Two Worlds II zalicza pierwszy milion
Firma TopWare Interactive z dumą powiadomiła dziś o wielkim sukcesie Two Worlds II. Polski RPG, zbierający pozytywne opinie w zarówno w kraju jak i na świecie, rozszedł się w liczbie ponad miliona egzemplarzy w ciągu trzech tygodni od swojej premiery. Liczby te muszą budzić podziw, gdyż gra oficjalnie nie zadebiutowała jeszcze ani na Wyspach Brytyjskich, ani w USA.
Mateusz Kądziołka
Firma TopWare Interactive powiadomiła dziś o wielkim sukcesie Two Worlds II. Polski RPG, zbierający pozytywne opinie zarówno w kraju jak i na świecie, sprzedał się w liczbie ponad miliona egzemplarzy w ciągu trzech tygodni od dnia premiery. Liczby te muszą budzić podziw, gdyż gra oficjalnie nie zadebiutowała jeszcze ani na Wyspach Brytyjskich, ani w USA.

O niewątpliwym sukcesie możemy dowiedzieć się z oficjalnej notki prasowej udostępnionej przez TopWare. Oprócz danych ze sprzedaży firma opowiedziała o sposobie dystrybucji gry w USA i na Wyspach oraz wyjawiła swoje plany na najbliższą przyszłość.
Przede wszystkim zmieniły się założenia dotyczące współpracy firmy z przedsiębiorstwem South Peak Games, które pierwotnie miało być dystrybutorem w krajach anglojęzycznych. Główne zmiany dotyczą zasad dystrybucji tytułu na Wyspach. Po pierwsze – zajmie się nią bezpośrednio TopWare odciążając tym samym swojego partnera, który ma się w 100% skupić na sprzedaży i promocji gry w Stanach. Po drugie, koncern ma w planach otworzenie oddziału w Wielkiej Brytanii i Irlandii w ciągu najbliższych sześciu miesięcy.
„Two Worlds II tworzyliśmy głównie z powodów osobistych oraz dlatego, że kochamy to co robimy. Widząc jak świetnie radzi sobie gra jesteśmy podekscytowani tym, czego gracze doświadczą w styczniu” – tak zapowiada premierę w USA i UK dyrektor TopWare James Seaman.
Ten niewątpliwy sukces z pewnością wart jest odnotowania biorąc pod uwagę ograniczony zasięg dotychczasowej dystrybucji. Wiedźmin, również duży polski RPG, potrzebował aż trzech miesięcy by sprzedać się w liczbie 600 tysięcy egzemplarzy, a swój pierwszy milion zaliczył dopiero po roku obecności na półkach sklepowych.
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi materiałami na temat gry:

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Mortalking Senator

czlowiek_z_branzy ---> toż się napocił aby napisać te bzdury.
Uświadom sobie że Wiedźmin wyszedł tylko i wyłącznie na PC i był tytułem nie znanym który zaczynał od zera, a koniec końców sprzedał się w nakładzie 1.5 mln kopii, co jest wynikiem rewelacyjnym. Teraz cześć druga będzie miała o wiele większą siłę przebicia w branży gier, gdyż każdy z fanów gier RPG wie czym już jest Wiedźmin.
zanonimizowany631532 Legionista
Ale to nie o te liczby się rozchodzi :)
Nie oceniam tu gier tylko politykę firm.
1.5 mln egz. na pc, z czego dużo w pl i Rosji, pozwoliło CDPR ledwo odrobić koszty wieloletniej produkcji.
TW1 - 18 miesięcy developingu przez 20-parę osób = 450 tys na XBOXa sprzedanych.
TW 2 - 1 mln po 40 euro.
To są niesamowite wyniki. Dla firmy oczywiście.
1,5 mln to fajna marketingowa opowiastka... ale to Reality Pump zarabia na RPGach.
W dzisiejszych czasach ograniczenie się do pc to strzał w stopę.
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

W przypadku Wiedzmina to najczesciej bylo to fanbojstwo, pojawialy sie ankiety na IGN czy innych stronkach Best of E3 game i ludzie spamowali wykop czy swoje fora by oddac glos na ta gre... Podobnie jak "Jakiego kraju obawia sie Brazylia" (nozna) oczywiscie ze Polski :>. Te 1,5mln to duzo, ale denerwuje mnie wszedzie gdzie sie pojawia Witcher2 ze to najlepsza gra choc nikt nie gral, widzial jedynie filmiki, bo to polska gra. O Naildu wieksz pisala negatywnie, slabe, nudne, po co.
Ps. czemu nie robia Witchera na konsoli? Byly problemy z jakims studiem ktore portowalo ale upadlo czy cos, wiec czemu CDR nie zatrudni kogos innego? PCF?