Elite: Dangerous – dwa filmy z kulisów produkcji po polsku

Przygotowaliśmy dla was polskie napisy do dwóch filmów z dziennika dewelopera z Elite: Dangerous. Pierwszy z nich opowiada o multiplayerze i modelu zniszczeń statków. Drugi wyjaśnia, jakie przykładowe sytuacje napotkamy podróżując przez galaktykę i jak będzie się dało do nich ustosunkować.

7 grudnia 2012, 11:22 • luckie (gry-online.pl) • gry na świecie
Elite: Dangerous - Elite: Dangerous – dwa filmy z kulis produkcji po polsku - wiadomość - 2012-12-07
Elite: Dangerous

Jeśli nie oglądaliście jeszcze dwóch pierwszych materiałów wideo z kulis produkcji Elite: Dangerous lub nie byliście w stanie wyłapać wszystkich niuansów, o których opowiadał David Braben, ojciec serii Elite i założyciel pracującego nad nią studia Frontier Developments, teraz macie znakomitą okazję nadrobić zaległości. Oba filmy opatrzyliśmy dla Was w polskie napisy.

Elite: Dangerous - dziennik dewelopera #1 - multiplayer i dostępne statki (PL)

Elite: Dangerous - dziennik dewelopera #1 - multiplayer i dostępne statki (PL) [5:01]

Elite: Dangerous - dziennik dewelopera #2 - ewolucja galaktyki (PL)

Elite: Dangerous - dziennik dewelopera #2 - ewolucja galaktyki (PL) [6:33]

Filmik dotyczący gry Elite: Dangerous. Założyciel studia Frontier Developments, David Braben opowiada o kulisach produkcji tego tytułu.

Pierwszy z nich skupia się na rozgrywce multiplayer i mechanice statków kosmicznych. W Elite: Dangerous odnajdą się zarówno osoby lubiące grać tylko ze znajmymi, jak i ci, którym nie straszna rywalizacja z różnymi ludźmi. Nic nie stanie też na przeszkodzie przemierzać galaktykę jako samotny wilk. Braben opowiada także o systemie zniszczeń oraz rodzajach uzbrojenia. Należy pamiętać, że statki będą wydzielały ciepło. Agresywne akcje, takie jak walka, czy gwałtowne manewry, mogą zwrócić na nas niechcianą uwagę – emitowane promieniowanie podczerwone sprawi, że staniemy się lepiej widoczni na radarach. Pokazany fragment rozgrywki jest nieco monotonny, ale przynajmniej udowadnia, że prace nad grą idą pełną parą.

W Elite: Dangerous znajdziemy wiele ciekawych sposobów na zarobienie nieco grosza - Elite: Dangerous – dwa filmy z kulis produkcji po polsku - wiadomość - 2012-12-07
W Elite: Dangerous znajdziemy wiele ciekawych sposobów na zarobienie nieco grosza

Drugi film daje wgląd, jakim sytuacjom stawimy czoła i jak nasze decyzje ukształtują galaktykę. Napotkane problemy będzie się dało rozwiązać na różne sposoby. Za przykład podano tu dwie nacje rywalizujące o kontrolę nad pokładami cennego surowca. Jako wolny strzelec, gracz może wesprzeć jedną bądź drugą frakcję, by wykonując dla niej misje zdobyć sławę i bogactwo, lub też spróbować wykraść część złoża prosto spod nosa walczących. Wiele ciekawych sytuacji ma być generowanych losowo, co sprawi, że doznania każdego gracza będą w pewnym sensie unikalne.

Do końca kickstarterowej zbiórki pozostało 28 dni. W ciągu pierwszego miesiąca zebrano około 675 tysięcy funtów, czyli ponad połowę docelowej sumy 1,25 miliona funtów. Jeśli chcecie pomóc Elite: Dangerous ujrzeć światło dzienne, wesprzyjcie projekt udając się pod ten adres. O ile wszystko pójdzie zgodnie z planem, gra zadebiutuje na PC w okolicach marca 2014 roku. Wydanie na inne platformy pojawi się później.

kalendarz wiadomości
2012
grudzień
Nie Pon Wto Śro Czw Pią Sob
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

komentarze czytelników


Saed  2012-12-10 - 18:42

Świetnie, że tłumaczycie i publikujecie materiały z Elite:Dangerous. Kickstarter narazie przechodzi "kryzys wieku średniego" i jest mało nowych uczestników, a do zebrania jeszcze ponad 550k funtów (na chwilę kiedy to piszę). Wszyscy liczą na to, że jak w przypadku innych projektów największy napływ będzie w ostatnich 2-3 dniach. Jak na razie Frontier Development oszczędnie dozuje materiały z gry, ale najprawdopodobniej na ostatnie dni przygotują to na co wszyscy czekają (a czego nie ma w żadnym innym space-simie) - lądowanie na planetach z odwzorowaniem atmosfery i zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla typu planety, generowaniem różnych rodzajów terenu, kolonii, miast, itp. Oczekiwania są ogromne, a fani są maksymalnie nakręceni, ale w końcu po tylu latach nie ma co się dziwić...