Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Twórcy Diablo 4 potwierdzili podejrzenia fanów, dotyczą legendarnych przedmiotów

24.03.2023 13:53
1
1
PCMREpic
43
Konsul

Ja je traktowałem bardziej ja żółte, a nie legendy, bo wcale nie miały statystyk jak legendy z D3. Z wszystkich legend, używałem tylko kostura, bo miał 80% szans na atak krytyczny na podpalonych wrogach. Reszta niczym się nie wyróżniała na tle innych rang.
Prawdziwe legendy, to dopiero będą jak się zdobędzie chyba 50 poziom, by drugie drzewko odblokować.

24.03.2023 15:01
2
odpowiedz
Gieszu
29
Konsul

up
Na V poziomie świata który można odblokować na 75lv

24.03.2023 15:03
ODIN85
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
ODIN85
40
Senator

Perfidna praktyka żeby zachęcić do preorderów a potem płacz że w fullu samo g... leci.

24.03.2023 15:30
Bieniu05
3.1
Bieniu05
153
The100

ODIN85 dla mnie na odwrót widzac jak czesto leca legendarne odpycha do kupienia

24.03.2023 16:13
3.2
grabeck666
88
Senator

wy już chyba totalnie macie mózgi zrasowane

Bo przecież jak oni mogą testować w trakcie testów. Normalnie mózg rozj...any.

24.03.2023 15:08
Kwisatz_Haderach
4
odpowiedz
7 odpowiedzi
Kwisatz_Haderach
18
GIT GUD or die trying

Troche smiech (przez lzy), bo te legendarki to jest jedyne co jest choc troche ciekawe w tym item systemie. Co prawda sa identyczne jak rarki, ale niektore speciale sa ciekawie zaprojektowane.

Zmniejsz drop do normalnego poziomu i wyobraz sobie ze przez wiekszosc gry dostajesz tylko zolte z piecioma takimi samymi affixami w kolko. Z super wartosciami jak "3% szansy na stun ale tylko jak mob stoi bokiem i w pierwsza niedziele miesiaca" i zostaje dokladnie to samo z w D3.
Klikanie na itemek z zielona strzalka.

To jest dokadnie ta sama sytuacja co z D3 (i wlasnie dlatego w D3 podkrecano systematycznie dropy). Niski drop - nuda. Wysoki drop - tez nuda ale troche mniejsza, szybko zmieniajaca sie w uczucie przesytu i bezsensu.
Co nie dziwi. Systemy i itemizacja sa dokladnie takie same jak w D3, tylko z warstwa pudru na wierzchu.

post wyedytowany przez Kwisatz_Haderach 2023-03-24 15:11:23
24.03.2023 15:35
4.1
Gieszu
29
Konsul

Itemizacja zmienia się wraz z poziomem świata. Weteran z bety to normal z Diablo 2. Im wyżej tym patrzenie tylko na IP będzie osłabiało znacznie postać bo ip ocenia jedynie statystyki olewa afixy których ogółem jest potem sporo i mają większy wpływ niż staty

24.03.2023 15:43
Kwisatz_Haderach
4.2
Kwisatz_Haderach
18
GIT GUD or die trying

Mozesz sobie odznaczyc mnie na liscie do fanbojowania i odpowiadania na kazdy negatywny post kolego. To co piszesz to zyczeniowe myslenie i po prostu tak nie jest.

Ja wiem jak wyglada itemizacja pozniej bo ogladalem tone leaknitych gameplayow.
Wiem jak wygladaja unikaty, wiem jak wyglada paragon board. I jest w kolko to samo. Affixow jest troche wiecej i tyle. W dalszym ciagu wieksosc to bzdety w stylu wyzej wymienionego. Ogolnie 90% super affixow w tej grze niezaleznie od poziomu czy tiera itemka to "+x% do dmg jesli stanie sie Y".

Same Unikaty i pozniejsza itemizacja zostaly zdatamine'owane i sa dokladnie tak samo biedne. No moze troche mniej. Na pewno nic na poziomie banialuk ktore wypisujesz, twojego zyczeniowego myslenia, zaklamywania rzeczywistosci i powtarzania marketingowych formulek z wywiadow.

Odpusc sobie.

post wyedytowany przez Kwisatz_Haderach 2023-03-24 15:45:21
24.03.2023 15:51
Kwisatz_Haderach
4.3
Kwisatz_Haderach
18
GIT GUD or die trying

[link] www.reddit.com/r/diablo4/comments/11x0fo4/uniques_items_have_been_datamined/

24.03.2023 15:53
4.4
Gieszu
29
Konsul

Czyli endgamowe buildy będziesz opierał jedynie o afixy? Paragony i aspecty z przedmiotów starożytnych które są o wiele lepsze niż legendy nie wspominając o unikatach to już kijnod kaszanki? Patrz zatem tylko na IP i śnij dalej, że zielona strzałka to zawsze upgrade. Ty oglądałeś ja miałem dostęp do alphy

24.03.2023 15:59
Kwisatz_Haderach
4.5
Kwisatz_Haderach
18
GIT GUD or die trying

A ja mam tate w Blizzardzie.

Zreszta... krotki lurk po postach pokazuje ze jarasz sie Diablo Immortal, takze naprawde nie mamy o czym rozmawiac.

24.03.2023 16:14
4.6
grabeck666
88
Senator

jak na tate w blizzie to strasznie dużo głupot piszesz

24.03.2023 16:32
4.7
Gieszu
29
Konsul

pokaż mi gdzie jaram się immortalem bo jak na razie to jedyne czym się jaram to betą

24.03.2023 15:29
Bieniu05
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Bieniu05
153
The100

bezsensu po co to zmieniac az tak legendarne dropia jak jakis badzieewny smiec

24.03.2023 15:36
5.1
Gieszu
29
Konsul

Właśnie po to by ich zdobycie było bardziej pocieszne niż deszcz legend

24.03.2023 18:35
Bieniu05
5.2
Bieniu05
153
The100

Gieszu now wlasnie a zmmienili na odwrot ze padaja caly czas

24.03.2023 16:22
BloodPrince
6
odpowiedz
1 odpowiedź
BloodPrince
182
Senator

Mi drop legend nie przeszkadzał, bo i tak przez skalowanie poziomu przeciwników do naszego stawaliśmy się co poziom słabsi.
Też legendy działają inaczej, niż w D3 i tutaj można z nich wydobywać legendarną moc, by wkleić ją na przedmiot rare, ale można to zrobić tylko raz, więc jeśli na premierę legendy będą leciały rzadziej to itemizacja podczas levelowania będzie naprawdę nudna. Jedyny ratunek w mocach legendarnych z dungeonów, ale te trzeba będzie najpierw odblokować.

24.03.2023 18:48
6.1
Unseen
117
Konsul

Moce z dungów będą miały slaby roll. Te z najlepszymi znajdziemy na hi-lvl przedmiotach. Ogólnie jednym z głownych cełow będzie szukanie dobrych baz itemów do nasycania tymi aspektami. Podobno będzie trudno wylosować dobry roll pod baze, ale tą trudnośc pewnie zniweluje możliwość handlu bazami. Co raczej jest na minus. Wolałbym już, żeby to zostało jak w D3 - czyli przypisywanie wszystkiego do postaci, amożliwośc wymiany tyllko pomiędzy graczami robiącymi razem dane podziemie.

25.03.2023 08:33
7
odpowiedz
KrwawieZdupska
6
Legionista

Więcej żółtego to więcej nagrzanych nastolatków na grę. Taki model sprzedaży też ma sens...

Wiadomość Twórcy Diablo 4 potwierdzili podejrzenia fanów, dotyczą legendarnych przedmiotów