Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 stycznia 2009, 16:25

Premiera DarkFall Online przesunięta o miesiąc

Studio Aventurine poinformowało o kolejnym przesunięciu daty premiery swojej długo wyczekiwanej sieciowej gry cRPG – DarkFall Online. Planowany termin wydania to teraz 25 lutego.

Studio Aventurine poinformowało o kolejnym przesunięciu daty premiery swojej długo wyczekiwanej sieciowej gry cRPG – DarkFall Online. Planowany termin wydania to teraz 25 lutego.

Wraz z 22 stycznia, czyli poprzednim terminem wypuszczenia DO na rynek, rozpoczną się „prawie publiczne” testy. Prawie, ponieważ liczba osób chętnych do wypróbowania gry (ponad 200 tysięcy) przekroczyła nie tylko najśmielsze oczekiwania Aventurine, ale również jego aktualne możliwości sprzętowe. Z wszystkich zgłoszeń wybranych zostanie tylu graczy, aby serwery dały radę „uciągnąć” pierwsze próby.

Powodów „obsuwy” jest wiele, począwszy od – paradoksalnie – zbyt dużego zainteresowania, przez świąteczne „zatrzymanie się czasu” i zaległości organizacyjne, na niedostatecznie intensywnych testach kończąc. Ważne jednak, że studio chce wypuścić produkt jak najbardziej dopracowany, a takie podejście jest sporym usprawiedliwieniem.

Premiera DarkFall Online przesunięta o miesiąc - ilustracja #1

Już w połowie lutego gra ukaże się w przedsprzedaży, co ma wstępnie zobrazować prawdziwe zainteresowanie. Dodatkowo osoby, które wcześniej zakupią DarkFall Online, otrzymają pierwszeństwo w przypadku konieczności rozłożenia w czasie dostępu do serwerów na kilka etapów.

Kolejne informacje (o przedsprzedaży, cenie itp.) ukazać mają się w niedalekiej przyszłości, a premiera – już raczej ostateczna – 25 lutego. Więcej informacji o DarkFall Online znajdziecie w naszej Encyklopedii.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej