Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 lipca 2017, 09:30

autor: Adrian Werner

The Colonists - zapowiedziano strategię o robotach kolonizujących obcą planetę

Studio Codebyfire i firma Mode 7 Games zapowiedziały strategię ekonomiczną The Colonists, w której pokierujemy armią robotów mającą przygotować obcą planetę pod nadejście ludzkich kolonistów.

W przyszłym miesiącu ruszy sprzedaż we wczesnym dostępie.

THE COLONISTS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Codebyfire
  2. Wydawca: Mode 7 Games
  3. Gatunek: strategia
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery w Early Access: sierpień 2017 r.

Jednoosobowe studio Codebyfire zapowiedziało grę The Colonists, czyli strategię ekonomiczną o kolonizowaniu obcej planety. Produkcja zmierza wyłącznie na pecety i wczesna wersja trafi w przyszłym miesiącu do sprzedaży w Steam Early Access.

W grze pokierujemy armią robotów, które zostają wysłane na obcą planetę z misją przygotowania jej pod nadejście ludzkich kolonistów. Podczas zabawy będziemy musieli przeprowadzić mechanicznych podopiecznych przez różne okresy rozwoju, poczynając od ery kamienia łupanego aż po erę kosmicznych podbojów.

Autor nie kryje inspiracji seriami Anno oraz The Settlers. W The Colonists zajmiemy się m.in. budową infrastruktury, obejmującej siatkę dróg, jak również systemy transportu wodnego, kolejowego i powietrznego. Konieczne ma być gromadzenie surowców, zakładanie farm i gromadzenie plonów oraz nawiązywanie stosunków dyplomatycznych i handlowych z napotkanymi obcymi frakcjami. Nie zabraknie także wojen. Ponadto gra zapewni nam narzędzia do kształtowania terenu planety, tak aby lepiej pasował do naszych potrzeb.

The Colonists zaoferuje kampanię fabularną i tryb swobodny, w którym będziemy rozwijali kolonię bez narzucanych z góry celów czy limitów czasowych. Pojawią się również rozgrywki wieloosobowe, umożliwiające zabawę kooperacyjną lub rywalizowanie z innymi graczami.

Warto na koniec wspomnieć, że The Colonists zostanie wydane przez firmę Mode 7 Games. Do niedawna zajmowała się ona tylko produkcją własnych gier, dzięki czemu dostaliśmy takie tytuły jak Frozen Synapse, czy Frozen Cortex. Zespół postanowił jednak rozszerzyć swoją działalność i zaczął pomagać innym deweloperom. W tym roku otrzymaliśmy już pierwszy tego owoc w postaci Tokyo 42.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej