Empire Earth: Sztuka Podboju [PC]

Empire Earth: The Art of Conquest. Dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth. Zawiera trzy nowe kampanie dla trybu single player, szereg nowych jednostek i budynków oraz nową epokę „Space Age Epoch”.
To jest dodatek do gry Empire Earth.

wersja językowa:
pełna polska wersja

Empire Earth: Sztuka Podboju data premiery gry na PC:

18 września 2002 ( światowa data premiery )

15 stycznia 2003 ( data wydania w Polsce )

gry podobne do Empire Earth: The Art of Conquest:

Age of Empires II: The Age of the Kings
Age of Mythology

strategiczne, RTS

Empire Earth: The Art of Conquest to dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth. Został on stworzony przez zespół Mad Doc Software, autora takich tytułów jak Star Trek: Armada oraz Civilization: Call to Power. The Art of Conquest zawiera trzy nowe kampanie dla trybu single player (kampania Azjatycka, Starożytny Rzym oraz II Wojna Światowa), szereg nowych jednostek i budynków oraz nową epokę „Space Age Epoch”, która pozwala graczom kontynuować rozwój ludzkości poza epokę „Nano”, przenieść się w przestrzeń kosmiczną i kolonizować nowe planety.

Akcja kampanii azjatyckiej umieszczona jest w realiach nowej epoki (lata 2200 - 2300). Kilka państw azjatyckich rozpoczyna kolonizować Marsa, w związku z czym do dyspozycji grających oddana została cała gama nowych futurystycznych jednostek (promów kosmicznych, wielkich okrętów bojowych, itp.), a akcja toczy się nie tylko na Ziemi, lecz także na powierzchni Czerwonej Planety (szereg nowych rodzajów terenu). Kolejne dwie kampanie umiejscowione są w epokach, które zawarte już były w podstawowej grze. Pierwsza przenosi nas do pierwszego wieku przed naszą erą, gdzie obejmujemy przewodzenie nad Imperium Rzymskim i możemy kierować jego rozwojem przez 200 lat. Stoczymy krwawe bitwy z licznymi plemionami barbarzyńskimi, Teutonami, itp. Druga z kolei przenosi nas do czasów II Wojny Światowej, na tereny Pacyfiku, gdzie możemy uczestniczyć w największych bitwach tego teatru działań wojennych, np. Bitwa o Midway oraz inwazja na Iwo Jimę. Oczywiście w obu tych kampaniach również spotkamy się z nowymi typami oddziałów (np. japońskie lotniskowce czy myśliwce Zero) i budynków.

Ponadto wszystkie występujące w grze cywilizacje dostały nowe cechy specjalne, np. Królestwo Italii jest potęgą metalurgiczną, co pozwala na wznoszenie budynków płacąc nie tylko złotem, lecz także żelazem. Udoskonaleniom poddany został również tryb rozgrywki wieloosobowej, dzięki czemu ujrzymy tu światowy ranking graczy i inne innowacje.

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna   Nośnik: 1 CD  
Ocena gry 7.0 / 10 na podstawie 221 ocen czytelników.   Cena gry w dniu premiery: 69 PLN

wymagania sprzętowe:

Pentium II 400MHz, 128MB RAM, 8MB akcelerator 3D

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry (PC)

"Wprowadzenie nowej epoki podboju kosmosu pociąga za sobą rzecz jasna konieczność przedstawienia nowych jednostek. I tak mamy ogromne promy kosmiczne, gwiezdne myśliwce i jeszcze bardziej zaawansowane roboty bojowe, na polu walki sprawdzające się znacznie lepiej, niż człowiek. Podczas kampanii osadzonej w realiach II wojny światowej zobaczymy m.in. spadochroniarzy, japońskie lotniskowce czy prototypowe w tamtych czasach myśliwce Zero. Poza tym jednostki pozostały właściwie w niezmienionej formie."  więcej

komentarze czytelników


tymczasowy43218  2002-07-28 - 21:49

Ciekawe, jak bedzie wygladac ta walka kosmiczna. Ale oprocz nowych jednostek przydaloby sie poprawienie AI (tak zeby np. nie dawal sobie po prostu wywabiac pojedynczych jednostek), wprowadzenie komendy "atak" czyli atakuj wszystko po drodze oraz "normalnego" patrolowania. ...

ureus  2002-07-29 - 02:32

A ja się zastanawiam,czy misje będą tak samo trudne jak w orginale

Batonpl  2007-03-25 - 23:55

Po Prostu Jestem Wielkim Fanem Empire Earth ...

piotrek19  2007-08-01 - 10:30

mam trainera! jak komuś nie idzie granie w wersję PL bo nie ma do niej kodów to moge przesłąć trainera na surowce jego działanie jest troche skomplikowane ale działa mniejwięcej tak: masz np.500 żelaza i chcesz zbudować coś co wymaga np. 400 żelaza klikasz na to lewym żeby zbudować a potem prawym aby anulowac i masz 900 żelaza a jak budujesz budynki i jednostki to nie tracisz surowców ten trainer działa tez w podstawce w wersji PL

faner  2009-01-23 - 09:52

...

elfor  2009-02-03 - 10:27

Jak grać przez IP odkąd Sierra zamknęła serwer. Otóż otwieramy folder C: następnie Program Files, następnie Sierra, następnie Empire Earth. Teraz otwieramy za pomocą notatnika plik WONlobby i tu zmieniamy na: CDKeyCheck: false // was true gdyż poprzednio było CDKeyCheck: true // was false Można się cieszyć grą EE. Od teraz EE1 nie wymaga żadnego cd key do gry. Strona dla fanów EE1 EEC i AOC http://www.ee-reborn.de/ ...

Behemoth CCCP  2009-02-16 - 13:33

Hej, Ludziska, Towarzysze! ...

cijko  2009-02-25 - 14:15

Mam identyczny problem z przejściem kampanii Azjatyckiej tzn. wyskakuje okienko błędu przy próbie uruchomienia 3 misji Azjatyckiej i także nie mam pojęcia co z tym zrobić.Dodam jeszcze,że swego czasu kupiłem 2 gry z dwóch różnych żródeł tzn. [ link zabroniony przez regulamin forum ] oraz Cenega i dzieje się to samo.Więc prosiłbym także o informacje jak to można obejść.

XUN  2009-07-21 - 11:13

Mi sie dzieje to samo tzn.3 scenariusz Azjatów!To co u kolegów zaraz na de mną![HELP!]

XERXES[PL]  2009-10-13 - 22:13

Ludzie,TEN PROBLEM JEST PRZEZ SPOLSZCZENIE,tak naprawde wystarczy podmienić plik "Laugage.dll" na ten z angielskiej wersji i będzie działać,tak samo jest z 4 rosyjską w podstawce

elfor  2009-11-10 - 13:56

Dla graczy EE1. ...

Ciken007  2009-11-30 - 15:10

Da radę w grze losowej na Marsa polecieć? Jak tak to jak to zrobić?

XUN  2010-02-22 - 08:03

żeby lecieć na marsa,jowisza,saturna itd musisz mieć kapitol i wybudować wszystko według tej kolejności: ...

XUN  2010-03-16 - 19:54

Dla tych co są zdenerwowani tym,że kampania azjatycka nie działa:jestem w trakcie pracy nad nową kampanią podobną do tej azjatyckiej.

MichalHusta  2010-04-14 - 20:43

to świetnie XUN czekam! Mniej więcej za ile możemy się tego spodziewać?

XUN  2010-05-21 - 13:00

nie wiem... Ta kampania będzie składać się z ok. 30-40 scenariuszy, w których będzie muza H. Zimmera. Kampania będzie ciągła sie aż od roku ok.2020 do gwiezdnych wojen. ...

arkadius2  2010-05-25 - 00:57

Trzymamy kciuki :D

Stalker99  2012-03-07 - 12:00

Ej a tak jeszcze o trainerze bo mam problem działają mi wszystkie opcje oprócz jednej 4- Szybkie Budowanie nie wiem jak to włączyc ani jak to działa klikam cztery i nic sie nie dzieje obywatele budują tak samo a jednostki tak wolno jak zawsze :( Prosze o szybką odpowiedź.

clon777  2013-04-05 - 15:11

Nie musisz używać traiera do tego są kody. Jeśli masz polską wersję gry to wpisz "na imie mi metos", po tym masz szybkie budowanie, brak mgły wojny i po 10000 jednostek każdego rodzaju. Jeśli chcesz mieć więcej kodów to wpisz "pokaz cheat". Do niektórych kodów trzeba użyć polskich znaków (ł,ż,ć,ą,ę) po których nie można dalej pisać, wtedy trzeba wcisnąć prawy Ctrl i dalej piszemy. Ps. Do XERXES[PL], ja mam polską wersję gry, więc nie mam spolszczenia, i też mam problem z 3 misją azjatycką. Ściągnąłem angielski .dll, wkleiłem, a wszystkie napisy były pytajnikami, i po chwili wywaliło mię do pulpitu. Co robić?!?

kajta0909  2013-08-28 - 13:03

Mam mały problem, w pierwszej kampanii pokazują mi się wszędzie pomarańczowe plamy i tak samo jest w innych kampaniach . Pomoże ktoś?