Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 23 lutego 2012, 11:25

autor: Marcin Skierski

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w listopadzie 2011 roku

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy ujawnił sprzedaż magazynów branżowych w listopadzie 2011 roku.

Dane udostępnione przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy potwierdzają obserwowaną od jakiegoś czasu tendencję spadkową wyników sprzedaży najbardziej popularnych magazynów branżowych. W listopadzie 2011 roku największe straty zanotowało czasopismo PC Format.

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w listopadzie 2011 roku - ilustracja #1

Na szczycie rankingu nieustannie figuruje miesięcznik CD Action. Magazyn został zakupiony przez 74 952 osoby, notując spadek o 7,72% w porównaniu do listopada 2010 roku. Następne miejsca okupowane są kolejno przez: PC Format (63 172 egzemplarze), Komputer Świat (36 690 egz.), PC World (30 690 egz.) oraz Chip (27 917 egz.).

Tytuł

Sprzedaż w listopadzie 2011 roku

Sprzedaż w listopadzie 2010 roku

CD Action

74 952

81 222

PC Format

63 172

80 862

Komputer Świat

36 019

44 267

PC World

30 690

33 642

Chip

27 917

32 543

Z kolei jeśli porównamy sprzedaż z sytuacją mającą miejsce w październiku 2011 roku, najwięcej zyskał PC Format (17,74%). Na przeciwległym biegunie znajduje się Komputer Świat ze stratą 9,69%.

Tytuł

Sprzedaż w listopadzie 2011 roku

Sprzedaż w październiku 2011 roku

CD Action

74 952

75 059

PC Format

63 172

53 656

Komputer Świat

36 019

39 884

PC World

30 690

28 423

Chip

27 917

25 689

* Komputer Świat to jedyny dwutygodnik ujęty w zestawieniu ZKDP.