Total War: Warhammer PC

Dziesiąta odsłona słynnej serii gier strategicznych studia Creative Assembly, łączących kompleksowe zarządzanie królestwem w systemie turowym z efektownymi bitwami toczonymi w czasie rzeczywistym. W odróżnieniu od poprzednich części, akcja Total War: Warhammer toczy się w mrocznym świecie fantasy, znanym z gier bitewnych i fabularnych firmy Games Workshop.

Strategiczne, fantasy, RTS, turowe, multiplayer, strategiczne wojenne, Warhammer.

Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332571Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332570Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332569Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332568Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332567Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332566Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332565Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332564Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332563

Creative Assembly | producent

SEGA | wydawca

Cenega S.A. | wydawca PL

Strona oficjalna   Pomoc techniczna

wersja językowa:
polska i angielska

Data premiery gry Total War: Warhammer | PC

24maja2016

24maja2016

premiera PL

PC Windows
Okładka Total War: Warhammer (PC)
Total War: Warhammer

Total War: Warhammer to dziesiąta główna odsłona słynnej serii gier strategicznych tworzonych przez brytyjski zespół Creative Assembly pod auspicjami firmy wydawniczej SEGA. Jak zwykle, rozgrywka łączy kompleksowe zarządzanie królestwem w systemie turowym na mapie świata z toczeniem widowiskowych, taktycznych bitew w czasie rzeczywistym. Tym razem jest to produkcja osadzona w fantastycznym uniwersum znanym z figurkowej gry bitewnej Warhammer Fantasy Battle, wykreowanej przez firmę Games Workshop. Omawiana pozycja stanowi początek trylogii, której poszczególne części są samodzielnymi tytułami, ale mogą też być ze sobą łączone, by tworzyć jedną „megagrę” o potężnej zawartości.

Fabuła

Otoczka fabularna Total War: Warhammer jest osnuta wokół walki różnych ras o władzę nad Starym Światem i zmagań z nękającymi krainę demonicznymi siłami Chaosu. Twórcy oddali do naszej dyspozycji cztery grywalne frakcje: ludzi z potężnego Imperium, dzikich zielonoskórych (orków, gobliny itp.), zaawansowane technologicznie krasnoludy oraz hordy nieumarłych pod wodzą książąt wampirów. W zabawie biorą udział także siły Chaosu, lecz w formie grywalnej zostały one udostępnione tylko graczom, którzy nabyli omawiany tytuł w pre-orderze albo zaopatrzyli się w później w stosowne DLC. Oprócz tego w Starym Świecie występuje szereg neutralnych frakcji.

Kampania ma sandboksową strukturę, a fabułę w jej trakcie kreujemy sami, realizując oferowane nam misje. Odzwierciedlają one rozmaite „autentyczne” wydarzenia z dziejów Starego Świata i służą głównie zaopatrywaniu bohaterów w potężne artefakty lub poprawianiu kondycji naszej frakcji w inny sposób.

Mechanika

Jak wspomniano, w ogólnym zarysie rozgrywka nie odbiega w wielkim stopniu od tego, z czym mieliśmy do czynienia w poprzednich odsłonach serii Total War. Fundamentem zabawy nadal jest zarządzanie w systemie turowym własnymi ziemiami – gromadzenie zasobów, rozbudowywanie miast, rozwijanie technologii, handlowanie, prowadzenie rozgrywek dyplomatycznych, rekrutowanie i przesuwanie oddziałów etc. A przynajmniej tak wygląda gra w modelowym przypadku (np. u ludzi z Imperium), bo w Total War: Warhammer każdą rasą dowodzi się zupełnie inaczej. Przykładowo, u orków rozwój infrastruktuy schodzi na daleki plan, a najistotniejszy staje się tzw. Waaagh! – pierwotny bojowy duch zielonoskórej rasy, będący swego rodzaju zasobem. Im częściej rzucamy się w wir walki i odnosimy zwycięstwa, tym więcej wojowników wódz gromadzi pod swoim sztandarem, jednak w przypadku mitrężenia i przegrywania starć nasza potęga zaczyna topnieć. U każdej frakcji istotną rolę na mapie świata odgrywają tzw. agenci, czyli specjalni bohaterowie występujący w kilku różnych klasach, którzy poruszają się samodzielnie, rozwijają swoje umiejętności wraz z odnoszonymi sukcesami, a także biorą udział w bitwach.

Te ostatnie stanowią drugi zasadniczy filar rozgrywki w Warhammer: Total War. Starcia toczą się w czasie rzeczywistym i są bardzo widowiskowe – znacznie bardziej niż w poprzednich odsłonach serii. Jest to zasługa nie tylko zmodernizowanej warstwy technologicznej, ale również wielkiej rozmaitości formacji wojskowych, jakie uczestniczą w bataliach. Do dyspozycji mamy, w zależności od frakcji, przeróżne odmiany piechoty i kawalerii, mniej lub bardziej klasyczne machiny oblężnicze, artylerię, a także olbrzymie istoty oraz stworzenia i maszyny latające. Nowością jest również obecność bohaterów na polu bitwy (w tej roli wykorzystujemy wspomnianych wcześniej agentów), których specjalne zdolności – np. zaklęcia magów – mogą poważnie namieszać na polu bitwy.

Kwestie techniczne

Tak jak poprzednie odsłony (począwszy od 2009 roku), Total War: Warhammer powstało przy użyciu silnika Warscape. Generuje on spektakularną oprawę graficzną – zwłaszcza w bitwach – która jest jednak okupiona wysokimi wymaganiami sprzętowymi.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet    

Ocena gry 8.4 / 10 na podstawie 440 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 9.0 / 10 na podstawie 1023 głosów czytelników.

Gry podobne do Total War: Warhammer

Klasyfikacja PEGI Total War: Warhammer

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Total War: Warhammer

Rekomendowane: Intel Core i5-4570 3.20 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 760/Radeon R9 270X lub lepsza, 35 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit
Minimalne: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz, 3 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTS 450/Radeon HD 5770 lub lepsza, 35 GB HDD, Windows 7 64-bit

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG G752VS

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 6820HK | Procesor Intel® Core™ i7 6700HQ
Pamięć: GB DDR4 2400MHz SDRAM, do 64 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1070 z GDDR5, 8GB VRAM
Wyświetlacz: 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED UHD (3840x2160) 100% Adobe, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 120Hz 72% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 45% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync
Magazyn danych: SSD - 256GB/512GB PCIE Gen3X4 SSD (RAID0)

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Gramy w Total War: Warhammer!

Gramy w Total War: Warhammer! [14:24]

Jak wypada w akcji Warhammer od Creative Assembly? Creative Assembly pozostawiło na chwilę realia historyczne. Oto Total War: Warhammer, potężna strategia osadzona w Starym Świecie. Czy to najambitniejsza produkcja w historii studia? A może mechanikę trzeba było uprościć na rzecz świata fantasy? Mateusz Araszkiewicz testuje wersję recenzencką.

Recenzja gry Total War: Warhammer – Stary Świat w nowych szatach

Recenzja 22 maja 2016, 12:16

Wojna w serii Total War była do tej pory starciem mas – nie jednostek. Oczywiście doświadczony i bitny oddział liczył się na polu walki znacznie bardziej niż kilka nawet zastępów żółtodziobów prosto z koszar, ale herosów z prawdziwego zdarzenia w tych grach nie było. Warhammer mocno to zmienia – w każdej bitwie bierze teraz udział lord danej armii, a rekrutować możemy też bohaterów, wśród których są zarówno świetni wojownicy, jak i zabójczy magowie. Każda taka jednostka warta jest co najmniej kilka podstawowych oddziałów, a z czasem i kolejnymi poziomami staje się jeszcze potężniejsza. Prowadzi to do sytuacji, kiedy dwukrotnie mniejsza armia z przywódcą na czele bez problemu radzi sobie z liczniejszym wrogiem bez takowego lidera – w efekcie twierdze bez lordów czy choćby bohaterów są dużo trudniejsze do obrony. To ważna zmiana i warto wziąć ją pod uwagę, rozpoczynając swoją przygodę z Warhammerem.

Komentarze Czytelników (354)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
24.07.2016 16:17
1
odpowiedz
NudleKnorr
6
Legionista
6.5

Jako strategia i RTS dla kogoś kto nie grał nigdy w Total War to pewnie będzie mocne 8/10.

Jeśli się patrzy na tę grę w pierwszej kolejności jako kolejnego Total War'a to mamy okrojoną kiszkę, krok w tył i robienie z graczy dojnego bydła.

25.07.2016 11:42
1
odpowiedz
Zawodowiec_M
69
Pretorianin

Najbardziej boli brak umiejętności jednostek. W Attyli i Rome 2 już każda jednostka mogła zmieniać formacje, ściana tarcz, falanga, klin itp. Umiejętności np. płonące strzały albo ścinanie głów czy lepsza szarża. A tu wszystko wycięli. Łeh. Może dojdzie w dlc :D

26.07.2016 20:47
-6
odpowiedz
A.l.e.X
96
Alekde

Wraz z drugim DLC (trzecim licząc armie chaosu) dostaniemy :
- kampanie dla zwierzoludzi oraz dodanie ich armii do głównej kampanii (płatne dlc)
- dodany amber wizard dla imperium (za darmo jako FLC) - z potężną szkołą magii
- oraz fajne zmiany w update 2

http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_WARHAMMER_Update_2

05.08.2016 12:19
odpowiedz
Nerka
72
Generał

Poradzi ktoś coś na buga z filmikami że nadciąga Chaos?Nie można przejść do następnej tury...

07.08.2016 00:14
odpowiedz
Nerka
72
Generał

up@ :(

07.08.2016 11:28
odpowiedz
Wolfman_PL
47
Pretorianin
5.5

Gra dla dojnego bydła. Dlc i dlc i dlc. Tak pociętego shitu dawno nie miałem. Obecnie trzeba wydać 300 zł, a to dopiero początek. Na ilu się kwota skończy 1000 zł?
Najlepszy Warhammer fantasy to wciąż Dark Omen

07.08.2016 12:47
-7
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
96
Alekde

Wolfman_PL - bez przesady, podstawka starczy na setki, godzin jak ktoś chce więcej to kupuje dodatki, które są porządne i poza frakcjami wnoszą nowe kampanie. Nie rozumiem, czemu CA miałaby pracować nad nimi za darmo kiedy grę wydała kompletną ? Druga sprawa to free DLC które dochodzą z każdym patche. Jak widzisz sprzedaż dodatków oznaczone jako BS, czy czytasz forum CA to wiesz że ludzie wręcz domagają się od nich intensywniejszej pracy i wprowadzania DLC, każde sprzedaje się doskonale.

Dla mnie na tę chwilę najlepsza gra w świecie Warhammera, przywoływanie Dark Omena który na tę chwilę jest archaiczny do tego ma zawartość w stosunku do TW:Warhammer ułamkową jest po prostu dziwne.

07.08.2016 13:18
odpowiedz
DarkStar
138
magister inzynier

Proszę bardzo, kampania orkami, 33 tura, poziom trudny, pierwszy chaos ---->

Opłaca się kupować zwierzoludzi? Nowa kampania daje radę?

07.08.2016 15:41
odpowiedz
Rumcykcyk
29
Pan Kopiuj Wklej

Właśnie Voksi z bułgarskiej grupy złamali wszystkie gry i wydali działające cracki + all DLC. Najlepiej to świadczy dla Warhammera bo @Wolfman_PL ma rację że cena gry jest bardzo wysoka a kolejne DLC to koszt wyniesie ponad 500 zł za wyciętą zawartość.

07.08.2016 18:43
odpowiedz
1 odpowiedź
Nerka
72
Generał

No kufa wszedł teraz jakiś patch a buga z jebanym Chaosem dalej nie poprawili...

10.08.2016 10:34
odpowiedz
Nerka
72
Generał

To muszę zacząć 3 raz :( A tak mi dobrze szło Wampirami :(

13.08.2016 21:05
odpowiedz
1 odpowiedź
Wolfman_PL
47
Pretorianin

@Rumcykcyk

Tak i nie ma w tej grze praktycznie żadnej wciągającej fabuły która by mnie napędzała. Schematyczna i powtarzalna rozgrywka. Typowa gra do multi. Ja odpuszczam, więcej dlc też nie zakupię.

03.09.2016 22:52
odpowiedz
Wolfman_PL
47
Pretorianin

ludzie oceniają Uncharted przechodząc grę dla samej fabuły na easy jako arcydzieło. W grze musi być motor napędowy bym chciał wiedzieć co jest dalej. Tutaj nie ma nic. Bezpłciowa fabuła w total war to plaga

11.09.2016 20:39
odpowiedz
Galukofit
3
Junior

Część, mam takie pytanie, czy poziom trudności skaluje w jakiś sposób statystyki jednostek?

Na poziomie łatwym zwykły oddział wojowników krasnoludzkich robi jak chce szermierzy imperium, a już na b. trudnym szermierze wykańczają moich krasnali. Taka sama sytuacja!?

18.09.2016 13:43
-1
odpowiedz
feks3883
3
Chorąży
10

Na takiego Total Wara czekałem.
10/10

11.10.2016 15:16
-1
odpowiedz
lisek33
2
Junior
9.0

Chyba nowe dlc się szykuje (możliwe, aczkolwiek niekoniecznie)
(zdjęcie z twittera total war)
Moja ocena gry to... jest podana obok :d

post wyedytowany przez lisek33 2016-10-11 15:17:22
20.10.2016 19:24
-5
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
96
Alekde

Teraz Total War Warhammer jest już zupełnie inną grą jeśli chodzi o zawartość. To co dodają z każdym DLC rozbudowało ją już bardzo mocno.
Strony konfliktu :
Imperium
- Imperator Karl Franz
- Balthasar Gelt
- Volkmar Ponury
(do tego dodane jednostki znanych regimentów i najemników)

Krasnoludy
- Thorgrim Strażnik Uraz
- Ungrim Żelazna Pięść
- Grombrindal – Biały Krasnolud
(do tego dodane jednostki znanych regimentów i najemników)

Klan Angrund – Klan Krasnoludów
- Belegar Żelazny Młot
(do tego dodane jednostki znanych regimentów i strażników)

Zielonoskórzy
- Grimgor Żelazoskóry
- Azhag Rzeźnik

Krzywy Księżyc – Klan Goblinów
- Skarsnik
(dodatkowo jednostki znanych najemników oraz hobgolbiny)

Krwawe Ręce
- Wurrzag Wielgi zielony prorok
(jednostki dzikich orków)

Wampiry
- Mannfred von Carstein
- Heinrich Kemmler
- Vlad von Carstein
- Helman Ghorst
(dodatkowo jednostki znanych regimentów)

Wojownicy Chaosu
- Archon Wszechwybraniec
- Kholek Pożeracz Słońc
- Książe Sigvald Wspaniały

Zwierzoludzie
- Khazrak Jednooki
- Malagor Mroczny Omen

W następny miesiącu Leśne Elfy i ich oddziały :)

22.10.2016 16:49
-5
odpowiedz
A.l.e.X
96
Alekde

Rumcykcyk - jeszcze dużo dodadzą mają być dwa duże dodatki oraz jeszcze co najmniej kilka DLC najbliższe będzie zapewne drogie bo będzie takie jak Zwierzoludzie, z oddzielną kampanią na oddzielnej mapie (Leśne elfy). Gra jest wybitna na ten moment na pewno najlepsza gra ze świata warhammer + najlepszy total war.

15.11.2016 13:56
1
odpowiedz
RinzlerPL
15
Legionista

Uwielbiam gry z serii Total war a jeszcze bardziej że świata warhammer fantasy oraz 40k także połączenie tych gier jest dla mnie perfekcyjną grą strategiczną odemnie 10/10 gra ALE patrząc na te "ukochane" dlc i cała resztę tego typu nawet nie komentuje tego zdzierstwa, nie jesteśmy Niemcami z 3000 € na miesiąc i z wydatkiem 15 € tylko Polakami z 1500 zł i wydatkiem ok 70 zł za jedną frakcje w grze..... (oczywiście to jest tylko przykład ale oddający realia miej wiecej podejścia sprzedawcy do klienta wiadomo każdy zarabia inaczej chodzi mi tu o traktowanie nas w tak piękny sposób) ale mimo to liczę na to co obiecano czyli coś w rodzaju 3 map na jednej jak w empire Total war, większej swobody i multum ras, ale jak Ja osobiście będę coś kupował z dlc to tylko na sporych promocjach na steam albo na normalnych cenach w Polskim sklepie. Gra grą pozostanie to jest tylko rozrywka nie ważne ile każdy może pozwolić sobie wydać kasy ale dać za gre na tę porę 500 zł to jest gruba przesada a co będzie pod koniec 2000 zł??

08.12.2016 18:19
-2
odpowiedz
A.l.e.X
96
Alekde

Doszła nowa kampania dla elfów, dwie frakcje elfów na głównej mapie, a z darmowych grey wizard i jade wizard, obecnie jest już 10 DLC w tym 4 darmowe. Oczywiście FCL w samej grze z jednostkami. Dla frakcji zwierzoludzie doszły harpie. Obecnie ta gra powiększyła się o kolejną dużą zawartość (gigantyczna). Takie DLC to ja rozumiem do każdej gry, minęło pół roku, a gra urosła trzykrotnie, przy czym w tym konkretnym przypadku każdy wie za co płaci i czeka na więcej. W lutym darmowa Bretonia :) a potem Skaveni itc.

10.12.2016 23:50
-2
odpowiedz
A.l.e.X
96
Alekde

I po kampanii elfami :) w sumie mają najmocniejsze jednostki więc szybko raczej je znerfią

10.12.2016 23:51
-2
odpowiedz
A.l.e.X
96
Alekde

taka mała ciekawostka, bonus po skończeniu -> Mousillon

10.12.2016 23:54
odpowiedz
Zawodowiec_M
69
Pretorianin

Cena 1/3 podstawki za jedną frakcje i mini kampanię to jakieś przegięcie. Drożej niż w przypadku Rome 2 i Attyli. Fajna gra, ale żal d*** ściska co z nią robią. Śmieszy mnie obrona tej polityki. Najlepsze było, jak trzeba było kupić jakąś gazetke, żeby dostać kod na dlc. Robienie z ludzie idiotów. Tyle w temacie. Chcą wypuszczać dodatki niech zrobią passa za 60 euro. Żeby jeszcze w Beastmenach były wszystkie jednostki... ale też nie, sporo wycieli, znowu dopiero moderzy załatwią fajnych żołnierzy. Tragedia. Skończyłem.

10.12.2016 23:55
-1
odpowiedz
Zawodowiec_M
69
Pretorianin

Dodam, że samej grze wystawiłem 9,5. Powyższa opinia dotyczy tych durnych, wyciętych kawałków z gry zwanych dlc...

11.12.2016 00:02
-2
odpowiedz
A.l.e.X
96
Alekde

Zawodowiec_M - harpie dodali teraz do Zwierzoludzi, poza tym nie narzekaj gra dostała bardzo dużo darmowego contentu, kilka jednostek, kilka legendarnych lordów, do tego trzech magów ze szkołami czarów. W lutym dostaniesz Bretonie, a jeśli chodzi o DLC moim zdaniem są warte swojej kwoty. Obecnie gra jest gigantyczna i na tym nie koniec, bo dodatki mają wychodzić przez najbliższe dwa lata. Jeśli chodzi o Białego Krasnoluda mogłeś dostać kod z White Dwarf - jeśli kupujesz, ja kupuje, a ci co nie kupują i tak dostaną w marcu za darmo.

11.12.2016 00:07
odpowiedz
2 odpowiedzi
Zawodowiec_M
69
Pretorianin

Z całym szacunkiem AleX ale dajesz się robić na szaro. Przez 2 lata będą wydawali co kilka miesięcy dodatki za 20 euro to wyjdzie cena 3-4 gier. Super interes.

Co z tego, że CA dodało darmowy content w postaci KILKU jednostek, jak moderzy dodali ich tysiące? Latające gryfy, jazda krasnoludów, szkielety z łukami, dzikie i wielki olbrzymy, smoki, lepiej wyglądający rycerze czy kapłani Sigmara. Mam wymieniać dalej? To mody są siłą tej gry, CA dzięki nim może co chwila wydawać dodatki.

11.12.2016 08:07
odpowiedz
1 odpowiedź
Zawodowiec_M
69
Pretorianin

To możę warto sprawdzić co za darmo dodają piekielnie zdolni moderzy a dopiero potem wychwalać CA za kilka jednostek na krzyż?

11.12.2016 16:26
odpowiedz
Zawodowiec_M
69
Pretorianin

Że co? Fani dodają jednostki zgodnie z księgami, dodają nowe tekstury, jednostki elitarne itp. CA odwaliło fuszerkę dając graczom 1/3 jednostek z książek. Gracze muszą to niestety sami naprawić.

19.12.2016 12:22
-2
odpowiedz
Jango Kane
7
Centurion
9.0

Gra jest świetnia! Grałem wczesńiej Rome 1 i Medievala 2 i uwielbiam tą serię, w późniejsze Total Wary nie grałem, bo nie podchodziły mi realia historyczne. Natomiast lubię klimaty fantasy (czy jak to się tam zwie w Warhammerze). Gra jest idealnym połączeniem Heroes of Might & Magic (misje, rozbudowa miast i bohaterów, ekonomia), ma niezłą dyplomację na Total Wary (niezły potencjał dla moderów) i klasyczne epickie bitwy z Total Wara, które nabierają nowego wymiaru wraz z magią, lordami, bohaterami i specjalnymi jednostkami. Wreszcie microzarządzanie zostało ograniczone do minimum przy jednoczesnym zachowaniu różnorodności wyboru ścieżek rozwoju naszego imperium (jak chociażby drzewka technologiczne czy konieczność wyboru między budynkami ze względu na ograniczone miejsce). Jestem pod koniec MAŁEJ kampanii Wampirami, bawiłem się świetnie i mam zamiar skończyć ją do końca i kontynuuować jako wielką kampanię - mimo ponad 100h na liczniku jeszcze się nie znudziłem. Ras jest ponad 4 (podstawka) + extra frakcje więc to naprawdę dobrze wydane 90zł w Empiku. Płatne DLC trochę bolą, ale biorąc pod uwagę to na ile godzin wystarcza podstawka oraz jak bardzo poszczególne frakcje różnią się od siebie jak i fakt, że każda kampania zawiera jeszcze minikampanie i ciekawe misje to gra wystarcza na naprawdę potężną ilość czasu. Odjąłem pół punkta za płatne DLC i pół punkta za wciąż czasami siermiężne zachowanie jednostek podczas bitwy typowe dla TW czyli łamanie & gubienie szyku, czasami irytujące nie wykonywanie rozkazów przez jednostki i opóźniony czas reakcji na polecenia - inaczej by było 10/10! Mimo wszystko polecam, podstawka da wam wiele godzin zabawy, a zanim się nie obejrzycie to wszystkie DLC będzie można kupić w zestawie za grosze jak to zwykle bywa. Moim zdaniem, najlepszy Total War w jaki grałem! Mam nadzieję, że seria pójdzie w tym kierunku :)

post wyedytowany przez Jango Kane 2016-12-19 12:24:29
13.01.2017 15:16
odpowiedz
ZlyBurek
5
Legionista

wszystkie total war jak dla mnie to zamulone gowno nie zmieniajace sie od pierwszej czesci , jesli sie myle to poprawcie

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze