Wiedźmin 3: Dziki Gon - wszyscy fani otrzymają 16 darmowych dodatków
Studio CD Projekt RED poinformowało, że wszystkie osoby, które nabędą grę Wiedźmin 3: Dziki Gon (przed lub po premierze) otrzymają w ramach podziękowania szesnaście darmowych dodatków. Będą one ukazywać się w paczkach liczących po dwa DLC, a pierwszy zestaw ukaże się dzień po premierze "podstawki".
Kamil Zwijacz
Studio CD Projekt RED właściwie od samego początku swojego istnienia dba w ten czy inny sposób o fanów swoich produkcji. To wypuszcza podstawowe wersje gier wyposażone w rozmaite dodatki fizyczne, to prowadzi politykę anty-DRM, a teraz przyszedł czas na wynagrodzenie osób, które zdecydują się zainwestować w wyczekiwane cRPG Wiedźmin 3: Dziki Gon. Marcin Iwiński, współzałożyciel dewelopera, poinformował bowiem w otwartym liście, że wszyscy, którzy kupią grę otrzymają w ramach podziękowania aż szesnaście darmowych dodatków. Wyjaśniono, że oferta skierowana jest do użytkowników wszystkich trzech platform docelowych (PlayStation 4, Xbox One i komputery PC) i nieważne, czy tytuł kupimy przed, czy po premierze, w pudełku czy w wersji cyfrowej, w zwykłej wersji, czy edycji kolekcjonerskiej – po prostu czy tego chcemy, czy nie i tak otrzymamy szesnaście dodatków.

- Wszystkie osoby, które kupią grę otrzymają za darmo 16 dodatków, które udostępniane będą w paczkach po dwa DLC
- Pierwszy zestaw ukaże się 25 lutego 2015 roku, a kolejne w tygodniowych odstępach
Będą one wypuszczane w paczkach po dwa DLC. Pierwszy zestaw, zawierający Temerski Rynsztunek wraz ze zbroją dla konia oraz dodatkowymi fryzurami i brodami dla Geralta, ukaże się 25 lutego, czyli dzień po premierze „podstawki”. Kolejne pakiety udostępniane będą co tydzień, czyli 4 marca (w tym przypadku otrzymamy dodatkowe zadanie i alternatywny wygląd Yennefer), 11 marca itd. Niestety oprócz zawartości dwóch pierwszych zestawów nie wiemy, co pojawi się w kolejnych paczkach. Niemniej w czasach, w których z gier wycinana jest zawartość i sprzedawana w ramach rozszerzeń, ruch studia CD Projekt RED z pewnością jest bardzo miłym ukłonem w stronę graczy.
Wiedźmin 3: Dziki Gon ukaże się 24 lutego 2015 roku na konsolach PlayStation 4, Xbox One i komputerach PC.

Wiedźmin 3: Dziki Gon
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- DLC i dodatki
- CD Projekt RED
- gry RPG
- Wiedźmin (marka)
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
Yarovit Pretorianin
Grałem. Dlatego napisałem "żeby mieć wszystko". Jak się chciało mieć wszystkie bronie na wysokim poziomie i wszystkie okna modyfikacji postaci, to trzeba było grać bez końca. Mi ciągle wypadały bronie i postaci, które mnie kija obchodziły. Grać przestałem kawałek po wydaniu ME3:Earth, więc grałem trochę dłużej niż kilka godzin.
GameForFun Pretorianin
BŁOND_07 Tym bardziej, że oni tę strategię obrali od początku serii.
Zawsze podkreślali takie właśnie podejście do graczy.
Wiadomo, że to PR, ale co jest w tym złego. Każdy też prywatnie, lokalnie chce mieć dobre relacje wśród znajomych, sąsiadów.
Ma to też na celu ośmieszenie i skonfrontowanie się firmy z tymi które koszą kasę za DLC.
Pokazanie, że to oni są tymi którzy idą graczowi na rękę.
Jeśli dostajemy dodatkową zawartość to tylko się cieszyć. Darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby!
Jak ktoś mi odpowiedział w poprzednim komentarzu: "koniowi w darmowej zbroi" :-)
Trochę dystansu ludzie.
Na tv-gry poruszyli temat, że jeśli ostatnie dodatki z ekstra misjami wyjdą po skończeniu przez graczy gry, to nikomu nie będzie się chciało wracać do początku gry i ją przechodzić od nowa, tylko dla tego jednego, czy dwóch zadań.
Jestem przekonany, że Redzi znajdą na to sposób.
Może dodatkowa opcja w grze, pozwalająca na odpalenie dodatkowych zadań? Jak wspomniano też, scenarzyści nie są skorzy do tego, aby po zakończeniu gry udostępnić tzw. wolną grę.
Taka funkcja byłaby bdb wg. mnie.
Pewnie Redzi mają rozwiązanie tego problemu. Przekonamy się o tym niedługo.
Dziki Gon nadchodzi.
sytlois Chorąży
Widać jak zerową macie wszyscy wiedzę na temat wydawania gry. Pierwsze dlc dzień po premierze? To nie mogli wydać z podstawką? Ludzie oni muszą oddać gotową grę już dwa miesiące przed premierą do produkcji, aby nagrali ostatnie dźwięki dialogowe, a także nagrali ją na płyty, rozesłali do sklepów, zapakowali. Przez 2 miesiące mogą nad tym pracować.
swiki Pretorianin
Wydają to jako DLC z dwóch powodów:
Pierwszy powód: Mają czas na dopracowanie tego, co zapowiedzieli w tych dlc
Drugi, ważniejszy powód: Chwyt marketingowy. O Wiedźminie przez dwa miesiące po premierze będzie głośno. Może nieco ciszej niż przed i w dniu premiery, ale jednak co tydzień będzie się informować o kolejnych 2 DLC dodanych co może przedłużyć termin nahypowanej sprzedaży w cenie premierowej. Poza tym te DLC możliwe, że będą coraz ciekawsze, a ludzi właśnie ta niewiedza (co w następnych DLC) na trochę jeszcze przykuje ich do W3.
csbeny Junior
I co z tymi DLC? Bo mialy byc od razu po promierze 2xDLC a tu nagle przycichlo?