Wiedźmin 3: Dziki Gon - nowe screenshoty z Igromir Expo
Podczas festiwalu Igromir Expo w Rosji studio CD Projekt RED zaprezentowało cztery nowe screenshoty z ich nadchodzącej gry RPG, Wiedźmin 3: Dziki Gon. Tytuł trafi na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4 w lutym przyszłego roku.
Growa trylogia Wiedźmina zakończy się wraz z premierą Dzikiego Gonu 24 lutego 2015 roku i niemożliwym jest wskazanie innej polskiej produkcji, na którą gracze na całym świecie czekaliby z podobną niecierpliwością. A studio CD Projekt RED bezlitośnie wzmaga nasz apetyt, co jakiś czas prezentując kolejne materiały ze swego nadchodzącego dzieła. Tym razem warszawski zespół pokazał publice cztery nowe screenshoty.
Na grafikach możemy zobaczyć w całej okazałości jedną z bestii, z którą zmierzyć będzie musiał się Geralt, a także przepiękne krajobrazy czy szczegółowe modele postaci, stworzone przy użyciu nowego silnika REDengine 3. Screenshoty zostały zaprezentowane podczas rosyjskiego festiwalu Igromir Expo, który rozpoczął się dzisiaj i potrwa do niedzieli. Moskiewska impreza jest jedną z ostatnich szans zaprezentowania trzeciej części Wiedźmina szerszej publiczności, bowiem już 24 lutego przyszłego roku Dziki Gon trafi na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4. O tym, jak wysokie są oczekiwania związane z produkcją autorstwa CD Projekt RED może świadczyć szereg przedpremierowych nagród – w tym dwukrotny tytuł najlepszej gry RPG według serwisu IGN podczas wystawy E3 w 2013 i 2014 roku.
- Oficjalna strona internetowa gry Wiedźmin 3: Dziki Gon
- Zapowiedź Wiedźmin 3: Dziki Gon – przygotujcie się na jedną z najlepszych gier RPG ostatnich lat
- Oficjalna strona internetowa festiwalu Igromir Expo (w języku rosyjskim)

Wiedźmin 3: Dziki Gon
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- screeny (gry)
- CD Projekt RED
- Igromir 2014
- PC
- PS4
- XONE
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Kserkses Generał

Obstawilbym to tak, pierwszy ps4, xboxdown & ostatni PC. A tak w ogole niecaly rok temu z wycieku to Wiesiek 3 na 780ti w ustawieniach ultra z x8 aa to gonil w przedziale klatkowym 35-45. Zobaczymy jak bedzie w lutym.
zanonimizowany935386 Generał
Rozumiem że oceniasz to po 3 screenach? A raczej po jednym, bo on wypada najsłabiej (walka z wilkami)? Pozwól że tego nie skomentuję...
zanonimizowany1015479 Generał
No i co? Jest downgrade i czemu nie ma hejtu jak w przypadku Watch_Dogs? Wyszło szydło z worka nie? Równi i równiejsi :)
zanonimizowany844859 Pretorianin
Załóżmy, że jest taka sytuacja: masz do wyboru niezmodowanego Wiedźmina 2 i niezmodowanego Skyrima. Ten pierwszy podoba Ci się bardziej, dlatego też wystawiasz mu lepszą ocenę (logiczne). A teraz inna sytuacja: masz lekko zmodowanego Wiedźmina (bo inaczej jak "lekko" się nie da, jeśli porównujemy do możliwości modyfikacji Skyrima) i ostro zmodowanego Skyrima, dzięki czemu naprawiasz większość błędów w skyrimie, dodajesz od groma wszystkiego i generalnie znacząco uprzyjemniasz sobie w ten sposób rozgrywkę. Wtedy jest to zdecydowanie bardziej rozbudowana gra i ocena należy się wyższa.
To już kwestia własnych upodobań. Ja gry oceniam na czysto(tzn. bez modów). I w ogóle bardzo mało modyfikuję gry, wolę grać w to co zaserwowali twórcy - ale tak jak sam napisałem, kwestia własnych upodobań.
Chociaż takie upodobania i tak jak dla mnie są strasznie oszukane. Wyobraźcie sobie sytuację, że np. Biegnie dwóch biegaczy. Jeden jest bez dopingów, po prostu chce dobiec i dać z siebie jak najwięcej, a drugi jest na takich dopingach, że aż niewiele brakuje, iż ta adrenalina go nie rozsadzi w miliony kawałków. On wygrywa. Każdy przypisuję mu zwycięstwo chociaż i tak wszyscy wiedzą, że wygrał z dopingiem, sztucznie. To samo jest z Wiedźminem i Skyrimem.
zanonimizowany935386 Generał
Jak napisałem, społeczność moderów jest dużo mniejsza (można powiedzieć że kolosalnie mniejsza), więc nie powstają tysiące modów jak w przypadku gier Bethesdy, ale jednak powstają. Jest kilka modów dodających olbrzymie mapy, zmieniających efekty pogodowe, itp.
Co do modów ze Skyrim, sam mam ich ponad setkę i nie widzę w nich nic nadzwyczajnego, jest kilka/kilkanaście naprawdę dużych i ambitnych modów (np. Falkstar), ale reszta to zwykłe pierdoły, nowe zbroje, bronie, itp. praktycznie w każdej grze do której powstają mody można to osiągnąć (przykładem są Gothicki, Dragon Ejdże itp.) jedyna różnica to ilość moderów się tym zajmujących. I tu Bethesda góruje nad innymi, ale modu do innych gier mogą być równie świetne :)
Proszę tu mod dodający całą przygodę do W2, wygląda bardzo ambitnie i niedługo zostanie ukończony:
http://forums.cdprojektred.com/threads/29567-Wied%C5%BAmin-2-Sny-Umar%C5%82ych-Zapowied%C5%BA
Gdyby więcej moderów wzięło się za REDKita powstawałoby o wiele więcej modów i liczę na to po premierze W3, sam mam się nawet zamiar za to zabrać, bo otwarty świat daje dużo większe możliwości.
Co do FCR, pan który wykonał tego moda dostał pracę w firmie, ale mody robił na własną rękę.
No i cała ta dyskusja jest oparta na spekulacjach, bo dotyczy gry która jeszcze nie wyszła i gry która jest już w obiegu od trzech lat. O to że do W2 powstało dużo mniej modów nie mam zamiaru się sprzeczać, jedyne co chcę udowodnić to, to że do innych gier powstają równie ambitne mody co do Skyrim jednak w mniejszej ilości, ale głównie dla tego że niema komu ich robić.
Up Nie potrafię oceniać gry po modach powstających do niej, bo nigdy nie wynagrodzą mi one braku takich elementów jak ciekawa, wciągająca fabuła, czy świetne dialogi dlatego taki Dragon Age, Wiedźmin czy Gothic według mnie jest dużo lepszy od Skyrim, choć ma dużo mniejszy świat. Fanowska przygoda, choćby miała niesamowite dialogi czy fabułę, będzie tylko fanowską przygodą i nie zmieni mojego postrzegania gry (niezależnie czy powstanie do Wiedźmina czy do innej gry). I jakiej tam wojence? Zwykłej dyskusji w której biorą udział ludzie z różnym podejściem do sprawy. Nie twierdzę że do Skyrim nie powstają świetne mody, jedynie neguję fakt tego że takie powstają jedynie do tej gry i dzięki temu nic jej nigdy nie doścignie.
No i na koniec, liczę na to że do Kingdoms Come dostępne będzie również narzędzie moderskie, bo ta gra ma olbrzymi potencjał :)