Inner Chains PS4

Inner Chains to wydana na pecety i konsole gra FPS. Podczas zabawy eksplorujemy przerażający biomechaniczny świat, którego większość mieszkańców tylko marzy o tym, by rozszarpać nas na strzępy. Produkcja oferuje sporą swobodę wyboru drogi do celu oraz metod walki z wrogami.

Akcji, FPP, fantasy, FPS, horror, polskie, indie, strzelanki.

Inner Chains - screen - 2017-05-24 - 346088Inner Chains - screen - 2017-05-24 - 346087Inner Chains - screen - 2017-05-24 - 346086Inner Chains - screen - 2017-05-24 - 346085Inner Chains - screen - 2017-05-24 - 346084Inner Chains - screen - 2017-05-24 - 346083Inner Chains - screen - 2017-05-24 - 346082Inner Chains - screen - 2017-05-24 - 346081Inner Chains - screen - 2017-05-24 - 346080

Telepath's Tree | producent

IMGN.PRO | wydawca

Strona oficjalna

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry Inner Chains | PS4

Data premiery gry Inner Chains nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona

Sony PlayStation 4
Okładka Inner Chains (PS4)
Inner Chains

Inner Chains to przeznaczona na platformę PlayStation 4 pierwszoosobowa strzelanka utrzymana w klimacie horroru. Jest to debiutancki projekt warszawskiego studia Telepaths’ Tree, założonego przez rodzimych weteranów branży, którzy wcześniej zatrudnieni byli w takich firmach jak CD Projekt Red, People Can Fly czy Flying Wild Hog.

Fabuła

Gra przenosi nas do przerażającego biomechanicznego świata w dalekiej przyszłości i każe na każdym kroku walczyć o przetrwanie. Wszystkie lokacje zostały zaprojektowane tak, aby wywoływały u graczy poczucie zagubienia i niepewności, ale pełnią również konkretną funkcję w wykreowanym przez autorów uniwersum. Duża część fabuły jest ujawniania poprzez eksplorację - na mapach ukryte są tablice uczące gracza dziwnego alfabetu, dzięki czemu jest on w stanie odszyfrować napisy umieszczone na zdobiących ściany malowidłach.

Mechanika

Inner Chains to klasyczna gra FPS. Akcję obserwujemy więc z oczu bohatera, a zabawa polega głównie na eksplorowaniu świata i eliminowaniu wrogów. Gra jest w stu procentach liniowa, ale pod koniec zabawy mapy stają się bardziej otwarte, oferując kilka alternatywnych dróg do celu. Nieco swobody otrzymujemy przy wyborze metod eliminacji wrogów. W pozbawianiu nieprzyjaciół życia pomogą nam trzy rodzaje broni i żyjące elementy otoczenia.

Kwestie techniczne

Inner Chains w wersji na PlayStation 4 oferuje atrakcyjną trójwymiarową grafikę, zbudowaną na bazie silnika Unreal Engine 4. Przy opracowywaniu wyglądu lokacji oraz postaci głównym źródłem inspiracji były prace polskiego artysty, a zarazem założyciela studia Telepaths’ Tree, Tomasza Strzałkowskiego.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Oczekiwania czytelników: 8.0 / 10 na podstawie 51 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe Inner Chains

18+

zwiastun na premierę

zwiastun na premierę [2:29]

Zwiastun na premierę Inner Chains, FPS-a w klimacie horroru od warszawskiego studia Telepaths’ Tree.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą 14 marca 2016, 13:30

Choć do dyspozycji otrzymamy jedynie trzy narzędzia walki, bardzo interesująco zapowiada się sposób ich używania. Różne typy broni, wśród których są emiter wyładowań elektrycznych, miotacz ognia i zabawka przypominająca klasyczną strzelbę, mają być czymś w rodzaju pasożytów stanowiących część biomechanicznego świata. W grze znajdziemy miejsca, w których zdołamy je podładować, jednak nadużywanie ich może doprowadzić do tego, że pasożyty zaczną żywić się nie otoczeniem, a sterowaną przez nas postacią. Otoczenie posłuży zresztą nie tylko do regeneracji amunicji – będziemy musieli również w jakiś sposób wykorzystać je do odnawiania sił witalnych, gdyż w grze zabraknie zarówno klasycznych apteczek, jak i samoregenerującego się zdrowia. Natura jednak nie zostanie ograniczona do roli biernego dawcy energii – będzie chciała odpłacić pięknym za nadobne i nieostrożnie stąpając po okolicy, możemy na przykład stać się ofiarą którejś z zabójczych roślin.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
22.12.2015 19:32
hinson
54
Konsul

Co żadnego komentarza? Ja zdecydowanie czekam na tą gierkę, bo coraz mniej dobrych strzelanek na rynku!
Mam nadzieje że Inner Chains będzie podobna do Clive Barker's Jericho i będzie dużo krwi i flaków na ekranie!!! A wszystko to może być jeszcze bardziej obrzydliwe ze względu na znacznie lepszy silnik jakim jest Unreal Engine 4!!!

03.03.2016 17:56
odpowiedz
2 odpowiedzi
Gry-Fan Games
19
Legionista

Witam

Na załączonym gameplayu gra prezentuje się bardzo dobrze. Klimatyczne mroczne lokacje. Mam tylko jedno ale. Walka wygląda na strasznie toporną.
Pozdrawiam

24.03.2016 14:13
SprytnySpawacz
9
Legionista

Dlatego zbierają tylko $10 000 na KS, żeby poprawić animacje i mechanikę.

30.04.2017 21:55
Tomasz_IMGN
1
Junior

Dzięki, robimy co w naszej mocy, by w finalnym produkcie wrażenie z walki było w sam raz :)

Tomasz
Community Manager
Telepath's Tree & IMGN.pro

post wyedytowany przez Tomasz_IMGN 2017-04-30 21:56:57
04.03.2016 14:40
1
odpowiedz
1 odpowiedź
kasar1
47
Centurion

gra polskiego studia bez polskiej wersji językowej ? nie będzie mojego wsparcia na Kickstarterze za olewanie rodzimych graczy

30.04.2017 22:07
Tomasz_IMGN
1
Junior

Oczywiście, że jest polska wersja językowa. Nikogo nie olewamy! :)

Tomasz
Community Manager
Telepath's Tree & IMGN.pro

04.03.2016 15:57
odpowiedz
Chris4132
26
Centurion

@kasar
Skąd takie info? Podaj źródło (rzetelne).

06.03.2016 19:33
odpowiedz
grzyb111
36
Pretorianin

@Chris4132 Wyszukaj w gogle a znajdziesz.
@kasar1 Niestety popieram coraz mniej ostatnimi czasy wsparcia językowego dla naszej strony więc...

10.03.2016 17:53
odpowiedz
Maciek292
1
Junior

@kasar1 @Chris4132 @grzyb111

Wejdźcie na steam i spójrzcie na listę wspieranych języków, znajdującą się po prawej stronie.

post wyedytowany przez Maciek292 2016-03-10 17:55:25
17.03.2016 11:45
odpowiedz
2 odpowiedzi
noumen
23
Chorąży

Co, uczyć się angielskiego nie chce? Lenie...

15.04.2016 19:57
pieterkov
62
Konsul

Grając w Polsce w gry tworzone przez Polaków można by oczekiwać języka polskiego. Jak ktoś robi za granicą Mass Effecty czy inne Call of Gluty to nie ma problemu z polską wersją, a Polacy własnym rodakom żałują...

30.04.2017 22:08
Tomasz_IMGN
1
Junior

Pieterkov,

obiecujemy, że jak będziemy mieć budżet Mass Effecta czy Call of Duty, to nawet zrobimy wersje Kaszubską i Śląską :)

Tomasz
Community Manager
Telepath's Tree & IMGN.pro

15.04.2016 22:15
odpowiedz
1 odpowiedź
Chriso25
115
Generał

FPS z elementami horroru. Może być ciekawie i może być dobrą alternatywą dla np nowego Dooma, ale coś bardzo mało o Inner Chains się pisze i mówi, tak jakby twórcom nie zależało na rozgłosie.
Jak się to nie zmieni i twórcy a właściwie marketingowcy nie zabiorą się do roboty, to obawiam się że debiutancki projekt rodzimego studia może okazać się pierwszym i ostatnim.

post wyedytowany przez Chriso25 2016-04-15 22:16:02
30.04.2017 22:19
Tomasz_IMGN
1
Junior

Zabieramy się do roboty, zabieramy :) Na pewno nie pozwolimy by studio Telepath's Tree nie miało szans wydać następnych tytułów. Premiera już 18 maja, będzie się działo.

Tomasz
Community Manager
Telepath's Tree & IMGN.pro

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze