Call of Duty: Advanced Warfare i Mortal Kombat X zdominowały YouTube w ostatnim kwartale
Ze statystyk opublikowanych przez firmę Google wynika, że pierwszy zwiastun gry Call of Duty: Advanced Warfare był najczęściej oglądanym trailerem w serwisie YouTube w minionym kwartale. Popularnością cieszył się również filmik towarzyszący oficjalnej zapowiedzi Mortal Kombat X (miejsce trzecie).
- Producent / wydawca: Sledgehammer Games / Activision
- Gatunek: FPS
- Platformy sprzętowe: PC, X360, PS3, XOne, PS4
- Termin premiery: 4 listopada 2014
- Producent / wydawca: NetherRealm Studios / Warner Bros Interactive Entertainment
- Gatunek: bijatyka
- Platformy sprzętowe: PC, X360, PS3, XOne, PS4
- Termin premiery: 2015
Firma Google przedstawiła listę dziesięciu zwiastunów w serwisie YouTube, które cieszyły się największą popularnością – mierzoną przez liczbę wyświetleń – w minionym kwartale, czyli okresie od początku kwietnia do końca czerwca tego roku. Choć pod względem ilości w rankingu dominują trailery kinowych hitów i seriali, na podium znalazły się dwa materiały poświęcone grom. Najczęściej oglądanym filmem (20,9 miliona wyświetleń) w ostatnich miesiącach okazał się pierwszy zwiastun tworzonej przez studio Sledgehammer Games gry Call of Duty: Advanced Warfare – wypuszczony na początku maja materiał o długości ponad dwóch minut, w którym pierwsze skrzypce zagrał Kevin Spacey (zamieszczam go powyżej). Todd Harvey, marketingowiec z firmy Activision, nazwał tę sytuację „doskonałym przypomnieniem o potędze marki Call of Duty”. Powody do zadowolenia mają też deweloperzy z zespołu NetherRealm i firma Warner Bros, jako że na najniższym stopniu podium w zestawieniu pojawił się pierwszy zwiastun gry Mortal Kombat X – zaprezentowany na początku czerwca blisko dwuminutowy render, opatrzony tytułem „Who’s Next?” i przedstawiający pojedynek Scorpiona z Sub-Zero (prawie 11 milionów wyświetleń).
Pomiędzy obie wymienione gry wskoczył trzeci trailer wypuszczonego w maju filmu X-Men: Przeszłość, która nadejdzie (18 milionów wyświetleń). Na dalszych pozycjach znalazły się materiały o popularności nie przekraczającej 10 milionów kliknięć, pochodzące z takich obrazów jak Ewolucja planety małp, Gotham, Wojownicze żółwie ninja czy Hercules.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
JaspeR90k Generał

Kolejne potwierdzenie tego że Call of Duty to marka a raczej fenomen dwudziestego pierwszego wieku z nieograniczonym potencjałem. To co w tym roku miliard $ w dwanaście godzin od momentu premiery...;)
zanonimizowany1005034 Legionista
nie pośpieszyłeś się zbytnio z tym hejterem? :D
kaszanka9 Legend

kreatywnynik18 [1]
A ty powinieneś zmienić nick na typowyhejter13
zanonimizowany1005034 Legionista
To się powinno nazywać Call of Killzone: Halo-Crysis