Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lutego 2010, 08:25

autor: Adrian Werner

Kings and Castles nową grą twórcy Supreme Commander

Chris Taylor i jego zespół w Gas Powered Games ujawnili pierwsze informacje o następnym projekcie studia - Kings and Castles. Będzie to RTS osadzony w realiach fantasy, który przygotowywany jest zarówno na pecety, jak i na konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3.

Chris Taylor i jego zespół w Gas Powered Games ujawnili pierwsze informacje o następnym projekcie studia - Kings and Castles. Będzie to RTS osadzony w realiach fantasy, który przygotowywany jest zarówno na pecety, jak i na konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3.

 

Kings and Castles nową grą twórcy Supreme Commander - ilustracja #1

 

W grze wcielimy się w jednego z trzech potężnych króli, którzy staną do walki o dominację nad światem. Jak dotąd to wszystko, co wiemy o tym tytule. Gas Powered Games zamierza jednak w ciekawy sposób podejść do procesu twórczego. Poprzez regularne uaktualnienia na oficjalnej stronie oraz kontach w serwisach Facebook i Twitter, fani uzyskają wgląd w każdy etap cyklu produkcyjnego.

Dostępny jest już pierwszy blog video, w którym Chris Taylor wygłupia się aż miło. Nie ma to za wiele wspólnego z samą grą, ale nie da się ukryć, że jest całkiem zabawne. Kolejne filmiki będą pojawiać się co tydzień.

Ostatnią produkcją autorstwa Gas Powered Games był Demigod, której wydawca (Stardock) znany jest m.in. właśnie z umożliwiania fanom śledzenia procesu twórczego. Współpracą z firmą tego rodzaju odegrała zapewne niemałą rolę w przekonaniu Chrisa Taylora do podobnego podejścia w przypadku Kings and Castles.

Obecnie Gas Powered Games szykuje się do marcowej premiery Supreme Commander 2, która ukaże się nie tylko na PC, ale również na Xboksa 360. Doświadczenie uzyskane przy produkcji tej gry oraz technologie powstałe na jej użytek z pewnością pomogą przy pracach nad konsolowymi wersjami Kings and Castle.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej