Steam bije rekordy; prawie 25 milionów graczy korzystało z aplikacji
Rozumiał bym, gdyby takie rekordy bito w okresie wakacyjnym, ale w roku szkolnym/studenckim? Cóż to może być tylko moje odczucie, bo przeważnie w roku szkolnym/studenckim całkowicie skupiałem się na nauce, poświęcając cały swój wolny czas na prace domowe i zgłębianie zakresu materiału z książek a chwile wytchnienia miewałem dopiero po zrobieniu zadań domowych i nieco pod koniec roku szkolnego, ale i tak zawsze dziwi oraz jednocześnie fascynuje mnie to jak jedni potrafili być w stanie w trakcie nauki osiągnąć satysfakcjonującą ich ilość czasu na granie.
Monopol w mocy i juz wiem, czemu Valve sie wogole nie stara,nic graczom nie daje, ani sie nie usprawnia.
Ataly dolyw miliardów dolarow z samego faktu posiadania monopolu jest mocno rozleniwiajace.
Przy ich zasobach finansowych juz dawno powinni odpalic granie w chmurze.
Bylem przekonany, jeszcze w 2009 ze to dziadostwo przyniesie granie w chmurze, aminelo 10 lat i nic nowego nie zrobili od tego czasu.
Niech to juz wkkncu zdechnie!
Valve sie wogole nie stara,nic graczom nie daje
Ty tak poważnie?
Dlaczego na siłę wszyscy maja iść w granie w chmurze, chcesz stracić resztę praw do ,,swoich" zakupionych gier i tańczyć jak ci usługowdawca zagra?
Jak nic nie zrobił, granie z znajomymi przez internet w gry bez takiego trybu, nowy interfejs, wsparcie dla padów. To jest nic, epic nawet koszyka przez 2 lata nie umie dodać.
Monopol w mocy i juz wiem, czemu Valve sie wogole nie stara,nic graczom nie daje, ani sie nie usprawnia.
Nawet nie mam tam konta
Jesteś taki... alternatywny.
Dziękuję dziękuję.
Tylko GOG!
O, no to nieźle, chyba mało kto z grających w gry na PC nie ma konta na Steamie. Tak mi się wydaje.
Swoje trzy grosze bez dwóch zdań dołożył Cyberpunk 2077.
Taaa... Zamiast gry roku będzie teraz, wielkie rozczarowanie roku.
Mnie zastanawia w jakim stanie / jakiej fazie gra Cyberpunk 2077 była kiedy mieli ją pierwotnie wydać w kwietniu, z czasem ciesząc się że gra ma "złoty status" cokolwiek to obecnie znaczy? (gra uruchamia się, sukces?).
Przedpremierowe prezentacje tytułu dla prasy, ludzie wychodzą zachwyceni - to gdzie jest ta gra w która oni grali?
Po czym otrzymujemy w grudniu to coś...
... w czasie pandemii kiedy wszyscy siedzą przed komputerem / internetem nagle padają same rekordy - tak jak Steamowe serwery.
Czyli co, epic mimo totalnego rozpuszczenia ,,graczy" nadal w cieniu. O jak mi przykro.
Osobiscie korzystam juz czesciej z Game Passa, EPICa czy GOG Galaxy ktory sam odpala Steama niz ze Steama. Nie lubie przeplacac za gry.
Nie lubisz przepłacać za gry - i dlatego korzystasz z Epica? EPICA? Gdzieś zgubiłeś sens i logikę po drodze.
Trudno się dziwić. Jest to najlepsza aplikacja od gier i szybko to się nie zmieni. Gracze doceniają wszelkie funkcje społecznościowe, workshop, własny profil, który w końcu można modyfikować, i masę innych rzeczy, których próżno szukać u konkurencji. Steam to taki Facebook dla graczy. Wszystkie inne launchery to właśnie tylko to, aplikacje do włączenia gry. Ubisoft się trochę bardziej postarał (specjalne punkty, nagrody za granie, dodatki do swoich gier) ale wciąż nie ma porównania.
I od kiedy dostaliśmy własną walutę, ceny dla mnie stały się bardzo atrakcyjne i jest to mój główny sklep.
Gratulacje! Ale czy faktycznie 7 mln to jest aż tak dużo?
Zauważ, że wiele gier w które grają miliony (LoL, BF, FIFA itd.) nie wymaga steama
No dlatego pytanie czy to jest aż tak dużo. Gdy pewnie inne launchery gdzie są inne gry mają również sporo jak nie więcej graczy jednocześnie.
Tyle ludzi, tyle piniendzy, taka technika... a anticheata do CS-a jak nie bylo tak nie ma i nie bedzie... bo 5/6 "uzytkownikow" musialaby zniknac. Maja podejscie typowo komunistyczno-chinskie: nie liczy sie jakosc tylko ilosc.