Śmierć w Diablo III
skoro respawn bedzie w okreslonych, kluczowych miejscach, a zginiemy gdzies indziej to i tak trzeba bedzie dojsc, gdzie w tym ulatwienie? autor chyba nie zrozumial tego co napisal
vindi - Widac nie wiesz o czym piszesz :) Zginales w Diablo II = wracales do miasta. Rozumiesz teraz ? Jesli miales portal w powiedzmy 2 poziomie lochow to i tak musiales schodzic kolejne dwa poziomy by dojsc do miejsca gdzie zginales. Chodzi bardziej o dynamike i brak mozliwosci dokupienia potionow...proste :)
gra sporo straci, ponieważ nie poniesiemy praktycznie żadnych konsekwencji swojej porażki – więc po co się starać?
gra straci, Blizzard zyska bo po gre siegnie wieksza ilosc graczy-amatorow:) no ale nie ma co narzekac, lepiej poczekac do premiery.
wiem jak wygladal system w d2, ale nie uważam, że to co będzie teraz to ułatwienie. zależy od sytuacji i miejsca smierci. z reszta i tak wyjdzie dopiero w praniu
Mam nadzieje ze te wszystkie zmiany beda w praktyce wygladac duzo lepiej niz w teorii. Bo poki co teoria wyglada coraz gorzej wraz z kolejnymi ujawnianymi nowosciami... Jeszcze pare miechow temu bylbym w stanie powiedziec ze D3 kupie w ciemno, teraz im wiecej wiem o grze tym mniej jestem przekonany.
Panowie! Jutro Sacredzik 2 wychodzi! Na podstawie dema, stwierdzam, iż nadciąga fantastyczna "poczekajka".
ROJO [Gry-Online] --> Zależy o jaki Sacredzik Ci chodzi. :P
Niemiecki Sacredzik 2 wyszedł wczoraj, francuski dzisiaj, polski 10...
Przeciez to jest tylko antyspam - jak zginales w Diablo II zasuwales z miasta do miejsca smierci przez PUSTE tereny - jakie to utrudnienie? To mozna rzec, ze w D3 minimalnie ciezej, bo w miescie mozna bylo dokupic stuff oraz wynajac postac, tutaj tak nie bedzie mozna. lolz.
realsolo racja
Z tego co zrozumiałem z tekstu nie tylko respawny będą w "lochach" ale również nie będzie town portali w zwojach - chcą oddzielić walkę od miasta, a portal który jest zawsze pod ręką stanowił taki łącznik.
Nie będzie już tak że walczymy z diablo - myk, stawiamy portalik i po paru hitach skaczemy do miasta.
A przy okazji - dalej bijemy na końcu czerwonego diablo? :)
Jestem pewien, że ginąc na poziomie trudnośći większym niż normal postać straci trochę expa i złota, tak było zawsze i tak będzie, nikt nie napisał, że blizzard zrezygnował z tego pomysłu.
A Battlenet bramka Eu znowu leży :((
Bardzo podobnie było w Titan Quest - po śmierci gra wyrzucała nas przy ostatnim punkcie kontrolnym, ale czy to negatywnie wpłyneło na rozgrywkę? Raczej nie...
Ja bym powiedział, że taki system, w połączeniu z ograniczonym dostępem do town portali będzie utrudnieniem w stosunku do D2. I dobrze.