Total War: Warhammer PC

Dziesiąta odsłona słynnej serii gier strategicznych studia Creative Assembly, łączących kompleksowe zarządzanie królestwem w systemie turowym z efektownymi bitwami toczonymi w czasie rzeczywistym. W odróżnieniu od poprzednich części, akcja Total War: Warhammer toczy się w mrocznym świecie fantasy, znanym z gier bitewnych i fabularnych firmy Games Workshop.

Strategiczne, fantasy, RTS, turowe, multiplayer, strategiczne wojenne, Warhammer.

Total War: Warhammer - screen - 2017-02-08 - 338587Total War: Warhammer - screen - 2017-02-08 - 338586Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332571Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332570Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332569Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332568Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332567Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332566Total War: Warhammer - screen - 2016-10-13 - 332565

Creative Assembly | producent

SEGA | wydawca

Cenega S.A. | wydawca PL

Strona oficjalna   Pomoc techniczna

wersja językowa:
polska i angielska

Data premiery gry Total War: Warhammer | PC

24maja2016

24maja2016

premiera PL

PC Windows
Okładka Total War: Warhammer (PC)
Total War: Warhammer

Total War: Warhammer to dziesiąta główna odsłona słynnej serii gier strategicznych tworzonych przez brytyjski zespół Creative Assembly pod auspicjami firmy wydawniczej SEGA. Jak zwykle, rozgrywka łączy kompleksowe zarządzanie królestwem w systemie turowym na mapie świata z toczeniem widowiskowych, taktycznych bitew w czasie rzeczywistym. Tym razem jest to produkcja osadzona w fantastycznym uniwersum znanym z figurkowej gry bitewnej Warhammer Fantasy Battle, wykreowanej przez firmę Games Workshop. Omawiana pozycja stanowi początek trylogii, której poszczególne części są samodzielnymi tytułami, ale mogą też być ze sobą łączone, by tworzyć jedną „megagrę” o potężnej zawartości.

Fabuła

Otoczka fabularna Total War: Warhammer jest osnuta wokół walki różnych ras o władzę nad Starym Światem i zmagań z nękającymi krainę demonicznymi siłami Chaosu. Twórcy oddali do naszej dyspozycji cztery grywalne frakcje: ludzi z potężnego Imperium, dzikich zielonoskórych (orków, gobliny itp.), zaawansowane technologicznie krasnoludy oraz hordy nieumarłych pod wodzą książąt wampirów. W zabawie biorą udział także siły Chaosu, lecz w formie grywalnej zostały one udostępnione tylko graczom, którzy nabyli omawiany tytuł w pre-orderze albo zaopatrzyli się w później w stosowne DLC. Oprócz tego w Starym Świecie występuje szereg neutralnych frakcji.

Kampania ma sandboksową strukturę, a fabułę w jej trakcie kreujemy sami, realizując oferowane nam misje. Odzwierciedlają one rozmaite „autentyczne” wydarzenia z dziejów Starego Świata i służą głównie zaopatrywaniu bohaterów w potężne artefakty lub poprawianiu kondycji naszej frakcji w inny sposób.

Mechanika

Jak wspomniano, w ogólnym zarysie rozgrywka nie odbiega w wielkim stopniu od tego, z czym mieliśmy do czynienia w poprzednich odsłonach serii Total War. Fundamentem zabawy nadal jest zarządzanie w systemie turowym własnymi ziemiami – gromadzenie zasobów, rozbudowywanie miast, rozwijanie technologii, handlowanie, prowadzenie rozgrywek dyplomatycznych, rekrutowanie i przesuwanie oddziałów etc. A przynajmniej tak wygląda gra w modelowym przypadku (np. u ludzi z Imperium), bo w Total War: Warhammer każdą rasą dowodzi się zupełnie inaczej. Przykładowo, u orków rozwój infrastruktuy schodzi na daleki plan, a najistotniejszy staje się tzw. Waaagh! – pierwotny bojowy duch zielonoskórej rasy, będący swego rodzaju zasobem. Im częściej rzucamy się w wir walki i odnosimy zwycięstwa, tym więcej wojowników wódz gromadzi pod swoim sztandarem, jednak w przypadku mitrężenia i przegrywania starć nasza potęga zaczyna topnieć. U każdej frakcji istotną rolę na mapie świata odgrywają tzw. agenci, czyli specjalni bohaterowie występujący w kilku różnych klasach, którzy poruszają się samodzielnie, rozwijają swoje umiejętności wraz z odnoszonymi sukcesami, a także biorą udział w bitwach.

Te ostatnie stanowią drugi zasadniczy filar rozgrywki w Warhammer: Total War. Starcia toczą się w czasie rzeczywistym i są bardzo widowiskowe – znacznie bardziej niż w poprzednich odsłonach serii. Jest to zasługa nie tylko zmodernizowanej warstwy technologicznej, ale również wielkiej rozmaitości formacji wojskowych, jakie uczestniczą w bataliach. Do dyspozycji mamy, w zależności od frakcji, przeróżne odmiany piechoty i kawalerii, mniej lub bardziej klasyczne machiny oblężnicze, artylerię, a także olbrzymie istoty oraz stworzenia i maszyny latające. Nowością jest również obecność bohaterów na polu bitwy (w tej roli wykorzystujemy wspomnianych wcześniej agentów), których specjalne zdolności – np. zaklęcia magów – mogą poważnie namieszać na polu bitwy.

Kwestie techniczne

Tak jak poprzednie odsłony (począwszy od 2009 roku), Total War: Warhammer powstało przy użyciu silnika Warscape. Generuje on spektakularną oprawę graficzną – zwłaszcza w bitwach – która jest jednak okupiona wysokimi wymaganiami sprzętowymi.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet    

Ocena gry 8.535 / 10 na podstawie 524 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 9.0 / 10 na podstawie 1023 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 174,90 PLN

Gry podobne do Total War: Warhammer

Klasyfikacja PEGI Total War: Warhammer

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Total War: Warhammer

Rekomendowane: Intel Core i5-4570 3.20 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 760/Radeon R9 270X lub lepsza, 35 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit
Minimalne: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz, 3 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTS 450/Radeon HD 5770 lub lepsza, 35 GB HDD, Windows 7 64-bit

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG G752VS

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 6820HK | Procesor Intel® Core™ i7 6700HQ
Pamięć: GB DDR4 2400MHz SDRAM, do 64 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1070 z GDDR5, 8GB VRAM
Wyświetlacz: 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED UHD (3840x2160) 100% Adobe, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 120Hz 72% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 45% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync
Magazyn danych: SSD - 256GB/512GB PCIE Gen3X4 SSD (RAID0)

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Gramy w Total War: Warhammer!

Gramy w Total War: Warhammer! [14:24]

Jak wypada w akcji Warhammer od Creative Assembly? Creative Assembly pozostawiło na chwilę realia historyczne. Oto Total War: Warhammer, potężna strategia osadzona w Starym Świecie. Czy to najambitniejsza produkcja w historii studia? A może mechanikę trzeba było uprościć na rzecz świata fantasy? Mateusz Araszkiewicz testuje wersję recenzencką.

2:17
Bretonnia

PC

2:1730 grudnia 1899

1:43
Mistrz Nekromancji

PC

1:4330 grudnia 1899

Recenzja gry Total War: Warhammer – Stary Świat w nowych szatach

Recenzja 22 maja 2016, 12:16

Wojna w serii Total War była do tej pory starciem mas – nie jednostek. Oczywiście doświadczony i bitny oddział liczył się na polu walki znacznie bardziej niż kilka nawet zastępów żółtodziobów prosto z koszar, ale herosów z prawdziwego zdarzenia w tych grach nie było. Warhammer mocno to zmienia – w każdej bitwie bierze teraz udział lord danej armii, a rekrutować możemy też bohaterów, wśród których są zarówno świetni wojownicy, jak i zabójczy magowie. Każda taka jednostka warta jest co najmniej kilka podstawowych oddziałów, a z czasem i kolejnymi poziomami staje się jeszcze potężniejsza. Prowadzi to do sytuacji, kiedy dwukrotnie mniejsza armia z przywódcą na czele bez problemu radzi sobie z liczniejszym wrogiem bez takowego lidera – w efekcie twierdze bez lordów czy choćby bohaterów są dużo trudniejsze do obrony. To ważna zmiana i warto wziąć ją pod uwagę, rozpoczynając swoją przygodę z Warhammerem.

Komentarze Czytelników (373)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
03.09.2016 22:52
-2
odpowiedz
1 odpowiedź
Wolfman_PL
52
Pretorianin

ludzie oceniają Uncharted przechodząc grę dla samej fabuły na easy jako arcydzieło. W grze musi być motor napędowy bym chciał wiedzieć co jest dalej. Tutaj nie ma nic. Bezpłciowa fabuła w total war to plaga

11.09.2016 20:39
odpowiedz
Galukofit
3
Junior

Część, mam takie pytanie, czy poziom trudności skaluje w jakiś sposób statystyki jednostek?

Na poziomie łatwym zwykły oddział wojowników krasnoludzkich robi jak chce szermierzy imperium, a już na b. trudnym szermierze wykańczają moich krasnali. Taka sama sytuacja!?

18.09.2016 13:43
-1
odpowiedz
feks3883
3
Chorąży
10

Na takiego Total Wara czekałem.
10/10

11.10.2016 15:16
-1
odpowiedz
lisek33
2
Junior
9.0

Chyba nowe dlc się szykuje (możliwe, aczkolwiek niekoniecznie)
(zdjęcie z twittera total war)
Moja ocena gry to... jest podana obok :d

post wyedytowany przez lisek33 2016-10-11 15:17:22
20.10.2016 19:24
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
101
Alekde

Teraz Total War Warhammer jest już zupełnie inną grą jeśli chodzi o zawartość. To co dodają z każdym DLC rozbudowało ją już bardzo mocno.
Strony konfliktu :
Imperium
- Imperator Karl Franz
- Balthasar Gelt
- Volkmar Ponury
(do tego dodane jednostki znanych regimentów i najemników)

Krasnoludy
- Thorgrim Strażnik Uraz
- Ungrim Żelazna Pięść
- Grombrindal – Biały Krasnolud
(do tego dodane jednostki znanych regimentów i najemników)

Klan Angrund – Klan Krasnoludów
- Belegar Żelazny Młot
(do tego dodane jednostki znanych regimentów i strażników)

Zielonoskórzy
- Grimgor Żelazoskóry
- Azhag Rzeźnik

Krzywy Księżyc – Klan Goblinów
- Skarsnik
(dodatkowo jednostki znanych najemników oraz hobgolbiny)

Krwawe Ręce
- Wurrzag Wielgi zielony prorok
(jednostki dzikich orków)

Wampiry
- Mannfred von Carstein
- Heinrich Kemmler
- Vlad von Carstein
- Helman Ghorst
(dodatkowo jednostki znanych regimentów)

Wojownicy Chaosu
- Archon Wszechwybraniec
- Kholek Pożeracz Słońc
- Książe Sigvald Wspaniały

Zwierzoludzie
- Khazrak Jednooki
- Malagor Mroczny Omen

W następny miesiącu Leśne Elfy i ich oddziały :)

22.10.2016 16:49
-1
odpowiedz
A.l.e.X
101
Alekde

Rumcykcyk - jeszcze dużo dodadzą mają być dwa duże dodatki oraz jeszcze co najmniej kilka DLC najbliższe będzie zapewne drogie bo będzie takie jak Zwierzoludzie, z oddzielną kampanią na oddzielnej mapie (Leśne elfy). Gra jest wybitna na ten moment na pewno najlepsza gra ze świata warhammer + najlepszy total war.

15.11.2016 13:56
1
odpowiedz
RinzlerPL
17
Legionista

Uwielbiam gry z serii Total war a jeszcze bardziej że świata warhammer fantasy oraz 40k także połączenie tych gier jest dla mnie perfekcyjną grą strategiczną odemnie 10/10 gra ALE patrząc na te "ukochane" dlc i cała resztę tego typu nawet nie komentuje tego zdzierstwa, nie jesteśmy Niemcami z 3000 € na miesiąc i z wydatkiem 15 € tylko Polakami z 1500 zł i wydatkiem ok 70 zł za jedną frakcje w grze..... (oczywiście to jest tylko przykład ale oddający realia miej wiecej podejścia sprzedawcy do klienta wiadomo każdy zarabia inaczej chodzi mi tu o traktowanie nas w tak piękny sposób) ale mimo to liczę na to co obiecano czyli coś w rodzaju 3 map na jednej jak w empire Total war, większej swobody i multum ras, ale jak Ja osobiście będę coś kupował z dlc to tylko na sporych promocjach na steam albo na normalnych cenach w Polskim sklepie. Gra grą pozostanie to jest tylko rozrywka nie ważne ile każdy może pozwolić sobie wydać kasy ale dać za gre na tę porę 500 zł to jest gruba przesada a co będzie pod koniec 2000 zł??

08.12.2016 18:19
-1
odpowiedz
A.l.e.X
101
Alekde

Doszła nowa kampania dla elfów, dwie frakcje elfów na głównej mapie, a z darmowych grey wizard i jade wizard, obecnie jest już 10 DLC w tym 4 darmowe. Oczywiście FCL w samej grze z jednostkami. Dla frakcji zwierzoludzie doszły harpie. Obecnie ta gra powiększyła się o kolejną dużą zawartość (gigantyczna). Takie DLC to ja rozumiem do każdej gry, minęło pół roku, a gra urosła trzykrotnie, przy czym w tym konkretnym przypadku każdy wie za co płaci i czeka na więcej. W lutym darmowa Bretonia :) a potem Skaveni itc.

10.12.2016 23:50
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
101
Alekde

I po kampanii elfami :) w sumie mają najmocniejsze jednostki więc szybko raczej je znerfią

10.12.2016 23:51
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
101
Alekde

taka mała ciekawostka, bonus po skończeniu -> Mousillon

10.12.2016 23:54
odpowiedz
Zawodowiec_M
74
Pretorianin

Cena 1/3 podstawki za jedną frakcje i mini kampanię to jakieś przegięcie. Drożej niż w przypadku Rome 2 i Attyli. Fajna gra, ale żal d*** ściska co z nią robią. Śmieszy mnie obrona tej polityki. Najlepsze było, jak trzeba było kupić jakąś gazetke, żeby dostać kod na dlc. Robienie z ludzie idiotów. Tyle w temacie. Chcą wypuszczać dodatki niech zrobią passa za 60 euro. Żeby jeszcze w Beastmenach były wszystkie jednostki... ale też nie, sporo wycieli, znowu dopiero moderzy załatwią fajnych żołnierzy. Tragedia. Skończyłem.

10.12.2016 23:55
-2
odpowiedz
Zawodowiec_M
74
Pretorianin

Dodam, że samej grze wystawiłem 9,5. Powyższa opinia dotyczy tych durnych, wyciętych kawałków z gry zwanych dlc...

11.12.2016 00:02
-1
odpowiedz
A.l.e.X
101
Alekde

Zawodowiec_M - harpie dodali teraz do Zwierzoludzi, poza tym nie narzekaj gra dostała bardzo dużo darmowego contentu, kilka jednostek, kilka legendarnych lordów, do tego trzech magów ze szkołami czarów. W lutym dostaniesz Bretonie, a jeśli chodzi o DLC moim zdaniem są warte swojej kwoty. Obecnie gra jest gigantyczna i na tym nie koniec, bo dodatki mają wychodzić przez najbliższe dwa lata. Jeśli chodzi o Białego Krasnoluda mogłeś dostać kod z White Dwarf - jeśli kupujesz, ja kupuje, a ci co nie kupują i tak dostaną w marcu za darmo.

11.12.2016 00:07
odpowiedz
2 odpowiedzi
Zawodowiec_M
74
Pretorianin

Z całym szacunkiem AleX ale dajesz się robić na szaro. Przez 2 lata będą wydawali co kilka miesięcy dodatki za 20 euro to wyjdzie cena 3-4 gier. Super interes.

Co z tego, że CA dodało darmowy content w postaci KILKU jednostek, jak moderzy dodali ich tysiące? Latające gryfy, jazda krasnoludów, szkielety z łukami, dzikie i wielki olbrzymy, smoki, lepiej wyglądający rycerze czy kapłani Sigmara. Mam wymieniać dalej? To mody są siłą tej gry, CA dzięki nim może co chwila wydawać dodatki.

11.12.2016 08:07
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Zawodowiec_M
74
Pretorianin

To możę warto sprawdzić co za darmo dodają piekielnie zdolni moderzy a dopiero potem wychwalać CA za kilka jednostek na krzyż?

11.12.2016 16:26
1
odpowiedz
Zawodowiec_M
74
Pretorianin

Że co? Fani dodają jednostki zgodnie z księgami, dodają nowe tekstury, jednostki elitarne itp. CA odwaliło fuszerkę dając graczom 1/3 jednostek z książek. Gracze muszą to niestety sami naprawić.

19.12.2016 12:22
-2
odpowiedz
Jango Kane
12
Pretorianin
9.0

Gra jest świetnia! Grałem wczesńiej Rome 1 i Medievala 2 i uwielbiam tą serię, w późniejsze Total Wary nie grałem, bo nie podchodziły mi realia historyczne. Natomiast lubię klimaty fantasy (czy jak to się tam zwie w Warhammerze). Gra jest idealnym połączeniem Heroes of Might & Magic (misje, rozbudowa miast i bohaterów, ekonomia), ma niezłą dyplomację na Total Wary (niezły potencjał dla moderów) i klasyczne epickie bitwy z Total Wara, które nabierają nowego wymiaru wraz z magią, lordami, bohaterami i specjalnymi jednostkami. Wreszcie microzarządzanie zostało ograniczone do minimum przy jednoczesnym zachowaniu różnorodności wyboru ścieżek rozwoju naszego imperium (jak chociażby drzewka technologiczne czy konieczność wyboru między budynkami ze względu na ograniczone miejsce). Jestem pod koniec MAŁEJ kampanii Wampirami, bawiłem się świetnie i mam zamiar skończyć ją do końca i kontynuuować jako wielką kampanię - mimo ponad 100h na liczniku jeszcze się nie znudziłem. Ras jest ponad 4 (podstawka) + extra frakcje więc to naprawdę dobrze wydane 90zł w Empiku. Płatne DLC trochę bolą, ale biorąc pod uwagę to na ile godzin wystarcza podstawka oraz jak bardzo poszczególne frakcje różnią się od siebie jak i fakt, że każda kampania zawiera jeszcze minikampanie i ciekawe misje to gra wystarcza na naprawdę potężną ilość czasu. Odjąłem pół punkta za płatne DLC i pół punkta za wciąż czasami siermiężne zachowanie jednostek podczas bitwy typowe dla TW czyli łamanie & gubienie szyku, czasami irytujące nie wykonywanie rozkazów przez jednostki i opóźniony czas reakcji na polecenia - inaczej by było 10/10! Mimo wszystko polecam, podstawka da wam wiele godzin zabawy, a zanim się nie obejrzycie to wszystkie DLC będzie można kupić w zestawie za grosze jak to zwykle bywa. Moim zdaniem, najlepszy Total War w jaki grałem! Mam nadzieję, że seria pójdzie w tym kierunku :)

post wyedytowany przez Jango Kane 2016-12-19 12:24:29
13.01.2017 15:16
-1
odpowiedz
ZlyBurek
7
Legionista

wszystkie total war jak dla mnie to zamulone gowno nie zmieniajace sie od pierwszej czesci , jesli sie myle to poprawcie

01.02.2017 23:32
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
mgrmetal
9
Legionista
3.5

Gra to w sumie tylko walki - zero innych motywów. Prymitywna ekonomia i polityka + gra zadżumiona jak jasny gwint. Teraz po 93 rundach nie mogę wczytać save, bo wywala do pulpitu :(

04.02.2017 16:09
odpowiedz
Chromstar
13
Legionista

Do trzeciego marca możecie kupić Total War: Warhammer i kilka innych gier na Humble Monthly Bundle za 12$, czyli około 45 złotych.
https://www.humblebundle.com/monthly

05.02.2017 20:10
1
odpowiedz
Taishan90
19
Legionista
9.0

Kupiłem tą grę pre-order za ok 160zł + dodatek Blood for the Blood God (+-10zł). Wszystko fajnie ale teraz chcący zagrać w pełną wersje musiał bym zapłacić jeszcze za: The King and the Warlord (+-30zł), The Grim & The Grave (+-30zł) i dwa duże dodatki, Realm of The Wood Elves (+-70zł), oraz Call of the Beastmen (+-70zł). Czyli dodatkowe 200 zł. Sumując wszystko jak narazie wychodzi 370 zł za grę. Nienawidzę płatnych dlc i sprzedawania gier na raty, to tak jak bym kupił demo za prawie 200 zł i musiał dać dodatkowe 200 zł żeby zrobić z niej pełną wersję. Gra jest świetna i chętnie pograł bym dalej ale nie stać mnie na zapłacenie kolejnych 200 zł.

post wyedytowany przez Taishan90 2017-02-05 20:18:11
19.03.2017 16:12
odpowiedz
Friskikx
5
Junior

Dlatego Rome 2 kupilem juz bez dlc a Total War warhammer juz wcale z tej gry zrobił sie taki wyciskacz kasy ze nie ma co sie z tym bawic

22.03.2017 09:53
odpowiedz
Miotacz_Ognia
4
Chorąży
8.5

Nie lubie tej polityki kupowania gry na raty, polityki wspierania sprzedaży wydolnego sprzetu, poza tym nigdy nie lubilem żadnego Warhammera, ale to w końcu Total War, wiec nie chodzi mi o pieniądze - tylko pierdzielenie z tym dokupywaniem. Mam nadzieje że wrócą do jakaichś realiów, np 2 wojny światowej. Nikt nie mowi że za taką kase ma być łatwo :d

post wyedytowany przez Miotacz_Ognia 2017-03-22 09:56:13
24.03.2017 15:44
odpowiedz
1 odpowiedź
Imrahil8888
63
Generał

Słaba optymalizacja i masa dlc. Szkoda, że CA ma monopol na rynku, jeśli chodzi o takie bitewniaki.

08.04.2017 22:08
11.04.2017 17:04
odpowiedz
Texas84
96
Generał

Total War-y podchodza mi bardziej w rzeczywistych-historycznych klimatach ale im więcej oglądam i czytam o tej części tym ciągnie mnie do niej bardziej :) Być może w końcu się przełamię :)

15.05.2017 02:12
odpowiedz
secretservice
52
Generał

Dużo total wara z jednostkami warhammera, mało warhammera w realiach total wara.

Jak mnie ta gra irytuje, jak zresztą cała seria od dawna. Poziomy łatwe za łatwe, poziomy bardzo trudne praktycznie niemożliwe. Save - Load bez końca, tym bardziej że gra postępuje liniowo. Jak zawsze chora przewaga liczebna i napakowane statystyki AI, tym śmieszniej że gram zielonoskórymi i powinno być jakby na odwrót. W nastej turze podeszły mi pod stolicę dwie armie krasnoludów i mnie masakrują. Zasadzki nie działają, pod ziemią lepiej wogóle nie walczyć. Żeby dzielić siły, robić dywersję to musiałbym mieć trzy razy więcej wojska, a nie tyle samo co przeciwnik, on okuty w zbroję 80, ja 30.

01.06.2017 14:01
odpowiedz
tilo1111
3
Junior

Wydaje mi się, ale mogę się mylić, że ta gra jest wielkim sukcesem. Biorąc pod uwagę hejty ze strony "historyków" to jest to bardzo udana produkcja po porzednich edycjach. Dodatkowo nikt nie narzeka, że to już było, ba, nawet nie narzeka, że zostały zastosowane podobne rozwiązania techniczne.

post wyedytowany przez tilo1111 2017-06-01 14:02:32
10.06.2017 18:38
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
Jango Kane
12
Pretorianin

Bretonię którą udostępnili w formie darmowego DLC mogę podsumowac jednym słowem - pedały. Tak pedalskiej i słabej nacji mogli nie dodawać w ogóle. Bez kitu kurwa oni dostają wpierdol od każdego.

17.06.2017 21:08
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Rumcykcyk
34
Pan Kopiuj Wklej

No w końcu złamali :D tydzień wolnego biorę od życia

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze