ocena redakcji
9.0
oceń grę
więcej
zobacz więcej

Shift 2: Unleashed - recenzja gry

Ponoć prawdziwych mężczyzn poznaje się po tym, jak kończą, a nie jak zaczynają. Shift 2: Unleashed jest tego dobitnym przykładem, za co jego autorom należy się długi aplauz.

29 marca 2011g40 (gry-online.pl) 9.0/10
• strony: 1234

Shift 2: Unleashed jest moim zdaniem najlepszą odsłoną Need for Speed w historii serii, chociaż według nomenklatury wydawcy, nie będącą jednak tak naprawdę NFS-em. W przypadku pierwszej części Electronic Arts postanowiło wykonać mały szacher-macher i korzystając ze znanej marki, stworzyć zupełnie nową jakość. Podczas gdy „jedynka” była zaledwie forpocztą zmian, wskazującą kierunek, w którym ludzie ze Slighty Mad Studios chcieliby podążyć, tak „dwójka” to już główne hufce, z powiewającymi nad nimi sztandarami z napisem „Prędkość, emocje, tuning.”

Wirtualni kierowcy ani na moment nie odpuszczają.

Pierwszy Shift dla wieloletnich fanów był zaskoczeniem. Mniejsza o to, czy pozytywnym, czy nie, bo to akurat zależy od punktu widzenia. Mnie się podobał, aczkolwiek przy jego produkcji popełniono kilka błędów, które w oczach przeciwników pogrążyły ten odłam serii. Głównym powodem był nieco dziwny model jazdy, przez który samochody zachowywały się jak dzikie bestie, w których zady jakiś złośliwiec stale wbija igły. Wierzgały, ślizgały się na zakrętach, były tak nadsterowne, że wielu osobom zwyczajnie nie chciało się ich okiełznywać. Z pomocą przyszli moderzy, ale to nie do końca zatarło złe wrażenie. W tym miejscu powinny wybrzmieć fanfary, bowiem śpieszę donieść, że Shift 2 jest tej wady pozbawiony. A mając w pamięci, że Slighty Mad Studios to również ludzie, którzy stoją za największymi hitami firmy Simbin, można by domniemywać, że oto powstało dzieło, które ma szansę śmiało konkurować na rynku symulacji samochodowych. Jednak Electronic Arts doskonale zdaje sobie sprawę, jak wygląda współczesny rynek gier, i wie, że kluczem do sukcesu jest przygotowanie tytułu, który mógłby spodobać się jak najszerszemu spektrum odbiorców. Taki właśnie jest Shift 2: Unleashed.

Model jazdy w grze nie jest ani supersymulacyjny, ani arcade’owy. Nie ma w nim śladu szaleństwa Hot Pursuit, ale doświadczony „symukierowca” wyczuje również, że gra pozwala na nieco większe rozluźnienie po właśnie przebytej sesji w rFactor. Chyba najbliższym prawdy byłoby przyrównanie jej do innych gier samochodowych środka, czyli Forzy Motorsport 3 i Gran Turismo 5. Tyle tylko, że zamiast wożenia się ladą chłodniczą, w Shifcie 2 jeździmy samymi rasowymi furami wyścigowymi i nawet jeżeli na początku przyjdzie nam wsiąść do Renault Megane czy Forda Focusa, to po małej zabawie w ulepszanie części i tuning i tak zrobimy z nich maszynki do zdzierania kołami asfaltu. Jednym z ułatwień modelu jazdy jest zaś fakt, że samochód niełatwo wprowadzić w niekontrolowany poślizg. Co nie oznacza, że złapanie kołami pobocza staje się nieodczuwalne. Co to, to nie. Chwila nieuwagi i już auto robi się niestabilne. Zjechanie w piach na poboczu może zakończyć się ponownym startem wyścigu, bo zanim z niego wyjedziemy, to po reszcie stawki zostanie już tylko ledwie wyczuwalny smród spalin. Mało tego. Na torze widać zalegający na nim brud i kawałki gumy (co prawda wszystko wygląda jak rozsypane drobiny węgla, ale niech będzie). Wjedźcie w to, a od razu poczujecie, czym jest utrata przyczepności. Mało przekonujące? To co powiecie na możliwość całkowitego zarżnięcia silnika, zdarcia opon czy widowiskowego dachowania, skutkującego definitywnym końcem rywalizacji? Adrenalina, smród spalin i gięty metal, to powinno wywołać błysk w oku każdego fana wyścigów.

Tekst przygotowany na podstawie wersji X360.
inne
Recenzja gry Need for Speed na PC - bryka szybka, ale ma rysy na lakierze

Recenzja gry Need for Speed na PC - bryka szybka, ale ma rysy na lakierze

Po całkiem niemałym opóźnieniu premiery, w końcu posiadacze komputerów PC mogą wrócić do ulicznych wyścigów w najszybszych, tuningowanych furach. Czy pecetowa wersja jest warta aż czterech miesięcy dodatkowego czekania?  recenzja gry

Need for Speed: Most Wanted - recenzja gry

Need for Speed: Most Wanted - recenzja gry

Najnowsza odsłona jednej z najbardziej lubianych serii ścigałek, czerpiąca pełnymi garściami ze swych poprzedniczek. Tym razem znów uciekamy przed policją jak za starych czasów i ponownie świetnie się bawimy.  recenzja gry

Recenzja gry Need for Speed: Most Wanted - NFS na modłę Burnout Paradise

Recenzja gry Need for Speed: Most Wanted - NFS na modłę Burnout Paradise

Criterion Games po raz drugi próbuje przywrócić blask marce Need for Speed. To tytaniczne zadanie, nawet dla tak doświadczonej ekipy, mającej na swoim koncie fantastyczną serię Burnout.  recenzja gry

ocena vs oczekiwania

Gra Shift 2: Unleashed w wersji X360 pozytywnie zaskoczyła naszych czytelników – aktualna średnia ocena użytkowników jest wyższa niż oczekiwania przed premierą.

7.6

ocena czytelników

471 ocen czytelników

7.0

oczekiwania przed premierą

283 głosów czytelników

Shift 2: Unleashed - screen - 2011-03-30 - 206335Shift 2: Unleashed - screen - 2011-03-30 - 206334Shift 2: Unleashed - screen - 2011-03-30 - 206333Shift 2: Unleashed - screen - 2011-03-30 - 206332Shift 2: Unleashed - screen - 2011-03-30 - 206331Shift 2: Unleashed - screen - 2011-03-30 - 206330Shift 2: Unleashed - screen - 2011-03-30 - 206329Shift 2: Unleashed - screen - 2011-03-10 - 205016Shift 2: Unleashed - screen - 2011-03-10 - 205015Shift 2: Unleashed - screen - 2011-03-10 - 205014
Grand Prix Racing Online

Grand Prix Racing Online

Zagraj za Darmo!

The Crew - 360 - 92,90 zł

promocja

X360 92,90 zł

Driver: San Francisco - 360 - 47,90 zł

kup w sklepie

X360 47,90 zł

Komentarze Czytelników (116)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
03.04.2011 10:58
odpowiedz
Apokalipsis
59
Senator

michael85 --> Włącz sobie ułatwienia, to zaraz je wyczujesz.

Gram na średnim poziomie trudności, na najwyższym poziomie prowadzenia i z kontrolą trakcji na niskim i jeździ się dobrze. Przyznam, że gra na padzie jest skopana, bo analogi są zbyt czułe. Samochody szaleją, a wyścig ciężko jest przejechać bez żadnego bączka. To co mnie irytuję, to że samochody zbyt łatwo się ślizgają (jazda po lodzie). Gram na kamerze FPP, na której najlepiej mi się gra ;) Niestety nie wiem co pozmieniać w tych suwakach, może jakieś rady? Grafiki się nie czepiam, bo konsole są stare..

Teraz gdy gram w Shift'a 2, Forza 3 jest bezużyteczna. Wyścigi są zbyt długie i zbyt łatwe. Gram tylko by dobić do kolejnego acziwa, a nie na tym to przecież polega (cały czas o Forzie) :/ Już wolę takie typu Shift, bo chociaż nie przysypiam podczas wyścigu ;f

03.04.2011 21:18
odpowiedz
jamqdlaty
5
Legionista

Przereklamowane, cóż, przyciągać miała grafika, a i tak na tym zarobią. ;p

03.04.2011 23:21
odpowiedz
skatefish
31
Generał

Grę sobie może kiedyś sprawie ale dopiero jak się wyposażę się w porządną kierownicę bo inaczej nie widzę sensu.

04.04.2011 09:12
odpowiedz
Nolifer
81
The Highest

Jest coś przynajmniej dla pc , konkretnego jak forza czy GT , a dla mnie lepszego od tych dwóch marek :)

04.04.2011 23:11
odpowiedz
RoFY
2
Junior

shift 1 to byla porazka sterowanie bylo katastrofa nie wiem jak mozna wgl w cos takiego grac ... powiedzcie czy w 2 tez jest tak fatalnie?

04.04.2011 23:29
odpowiedz
5toONE
7
Legionista

RoFY- przyznam, że nie grałem w jedynkę, ale ogólnie mogę się wypowiedzieć. Na pewno jak kupujesz nową furę warto poświrować przy np. zmianie ciśnienia opon. Ogólnie wielu ludziom się nie podoba jak widać po komentarzach, ale ja jestem zachwycony.

Dwie godziny zabawy i śmigasz bez większych problemów, nawet na poziomie elitarnym (max). Mi się ogólnie bardzo podoba, zostawiłem wszystkie inne gierki i tylko w tą potężnie się wkręciłem.
Ps. gram na padzie, na klawiaturze sobie nie wyobrażam...

05.04.2011 01:37
odpowiedz
buqal
13
Legionista

a ja sie wypowiem tak: owszem fizyka jazdy w porownaniu z chociazby GT5 jest inna ... siadajac po raz piewszy przed shiftem2 zastanaawialem sie kto cos takiego wymyslil, ALE ... okazalo sie ze wymyslil nie tak zle jak mi sie wydawalo. w porownaniem gt5 w tej grze cos sie dzieje - przeciwnicy jezdza agrasyniej i to o wiele wiele bardziej niz w gt5. jesli chodzi o same wyscigi to sama jazda jest mega dynamiczna - rozwalajace sie samochody! wstrzasy jak uderzymy w cokolwiek, no i najwiekszy smaczek kawałki podłoza uderzajace w szybe jak jedziemy (moja kobitka mowi ze to insekty :) wg mnie gt5 ma swoj urok - jestem fanem piateczki i czekajac na shifra2 mialem cicha nadzieje ze bedzie to lepsza wersja grid (moim zdaniem NAJLEPSZA wyscigowka ostatnich czasow), ale jak narazie to ejst blisko, ale nie do konca. reasumujac to: polecam ale drodzy panstwo gr sie roznie troche fizyka jazdy od gt5 czt forca, ale gdyby sie nie rozniala to po co ja tworzyc. uwazam ze gra jest warta pieniedzy bo daje duuuuzo radochy! (przynajmniej mi i moim znajomym jak zasiadziemy do wspolnej rywalizaji)
pozdrawiam i mam nadzieje ze pomoglem komus :-) czolem i ide drifowac!... a i drift ... prawie jak w gridzie a tam bylo blisko ideału.

05.04.2011 08:06
odpowiedz
darek79r19
69
Pretorianin

Prawda jest taka, że po 1 godzinie oswajania z grą i tuningowaniu fury zaczyna się dopiero prawdziwa zabawa. Dajcie tej grze szansę. Ja też jedynki nie lubiłem, ale shift 2 daje rade, choc trzeba zalozyc, że wszystkich wyscigów nie wygramy

05.04.2011 08:58
odpowiedz
albz74
112
Legend

ALE ... okazalo sie ze wymyslil nie tak zle jak mi sie wydawalo. w porownaniem gt5 w tej grze cos sie dzieje - przeciwnicy jezdza agrasyniej i to o wiele wiele bardziej niz w gt5

Tu bym polemizował, czy to takie świetne.... póki co AI jeździ tak jakby nas nie było na torze. Najbardziej to wpienia, jak się jedzie wyścig, koniec ostatniego okrążenia, ostatni zakręt 180 stopni, zwalniamy żeby się wyrobić a za nami jakiś jeleń jedzie jak czołg- ponieważ próbujemy skręcić, efekt jest taki że przepycha nam tył jak podczas bączka. I z pierwszego miejsca spadamy na ostatnie.

Niech sobie AI będzie agresywne, ale nie ślepe.

05.04.2011 09:58
odpowiedz
jasonxxx
82
Szeryf

I tradycyjnie spier... model jazdy, jeździ się równie beznadziejnie co w jedynce. Nigdy już nie kupię niczego co ma w nazwie "Shift". Nie rozumiem zachwytów nad tą tandetą, podobnie jak nad częścią poprzednią. Wyszło kolejne "nie wiadomo co", kilka pomysłów na szybko i po łebkach ściągnietych z Forzy, model jazdy ani nie arcadowy dający czystą frajdę (patrz: Dirt/Dirt 2) ani choćby trochę nie zbliżony do symulacji (której namiastkę mieliśmy w Forza 2). Samochody - poduszkowce, co za kicha...

PORAŻKA

05.04.2011 10:10
odpowiedz
buqal
13
Legionista

koniec ostatniego okrążenia, ostatni zakręt 180 stopni, zwalniamy żeby się wyrobić a za nami jakiś jeleń jedzie jak czołg- ponieważ próbujemy skręcić, efekt jest taki że przepycha nam tył jak podczas bączka. I z pierwszego miejsca spadamy na ostatnie

niestety muszę się zgodzić ... doznałem tego typu sytuacji, wkurzajace moze i jest, ale mnie np nudziły wyscigi w gt5 gdzie mozna bylo ztuningowac fure na maxa i miec przewage rzedu +30 sek na mecie. moze i w shifcie tak jest ale jeszcze nie mialem czasu sie bawic w szczegolowe tuningowanie.

05.04.2011 14:06
odpowiedz
damiaan91
2
Junior

Jest to drugi najlepszy nfs po nfs shift. Dla mnie to bomba, właśnie na to czekałem, grafika, optymalizacja jak i grywalność jest na najwyższym poziomie. Pokochałem tą grę i jestem zadowolony że chociaż nfs mnie nie rozczarował i zrobił porządną grę z super samochodami :) Bo w przeciwieństwie do nfs test drive unlimited 2 zawiódł mnie na całej linii.

05.04.2011 17:38
odpowiedz
leon691
53
Generał

jeden z najlepszych nfs-ów (to jeszcze nfs?) jakie powstały i to mimo, że:

1. Kamera z widokiem zza auta to chyba największa porażka jaką widziałem, piszę to jako osoba która w 90% ścigałek gra z takiej właśnie kamery i na padzie. I tak od czasów II nfs, tak, lubię po prostu oglądać sylwetkę auta, nie rozumiem jak można grać z widoku z którego nie widać chociaż kawalka samochodu - wiem, dziwne. To co się dzieje z autem podczas prób sterowania nim wzbudza litościwy uśmiech na twarzy i szczerą chęć by wyłączyc grę.

2. Wyścigi nocne są brzydkie i dławią mi najmocniejszego radeona, ewidentnie problem z oświetleniem, spadki fps do 45 klatek przy starcie czynią go nieprzyjemnym.

3. Za dużo popierdółkowatych dwuminutowych wyscigów po jakiś kurduplawatych torkach, za mało konkretnych, takich jak na SPA czy Ringu.

4. Drify w tej grze są dla mnie jak matemtyka - czarna magia.

Ale po zmianie kamery na widok zza deski rozdzielczej wszystko sie nagle zmienia, model choć bliższy arcade niż symulacji jest niesamowicie satysfakcjonujący/absorbujacy, wymagający ale i nie frustrujący - idealny. Na padzie po włączeniu abs i w przypadku mocniejszych maszyn lekkiego wspomagania stabilności nadal jeździ się pieknie. W forzie 3 jeśli źle weszliśmy w zakręt było po nas, tutaj możemy się ratować na kilka sposobów, starając się wprowadzić auto kosztem cennych ulamków sekund w drift czy też hamując gwałtownie.
AI na najwyższym poziomie niemal idealne, ta niepewność czy wyprzedziłem przed zakrętem na tyle żeby mi nie wjechal w zad, walka o 1 sze miejsce do ostatnich sekund (zwłaszcza gdy startujemy ostatni na długich torach), brak debilnej gumki (dostosowywania się aut do naszego tępa). Gra nie wybacza poważnych będów i bardzo dobrze, przycisk cofania czasu w forzie strasznie psuł zabawe (wiem można nie używać). Niestety AI potrafi dać ciala w sekwencjach ciasnych zakretów - zwalnia nadto. Pozostaje jescze kwestia kokpitów które moim zdaniem lepiej wyglądaly w shift 1. Teraz jest we wnętrzu auta zbyt ciemno aby podziwniac konsolety egzotycznych piękności.
Podsumowując- wreszcie dobra ścigalka od EA, po ostatniej porażce jaką był w moim mniemaniu Hot Pursuit teraz jestem pelen uznania.

05.04.2011 17:53
odpowiedz
Lothers
103
Generał

Wiadomo, że czysty arcade, wiadomo, że NFS, ale cholera gra się ŚWIETNIE! Miód!

05.04.2011 19:47
odpowiedz
5toONE
7
Legionista

Czystym arcade nie nazwałbym tego, gierka jest raczej pomiędzy.

05.04.2011 20:34
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

Panowie nie ma o czym tu dyskutować, każdy ma inne odczucia wobec tej gry. Jedni nienawidzą jej bo to nie klasyczny NFS a drudzy mają frustracje z powody optymalizacji bądź własnej nieporadności w tym że nie potrafią skonfigurować choćby sterowania. Gra na dzien dzisiejszy potrzebuje konkretnego update ale mimo tego skłonny jestem stwierdzić że to najlepsza jak dotąd gra na pc o tej tematyce.

05.04.2011 20:49
odpowiedz
Lothers
103
Generał

No dobra "coś pomiędzy", faktycznie czasem trzeba użyć hamulca, ale faktem jest też, że pady inne od MS są słabo obsługiwane.

05.04.2011 21:12
odpowiedz
maxan
52
Pretorianin

@Tuminure Widok zza kierownicy bezużyteczny? Bzdura... jeśli ma być REALISTYCZNIE to tylko widok ze środka pojazdu( z oczu kierowcy). Prawda jest taka iż w np. Forza 3 to tylko widok z maski (przed maską) jest grywalny... niestety; Uwielbiam prowadzić samochód i musze powiedzieć iż aktualnie żadna inna gra nie oddaje tak dobrze odczucia/wrażeń z kierowania pojazdem jak SHIFT 2 ... ...- odczucie prędkości/przyśpieszenie , widok z kokpitu/szarpanie kierownicy, wypadki/towarzyszące temu efekty- prawie rzeczywistość ;P Co bym poprawił to model jazdy ...no ale i tak jest zajebiście ;]

05.04.2011 21:14
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

Lothers nie koniecznie, korzystam z pada za 50zl i jest całkiem nieźle. Od kiedy pozbyłem się kiery (czego żałuje) gram w wiele gier na padzie i powiem ci szczerze że np pomiędzy shift 2 a rFactor nie ma takiej wielkiej różnicy w sterowaniu. Mało tego da się wykręcać czasy zbliżone do gości grających na markowych kierownicach, wiec jest całkiem nieźle. Co do Analogów (grzybków) to nawet w takich grach jak RBR czy GTR trzeba przyzwyczaić się do delikatnego manewrowania. Wszystko to kwestia wprawy i opanowania toru oraz auta. Co do Helmet Cam to sprawdza się doskonale, kwestia przyzwyczajenia a druga sprawa to że działa jak swoisty radar ostrzegając nas przed szykaną :)

05.04.2011 21:24
odpowiedz
Apokalipsis
59
Senator


koniec ostatniego okrążenia, ostatni zakręt 180 stopni, zwalniamy żeby się wyrobić a za nami jakiś jeleń jedzie jak czołg- ponieważ próbujemy skręcić, efekt jest taki że przepycha nam tył jak podczas bączka. I z pierwszego miejsca spadamy na ostatnie

Jest to prawda. Chociaż ja uważam, że przeciwnicy zachowują się jak prawdziwi kierowcy. Walczą o swoje, sami kręcą bączki, czy wypadają z trasy. Widocznie nie jest to gra dla każdego, nie każdemu musi się to podobać. Najbardziej się to tyczy grania z kamerki FPP - ja uwielbiam, ponieważ moja ulubiona kamera jest spartolona. A są też tacy co jej nienawidzą ;D

Mam deadzone 20% i to drugie 25% dotyczące kierowania (gram na padzie).

jasonxxx --> Same bzdury. Wszystko jest dopracowane, Forza się nie umywa i model jazdy daję czystą frajdę (gram na najwyższym poziomie realizmu). Zapewne model jazdy jest zbyt wymagający dla ciebie, stąd takie "wnioski".

05.04.2011 22:13
odpowiedz
jrkjlh
51
Grievous

czyli idę jutro do sklepu na wymianę !:) mam nadzieję, że się nie zawiodę ...

05.04.2011 23:38
odpowiedz
Lothers
103
Generał

@gridmaster: no nie wiem, bo podłączam mojego Logitecha Rumblepad 2 i w przeciwieństwie do każdej innej gry nie ma go do wyboru w opcjach kontrolera, jedynie "inne gamepady" i muszę ręcznie ustawiać, ale wtedy nie działa w menu (tylko klawa) - trochę niewygodne, może to ja robię coś źle? Chociaż wątpię...

06.04.2011 05:17
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

Lothers gram na pececie, a pada modyfikuje pod ustawienia analoga z xbox, w zasadzie to jeden grzyb, bo pod co nie ustawisz to czułość i martwa strefę masz tą samą. Pad nie działa mi w menu ale w samej jeździe jest płynność. Największa bolączka to zbyt mocna reakcja na dodanie gazu tutaj trzeba zmniejszyć czułość bo opanowanie płynnego posługiwania się gazem jest podstawą w trybie drift.

06.04.2011 21:03
odpowiedz
Lothers
103
Generał

No mi też pad działa, ale co za problem uaktywnić jego obsługę w menu? Nie rozumiem takich zagrywek.

06.04.2011 22:12
odpowiedz
marcinos709
31
Konsul

Dziwi mnie, że grę testowano na 360 a nie na PC> Niestety konsolowość GOL staje się coraz bardziej zauważalna, niedługo wszystkie gry będziemy mieli testowane na PS3 czy 360. Wiem ,zę nie tylko mnie to martwi.
A co do samej gry, to pewny kandydat do najlepszej gry wyscigowej 2011. To już trzecia 9 w tym roku. Widać, więc, że w tym roku możemy mieć mnóstwo świetnych gier.

07.04.2011 13:23
odpowiedz
GhostRaider
46
Pretorianin

Gra dobra, jeśli nie patrzeć na kilka rzeczy. Gdzieś tam wymieniałem już, co mi się nie podoba, ale nie napisałem o jednej rzeczy a mianowicie o stopniu trudności. Poziom "Easy" w tej grze po prostu nie istnieje. Nie wiem, jak to widzą twórcy tej gry, ale mogliby spojrzeć na konkurencyjne tytuły i trochę porównać. Nie każdy gracz jest masochistą i ma ochotę powtarzać wyścigi po kilkanaście razy. Może posadzili przed grą zawodowego kierowcę a ten powykręcał czasy i uznał, że tak będzie najlepiej a oni to zatwierdzili i tyle. Ale w moim przypadku wyścig na pięć okrążeń polega na ściganiu jakiegoś typa, który (jeśli nie uda mi się go walnąć na jakimś zakręcie, albo sam nie popełni większego błędu) dojeżdża do mety pierwszy. Oczywiście na "easy". Należę do zwolenników pierwszego Shifta, ale druga część coraz bardziej mnie od siebie odstrasza i coraz większą mam ochotę, żeby to "dzieło" odinstalować.

08.04.2011 06:36
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

GhostRaider mam obie gry na dysku wiec mogę sobie je porownać :) Co do Shift 2 wydaje mi się że jest bardziej zrównoważone pod tym względem. No ale na razie jestem w klasie c, niestety mała ilość fps nie pozwala mi na ściganie aut z wyższej półki. Martwi mnie natomiast milczenie twórców na temat pierwszego patcha do gry. Shift 1 jak wiadomo został w tym zakresie dość szybko połatany, dzięki czemu mogłem zwiększyć na maksa ustawienia graficzne bez spadków fps. No cóż trzeba cierpliwie poczekać.

01.05.2011 00:49
odpowiedz
rojbert82
12
Legionista

najleprza gra wiścigowa w jaką w życiu grałem ! tyle na temat

03.05.2011 13:06
odpowiedz
batat
4
Junior

To nie jest Need for SHIT...hot persuit to jakieś nieporozumienie.. Shift 2 wciąga , wymaga precyzji i skupienia dając niesamowitą miodność ale też bardzo wkurza.Najbardziej denerwuje łatwość i ilość sytuacji w której komputerowy przeciwnik wypycha cię z toru...masakra...co do pc grałem u kumpla i gra na klawiaturze to tragedia w tak trudnej grze...na konsoli i padzie od xboxa- bajka. Pokuszę się o stwierdzenie że jest prawie tak dobra jak forza...

19.02.2012 23:32
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

Podsumowując recenzje g40st zapomniał dodać że Shift 2: Unleashed jest jak dziki brutalny sex, pełen ekspresji i wulgaryzmu ale za to w przepięknej i ujmującej scenerii. To prawdziwa gra dla prawdziwych mężczyzn :p

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze