Crytek Studios ujawnia szczegóły gry Crysis

Crysis to jedna z najbardziej oczekiwanych strzelanek z perspektywy pierwszej osoby w tym roku. Miłośnicy tego typu gier wiele sobie po niej obiecują, chociażby z tego względu, że tworzeniem tej gry zajmuje się Crytek Studios, którego dziełem jest, swego czasu przebojowy, Far Cry.

Michał Markocki

Crysis to jedna z najbardziej oczekiwanych strzelanek z perspektywy pierwszej osoby w tym roku. Miłośnicy tego typu gier wiele sobie po niej obiecują, chociażby z tego względu, że tworzeniem tej gry zajmuje się Crytek Studios, którego dziełem jest, swego czasu przebojowy, Far Cry. W Crysis gracz wciela się w postać żołnierza wysłanego z misją na opanowaną przez kosmitów tropikalną wyspę, którą to wyspę nieproszeni goście postanowili, ku ogólnej konsternacji w sztabach generalnych, zmienić w Antarktydę. O obliczu gry ma decydować nowoczesny silnik graficzny CryEngine 2.

Twórcy gry postanowili, ku uciesze graczy, ujawnić trochę szczegółów dotyczących grafiki, rozgrywki i spraw technicznych. Oto one:

  • Chociaż nie wszystkie twarze postaci są modelowane unikatowo, to każda będzie miała indywidualny wygląd dzięki grymasom, teksturom i cieniom.
  • Aby uzyskać realizm ruchów każdą twarz wyposażono w mięśnie. Chodzi tu o coś więcej, niż tworzenie kolejnych modeli tej samej tworzy. Gdy np. postać się uśmiecha, jej skóra na twarzy ma wybrzuszać się w konkretnych miejscach, jakby miało to miejsce w rzeczywistości.
  • Będzie 15 typów pojazdów nawodnych, lądowych i powietrznych. Gracz będzie mógł używać większości z nich, o ile nie wszystkich.
  • Każdy listek w grze będzie opisany pod względem stanu fizycznego. Obecnie możliwości techniczne nie pozwalają na zdefiniowanie każdego listka jako obiektu trójwymiarowego, więc zamiast tego będą to obiekty dwuwymiarowe, ale z zachowaniem faktycznych cech fizycznych.
  • Lotniskowiec występujący w grze jest opracowywany z przerwami przez 2 lata. Po dodaniu do modelu wszystkich szczegółów będzie wyglądał „powalająco”.
  • Cały lotniskowiec będzie dostępny dla gracza w trybie multiplayer (w trybie singleplayer niektóre obszary nie będą). Nie będzie przerw spowodowanych wczytywaniem danych podczas wchodzenia i wychodzenia z lotniskowca, co należy uznać za duży sukces.
  • Można się domyślać, jak trudne może być zmienianie modeli z klimatu tropikalnego w zmrożony krajobraz, ale dzięki twórcom CryEnigne 2 będzie to łatwe zadanie.
  • W grze zostanie umieszczony pełny arsenał ludzkiej broni, włącznie z minami przeciwpancernymi i kierunkowymi minami przeciwpiechotnymi.
  • Gracze będą mogli toczyć pojedynki na pistolety.
  • Będzie można podnosić odbezpieczone granaty i odrzucać je przeciwnikowi. O ile się zdąży.
Crysis

Crysis

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 14 listopada 2007

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

8.4

Gracze

8.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Wielka Brytania: PlayStation 2 za 50 funtów

Następny
Wielka Brytania: PlayStation 2 za 50 funtów

Pracownik Real Time World na temat ewentualnej kontynuacji gry Crackdown

Poprzedni
Pracownik Real Time World na temat ewentualnej kontynuacji gry Crackdown

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl