Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 sierpnia 2017, 09:12

autor: Adrian Werner

Sinner: Sacrifice for Redemption - RPG w stylu Dark Souls trafi na pecety i konsole

Poznaliśmy więcej informacji na temat wzorowanej na serii Dark Souls gry Sinner: Sacrifice for Redemption. Dowiedzieliśmy się, że zmierza nie tylko na PlayStation 4, ale również na Xboksa One i PC. Ponadto zaoferuje nietypową mechanikę, w ramach której wraz z rozwojem kampanii bohater, zamiast rosnąć w siłę, będzie stawał się coraz słabszy.

SINNER: SACRIFICE FOR REDEMPTION W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Dark Star Games
  2. Wydawca: Another Indie
  3. Gatunek: RPG akcji
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: drugi kwartał 2018 r.

W niedzielę pisaliśmy o grze Sinner, którą w uproszczeniu można określić mianem chińskiego klona serii Dark Souls. Wtedy dysponowaliśmy jednak tylko krótkim zapisem rozgrywki z dema udostępnionego podczas targów ChinaJoy. Teraz poznaliśmy pierwsze konkrety odnośnie fabuły, mechaniki oraz platform sprzętowych.

Przede wszystkim potwierdzono, że Sinner: Sacrifice for Redemption, bo tak będzie brzmiał pełen tytuł gry, doczeka się wersji anglojęzycznej. Produkcja zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na drugi kwartał przyszłego roku.

W Sinner: Sacrifice for Redemption wcielimy się w cierpiącego na amnezję żołnierza imieniem Adam, który powoli będzie odzyskiwał wspomnienia o swoich winach i spróbuje znaleźć sposób na ich odkupienie. Gra przeniesie nas do ponurej krainy fantasy, terroryzowanej przez osiem potężnych bestii. Każda z nich będzie bossem i siedem reprezentować ma grzechy główne. Gra skoncentruje się na eksploracji oraz walce. Starcia mają być bardzo trudne i podczas kampanii będziemy regularnie ginęli, ale każda śmierć stanowić ma lekcję, która pozwoli przy następnym podejściu poradzić sobie trochę lepiej.

Autorzy mają w zanadrzu jeden ciekawy pomysł, który ma szansę odróżnić grę od serii Dark Souls. Przed każdym starciem z bossem kierowany przez nas bohater będzie musiał poświęcić jedną ze swoich statystyk. Tym samym produkcja zaoferuje odwrotność typowej kampanii RPG - w Sinner: Sacrifice for Redemption wraz z postępami w zabawie nasza postać będzie powoli stawała się coraz słabsza. Gra zaoferuje kilka alternatywnych zakończeń, w zależności od tego, jak poradzimy sobie podczas potyczek z personifikacjami grzechów.

Gra powstaje w chińskim studiu Dark Star, w skład którego wchodzą weterani takich zespołów jak Blizzard Entertainment, Konami czy Ubisoft. Sinner: Sacrifice for Redemption zostanie pokazane podczas tegorocznych targów gamescom, więc zapewne wtedy otrzymamy sporo nowych materiałów graficznych.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej