Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 września 2011, 09:09

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano Signal Ops, czyli grę szpiegowską w stylu Hired Guns

Niezależne studio Space Bullet ujawniło swój pierwszy projekt. Okazało się nim być Signal Ops, czyli gra szpiegowska utrzymana w stylu klasycznego Hired Guns.

Studio Space Bullet założone zostało przez kilku weteranów branży, którzy mieli już dosyć pracowania w wielkich zespołach pod czujnym okiem wydawców. Twórcy ci właśnie zapowiedzieli swój pierwszy projekt. Będzie nim szpiegowska gra akcji inspirowana tytułami takimi jak Commandos czy Syndicate. Co ciekawe, niczym w Hired Guns, na ekranie będziemy mogli jednocześnie obserwować widok z oczu wszystkich agentów.

Zapowiedziano Signal Ops, czyli grę szpiegowską w stylu Hired Guns - ilustracja #1

Misje mają mieć strukturę otwartą i pozwalać na sporą swobodę w wyborze metod realizacji zadań. Signal Ops będzie grą szpiegowską, więc jeśli narobimy hałasu lub zwrócimy uwagę strażników realizacja zadania stanie się znacznie trudniejsza, choć wcale nie niemożliwa. Na ekranie wyświetlane będą okna z widokiem z oczu wszystkich podwładnych i w każdej chwili będziemy mogli wskoczyć w ciało jednego z nich. Na raz będziemy mogli kontrolować bezpośrednio tylko pojedynczego agenta, a pozostali członkowie zespołu będą wykonywali nasze rozkazy. Wszystko to wymagać ma dbania o stały kontakt radiowy pomiędzy szpiegami.

Autorzy obiecują różnorodne misje, w trakcie których będziemy m.in. podkładali fałszywe dowody, kradli tajne informacje, dokonywali zabójstw oraz przeprowadzali akcje sabotażowe. Kampanię będzie można przejść samotnie lub w trybie kooperacyjnym. Jak to wszystko wygląda w akcji możecie się przekonać oglądając pierwszy zwiastun.

Ruszyła już oficjalna strona projektu, na której możecie obejrzeć galerię screenów. Jednocześnie twórcy postanowili zastosować coraz popularniejszą obecnie metodę współfinansowania produkcji przez samych graczy. Za pięć dolarów wasze nazwisko znajdzie się w sekcji podziękowań na liście płac. Trzydzieści dolarów zapewni możliwość pobrania gry, gdy zostanie ukończona. Tysiąc dolarów to koszt wprowadzenia do kampanii modelu postaci opartej na wyglądzie donatora. Natomiast za pięć tysięcy dolarów autorzy pozwolą wam zaprojektować własną misję.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej