Seria Call of Duty kończy z numeracją tytułów. Treyarch z rekordowym cyklem produkcyjnym

Gra Call od Duty: World At War, co można było wywnioskować z przedstawionych wcześniej okładek, pozbawiona będzie numerka przy tytule. To nowa, oficjalna polityka wydawnicza, która dotyczyć będzie również wszystkich tytułów z serii, które zostaną wydane w przyszłości.

Przemysław Zamęcki

Gra Call od Duty: World At War, co można było wywnioskować z przedstawionych wcześniej okładek, pozbawiona będzie numerka przy tytule. To nowa, oficjalna polityka wydawnicza, która dotyczyć będzie od tej pory wszystkich tytułów z serii.

„Pozbyliśmy się numerów przy tytule z bardzo prostego powodu. Chcemy abyś wiedział, że grając w World At War, grasz w najlepszą strzelaninę, najlepszą grę drugowojenną. Podobnie kiedy grasz w Modern Warfare i każdą inną grę z serii Call of Duty.” – twierdzi Noah Heller z Treyarch w wywiadzie, jakiego udzielił serwisowi Videogamer.com. Ekipa jest również zadowolona z cyklu produkcyjnego World At War. Po raz pierwszy są to całe dwa lata. Dla porównania, Call of Duty 3 powstał w ciągu zaledwie ośmiu miesięcy, co niestety odbiło się nieco na jego jakości. Tym razem jest to wystarczająca ilość czasu, aby na silniku Modern Warfare stworzyć zupełnie nową grę. Grę naszego życia – dodaje Heller. „Mamy zespół, który nigdy nie miał okazji popracować tak długo nad jednym tytułem. Poprzednia część ustawiła bardzo wysoko poprzeczkę, a my w końcu mamy wystarczająco dużo czasu, aby pokazać na co nas stać. Oczekiwania graczy są ogromne.”

Call of Duty: World At War zaoferuje czterem graczom możliwość kooperacji w trybie kampanii. Opcji tej nie zostanie pozbawiona nawet wersja na Wii, która dodatkowo wspomagać będzie przystawkę do wiilota o nazwie Zapper.

Treyarch jest studiem, które dotychczas kojarzone było raczej z tymi słabszymi tytułami z serii, czyli Big Red One i Call of Duty 3. Czy słusznie, trudno jednoznacznie stwierdzić. Faktem jest, że z całą pewnością najlepszą częścią CoD jest obecnie Modern Warfare, a tę jak powszechnie wiadomo, wyprodukowało Infinity Ward.

Call of Duty: World at War

Call of Duty: World at War

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 11 listopada 2008

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.2

Gracze

9.3

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Zamęcki

Autor: Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl