Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 sierpnia 2017, 12:20

autor: Adrian Werner

BattleTech ukaże się dopiero w przyszłym roku

Zespół Harebrained Schemes poinformował, że turowa strategia BattleTech zaliczy kilkumiesięczny poślizg i ukaże się dopiero na początku przyszłego roku.

BATTLETECH W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Harebrained Schemes
  2. Wydawca: Paradox Interactive
  3. Gatunek: turowa strategia
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: 2018 r.

Mamy złe wieści dla osób wyczekujących premiery gry BattleTech. Studio Harebrained Schemes poinformowało właśnie, że produkcja zaliczy poślizg i ukaże się dopiero na początku przyszłego roku. Przypomnijmy, że pierwotnie debiut produkcji planowany był na maj 2017 r., ale potem podjęto decyzję o przesunięciu go o kilka miesięcy.

Powodem kolejnego opóźnienia jest oczywiście chęć lepszego dopracowania gry i pełniejszego zaimplementowania sugestii graczy uzyskanych w trakcie beta-testów. Ponadto, produkcja powstaje dzięki środkom zgromadzonym podczas zbiórki na Kickstarterze. Udało się wtedy znacząco przebić cel minimalny, co zwiększyło skalę projektu, ale jednocześnie wydłużyło cykl deweloperski.

BattleTech ukaże się dopiero w przyszłym roku - ilustracja #1

Warto wspomnieć, że osoby, które wsparły grę na Kickstarterze lub za pomocą oficjalnej strony. mają obecnie dostęp do zamkniętej bety. W tym tygodniu dostaną oni patch, który wprowadzi spore zmiany w balansie rozgrywki, doda menu z opcją konfiguracji klawiszy oraz zaoferuje mocno ulepszoną sztuczną inteligencję przeciwników.

Ponadto autorzy wkrótce zaczną testowanie trybu mutliplayer. Wpierw w najbliższy weekend udostępnią go fanom, którzy wyrażą gotowość radzenia sobie z problemami technicznymi, a kilka tygodni później sieciowe starcia na stałe dołączą do zamkniętej bety. Na początek potyczki wieloosobowe będą miały jedynie postać pojedynków jeden na jednego.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej