawić się zarówno reżimowi, jak i tajemniczemu najeźdźcy, którego przybycie spodziewane jest w niedalekiej przyszłości. W tych okolicznościach bohater jest ostatnią nadzieją dwóch kontynentów, bowiem poszukiwanie sprzymierzeńców zaprowadzi nas także na pustynną Aurorę.

Zwyczajowo w grach RPG bohaterowie zdobywają punkty doświadczenia lub ich ekwiwalent w innej postaci. W Fable III są to pieczęcie gildii, które gromadzimy w zamian za wypełnienie każdego z zadań. Służą one do otwierania skrzyń na tzw. ścieżce chwały, w których znajdują się różne ulepszenia. W ten sposób pompujemy walkę wręcz, a także umiejętności strzeleckie i magiczne. Oprócz tego odblokowujemy pakiety gestów służących do integracji z każdą z napotkanych postaci, barwniki pozwalające na dowolne farbowanie noszonych ubrań czy możliwość kupowania, sprzedawania i wynajmowania nieruchomości. Szkoda tylko, że pieniądze w grze nie mają już takiego znaczenia jak w drugiej części i tak naprawdę martwimy się nimi albo i nie – w zależności od wybranego charakteru – dopiero na etapie bycia władcą.

W Fable III nie istnieją profesje czy klasy postaci. Zresztą w tej serii nigdy nie istniały. Jednakże teraz nawet możliwość rozwoju jest pozorna, bowiem nie pozwala na to ścieżka chwały. Zaklęcia magiczne poznajemy w określonej kolejności, ponieważ całość została podzielona na sekcje, które otwierają się dopiero po wypełnieniu kluczowych zadań. Można więc co najwyżej zupełnie zrezygnować z rozwoju w danej dziedzinie, choć jest to raczej pozbawione sensu, bo przecież przeciwnicy nie stają się w miarę upływu czasu słabsi. Zupełnie zniknęła swoboda inwestowania w umiejętności postaci, znana z „dwójki”, gdzie mogliśmy dowolnie manipulować zdobytymi punktami doświadczenia. Teraz trzeba robić to, co wymyślili sobie autorzy, a że nie ma to wiele wspólnego z grą RPG, więc po raz kolejny powtórzę, że elementy tego gatunku ostały się w szczątkowej formie – interakcji z mieszkańcami Albionu. A w te zmuszeni jesteśmy wchodzić jedynie wtedy, gdy wymaga tego konkretny quest, bo konstrukcja „trójki” zupełnie nie sprawia, że ma się ochotę robić to ot tak, dla przyjemności. Wystarczy zatem dodać dwa do dwóch, by zrozumieć, że fani poprzednich części nie znajdą tu tego, za co pokochali tę serię.

Tekst przygotowany na podstawie wersji PC.
inne
Fable III - recenzja gry

Fable III - recenzja gry

Świt nowej ery zastał Albion pod rządami króla tyrana. Jedyną nadzieją uciskanego społeczeństwa jest Bohater.  recenzja gry

Recenzja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na PC – Geralt rozwija skrzydła na pececie

Recenzja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na PC – Geralt rozwija skrzydła na pececie

Wiedźmin 2 był grą od początku szykowaną z myślą o komputerach PC. W przypadku Wiedźmina 3 twórcy przyznają, że multiplatformowość zmusiła ich do kompromisów, nie oznacza to jednak, że Dziki Gon na PC jest portem przygotowanym na kolanie. Przeciwnie.  recenzja gry

Recenzja gry Wiedźmin 3: Krew i wino - wszystko, czego pragniesz od dodatku

Recenzja gry Wiedźmin 3: Krew i wino - wszystko, czego pragniesz od dodatku

Drugi dodatek do Wiedźmina 3 to pożegnanie z serią, przynajmniej na jakiś czas. Pomysł na wizytę w Toussaint okazał się strzałem w dziesiątkę i dobrym sposobem na zamknięcie pewnego rozdziału.  recenzja gry

ocena vs oczekiwania

Według naszych czytelników gra Fable III w wersji PC jest rozczarowaniem – oczekiwania przed premierą były wyższe niż aktualna średnia ocena użytkowników.

8.2

ocena czytelników

1414 ocen czytelników

8.8

oczekiwania przed premierą

1488 głosów czytelników

Fable III - screen - 2011-02-25 - 203755Fable III - screen - 2011-02-25 - 203754Fable III - screen - 2011-02-25 - 203753Fable III - screen - 2011-02-25 - 203752Fable III - screen - 2011-02-25 - 203751Fable III - screen - 2011-02-25 - 203750Fable III - screen - 2011-02-25 - 203749Fable III - screen - 2011-02-25 - 203748Fable III - screen - 2011-02-25 - 203747Fable III - screen - 2011-02-25 - 203746
Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

Zagraj za Darmo!

The Mighty Quest for Epic Loot

The Mighty Quest for Epic Loot

Zagraj za Darmo!

World of Warcraft: Legion - PC - 147,99 zł

kup w sklepie

PC 147,99 zł

The Incredible Adventures of Van Helsing - Gamebook - PC - 34,90 zł

kup w sklepie

PC 34,90 zł

Mount & Blade Collection - PC - 25,00 zł

promocja

PC 25,00 zł

Komentarze Czytelników (39)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
24.05.2011 14:33
odpowiedz
Nerka
67
Generał

Po tym jak nie działa mi Wiedźmin 2 myślałem ze pociesze chociaż Fable III a tu kupa. Idę się napić ;/

24.05.2011 14:41
odpowiedz
Soldamn
110
krówka!! z wymionami

Jestem przerażony. Co ja za czasów dożyłem, że gra która ma 7.5 jest uważana za słabiutką ? Marketingowcy i PR-owcy przepięknie przemienili branżę dziennikarską, gdzie teraz prawie wszystko ma oceny od 8 w górę.

24.05.2011 15:01
odpowiedz
Blackthorn
80
Senator

A ja gre kupilem i skonczylem na x360 i moge stwierdzic ze gierka jest dobra, mimo bledow technicznych(spadki fps i bledy graficzne w trybie co-op).

Nie moge sie zgodzic ze Fable 3 bylo najwiekszym rozczarowaniem zeszlego roku. W zeszlym roku wyszlo znacznie wiecej i bardziej rozczarowujacych gier(od chocby TFU 2).

Soldamn -> Niestety sie z toba zgadzam. Teraz dla kazdego gry oceniane na min. 8.0 sa dobre(nie wazne ze Fable 3 do tej oceny brakuje 0.5 punkta).

24.05.2011 15:01
odpowiedz
stefm007
49
Konsul

Dokładnie. Niedługo w tej branży będzie obowiązywała skala ocen 7-10 gdzie 7 to tragiczna gra a 10 - "niezła". Takie komentarze jak ten od skaylet89 są po prostu żałosne.

24.05.2011 15:16
odpowiedz
Wasylkg
28
Centurion

Ja mam skale 2-stopniową:
a) 1 - gram
b) 0 - nie gram

Fable jest zerowe więc mam te grę w (Y).

24.05.2011 15:49
odpowiedz
Łoker men
42
Teamtrheestars

Według mnie gra fajna zabrakło mi tylko tego średniowiecznego klimatu z 1 części w której nie było fabryk ani broni palnych sprawę ubrań też źle zrobili owszem niektóre są fajne ale nie ma zbroi poza 1 żadnych alternatywnych wersji dla złych czy dobrych grając "złym" leżał mi tylko strój najemnika który coś tam pasował żądnych mrocznych szat maga jak w 1 części

zgodzę się też co do psa fabularnie czuje się go przez jakieś 5 minut w aurorze bo wcześniej i później nawet się go nie dostrzega chyba że odpalamy grę poraz pierwszy jego wygląd nie zmienia się znacząco w miarę rośnięcia paska moralności a interakcja nie wiem po co z nim jest bo chyba nic nie daje wygląd bohatera też nie zmienia się za bardzo od zmiany moralności chyba że mówimy o max złej ale to i tak nędza w porównaniu do maxa złego w f1

24.05.2011 15:53
odpowiedz
komenty
53
Generał

Gra zostala wydana na PC po to, by MS mogl znowu mowic, ze wspiera te platforme.

24.05.2011 16:01
odpowiedz
Connor_
3
Senator

Ocena 7.5 a wy mówicie, że kupa....lol

Stwierdzam, że gra jest dobra, grałem już jakieś 8-10h...Takie The Sims z widoku zza pleców bohatera...Gdyby tylko blue screena mi nie wywalało gdy wychodze z gry to już w ogóle byłoby bardzo fajnie...

24.05.2011 16:13
odpowiedz
Pan Dzikus
102
Generał

"Tym razem wcielamy się w potomka bohatera z drugiej części, młodego księcia buntującego się przeciwko tyranii starszego brata, obecnego króla Albionu. Kraina weszła w fazę industrializacji, w stolicy dymią kominy fabryk, a robotnicy walczą o poprawę warunków bytowych. Na prowincji panuje głód"

To trzeba wywalić z roboty chamów, którym nie pasują warunki zawarte w ramach dobrowolnej umowy i chcieliby metodami terrorystycznymi wymusić inne, a zatrudnić tych, co głodują. Proste. Domyślam się jednak, że Molyneux, jako człowiek, który swego czasu domagał się by ludzie byli okradani przez państwo ze swoich ciężko zarobionych pieniędzy, które owe zrabowane dobro da Molyneuxowi na produkcję kolejnej badziewnej gry, nie przewidział takiego rozwiązania w Fable III.

24.05.2011 16:26
odpowiedz
Punisher1777
49
Pretorianin

czytając tą recenzję miałem wrażenie że autor został wręcz zmuszony do jej napisania i sprawia wrażenie jakby był wściekły, zły na twórców że dali szansę zagrania w Fable III pecetowcom ... jakiś fan konsoli i się sadzi teraz co ci przeszkadza że wydali Fable III na PC ;/ ale jakby na PC wydali a na konsole nie to autor recenzji byłby wręcz wściekły że jak to tak ... mam nadzieje że napiszesz jak najmniej recenzji bo wzbudzasz we mnie niechęc do ciebie i twoich wypowiedzi

24.05.2011 16:33
odpowiedz
xittam
74
Pretorianin

Na PC beznadziejny i krytyczny wręcz brak wyważenia pomiędzy atakmi mieczem, czarem czy bronią palną. Spluwą na 5 lvl i trzeba 7-8 razy puknąć oprycha, mieczem tyle razy że aż palce bolą od klikania, a czarem (dowolnym tak naprawdę) 2-3 razy.
Bardzo ładnie zaimplementowano system podejmowania decyzji i związane z tym konsekwencje i jak komus sie spieszy to może grę skończyć w 3-4 godziny lub grać i grać i grać...

24.05.2011 16:34
odpowiedz
VonMatemburg
12
Legionista

"nie rozumiem, po co Fable III zostało wydane na pecety" WTF?! Zgóry przepraszam że tak otwarcie pisze(może zbyt otwarcie) jak mogłes cos takiego pomyslec? Wiec że jestem człowiekiem PC'towym i nie kupie w życiu żadnej konsoli puki będą wychodzić dobre gry, Miałem swojego czasu PS2 i wywaliłem to do piwnicy."Pad to zło" że tak sie wyraże. jak można mówić o wygodzie i swobodzie pracy na konsoli?? Musiał bym miec TV na własnosc żeby sobie pograc bo każdy ma zawsze do obejżenia wadomosci czy pogode, a jak nawet bym podłaczył konsole do Monitora to bym grał w tej samej pozycji. Jest jeszcze parę procent ludzi takich jak ja a jeszcze kilku nie ma kasy na kupno oddzielni PC(do pracy) i konsoli
Do dla nas została wydana ta gra. Grałem w jedynkę i pokochałem ją a w czasie kiedy wyszła "dwójka" nie miałem kasy na konsolkę. Teraz wyszła trójeczka wiec z chcią z pałaszowałem ją i jestem szczesliwy ze mogłem w nią pograc. PC to nie tylko Piraci, to także nasz kochany Steam i multum gier niezależnych, oraz ludzie staromodnii i universalni. Pamietaj prosze na przyszłosc nie wszyscy maja konsole i nie wszyscy chca je miec.

24.05.2011 16:40
odpowiedz
Punisher1777
49
Pretorianin

VonMatemburg
popieram cię w 100 % stwierdzenie że nie rozumiem po co Fable III zostało wydane na PC - krytyka i uderzenie z piąchy skierowane do fanów PC. To tak jakbym nie rozumiał po co piszesz recenzje do autora. Też miałem PS2 po miesiącu ją sprzedałem bo konsola jest fajna na wyjazdy a nie na co dzień nudzi i dokładnie wygoda z padem bez obrazy ale na tvgry.pl widze jak grają w strzelanki i widać że troche trwa zanim tym padem nakierują na wroga i zaczną strzelać PAD nigdy nie zastąpi myszki

24.05.2011 18:34
odpowiedz
A.l.e.X
89
Alekde

to było tak: Fabel I była świetna lub przynajmniej b. dobra, Fable II był dobrą grą, Fable III to mega przeciętniak i 7.5/10 to niestety traktowanie czytelników nieświadomych z buta, gra nie powinna dostać więcej niż Homefront czytaj 5/10 to i tak wydaje się za wysoka ocena.

24.05.2011 18:48
odpowiedz
PePe PL
78
Pretorianin

A mnie fascynuje stwierdzenie "Gra jest w miarę ładna, a byłaby z pewnością dużo ładniejsza, gdyby trafiła od razu na PC. I nie musicie do tego dorabiać ideologii, to po prostu stwierdzenie faktu." Bo jeśli to nie jest ideologia to chyba tylko zostaje głupota lub brak zdolności logicznego myślenia... Niby dlaczego Fable III wydane równolegle na PC i X360 byłoby ładniejsze niż Fable III wydane z opóźnieniem na PC ??? Jeśli wersja PC jest wydana z opóźnieniem to jest chociaż szansa, że może być trochę odpicowana bo twórcy mają jakiś extra czas... W przypadku równoległego wydania obu wersji (gdy czas nagli, deadline'y się zbliżają) na pewno szkoda by było im czasu na dopracowywanie wersji, której sprzedaż będzie zdecydowanie mniejsza niż wersji na XBOX'a... W takich przypadkach zawsze priorytetem jest wersja na konsole (ze względu na dużo większą sprzedaż, choć nie tylko). I to jest po prostu stwierdzenie faktu, a nie dorabianie ideologii.

PS. Co do samej gry się nie wypowiadam bo jeszcze nie grałem, ale ogólnie seria Fable średnio mi się podoba (przeszedłem 1'ke i 2'ke), jak na mój gust jest bardzo przereklamowana...

24.05.2011 18:57
odpowiedz
Walter Alan
40
Centurion

Jest taka różnica między oceną 7.5 przyznawaną grze, o której nie mówiono, po której nie spodziewano się niczego, a okazała się całkiem dobra a oceną 7.5 przyznawana grze, która rozczarowuje, mimo rewelacyjnych poprzedników i dobrych zapowiedzi. Nie dziwię się, że wiele osób się zawiodło, skoro czekali na "trójkę", która po prostu nie spełniła oczekiwań. To tak dla tych, którzy chcą pisać coś typu: "7.5 to dobra ocena, a Wy narzekacie".

24.05.2011 19:14
odpowiedz
Topolas
54
Pretorianin

Wydając jedynkę na PeCety, posiadacze komputerów stali się częścią społeczności Fable'owiczów. Wydanie trójki na PC ma jak najbardziej sens. Prawdą jest, że zostało wykastrowane wiele elementów z poprzednich części, ale wnosi także nowe innowacje, które sprawiają, że gra jest naprawdę genialna. A co-op urozmaica rozgrywkę tak mocno, że dałbym tej grze 8.9 / 10.
Grywalność godna podziwu.

24.05.2011 20:22
odpowiedz
James_007
134
Septimus

@PePe PL
z jednego prostego powodu byłoby łądniejsze - tekstury od rauz przygotowane bylyby w wyzszej rozdzielczosci i zdowngradeowane na X'a, a tak jest na odwrót są podbite

24.05.2011 21:26
odpowiedz
WrednySierściuch
81
No gods no masters!

No cóż, co do samej gry się nie wypowiem choć mam pytanie do tych co grali. W grze jest broń palna i zauważyłem że są ciekawe stroje nawiązujące do epoki napoleońskiej/ wiktoriańskiej.
Czy są jakiekolwiek nawiązania do steam-punku??? (typu fabryki, dziwne maszyny, lokomotywy roboty itp)???

A teraz do rozrywki
Mroczna Bajka (Black Fable)
Dawno dawno temu zły człowiek wypuścił produkt który przeszedł do legendy jako sztandarowy przykład wyzyskiwania graczy przez złych korporacyjnych marketingowców.
Była to sławna *Zbroja dla konia*, która za jedyne 5$ oferowała nam...>> właśnie 3 różne zbroje na konia. Dość długo to barachło zajmowało zaszczytne 1 miejsce jak można zmarnować swoją kasę na bzdetne DLC. Do teraz...

Proszę państwa oto nowy król
Już za 1$ oferujemy niesamowity i wszystkomający kolor czarny! Tak bez tego świetnego wynalazku wasze ciuchy nigdy nie będą czarne więc pośpiesz się i zamów już dziś. Bonusowo dorzucimy 3 inne kolory. Taka okazja tylko dziś. Czyż nie jestęśmy wspaniali???
http://marketplace.xbox.com/en-GB/Product/Fable-III-Dye-Pack/ffd0a54a-cafa-469e-b99d-af002bae574d

Dziękuję za uwagę :D

25.05.2011 01:02
odpowiedz
Veganik
38
Pretorianin

Do tego gra wyszła równie z premierą W2, nie ma co, ale strzał w stopę totalnie :P
Co do Fable to pierwsza część w ogóle mnie nie zafascynowała, wiele ograniczeń zaowocowało tym, że gry nie ukończyłem.
W Fable 2 zagrałem na X360 tylko dlatego, że był COOP. Graliśmy razem z kuzynem, gra ciekawa, ale raczej w kwestii wspólnej zabawy i rozrywki przy konsoli, aniżeli wciągającej i epickiej przygody.
Trzecią część sobie daruję, no chyba że kuzyn kiedyś zakupi i zagramy sobie w COOPa :P

25.05.2011 08:41
odpowiedz
bidbid
51
Centurion

A taki crap jak wiedzmin2 dostaje 9.5,skandal.

25.05.2011 10:09
odpowiedz
giml
49
Pretorianin

[30] Moim zdaniem Wiesiek jest b.dobra gra. Jedynym mankamentem jest jego optymalizacja ;) licze , ze latka jakas sie pojawi ;) Akurat koncze akt 2 ;)

25.05.2011 15:39
odpowiedz
Tuminure
79
Senator

Nie grałem w pierwszą część, podczas gdy drugą przeszedłem całą i gra była fatalna. Zagrałem w drugą część (na razie tylko chwilkę) i podoba mi się bardziej niż Fable 2. Oczywiście nie traktuję tej gry jako cRPG - bardziej jako slasher połączony z przygodówką.

Nie sądzę, by grafika w Fable 3 była ładniejsza, gdyby gra nie wyszła na konsole.

25.05.2011 21:04
odpowiedz
Kozok
24
Chorąży

pierwsza część bardzo mi się podobała. Tylko że wtedy byłem 6 lat młodszy. Strasznie się ucieszyłem, że trójka wyjdzie na kompa bo nie mam Xboxa. Ale ta gra jest moim zdaniem beznadziejna. Już nie chodzi, że ta już jest naprawdę przeznaczona dla młodszych graczy. Nie dość, że beznadziejna konwersja, grafika też mi się nie podoba jak w jedynce. Kretyńska narracja. Fabuła też wydaje się denna. Nie wiem co jest fajnego 'we władaniu królestwem'. To miało być RPG a nie strategia. Na dodatek to jeszcze wykastrowane RPG. I jeszcze te opcje, bardzo niewygodne. Nie polecam tej gry starszym graczom. Zresztą po co mam grać w trójkę, jak nie grałem w dwójkę? I jeszcze ten błąd, że nie działa myszka przy włączonym xfire. ~~ Po 2h gry wystawiam 5/10.

25.05.2011 21:23
odpowiedz
nadolle
59
Konsul

Wy PC-towi gracze to w sumie możecie się nawet cieszyć, że dwójka nie wyszła na pc, bo dopiero po zagraniu w dwójkę można zauważyć jak bardzo ta część upadła. Upadła to może lekka przesada, ponieważ w sumie dobrze się bawiłem trzecią częścią, ale przez cały czas czułem lekkie rozczarowanie. Najlepszym przykładem na to, jak wygląda trzecia część przy dwóch poprzednich nie będzie liczba poprzechodzonych przeze mnie wątków głównych: jedynka: 5-6 razy (z czego 3 razy zdobywając wszystkie ukryte bonusy i poboczne questy), dwójka 4 (z czego 3 razy zdobywając wszystkie ukryte bonusy i poboczne questy) , trójka 1 (i to niezdobywając wszystkich bonusów i questów pobocznych).
Trójce tak naprawdę nie wiele brakowało, żeby mogła się stać hitem na miarę 1 i 2. Wystarczyło by tylko trochę rozbudować rozgrywkę, dać więcej wszystkiego, zrezygnować z "innowacyjnych" rozwiązań i uproszczeń i przywrócić znaczenie wyborów moralnych.

26.05.2011 12:40
odpowiedz
Irek22
71
Legend

Podziękował.

26.05.2011 12:45
odpowiedz
VonMatemburg
12
Legionista

Punisher1777, Poniosło mnie przepraszam wszystkich konsolowców bo wyszło że Uważam że konsole to zło ale może gdyby nie praktyka wydwaców i wydawali gry równolegle na wszystkie platformy to taki podział by nie powstał.

29.05.2011 21:08
odpowiedz
tacik17
35
Pretorianin

Ta gra jest kompletnie nijaka, z jednej strony wrzucaja sranie wiesniakom w twarz, choroby weneryczne, kondomy, przeklenstwa (choc rzadkie i niezbyt wulgarne), chyba nawet malzenstwa z ta sama plcia sa mozliwe, a z drugiej strony pedalskie, zdziecinniale animacje i interakcje z wiesniakami.. az mi sie nie chce dalej wymieniac.
Bylo pare smiesznych i ciekawych questow, ale na tym sie konczy. Zbyt malo swobody, zbyt duza liniowosc. Kompletne rozczarowanie, postep od pierwszej czesci znikomy. Szkoda, moglo byc fajnie. Ocena sluszna, choc sam wolalbym dac 6/10.

05.06.2011 00:16
odpowiedz
Nolifer
82
The Highest

Nie ma co porównywać tej gry z Wiedźminem bo tą są 2 całkiem inne ligi. Tutaj mamy baśniowy , śmieszy świat , tam mamy dojrzałą , krwawą i brutalną scenerię .

05.06.2011 23:58
odpowiedz
Yancy
157
Legend

Dziś skończyłem wersję X360 i jestem w szoku. Jedynka była fajna, dwójka miała bardzo przyjemny klimacik a co ważne, naprawdę przyjemnie mi się w nią grało i miło wspominam. Trójka okazała się bardzo słabą grą. Skąd oceny rzędu 7,5 - nie wiem. 5 to maks dla mnie.

Krótka, durne uproszczenia. I wisienka dla postaci dobrych! Idiotyczne ciułanie kasy przed finałem! Z udanego Fable2 by zjechać tak nisko - to trzeba mieć talent! W Fable 2 pełno było zabawnych misji - tu jest ich jak na lekarstwo.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze