Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 kwietnia 2016, 10:30

autor: Adrian Werner

Marketing & Malpractice pierwszym dodatkiem do Big Pharma

Studio Twice Circled zapowiedziało Big Pharma: Marketing & Malpractice, czyli pierwszy dodatek do zeszłorocznej strategii o zarządzaniu firmą farmaceutyczną.

Big Pharma okazało się jedną z najciekawszych strategii ekonomicznych zeszłego roku. Fanów produkcji powinna ucieszyć wiadomość, że jej autorzy, czyli ludzie ze studia Twice Circled, właśnie zapowiedzieli pierwszy dodatek. Rozszerzenie otrzymało tytuł Marketing & Malpractice i wymagać będzie posiadania „podstawki”. Premiera zaplanowana została na 26 kwietnia.

Dodatek Big Pharma: Marketing & Malpractice wzbogaci zarządzaną przez gracza firmę farmaceutyczną o dział marketingu. Jego pracownicy nie będą ograniczeni jakimikolwiek zasadami etycznymi. Poza opracowywaniem standardowych reklam możliwe ma być więc także m.in. dawanie lekarzom drogich prezentów, aby w podzięce przepisywali na receptę nasze produkty, a nie te pochodzące od konkurencji. Pojawi się także opcja zorganizowania kampanii społecznej, której celem będzie wmówienie ludziom, że są chorzy i tylko nasze leki są w stanie ich uzdrowić.

Marketing & Malpractice pierwszym dodatkiem do Big Pharma - ilustracja #1

Inną nowością okażą się testy kliniczne, pozwalające przetestować produkty przed wypuszczeniem ich na rynek. Ich dobre wyniki zapewnią nam korzystne bonusy, a słabe rezultaty będą miały fatalny wpływ na reputację firmy. Oczywiście nie zabraknie ryzykownej, ale potencjalnie bardzo opłacalnej opcji sfałszowania wyników.

Ponadto dzięki Big Pharma: Marketing & Malpractice gracze otrzymają możliwość ręcznego ustalania cen leków. Pozwoli to np. sprzedawać poniżej koszów, po to aby doprowadzić do bankructwa mniej zamożnej konkurencji. Jeśli się nam to powiedzie, to potem pozycja monopolisty umożliwi nam drastyczne podniesienie cen, gdyż chorzy pozbawieni alternatywy zmuszeni zostaną do zakupu tylko naszych produktów.

Big Pharma: Marketing & Malpractice rozszerzy także listę elementów, w jakie możemy wyposażyć fabryki. Pozwolą one m.in. na szybki transport leków pomiędzy budynkami, wzmacnianie działania produktów oraz dokładniejsze kontrolowanie tempa produkcji, w celu dopasowania go do potrzeb rynku. Ponadto zabawę wzbogacą perki, czyli wybierane przed rozpoczęciem rozgrywki specjalne cechy naszej firmy, w istotny sposób wpływające potem na cały biznes. Konkurenci również będą mogli skorzystać z tej opcji.

  1. Big Pharma – oficjalna strona gry
  2. Recenzja gry Big Pharma – symulator koncernu farmaceutycznego dla fanów tycoonów

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej