Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Sniper: Ghost Warrior 3 Recenzja gry

Recenzja gry 25 kwietnia 2017, 00:01

autor: DM

Strzelam i jeżdżę – wirtualnie i w realu. Później o tym piszę – krytycznie lub z zachwytem.

Recenzja gry Sniper: Ghost Warrior 3 – snajperski Far Cry zalicza pudło

Trzecia część Sniper: Ghost Warrior miała w końcu wnieść do tego cyklu nieco jakości na miarę segmentu AAA. Niestety, gdzieś obok przemycono również elementy rodem z programu wczesnego dostępu.

Recenzja powstała na bazie wersji PS4.

PLUSY:
  1. swoboda w podejściu do celów misji;
  2. ciekawe, zróżnicowane lokacje;
  3. wątek walki z separatystami w zadaniach pobocznych;
  4. ciekawe zadania w misjach fabularnych;
  5. klimatyczna muzyka i realistyczne dźwięki strzałów.
MINUSY:
  1. niedopracowana kalka kilku innych gier;
  2. mocno rozczarowująca fabuła…
  3. ...pełna kiepskich dialogów maskowanych ogromną liczbą przekleństw;
  4. brzydka oprawa graficzna;
  5. wszechobecne błędy w świecie gry oraz w misjach;
  6. spadki płynności animacji, zawieszanie konsoli;
  7. większość znajdziek to złom do rzemiosła;
  8. 5-minutowe ładowanie map.

Zaraz na początku naszej przygody z grą Sniper: Ghost Warrior 3 odkrywamy pojazd służący do poruszania się po otwartym świecie wirtualnej Gruzji, wzorowany na radzieckiej Ładzie Nivie. W latach 80. ta zgrabna terenówka z oryginalnie umieszczonymi kierunkowskazami wyróżniała się na polskich ulicach, ale jak każdy produkt bloku wschodniego cierpiała na kiepską, siermiężną jakość wykonania. Trzecia część polskiego Snipera studia CI Games jest właśnie jak ta Niva – ciekawa koncepcja i założenia, które przyćmiła słaba jakość wykonania i szereg nieprzemyślanych bądź niedopracowanych drobiazgów.

Przez pewien czas myślałem, że może chodzi tylko o te szczegóły, o brak w zespole kogoś, kto doglądałby wszystkiego na bieżąco i krzyknął zawczasu: „Te marne dialogi trzeba napisać inaczej!” lub „Dlaczego żołnierze piechoty morskiej ruszają do boju z karabinami w kolorze lazurowego błękitu?”. Sniper: Ghost Warrior 3 ma jednak o wiele większe kłopoty natury technicznej i dopracowanie detali zeszło zapewne na dalszy plan. Mimo to odnalazłem w grze jasne strony, które pozwoliły mi spędzić z nią również parę miłych chwil, choć – co ciekawe – dopiero od momentu ujrzenia napisów końcowych.

Co ja „pacze”?

Napisałem o miłych chwilach. Czy zauroczył mnie otwarty świat pełen ciekawych zadań dodatkowych? Nie do końca. Chodzi raczej o podział fabuły na dwa wątki oraz dość niefortunne pomijanie drugiego z nich – i to tego bardziej interesującego. Stwierdzić bowiem, że główna historia w grze jest słaba, byłoby sporym niedopowiedzeniem. Jest ona tak mizerna, że jej poznawanie wręcz boli. Opowieść o dwóch braciach, romansie z przeszłości, tajnej organizacji i superżołnierzach w strojach Power Rangers straszy nie tylko pomysłem połączenia tych elementów, ale przede wszystkim dialogami.

Nienaturalnie brzmiące zdania składają się z oklepanych frazesów i zbyt dosłownych zapewnień, a co drugie słowo pojawia się przekleństwo na „K” lub „P”. Nie jestem jakoś szczególnie wrażliwy na soczysty język, ale tutaj brzmi to groteskowo, bo jak szewc klną nie tylko główni bohaterowie zestresowani ratowaniem świata, ale i staruszek w szpitalu czy młoda pielęgniarka gawędząca przez komórkę. Jeśli pamiętacie stary skecz kabaretowy parodiujący kręcenie Psów 3 przez Pasikowskiego, to podobnie wyglądają rozmowy w Sniperze 3. A może był to po prostu sposób na odwrócenie naszej uwagi od tradycyjnie kiepskiego dubbingu?

Recenzja gry Sniper: Ghost Warrior 3 – snajperski Far Cry zalicza pudło - ilustracja #2
Świat gry w wielu miejscach wygląda jak wyjęty z RPG fantasy.

Bohaterowie drugiego planu

Na szczęście oprócz męczącej dramy o szukaniu brata Sniper: Ghost Warrior 3 serwuje jeszcze bardzo dobre misje skupione wokół walki lokalnej ludności z separatystami. Nie jest to jakaś spektakularna historia z ciekawymi zwrotami akcji, ale seria wiarygodnych i dobrze pasujących do świata gry zadań, w których pomagamy partyzantom zabezpieczać zapasy, likwidować kluczowych dowódców wroga i ratować zakładników w nieźle zaprojektowanych misjach i specjalnie stworzonych lokacjach. Trochę szkoda, że w grze są to zadania poboczne, których nie musimy ukończyć, by zobaczyć finałowe napisy, a autorzy tylko na początku pokazują pierwsze z nich, resztę ukrywając pod zupełnie niewidocznym symbolem na mapie.

Tytuł z pewnością bardzo by zyskał, gdyby to właśnie na walce z separatystami skupić jego fabułę, bo autorzy już w drugiej części udowodnili, że potrafią poruszać trudne tematy i nawiązywać do autentycznych wydarzeń. Tym razem obok oczywistych skojarzeń z wojną w Gruzji mamy też ewidentne analogie do niedawnej sytuacji na Ukrainie, co zdaje się potwierdzać wrak ogromnego „jumbo jeta” na mapie i rozsypane wokół bagaże pasażerów. Mogła z tego wyjść naprawdę ciekawa i dojrzała historia, a tak mamy fabułę zbyt niestrawną dla dorosłych oraz zbyt krwawą i pełną wulgaryzmów, by celować w młodszych fanów strzelanek i superżołnierzy.

Recenzja gry Star Wars: Battlefront II (w przygotowaniu) – blasterem w stopę?
Recenzja gry Star Wars: Battlefront II (w przygotowaniu) – blasterem w stopę?

Recenzja gry

Star Wars: Battlefront II miał naprawić słabości „jedynki” z dzielącą społeczność przepustką sezonową na czele. Niestety, frajdę ze strzelania psuje miałka kampania dla jednego gracza i żerujący na portfelach graczy system mikropłatności.

Recenzja gry Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds – miły ten mróz
Recenzja gry Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds – miły ten mróz

Recenzja gry

The Frozen Wilds to po prostu jeszcze więcej tego samego, czym zachwycał ponad pół roku temu Horizon: Zero Dawn. Dodatek nie zachwyca warstwą fabularną, ale za to daje sporo okazji do przetestowania własnych umiejętności.

Recenzja gry Call of Duty: WWII – udany powrót do korzeni serii
Recenzja gry Call of Duty: WWII – udany powrót do korzeni serii

Recenzja gry

Seria Call of Duty powraca do swoich korzeni, czyli czasów II wojny światowej, pokazując nam mieszankę Kompanii braci z rozmachem filmów Michaela Baya. O dziwo tutaj się to udało.

Komentarze Czytelników (205)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
25.04.2017 10:44
17
odpowiedz
kęsik
72
Legend

Zaraz znowu CI będzie płakać, że jakaś zorganizowana grupa hejterska bezpodstawnie hejtuje ich super gry :D

26.04.2017 12:03
13
odpowiedz
2 odpowiedzi
Garbol
90
Generał
0.0

Zrobili gre snajperską gdzie wrogowie despawnują się i resetują swoja pozycje w świecie gry przy 250m...

https://www.youtube.com/watch?v=oHmEP0h96Lw

post wyedytowany przez Garbol 2017-04-26 12:04:54
26.04.2017 10:03
12
odpowiedz
4 odpowiedzi
DM
134
AFO Neptune

Czemu jak gram to nie widzę tego o czym tu piszą? Czemu jak oglądam streamy/filmy na YT - ludzie bardzo chwalą tą grę?

Czemu, jak ja oglądam, to ludzie wymieniają nawet więcej błędów, jak walka z fruwającymi AK, bo postacie wrogów same znikają?
https://youtu.be/VWceFcUMsik
Czemu w 90% recenzji są podobne oceny i ich autorzy narzekają na te same wady? Dlaczego w polskich recenzjach prawie każda ma śródtytuł "ale tu słów na "k" i "p"? Jakaś zmowa? Zbiorowa halucynacja?

żeby pisać (przykładowo) że czuć Hitmana bo można chować ciała do szafki
Sęk w tym, że w tej grze nie ma to w ogóle sensu, bo SI nie patroluje terenu, a głównie stoi w miejscu, a szafek jest jak na lekarstwo. Po co chować jedno ciało w małym pokoju, skoro nikt nigdy później do niego nie zajrzy?

gra ma bardzo dużo sprawdzonych rozwiązań które w swoich gatunkach są niemal standardem

I farmienie wilków z farcryowych polowań naprawdę musiało być jednym z nich? :) "Substancje ekologiczne"???!!! Nie ma nic złego w kopiowaniu działających rozwiązań. Zawsze popieram słowa Piccassa i motto Jobsa, że "prawdziwy artysta kopiuje, a wielki kradnie", ale trzeba to robić w dobrym stylu, udoskonalać to, co zrobili inni, przyklejać swoją metkę , a nie przepisywać na kolanie na przerwie wszystko jak leci. Z dronem się udało znakomicie.

Gra ma też wiele mechanik/smaczków do odkrycia samemu - jak np. to że chowając się za obiektem nasza postać podnosi broń do góry (pistolet albo assault rifle), kiedy wciśniemy celowanie postać sama wyskakuje zza covera, i tak samo szybko chowa się kiedy puścimy celowanie

No przecież chwaliłem przechodzenie misji i gameplay :)

Specjalne naboje - tagujące i wabiące - super sprawa.
ale zupełnie nieprzydatna, tak samo jak miny. Próbowałem kilka razy naboi wabiących, ale SI zupełnie ich nie zauważało, mimo, że strzelałem im na odległość splunięcia. Zawsze uważałem, że snajper to przecież "one shot - one kill", i tu jest najwięcej frajdy, a nie "tag shot, lure shot, wound shot, alarm shot - one kill" - przesada, ale nie wpłynęła na ocenę, jak ktoś lubi niech wabi taguje ;)


Mam wrażenie że pan recenzent liznoł grę i naskrobał ocenę.

20 godzin lizałem. Inne redakcje też naskrobały pododbne oceny złośliwie?

Nie wiem czy grał pan w wersję bez patcha dlatego miał tyle bugów (na streamach i YT ich nie widać, sam też ich nie spotkałem)

PS4 samo mi ściąga patche, nie mam wyjścia - zawsze gram z nimi. Warto klikać różne filmy na YT, wiele z nich pokazuje również błędy. Zresztą małe bugi glicze wyeliminowane w patchu, jak mniej doczytujących się tekstur w kill camie nie ma wpływu na ocenę. Łatka nie poprawiła okropnego gifa jako tła i fioletowej plamy zamiast nieba, nie poprawiła modeli postaci i monologów Lydii i Franka, które włączają się w połowie ekranu drugiego ekranu ładowania (fajny pomysł - ekran ładowania nr 1 i ekran ładowania nr 2 już bez paska postępu ;) ), nie poprawiła jakości przerywników filmowych, nie dodała więcej akcji, w stylu "zabij mi jelenia" etc etc.. ocena to zawsze obraz całości, a nie paru gliczy. Patch muszę pochwalić za to, że po nim już gra nie zawieszała konsoli, tylko sama wyskakiwała do menu głównego -zawsze szybciej można włączyć grę z powrotem.


ocena redakcji 5,5 to żart

W kumulacji recenzji na meta 11 w podobnym tonie i 5 jeszcze ostrzejszych (30/100), a tylko 2 na 19 pozytwne. jeszcze raz - to zbiorowy żart? zmowa światowych redakcji?

aa - i jeszcze jedno
Rozumiem ze wiele kwestii, jak fabuła czy estetyka jest zawsze poniekąd nie obiektywna
Estetyka, w której staruszek w szpitalu woła "Ku....a, siostro, wszystko mnie nap.....ala, dawaj mi jakieś prochy", a pielęgniarka "halo, kochanie słyszysz mnie? halo? KU..A! - obiektywnie nie mieści mi się w głowie...

post wyedytowany przez DM 2017-04-27 13:10:23
26.04.2017 16:21
11
odpowiedz
10 odpowiedzi
Łosiu
192
SRELEX
post wyedytowany przez Łosiu 2017-04-26 16:22:58
25.04.2017 10:55
10
odpowiedz
5 odpowiedzi
sebogothic
101
Senator

Niech CI Games powróci do produkcji kaszanek i do starej nazwy - City Interactive.

25.04.2017 14:17
7
odpowiedz
cswthomas93pl
65
Legend

Kaszanką tego tytułu na pewno nie można nazwać. Dla mnie to średniak i właśnie takie średniaki też mają swój urok.
Nie mówię, że kupiłbym na premierę, ale jakby staniała to czemu nie?

26.04.2017 09:32
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
Łosiu
192
SRELEX

https://i.redd.it/8ymu5ygforty.gif - Deszcz pada nawet w budynkach ;D

26.04.2017 13:00
odpowiedz
Mortalking
94
Senator

Jak zaczęły ukazywać się pierwsze negatywne recenzje w sieci to akcje CI na giełdzie poleciały aż o 30 % w dół a to spore tąpnięcie. Czyżby szykowało się bankructwo ?

26.04.2017 14:01
odpowiedz
6 odpowiedzi
Sunbeach81
5
Pretorianin
9.0

Najlepsze jest to że jak zwykle wielki hejt na grę jest przez tych którzy nawet w nią nie grali tylko piszą to co czytają w necie, co piszą inni że gra jest słaba.. a my czyli ci co w nią grają uważają że gra jest świetna, ja gram i dla mnie 9/10 - grafika chyba ktoś zapomniał że to Cry Engine i jest doskonała, misje są ciekawe i dają satysfakcję, klimat dobry, mamy crafting, ciekawe bronie - ja np mam teraz łuk jak w Crysis :) i ogólnie na serio błędów tu jest niewiele, wyjdą 2-3 patche które poprawią co trzeba i jest idealnie, a już teraz jest o wiele lepiej niż w Sniper Elite 4 bo oprócz tych rzeczy co wymieniłem jest po prostu ciekawiej! A i nie wiem czy tu piszą o wersji na PS4 tylko bo ja gram na PC :)

26.04.2017 14:36
1
odpowiedz
Mortalking
94
Senator

P.S z resztą CI dysponuje technologią CryEngine 3 od rozpoczęcia prac na S:GW2 i od tamtej pory minęło coś około 5 lat w między czasie wyszedł Enemy Front, też na tym silniku i też sobie CI nie poradziło z okiełznaniem tej "bestii". Kolejna gra i ta sama historia.

26.04.2017 16:21
11
odpowiedz
10 odpowiedzi
Łosiu
192
SRELEX
post wyedytowany przez Łosiu 2017-04-26 16:22:58
26.04.2017 16:50
1
odpowiedz
Mortalking
94
Senator

CI wydało grę przeciętną i taka ocena w recenzji została wystawiona. Więc teraz niby jakaś rzesza fanatyków CI w sposób żenujący i niesmaczny usiłuje w sztuczny sposób zawyżyć ocenę tej gry. Spółka która jest notowana na giełdzie jej wartość jest uzależniona od jakości gier dostarczanych na rynek, wiec wiedzieli czym grozi dostarczenie niedopracowanej gry.

post wyedytowany przez Mortalking 2017-04-26 16:53:22
26.04.2017 17:27
1
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
106
Alekde

Jakby poprawili AI to ta gra był by naprawdę bardzo dobra, największą wada w tej grze jest durnota przeciwników, po pewnym czasie ma się wrażenie że ty (BÓG), walczysz z (mrówkami). Po pierwszym pocisku powinno być ukrycie się przeciwników oraz ostrzał snajperski, a tak można rozwalić cały obóz strzelając jak do kaczek. Ja mam nieukryte wrażenie że w CI pracują jakieś matoły mimo wszystko stworzyli naprawdę solidną pozycję gdzie najfajniejsze elementy są wykonane wręcz fatalnie. Czy tak trudno dodać skrypt który po ostrzale by powodował że inni się chowają. Czy tak trudno dodać skrypt gdzie po ostrzale leci flara w naszym kierunku rozjaśniając okolice, i czy tak trudno dodać skrypt gdzie zdrada naszej pozycji powodowała by konieczność jej zmiany ? Za pewien czas może z tego wyjść solidna gra ale trzeba poprawić AI bo to co tutaj jest jest nieakceptowalne.

26.04.2017 19:21
1
odpowiedz
Stryjek26
19
Centurion

Wolfschanze pamięta...

26.04.2017 19:48
odpowiedz
roberto8316
38
Pretorianin

Na steam same pozytywne komentarze. Ludzie najbardziej chwalą sobie denuvo ponieważ czują się przez to wyjątkowi,że mogą w to grać niż tylko oglądać na YT.

26.04.2017 21:12
odpowiedz
2 odpowiedzi
Ziemas
47
Centurion
8.0

Zupełnie nie zgadzam się z recenzentem. Sam pogrywam a i polecam świeżego streama zrobionego przez redaktorów CD Action. Zupełnie inna bajka i inne podejście. Wejdźcie na główną stronkę pisma a traficie na dziejszego streama, który był o 18. Nie rozumię tego hejtu i pomyj wylewanych na tą grę. Zawiodłem się na GOLu pod tym względem baardzo. Jesli bym się sugerował ich recenzją i opinią to bym w SGW 3 nie zagrał a to wielka szkoda. Polecam sterama z CD Action Krigore'a. ich recenzja za kilka dni w piśmie i to będzie rzetelna recenzja a nie to dziwadło

26.04.2017 23:05
odpowiedz
1 odpowiedź
Ziemas
47
Centurion

Bezi2598-->Obejrzałem dziś z ciekawości ich opinii całego streama więc po godzinie mogę sobie wyrobić opinię o wrażeniach recenzenta. Przede wszystkim mówił o rzeczach istotnych i punktował to co trzeba. Mam dokładnie takie same odczucia bo graniu jak Krigore stąd podejrzewam, że nie będzie oceniał wbrew sobie aby iść ślepo jak to tu poszli po bandzie bo inni też tak robią. Zresztą ten DM to podkreślał kilkukrotnie, że inni tak piszą. Chłop bał się wyłamać poza system dlatego jest nierzetelny. Dziwi mnie fakt, że GOL kogoś takiego dopuścił do recenzji, ale jako abonent vip nie omieszkam się o to nie zapytać bo irytujące to strasznie.

DM--> Tak a potem mieli streama z podtytułem SGW 3 Sprawdzam i wrażenia po tym są jak najbardziej pozytywne. Zresztą brał również w nim udział autor wymienionego przez Ciebie tematu - niejaki Papkin.
Nie twierdzę, że CI są czyści. Mogło ich też zirytować, że stworzyli kawał dobrej gry a recenzenci jadą po niej jak po łysej kobyle w sumie bez powodu. Zagraliście chociaż z patchem, który wyszedł w dniu premiery??

post wyedytowany przez Ziemas 2017-04-26 23:09:09
26.04.2017 23:24
odpowiedz
1 odpowiedź
Ziemas
47
Centurion

Ok teraz posypią się recenzje ludzi, którzy ograli tytuł konkretnie a nie po łebkach i zweryfikujemy tych co muszą w dzień premiery sypnąć recenzją od tych co po czasie ale jednak solidniej. Zresztą tak widzę, że z 750 opinii graczy już wersja PC ma ocenę 7,2 a nie tą nieszczęsną 5,6 jaką wystawiłeś (wersja PS4).
Zresztą nie biłbym piany gdybym sam nie pograł. A gram raptem od wczoraj i jak czytałem jeszcze raz Twoją recenzję to mam wrażenie jak byśmy grali w zupełnie inne gry. Nie rozumie tego a generalnie na GOLu jest rzetelnie. Czekam na nowe CDA i skonfrontujemy wasze ocenki. Na 7 ta gra zasługuje bez dwóch zdań więc uważam, że została przez Ciebie skrzywdzona i wielu graczy się zrazi i w ogóle po nią nie sięgnie a warto!

26.04.2017 23:47
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
DM
134
AFO Neptune

Oceniam wersję jaką dostaje, jest ps4 i PC nie ma tu nic do gadania - dlatego np Wiedzmin 3 dostal przyjete z płaczem 8.5. Widać autorom zalezało, by oceniona została wersja ps4. Sniper 3 miałby mieć tylko oczko niżej od Wiedzmina? Pliss... :)

Jestem pierwszy w kolejce, by dać grze snajperskiej najwyzsza mozliwą notę, napisałem cykl artykułów o snajperach, strzelam z prawdziwych snajperek choćby raz na miesiąc, obejrzałem nawet film z Seagalem ostatni o nim jako snajperze i przetrwałem i Ghost Warrior 3 to jest właśnie liga tego filmu i cyklu Snajper z Berengerem od 2 w górę - nie jedynki czy snajpera Eastwooda.

Mocno rozważana była jeszcze ocena 6.0 ale 7 to niestety jeszcze nie ta liga.

27.04.2017 12:48
odpowiedz
Piotr Popielewicz
8
Chorąży
3.0

Nie rozumiem oceny.
5.5/10 to gra przeciętna. Tymczasem Sniper 3: Ghost Warrior za taką zostać uznany nie powinien.

Ilość niedoróbek, błędów i technicznych rozwiązań skopiowanych z innych gier, a nie mających tutaj sensu i zastosowania jest przytłaczająca. Co z tego, że jedna rzecz może sprawiać frajdę, skoro okupione to jest kilkoma innymi kwestiami, które tą frajdę zaraz psują?

3/10 To ocena adekwatna, bo jednak jakoś ta gra jest zrobiona i działa, ale działa tak, że lepiej nie mówić.

W zasadzie za praktyki CI powinno się tą ocenę nawet obniżyć do 1, bo sztuczne podbijanie ocen swojego tytułu i wyzywanie innych ludzi pod przykrywką anonimowego usera, ponieważ ośmielił się wytknąć wszystkie błędy jest żałosne.

27.04.2017 14:22
1
odpowiedz
TobiAlex
118
Senator

Też nie rozumiem takie zachwytu do tej gry. Takich zrzynek z innych gier to ja w życiu nie widziałem! Oczywiście, producenci zrzynają od siebie pomysły jak się tylko da... ale inni to przynajmniej coś zmieniają, dodają. A tu? No ja pierdziele, nawet element z takiej gry jak Zaginięcie Ethana Cartera zostało zerżnięte i to żywcem - pamiętacie te latające napisy jak coś badamy? Tu jest identyczny efekt jak coś badamy! Kurwa. Rozbrajanie pułapek - The Evil Within, przeszukiwanie ciał - Far Cry (właściwie to 75% pomysłów w tej grze to Far Cry). Ja co chwile znajduję jakiś element żywcem zerżnięty. No i jeden z tutejszych fanbojów podał mi jeszcze jedną grę - Crysis 3 - w grze mam identyczny łuk!

Zobaczcie co się działo jak MEA dostał kiepskie animacje. Jaki hejt. A tu? Nie dodali multi, błędy, przekręty z recenzjami na metacritic wypisywane przez akcjonariuszy... a Polaczki szczęśliwe, jaka ta gra zajebista! Brawo Wy!

post wyedytowany przez TobiAlex 2017-04-27 14:26:28
27.04.2017 18:20
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
A.l.e.X
106
Alekde

TobiAlex - może i jest dużo podpatrzonych rzeczy ale ja czym dłużej gram tym bardziej mi się gra podoba. Poza tym poprawiono już trochę AI, a na najtrudniejszym jest nieźle. Ocenię jak skończę ale na pewno 5.5-6 w ocenach to jakieś nieporozumienie chyba że oceniano przed patchem i grę konsolową. Wczoraj byłem skłonny dać 6/10 dzisiaj uważam że gra jest b. dobra, ale jak wyżej jak skończę to ocenię.

27.04.2017 21:13
odpowiedz
miras name
2
Junior

Czy ktoś wie,dlaczego po przejściu prologu, wczytuje kampanię i po tym pojawia się napis "uruchamianie gry", a następnie czarny ekran i wyrzucenie do pulpitu. Sterowniki są aktualne i nie mam pojęcia co jest tego przyczyną, bo prolog przeszedłem bez problemów. Jedyną rzeczą, która mnie irytowała było to, że celując przez lunetę, trzeba było trzymać PPM, bo nie wystarczyło tylko jedno kliknięcie jak np. w Sniper Elite 4.

post wyedytowany przez miras name 2017-04-27 21:13:42
28.04.2017 00:37
odpowiedz
1 odpowiedź
radoskorp
2
Junior
10

Dobra gra nawet bardzo. Świetna fabularnie i z dobrą oprawą graficzną
po 10 h nie mogę się oderwać!!!

post wyedytowany przez radoskorp 2017-04-28 00:38:42
29.04.2017 02:22
2
odpowiedz
Konrad1515
13
Legionista
7.0

Jestem po 6h i w ciągu tej zabawy natknąłem się już na dużą ilość błędów:
-przeciwnicy potrafią znikać nam z oczu - dosłownie (zdarzyło mi się raz)
-potrafią także pojawiać się na nowo (nawet po zabiciu wszystkich, co mnie niesamowicie zdziwiło :D)
-zdarzyło mi się wpaść w tekstury podczas walki wręcz... checkpoint...
-w trakcie walki wręcz zdarzyło mi się również znaleźć magicznym sposobem w pokoju, który nie był "otwarty" :D nie dało się wyjść, checkpoint!;)
To chyba te najważniejsze, które utkwiły mi w pamięci :D Gra byłaby na prawdę dobra, gdyby poprawili te błędy - i to takie, które w rozgrywce przeszkadzają. Tytuł na prawdę dobry, ale wymaga poprawek technicznych.
Jestem po najnowszej łatce i patchu premierowym.
Ode mnie solidna 7. Poczekajcie do przeceny.

29.04.2017 06:36
odpowiedz
leaven
63
Pretorianin
1.0

A ten wulgarny język w grze to czemu ma służyć? Jakoś nie pamiętam żeby w Czterech Pacernych albo Stawce Większej niż Życie a nawet w Szeregowcu Ryanie ktoś przeklinał. Gry z pewnością nie kupię dopóki wszystkie k..., p.... itp z niej nie znikną.

29.04.2017 09:14
odpowiedz
Dywizja11
12
Chorąży

Miałem parcie na ta gre, ostatnio nie wychodza w ogóle fpsy w otwartym swiecie (moja ulubiona formuła), i mogła by to byc kopia far cry 3, mojej ulubionej grze w ostatnim czasie, ale jak widze ze AI kuleje i strzela sie jak do kaczek i to nieruchomych kaczek do tego te recenzje... no coż szkoda, pewnie zagram jak cena spadnie do 19zł

29.04.2017 21:31
2
odpowiedz
Irek22
82
Grzeczny już byłem

Niech już nikt nigdy nie waży się bredzić, że City Interactive (z premedytacją nie piszę CI Games, by nie mydlić oczu) wkracza do segmentu tzw. gier AAA!
To studio cały czas robi "budżetówki", które za budżetówki nie są uznawane wyłącznie dlatego, że są sprzedawane w chorej, zupełnie nieadekwatnej do jakości cenie i nie straszą graficznie jak za "starych dobrych czasów" tego studia!

30.04.2017 06:18
odpowiedz
PSXFAN
63
Last Samurai

Ja mam zamiar sprawdzić tą gre(PS4) z tego co widziałem na YT jakoś mnie to nie odrzuciło, wiadomo nie jest to poziom topowych studiów ale wątpię aby gra powstawała tylko z chęci zysku a nie zrobienia dobre gry
trzeba docenić
+otwarty świat
+grafika na dobrym poziomie
+ogólny sandboxowy charakter gry

Nie grałem ale na 100% to zrobię, grą z otwrtym światem potrafię dużo wybaczyć, grałem w fallouta NV na premierę który zawieszał sie co 2h

30.04.2017 13:46
odpowiedz
SirToth
14
Legionista
1.0

Jak przy okazji jakiegoś tam wywiadu z jednym z twórców pierwszej części tego gniota, na gry-online.pl zresztą napisałem że powinni wywalić cały skład iść na polibudę i za flaszkę studenci zrobią im lepszą grę to się kolo oburzył i napisał że więcej ze mną dyskutował nie będzie. Widać zamiast dyskusje wolą udowadniać za każdym razem że no jednak miałem rację.

30.04.2017 15:10
odpowiedz
Dywizja11
12
Chorąży
2.0

jaka ta gra jest daremna, Misija na blokowisku snajper strzela zabił kilka osób a reszta dalej poruszaja sie jak wóz z weglem po otwartym terenie i sobie mozna ich sciagac jak pachołki, nawet sie nie ukryja, nie stana za zasłona jakąś, masakra, to jest masakra nie gra. Robicie z graczy uposledzonych czy jak? (bez obrazy dla uposledzonych), sami grajcie w takie gry. a ocena 2 za klimat.

post wyedytowany przez Dywizja11 2017-04-30 15:12:17
03.05.2017 22:52
odpowiedz
alexiel19
31
Centurion

Gra na pewno ciekawsza i bardziej grywalna niż np seria COD czy Far Cry,błędy do zaakceptowania

04.05.2017 16:33
odpowiedz
5 odpowiedzi
Ziemas
47
Centurion

Panie DM czytałeś Pan recenzje w nowym CDA? Tak jak wspomniałem będzie bardziej rzetelna niż te popłuczyny wykonane przez Ciebie i tak się stało. Ocena w CDA 8/10 jak najbardziej zasłużona. Nie poszli z prądem jak durne owce tylko przetestowano grę uczciwie.

Dlatego tez mimo, że mam roczny abonament w GoLu czytam recenzje raczej poglądowo a rzetelne mam w CDA, które też prenumeruję. Niestety tu się potwierdza reguła, że pisma papierowe mają przewagę rzetelności a internetowe szybkości a jak widać na tym przykładzie jedno z drugim nie idzie w parze

post wyedytowany przez Ziemas 2017-05-04 16:35:44
10.05.2017 20:48
odpowiedz
sevenup
45
Pretorianin

Rozmawialem kiedys z Tyminskim,to jest typowy matematyk,byznesmen i buc .Chce tylko hajsu i hajsu,bez wzgledu na wszystko,po trupach.Tfuuu...

13.05.2017 01:27
1
odpowiedz
Nolifer
99
The Highest

Brak mi słów na coś takiego, gra totalnie niedopracowana, nawet nie zdążyli zaimplementować wszystkich trybów, a tyle była przekładana? Kupię jak będzie w cd-action albo w humble bundle.

17.05.2017 16:21
odpowiedz
kondzinsan
1
Junior

Kupiłem grę już po patchu 1.03 na konsolę PS4. Gram i grało mi się całkiem fajnie, wciągnełem się. rekordowo długie wczytywanie zaakceptowałem. Pomyślałem że przejdę całą, zdobędę platyne. Średnio raz na dwie godziny gra się zawieszała, średnio raz na 3 godziny postać którą gramy zawieszała się w przestrzeni i musiałem uruchomic ponownie, a trwa to naprawdę długo. A już szczytem było jak gra wkońcu przestała widzieć moje save. Tragedia. A stało się to jak byłem już przy końcu rozgrywki i sporo miałem zdobytych trofeów. Powinni oddawać ludzią pieniądze za ten bubel.

27.06.2017 22:49
odpowiedz
KGKG
1
Junior

Grałem na PC. Kilkadziesiąt godzin całość. Gra warta ceny i fatygi. Dobre pomysły, swoboda wyboru miejsca, stylu, broni i sposobu działania. Akceptowalna ilość drobnych błędów. :)
Widać , że się starali, widać że nie wszystko wyszło. Uważam, że to co wyszło jest OK. Warto w to zagrać i się dobrze bawić. Widać ogromny postęp w stosunku do poprzednich gier. Pozostaje nieco niedosytu ale taki niedosyt pozostaje przy 70% gier na rynku.
Jak ludzie mają zacząć robić super gry jeżeli uwalacie ich za zrobienie gry dobrej ?
KG

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze