Two Worlds II zalicza pierwszy milion

Firma TopWare Interactive z dumą powiadomiła dziś o wielkim sukcesie Two Worlds II. Polski RPG, zbierający pozytywne opinie w zarówno w kraju jak i na świecie, rozszedł się w liczbie ponad miliona egzemplarzy w ciągu trzech tygodni od swojej premiery. Liczby te muszą budzić podziw, gdyż gra oficjalnie nie zadebiutowała jeszcze ani na Wyspach Brytyjskich, ani w USA.

Mateusz Kądziołka

Firma TopWare Interactive powiadomiła dziś o wielkim sukcesie Two Worlds II. Polski RPG, zbierający pozytywne opinie zarówno w kraju jak i na świecie, sprzedał się w liczbie ponad miliona egzemplarzy w ciągu trzech tygodni od dnia premiery. Liczby te muszą budzić podziw, gdyż gra oficjalnie nie zadebiutowała jeszcze ani na Wyspach Brytyjskich, ani w USA.

Two Worlds II zalicza pierwszy milion - ilustracja #1

O niewątpliwym sukcesie możemy dowiedzieć się z oficjalnej notki prasowej udostępnionej przez TopWare. Oprócz danych ze sprzedaży firma opowiedziała o sposobie dystrybucji gry w USA i na Wyspach oraz wyjawiła swoje plany na najbliższą przyszłość.

Przede wszystkim zmieniły się założenia dotyczące współpracy firmy z przedsiębiorstwem South Peak Games, które pierwotnie miało być dystrybutorem w krajach anglojęzycznych. Główne zmiany dotyczą zasad dystrybucji tytułu na Wyspach. Po pierwsze – zajmie się nią bezpośrednio TopWare odciążając tym samym swojego partnera, który ma się w 100% skupić na sprzedaży i promocji gry w Stanach. Po drugie, koncern ma w planach otworzenie oddziału w Wielkiej Brytanii i Irlandii w ciągu najbliższych sześciu miesięcy.

„Two Worlds II tworzyliśmy głównie z powodów osobistych oraz dlatego, że kochamy to co robimy. Widząc jak świetnie radzi sobie gra jesteśmy podekscytowani tym, czego gracze doświadczą w styczniu” – tak zapowiada premierę w USA i UK dyrektor TopWare James Seaman.

Ten niewątpliwy sukces z pewnością wart jest odnotowania biorąc pod uwagę ograniczony zasięg dotychczasowej dystrybucji. Wiedźmin, również duży polski RPG, potrzebował aż trzech miesięcy by sprzedać się w liczbie 600 tysięcy egzemplarzy, a swój pierwszy milion zaliczył dopiero po roku obecności na półkach sklepowych.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi materiałami na temat gry:

Two Worlds II

Two Worlds II

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 9 listopada 2010

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

7.6

Gracze

6.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2010-12-09
12:48

Mortalking Senator

Mortalking

czlowiek_z_branzy ---> toż się napocił aby napisać te bzdury.
Uświadom sobie że Wiedźmin wyszedł tylko i wyłącznie na PC i był tytułem nie znanym który zaczynał od zera, a koniec końców sprzedał się w nakładzie 1.5 mln kopii, co jest wynikiem rewelacyjnym. Teraz cześć druga będzie miała o wiele większą siłę przebicia w branży gier, gdyż każdy z fanów gier RPG wie czym już jest Wiedźmin.

Komentarz: Mortalking
2010-12-09
15:55

zanonimizowany631532 Legionista

Ale to nie o te liczby się rozchodzi :)

Nie oceniam tu gier tylko politykę firm.

1.5 mln egz. na pc, z czego dużo w pl i Rosji, pozwoliło CDPR ledwo odrobić koszty wieloletniej produkcji.

TW1 - 18 miesięcy developingu przez 20-parę osób = 450 tys na XBOXa sprzedanych.
TW 2 - 1 mln po 40 euro.

To są niesamowite wyniki. Dla firmy oczywiście.

1,5 mln to fajna marketingowa opowiastka... ale to Reality Pump zarabia na RPGach.

W dzisiejszych czasach ograniczenie się do pc to strzał w stopę.

Komentarz: zanonimizowany631532
2010-12-09
16:01

Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Koktajl Mrozacy Mozg

W przypadku Wiedzmina to najczesciej bylo to fanbojstwo, pojawialy sie ankiety na IGN czy innych stronkach Best of E3 game i ludzie spamowali wykop czy swoje fora by oddac glos na ta gre... Podobnie jak "Jakiego kraju obawia sie Brazylia" (nozna) oczywiscie ze Polski :>. Te 1,5mln to duzo, ale denerwuje mnie wszedzie gdzie sie pojawia Witcher2 ze to najlepsza gra choc nikt nie gral, widzial jedynie filmiki, bo to polska gra. O Naildu wieksz pisala negatywnie, slabe, nudne, po co.

Ps. czemu nie robia Witchera na konsoli? Byly problemy z jakims studiem ktore portowalo ale upadlo czy cos, wiec czemu CDR nie zatrudni kogos innego? PCF?

Komentarz: Koktajl Mrozacy Mozg
2010-12-10
11:38

raziel88ck Legend

raziel88ck
👍

Wielki sukces i to w pelni zasluzony.

Komentarz: raziel88ck
2010-12-11
10:31

mr_nadol Pretorianin

mr_nadol

Gratulacje!

Komentarz: mr_nadol

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl