Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 sierpnia 2011, 18:00

autor: Daniel Kłosiński

Football Manager 2012 zapowiedziany

Jeszcze przed Bożym Narodzeniem zagramy w kolejną odsłonę serii Football Manager. W tym roku SI Games szykuje dla nas ponad 800 różnych usprawnień i nowych funkcjonalności.

Jedna z najpopularniejszych serii wydawniczych ostatnich lat doczeka się kolejnej odsłony. Football Manager 2012 trafi na półki sklepowe jeszcze w tym roku, w okresie przed Bożym Narodzeniem. Producent, SI Games, obiecuje ponad 800 mniejszych i większych usprawnień.

Największą nowością zdaje się być możliwość dodawania i usuwania grywalnych lig i krajów w dowolnym momencie rozgrywki. Również oprawa graficzna ma doczekać się zmian. Silnik 3D dostanie nowe animacje piłkarzy oraz dwa dodatkowe ustawienia kamery. Interfejs ma automatycznie dostosowywać się do rozdzielczości naszego ekranu - na dużych monitorach możliwe będzie wyświetlenie większej ilości przydanych informacji.

Football Manager 2012 zapowiedziany - ilustracja #1

Zmianie ma ulec sposób w jaki zawieramy kontrakty i przeprowadzamy transfery nowych zawodników. Rozszerzone zostaną opcje dostępne przy zawieraniu umów amatorskich i młodzieżowych. Pojawi się także możliwość oferowania bonusów za lojalność oraz inne przydatne klauzule, które pozwolą oferować graczom bardziej dopasowane umowy.

Nasi scouci mają przygotowywać dla nas dużo bardziej szczegółowe raporty przedmeczowe, co ma nam pozwolić jeszcze lepiej przygotować się na każde kolejne spotkanie. Podczas rozmów z naszymi podopiecznymi, czy to w przerwie meczu, czy to w zaciszu naszego biura, będziemy mogli wykorzystać nowy system "tonu". W zależności od wybranego ustawienia, danego delikwenta będziemy mogli potraktować spokojnie lub zrugać w ostrych słowach, przy okazji kopiąc w ścianę i rzucając butelkami.

Wraz ze zbliżającą się premierą SI Games na pewno odkryje więcej kart. Drobne zmiany mają dotknąć także system mediów i interakcji z nimi, generowanie nowych piłkarzy, mecze towarzyskie i zespoły młodzieżowe, integrację z sieciami społecznościowymi, rozgrywki reprezentacyjne i wiele innych aspektów. Wszystko wskazuje jednak na to, że w tym roku nie ma co liczyć na rewolucję, a Anglicy nastawiają się na spokojny rozwój swojej flagowej serii. W końcu przez ostatnie lata sprzedali już ponad 7 milionów egzemplarzy, a poszczególne odsłony spędziły aż 108 tygodni na czele brytyjskich list bestsellerów.