Need for Speed: Payback PC

Kolejna odsłona popularnego cyklu gier wyścigowych. Za produkcję ponownie odpowiada ekipa Ghost Games, znana z dwóch wcześniejszych części cyklu - Need for Speed Rivals z 2013 roku i Need for Speed z 2015 roku.

Wyścigi, samochodowe, multiplayer, kooperacja.

Need for Speed: Payback - screen - 2017-06-13 - 348109Need for Speed: Payback - screen - 2017-06-13 - 348108Need for Speed: Payback - screen - 2017-06-13 - 348107Need for Speed: Payback - screen - 2017-06-13 - 348106Need for Speed: Payback - screen - 2017-06-11 - 347445Need for Speed: Payback - screen - 2017-06-03 - 346941Need for Speed: Payback - screen - 2017-06-03 - 346940Need for Speed: Payback - screen - 2017-06-03 - 346939Need for Speed: Payback - screen - 2017-06-02 - 346937

wersja językowa:
polska i angielska

Data premiery gry Need for Speed: Payback | PC

10listopada2017137dni

10listopada2017

premiera PL

10listopada2017

Origin

PC Windows
Okładka Need for Speed: Payback (PC)
Need for Speed: Payback

Need for Speed: Payback na komputery osobiste to kolejna odsłona serii Need for Speed, wydawanej od lat przez firmę Electronic Arts. Produkcja została stworzona przez ekipę Ghost Games, odpowiedzialną za dwie poprzednie części – Need for Speed Rivals z 2013 roku i dwa lata młodsze Need for Speed. Deweloperzy mają jednak dużo większe doświadczenie w tworzeniu gier wyścigowych, gdyż studio zostało założone w większości przez byłych pracowników Criterion Games, czyli autorów cyklu Burnout i nie tylko. Co ważne, Need for Speed: Payback zostało stworzone we współpracy ze społecznością graczy, która dołożyła swoje trzy grosze także przy okazji wcześniejszej odsłony serii.

Fabuła

W Need for Speed: Payback poznajemy losy trójki bohaterów – Tylera, Maca oraz Jess. Wcześniej ekipa liczyła cztery osoby, ale wspólniczka zdradziła ich, przez co stracili praktycznie wszystko. By się zemścić, muszą zmierzyć się z kartelem zwanym Familią. Niestety ma on koneksje praktycznie wszędzie, nawet w policji. Oznacza to, że przyjaciele są zdani tylko na siebie.

Mechanika

Need for Speed: Payback na platformę PC Windows to zręcznościowa gra wyścigowa – tak samo jak wszystkie poprzednie odsłony cyklu. Akcja rozgrywa się w otwartym mieście Fortune Valley, w którym występuje pełny cykl dobowy. Podczas rozgrywki bierzemy udział w rozmaitych wyścigach, podzielonych na kilka głównych kategorii. Jedną z największych atrakcji są oczywiście pościgi policyjne, które pojawiały się w tej czy innej formie w wielu częściach serii Need for Speed. Oprócz nich nie brakuje tradycyjnej jazdy na czas, starć z innymi kierowcami o pierwsze miejsce na mecie, pokazów kaskaderskich czy bitew samochodów. Pewną niespodzianką jest za to jazda terenowa.

W grze znajduje się oczywiście spory wachlarz pojazdów. Zostały one podzielone na pięć kategorii: wyścig, drift, teren, drag oraz ucieczka. Zgodnie z nazewnictwem, przeznaczone są one do różnych typów zawodów i np. samochód terenowy nie sprawdzi się podczas driftowania. Oczywiście nie zapomniano o modyfikacji aut pod kątem osiągów oraz wyglądu. Dodatkowo istnieje też możliwość przerabiania porzuconych wraków, a nawet przeistaczania ich w supersamochody.

Co ciekawe, trójka bohaterów Need for Speed: Payback wpływa na sposób prowadzenia się maszyn, gdyż każde z nich posiada odmienne zdolności.

Inne

Need for Speed: Payback ukazało się 10 listopada 2017 roku, ale dostęp do gry można było otrzymać kilka dni wcześniej. Osoby korzystające z usług EA Access i Origin Access mogły kupić projekt już 2 listopada, a gracze, którzy skusili się na zakup edycji Deluxe, dostali tytuł trzy dni przed jego oficjalnym debiutem oraz m.in. Platynową Paczkę Samochodów, a w niej Nissana 350Z 2008 oraz Forda F-150 Raptor 2016.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer  

Oczekiwania czytelników: 8.6 / 10 na podstawie 339 głosów czytelników.

Gry podobne do Need for Speed: Payback

Wymagania wiekowe Need for Speed: Payback

Gra jest odpowiednia dla wszystkich grup wiekowych.

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG G752VS

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 6820HK | Procesor Intel® Core™ i7 6700HQ
Pamięć: GB DDR4 2400MHz SDRAM, do 64 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1070 z GDDR5, 8GB VRAM
Wyświetlacz: 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED UHD (3840x2160) 100% Adobe, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 120Hz 72% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 45% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync
Magazyn danych: SSD - 256GB/512GB PCIE Gen3X4 SSD (RAID0)

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Gramy w Need for Speed: Payback!

Gramy w Need for Speed: Payback! [9:47]

Szybcy, wściekli, ale czy fajni? Need for Speed: Payback to najnowsza odsłona popularnego wyścigowego cyklu. Seria odchodzi od klimatu nocnych wojaży po mieście na rzecz filmowej i wybuchowej akcji. Czy to ma sens? Jak się w to gra?

Komentarze Czytelników (78)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
09.03.2017 20:08
odpowiedz
2 odpowiedzi
vlad8011
6
Chorąży

Ogrywam właśnie NFS Most Wanted 2005, po tylu latach powiem coś co mówi każdy i każdy tego gadania ma dość, ale ta gra dalej wymiata. Nie było żadnego NFS z takim klimatem, taką muzyką, taką grafiką i taką fabułą. Model jazdy jest po prostu doskonały jak na grę arcadeową, nie wiem po co został zastąpiony tym wynalazkiem od cretyrion games, to najgorsze co mogli zrobić. Odnośnie tej zagadki co teraz robią naprawdę, najlepszym krokiem gdy kończą się pomysły jest remaster, i to części najbardziej lubianej przez największą grupę ludzi - MOST WANTED z 2005. Tego po prostu nie dałoby się zepsuć.... no chyba że..... nie no, można - zaimplementować ten sam model jazdy co był w Hot Porsuit 2010, Rivals, i całej reszcie męczarni, choć w hot porsuit z 2010 jeszcze szło przeboleć. Ale nic mnie nie wkurza tak bardzo jak samochód po prostu nie skręca pomimo wszelkich twoich starań, tuningów, ustawień sterowania i modyfikacji konfigów. To co zrobili w NFS 2015 to po prostu sepuku! Cała gra mogłaby być genialna, trochę podrasować fabułę, dodać coś co wciągnie gracza na dłużej i ZMIENIĆ MODEL JAZDY. Nie ważne co do gry wpakujesz - może wystąpić sam Michael Jackson (odnośnie postaci z NFS 2015), to i tak nie będzie dobry produkt jeśli podstawa rozgrywki wyścigowej - model jazdy - będzie leżał. Mam wielkie nadzieje że w końcu ktoś z Cryterion Games zda prawko, siądzie za kołkiem w realu i porządnie je**ie się w czoło, pojmie bład i zacznie przerabiać model jazdy

post wyedytowany przez vlad8011 2017-03-09 20:09:43
09.03.2017 21:00
-1
odpowiedz
2 odpowiedzi
NicoMarcin
33
Pretorianin

Sądzę, że jeśli będziemy stawiać kolejne części obok tych, które bawiły nas kilka(naście) lat temu do niczego nie dojdziemy. W pewnym momencie warto spojrzeć na nowe edycje świeżym okiem.

12.03.2017 23:00
odpowiedz
konriiiiiiiiiii
50
Konsul

czy juz zawsze tak bedzie co roku , bedzie powstawał nowy Need for speed , i tak aż do końca świata , czego to się nie robi dla pięniędzy ludize grac nie nadążają a tu kolejna gra za grą wychodzi , jezeli chodzi o serie NFS to powstawanie co roku ma kolej wyścigówki ma na celu zarobić tylko jak najwięcej pomysleli by o prestiżu marki jakiejś przeriw na odpoczynek od NFS , raz na 3 lata powinien wychodzić nowy NFS , to by była klasa oczekiwanie emocje .......

14.03.2017 22:59
-2
odpowiedz
1 odpowiedź
damian2988098
7
Legionista
10

Ja bym chciał żeby zrobili REAMSTER Underground :)

17.03.2017 14:10
-1
odpowiedz
KomeNik
2
Junior

ten NFS byłby dobry i bym kupił gdyby: Było dużo samochodów, bardzo rozbudowany tuning (wizualny),są trasy terenowe wyścigi uliczne, były by też takie F1 z torami. To by było coś

21.03.2017 16:42
odpowiedz
arkadius2
91
Dark Crusader
4.0

Postoję, poczekam bo cudów się nie spodziewam, ciekawe co tym razem zawalą oprócz optymalizacji.

23.03.2017 09:12
-1
odpowiedz
adi191pls
1
Junior

W nowych NFSach brakuje mi przede wszystkim jednego - frajdy z jazdy. Model jazdy w nowych odsłonach po prostu przyprawia mnie o mdłości, okropnie sztywny, często trzeba celowo wprowadzić auto w drift, żeby łaskawie zechciało skręcić. Pod tym względem już nawet stary HP z 2002 roku prezentował się lepiej, a nawet undercover, który najciekawszego modelu jazdy nie miał.
Moim wzorem do naśladowania są dwie odsłony cyklu - MW 2005 i Carbon. Przyjemny zręcznościowy model jazdy połączony z bardzo wciągającymi pościgami i dobrą fabułą (tylko dobrą, dla mnie najlepszą fabułę posiadał Undercover). W żadnym nowym nfsie nie bawiłem się tak dobrze, jak w starym MW podczas pościgów, gdzie goni za tobą 25 pościgowych corvett, które można bezprecedensowo rozwalić i które nie tak łatwo zgubić - tego wyzwania najmocniej brakuje mi w nowych seriach, gdzie pościgi są, bo są, a frajdy ze zniszczenia radiowozu brak.
Dlatego nie oczekuję cudów po NFS 2017 - grafika pewnie jak zawsze będzie świecić się, błyszczeć, będzie dużo aut z dużym tuningiem wizualnym - ale co z tego, jak grywalność nie będzie stała na poziomie starych serii. Mam nadzieję, że się mocno pomylę, ale póki seria nie wyjdzie - dopóty wstrzymam się z jej oceną.

24.03.2017 10:19
-1
odpowiedz
Windmaster
5
Legionista

Nowy NFS od EA zapewne rzeczywiście przekroczy wszelkie możliwe granice oby tylko wymagania sprzętowe były w zalecanych i minimalnych optymalne to będzie połowa sukcesu bowiem NFS na każdy komputer to byłoby coś rewelacyjnego :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

27.03.2017 22:21
odpowiedz
1 odpowiedź
Funishima
17
Centurion
5.0

Dobrze że Criterion tego nie robi.
Pewno zrobiliby z tego kolejnego "Burnouta" jak ten nowy Most Wanted.

29.03.2017 14:14
-1
odpowiedz
Szajmun
12
Chorąży

Pamiętam jaki byłem nagrzany przed premierą NFS 2015. Już prawie, prawie kupiłem preorder, ale szczęśliwym zbiegiem okoliczności EA dało 10 godzin do ogrania na Origin Access. Niestety, po 2 godzinach męczenia się z "ziomalskim" klimatem i fabułą, która była głupia jak kilo gwoździ miałem dość. Dodam do tego beznadziejny model jazdy i ogromną liczbę "wkurwiaczy" typu wyskakujące zewsząd smsy/telefony od "ziomków", na których widok chciało się rzygać.

Skończyło się tak, że po 2 godzinach odinstalowałem wersję testową i dziękowałem sobie samemu, że oszczędzilem 150 zł. Po 3 miechach gra trafiła do Origin Access. Zainstalowałem to ponownie z nadzieją, że tym razem się przełamię i pogram dłużej...Niestety, skończyło się dokładnie tak samo, tyle,że po 4 godzinach. Nie da się w to grać.

Imo, i tak NFS 2015 był lepszy niż NFS MW z 2012...

Moje oczekiwania są takie (jak pewnie wielu z Was), żeby zagrać w odpicowaną i jeszcze bardziej rozbudowaną wersję Undergrounda 2 :)

03.04.2017 09:15
-1
odpowiedz
Alucard321
4
Legionista

Jak dla mnie NFS skończył się po Underground 2. Od NFS U2 ewidentnie zaczęło się coś psuć.

11.04.2017 23:05
-1
odpowiedz
rex99981
1
Legionista

Mam nadzieje że będzie ciekawe ale ja bym chciał żeby zrobić coś w połączeniu nfs U2 MW carbon hot pursuit shift i dodać zmianę dnia i nocy więcej tuningu większy świat dobrą fabułę i hit gotowy ale tęsknię i tak za nfs U2 i MW

post wyedytowany przez rex99981 2017-04-11 23:08:26
27.04.2017 19:35
odpowiedz
Paulpolska
41
Centurion

Mimo iż seria ostatnią w miarę dobrą część miała 11 lat temu ... cholera no dziwota, że to się jeszcze sprzedaje mimo tylu crapów. Ostatnia część może była niezła i Hot Pursuit w miarę ale pozostałe około 10 odsłon to katastrofy w pełnym calu. Nie rozumiem tego fenomenu.

01.05.2017 14:40
-1
odpowiedz
Punas
1
Junior

Ja się zatrzymałem na Carbonie. Pro street już był gówniany, a dalej te: Rivals, Shift, Hot persuit czy MostWanted 2012 to jakieś wielkie nieporozumienie.
Po cichu liczyłem na tego ostatniego NFS 2015, ale się przeliczyłem.
NFS nie potrafi robić gier wyścigowych! Bo co to za gra, gdzie więcej tuningu jest w GTA niż rasowej grze wyścigowej? Ponadto model jazdy jest taki sam jak ten z przed kilku lat. Zmienia się tylko grafika.

post wyedytowany przez Punas 2017-05-01 14:43:54
01.05.2017 15:20
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
Hydro2
107
Senator

Nfs skończył się na Hot Pursuit. Potem to tylko samochpdówki z nazwą nfs

04.05.2017 18:54
-1
odpowiedz
mikusiak123
4
Legionista

Chciałbym aby kiedyś powstał nfs shift 3. Ach te marzenia.

09.05.2017 19:12
-1
odpowiedz
mikusiak123
4
Legionista
post wyedytowany przez mikusiak123 2017-05-09 19:13:39
13.05.2017 20:00
-1
odpowiedz
plackomiszcz
1
Junior

według mnie gra jest oklepana ten sam cel gry to samo do robienia może gdyby zrobili rozbudowaną fabułe byłoby spoko

29.05.2017 15:41
-1
odpowiedz
papież Flo IV
4
Centurion

Ciekawe co w tym roku EA nam da. Nie to że tamta część była zła ale na dłuższe granie to się nie nadawała. Bo jeżdżenie z punktu a do punktu b to można w WRC albo w Colinie. Ja tu chcę coś bardziej oryginalnego. Przerobić policję i WYŚCIGI (w ostatniej części 70% wyścigów trzeba było wygrać żeby odblokować kolejny cel)

03.06.2017 09:31
odpowiedz
adasiek1992
9
Legionista
5.0

Ludzie po jednym trailerze chcecie grę oceniać?
Poczekajmy do targów EA, wtedy zobaczymy rozgrywkę.
Ja z tego trailera i wypowiedzi EA mogę wywnioskować jedno. Na pewno będzie masa różnorodnych samochodów i ich tuning minimum taki jak w poprzedniej części. Po obejrzeniu trailera też niestety przypomniała mi się gra the crew. A niestety, bo nie na to liczyłem. Ja osobiście liczyłem na NFS U 3. Wierzę w to, że w końcu twórcy zrobią tego Underground'a, dlatego, że mają pewnie mnóstwo wiadomości od fanów, że chcą powrotu tej serii. Wydawcy gry dobrze wiedzą, że gdy zrobią coś co w 2004 roku podbiło serca fanów NFS bardzo dobrze zarobią i będzie im się to opłacało :) Dlatego wierzę, że wyjdzie nowy Underground za rok, dwa lub trzy lata kiedy im się skończą pomysły na coś nowego, bo już tyle części NFS powstało, że w końcu pomysły się wyczerpią i będzie trzeba wrócić do któregoś z poprzednich wariantów.

03.06.2017 18:18
-1
odpowiedz
BAJERR1234
0
Legionista

Ja osobiście uważam że jeżeli kupować nfs'y nowsze np.2014 wzwyż gdzie cena wynosi np.100zł to lepiej kupić na allegro takiego underground2 za 70 zł używany albo nfsmw 2005 za 40-70zł. A lata świetności NFS to 2003-2006.
Ceny NFS szybko spadają, dlatego jeżeli ktoś chce kupić nowego nfs'a to lepiej niech chwile poczeka aż cena spadnie z powodu niskiego kupna.

Moje top 5 NEED FOR SPEEDÓW:
1.NFS Most Wanted (2005)
2.NFS UNDERGORUND 2 (2004)
3.NFS CARBON (2006)
4.NFS HOT PURSUIT 2 (2002)
5.NFS UNDERGROUND (2003)

Ja na przykład kupiłem NFS UNDERGROUND 1 za 40zł na targu (stan płyty niezły)

04.06.2017 16:47
-1
odpowiedz
Shars
9
Legionista

Tuningu takiego jak w starszych NFS nie dostaniemy z jednego powodu, to wyszło z mody. W czasach tych części taki tuning był modny i na czasie, teraz to zupełna wiocha. Ta seria chyli się ku końcowi i szczerze - nie będzie mi szkoda.

06.06.2017 23:30
-1
odpowiedz
techtrance
43
Centurion

Pomimo wielu negatywnych tutaj opinii, co do tej części, ja jestem dobrej myśli. Twórcy oferują dużo aut (również te klasyczne), tuning (mam nadzieję, że bogatszy niż w 2015), pościgi, które mam nadzieję będą agresywniejsze niż w 2015, fabułę i to co uważam za najważniejsze, cykl dnia i nocy oraz dla undeground'wców miasto, a dla fanów starszych NFS duży teren z widoczkami. Pomimo wszystko ja widzę że Ghost przynajmniej stara się zrobić coś przyzwoitego, bo przyznaję NFS 2015 to nie było jeszcze to, ale był na tyle interesujący abym skończył go w 100%, no i miał darmowe dlc. Ja trzymam kciuki za tą grę :) Aha no i zakupię przynajmniej z pół roku po premierze, wiadomo czemu :)

07.06.2017 13:26
-1
odpowiedz
bogi1
118
The Best in the World

Nie wiąże wielkich oczekiwań. Chciałbym się pozytywnie zaskoczyć ale całość przypomina mi najgorszą część czyli The Run. Dali też coś z The Crew

08.06.2017 12:46
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
adasiek1992
9
Legionista

Mi się marzy NFS w czarnych klimatach. Czarnuchy, rap, kobiety, imprezki i nielegalne wyścigi. Cykl dnia i nocy. W nocy nielegalne wyścigi i imprezki, a w dzień jakieś tam wątki fabularne. Do tego cała masa dostępnych samochodów od starych modeli aż po nowe. Czyli np Golf III, IV, V i Scirocco. Audi S3, A3, A4, TT, S5 i inne. Bmw M3 E46 i wzwyż włączając w to Bmw A1. Po prostu żeby był ogromny wybór co do samochodów. I co najważniejsze duża możliwość w tuningowaniu samochodów pod maską i wizualnie. I nie mam tutaj na myśli neonów. Tylko możliwość w body kitach, doborze reflektorów z przodu jak i z tyłu, jakichś listewek, opon, felg, spoilerów, szyb, prześwitu, wydechu, wlotów powietrza itd. Poprzedni NFS miał niezły tuning. Można było nawet zmienić lampy na inne. Ale jednak było tego za mało. Dostaliśmy 2 rodzaje lamp do wyboru, 3 wydechy, 3 body kity i koniec. Underground 3 to byłoby to

11.06.2017 09:13
-1
odpowiedz
Franusss
86
Generał
7.5

Zrobili grę na wzór Szybkich i Wściekłych - i nie chodzi mi tutaj o te lepsze (starsze) części serii filmów tylko o te nowe napakowane wybuchami, ogniem i rozwałką :).

Czy to źle ? To się okaże jednak według mnie rewolucji nie będzie żadnej. Gra ma przynosić masę frajdy i jest spora szansa, że właśnie tak będzie.

11.06.2017 18:30
-1
odpowiedz
Marrcinuss666
10
Legionista
10

Rozwaliło mnie to: "Need for Speed: Payback ukazało się 10 listopada 2017 roku, ale dostęp do gry można było otrzymać kilka dni wcześniej. Osoby korzystające z usług EA Access i Origin Access mogły kupić projekt już 2 listopada, a gracze, którzy skusili się na zakup edycji Deluxe, dostali tytuł trzy dni przed jego oficjalnym debiutem oraz m.in. Platynową Paczkę Samochodów, a w niej Nissana 350Z 2008 oraz Forda F-150 Raptor 2016.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=31107" - Nie wiedziałem, że redakcja ma wehikuł czasu xD

11.06.2017 22:40
-1
odpowiedz
papież Flo IV
4
Centurion

Tak. Nazwali najnowszą część payback. Pewnie będzie dużo płatnych DLC.

23.06.2017 00:00
1
odpowiedz
mimko
105
Konsul

NFS Payback

Niech zgadnę:
1. w grze obowiązkowo od 69% - 80% czasu to deszcz,
2. 30% gry to płatne dodatki,
3. mapa do jazdy to ok 50% mapy NFSU 2,
4. brak teleportacji w dowolne miejsce,
5. podczas wątku fabularnego 25% filmiki których nie można pominąć,
6. zderzenia z drugim autem to "piękny, wspaniały" filmik trwający co najmniej 6 sekund, oczywiście bez możliwości pominięcia,
7. mechanika startu wyścigach ( wątek fabularny ): to oczywiście teleportacja do już ruszającego auta, a wyrobienie sobie 15 sekundowej przewagi nad przeciwnikiem skutkuje zniwelowaniem tej różnicy tuż przed metą,
8. multi: nie kupiłeś płatnych wozów, nie licz na wygraną w wyścigu.
9. multi: wyłączone serwery do gry po ok 3-4 latach od premiery gry.

A teraz czekam na premierę i opinię innych graczy ( bo oczywiście wolę The Crew 2 ).....

24.06.2017 10:17
odpowiedz
Sendil
6
Legionista
6.5

Zapowiada się fajnie..
Ale NFS 2015 też się fajnie zapowiadał...
Pewnie znów schrzanią optymalizację i zaspamują grę
dodatkowo płatnym contentem. Nie mam wysokich oczekiwań do tej gry. Preorderu napewno nie złożę, a czy kupię, to się już okaże po recenzjach i po gameplayach. NFS 2015 nie kupiłem i się cieszę. Grałem trochę na Origin Access, ale bez jakiegoś wyższego polotu, ot taka sobie gra. Jakby jeszcze nie było tych durnych cutscenek w gimbo-gangsta klimacie albo co chwilę dzwoniących nerdów, to może by się dało grać. Mam nadzieję, że w Payback nie zrobią takiej lipy.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze