Dead Space 2 - pierwsze konkretne informacje
Donosiliśmy już o pracach nad Dead Space 2. Wieści ograniczały się jednak głownie do „jest w produkcji”. Najnowszy numer magazynu Game Informer przynosi wreszcie pierwsze konkretne informacje na temat tej gry.
Donosiliśmy już o pracach nad Dead Space 2. Wieści ograniczały się jednak głównie do „jest w produkcji”. Najnowszy numer magazynu Game Informer przynosi wreszcie pierwsze konkretne informacje na temat tej gry.

Ponownie wcielimy się w rolę Issaca. Nie będzie on jednak znaną z pierwszej części niemową. Tym razem rozgrywka wzbogacona zostanie o pełnowymiarowe konwersacje z innymi postaciami. Wciąż jednak psychika naszego bohatera ma odrobinę szwankować, co jest skutkiem ubocznym kontaktu ze Znakiem w Dead Space. Akcja sequela osadzona jest na stacji kosmicznej Sprawl, tej samej w kierunku której na końcu Dead Space Extraction zmierzali bohaterowie tej gry. Jak pamiętamy, w pierwowzorze załoga statku USS Ishimura uległa metamorfozie na długo nim Isaac postawił nogę na jego pokładzie. W kontynuacji dane nam będzie z kolei na własne oczy ujrzeć przebieg samej infekcji.
Szata graficzna ma prezentować podobny do poprzednika poziom, choć twórcy obiecują pewne usprawnienia. Lokacje tym razem obfitować mają w bardziej otwarte przestrzenie, w przeciwieństwie do ciasnych korytarzy z Dead Space. Większą różnorodnością wykazywać ma się też nasze uzbrojenie. Oczywiście spodziewać możemy się wielu nowych rodzajów potworów. Wymieniono jeden z typów, który polować będzie w stadzie, wpierw wabiąc Isaaca za pomocą wydawanych dźwięków, a potem atakując go razem z resztą sfory.
Przypomnijmy, że Dead Space 2 ma zostać wydana na te same platformy co pierwsza część, czyli PC, Xboksa 360 oraz PlayStation 3. Premiera prawdopodobnie nastąpi już w następnym roku.
Więcej:Until Dawn - pierwszy gameplay na PS4 przypomina Heavy Rain

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany576929 Pretorianin
Nigdy nie lubiłem bohatera niemowy więc ta zmiana zalicza się w moim przypadku na plus.
Multi to akurat tutaj średnio pasuje.
NaRuThO Chorąży
Marco_Polo <-- Ale w jedynce Isaac miał odegrać rolę inżyniera i do tegoż właśnie posiadał kombinezon...do pracy. Z wiadomych przyczyn jednak musiał w nim walczyć o życie. Tym razem zdaje sobie z góry sprawę z czym ma do czynienia i pewnie będzie bardziej przygotowany... tak mi się wydaje przynajmniej, albo po prostu stacja Sprawl przywita go dostępnością takiego uzbrojenia. Nie mogę się już doczekać, bo i tak będzie hit :)
zanonimizowany686336 Chorąży
Nie moge sie dotrzekac DEAD SPACE 2.Jedynka była fajowa ten klimat ci bossowie najtrudzniejszy był ten co sie regerenował
strelnikov Senator
rany ... pomimo nienajlepszej sytuacji finansowej goscie z EA traca kase na rozwoj takiej nudnej gry zamiast zainwestowac np. w dodakowe galaktyki i rozwiniecie fabuly ME2 -)
zanonimizowany652707 Generał
DS jedynka był super myśle że dwójka utrzyma poziom