Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 lutego 2016, 08:52

autor: Adrian Werner

Battlezone 98 Redux - studio Rebellion zapowiedziało remake pecetowego klasyka

Studio Rebellion zapowiedziało Battlezone 98 Redux, czyli remake kultowej hybrydy strzelanki i RTS-a, wydanej na pecety w 1998 roku.

Podczas zeszłorocznych targów E3 studio Rebellion zapowiedziało grę Battlezone, czyli remake klasycznej automatowej strzelanki z 1980 roku. Nowina ta została przez wielu powitana z radością, ale pojawiła się również grupa, która poczuła się lekko rozczarowana. Do tej drugiej kategorii należeli fani wersji marki wydanej w 1998 roku na pecety, która oferowała nietypowy koktajl łączący elementy pancernej strzelanki i strategii czasu rzeczywistego. Rebellion nie było głuche na te głosy i szybko zapewniło, że równolegle pracuje także nad nową edycją komputerowego przeboju. Teraz nadszedł wreszcie czas na ujawnienie tego projektu i studio zapowiedziało właśnie produkcję, która otrzymała tytuł Battlezone 98 Redux.

Jedną z głównych zmian w porównaniu z pierwowzorem będzie podrasowana grafika.

Gra pozostanie wierna rozwiązaniom pierwowzoru, poprawiając głównie grafikę, interfejs i funkcje multiplayera oraz wprowadzając wsparcie dla modów w ramach Steam Workshop. Otrzymamy więc całą zawartość z 1998 roku, w tym kampanię fabularną. Akcja gry toczyć się będzie w alternatywnej wersji lat 60-tych ubiegłego wieku, gdzie wyścig kosmiczny między Stanami Zjednoczonymi i Związkiem Radzieckim jest jedynie przykrywką dla wielkiej wojny toczonej między tymi mocarstwami o kontrolę nad planetami i księżycami układu słonecznego.

Akcję obserwować będziemy z wnętrza kokpitu futurystycznego czołgu i wiele czasu spędzimy na bezpośredniej walce z wrogami. Równie ważną rolę odegrają elementy strategii czasu rzeczywistego. Konieczne będzie gromadzenie surowców, rozbudowa bazy oraz produkcja jednostek i dowodzenie nimi w bitwach przeciwko wrogiej armii.

  1. Battlezone 98 Redux - oficjalna strona gry

Battlezone 98 Redux zmierza wyłącznie na pecety. Nie będziemy musieli długo czekać na premierę, gdyż nastąpi ona wiosną tego roku. Projekt jest w tak zaawansowanym stadium produkcji, że autorzy mogli podać wymagania sprzętowe.

Minimalne wymagania sprzętowe

  1. System operacyjny: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 lub Windows 10
  2. Procesor: Dwurdzeniowy z SSE3 (Intel Pentium D 3GHz / AMD Athlon 64 X2 4200 lub lepszy)
  3. Pamięć RAM: 2 GB
  4. Karta grafiki: z 256 MB pamięci, kompatybilna z DirectX 10 (NVIDIA GeForce z serii 8800 series / ATI Radeon HD 2600 Pro lub lepsza)
  5. Miejsce na dysku: 2 GB

Rekomendowane wymagania sprzętowe

  1. System operacyjny: Windows 7, Windows 8 lub Windows 10
  2. Procesor: Intel Core i5 / AMD seria FX lub lepszy
  3. Pamięć RAM: 6 GB
  4. Karta grafiki: z 1 GB pamięci, kompatybilna z DirectX 11 (NVIDIA GeForce z serii 400 / ATI Radeon HD 7750)
  5. Miejsce na dysku: 2 GB

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej