Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Śmierć w Diablo III

01.10.2008 12:34
1
zanonimizowany516118
24
Chorąży

skoro respawn bedzie w okreslonych, kluczowych miejscach, a zginiemy gdzies indziej to i tak trzeba bedzie dojsc, gdzie w tym ulatwienie? autor chyba nie zrozumial tego co napisal

01.10.2008 12:38
Pshemeck
2
odpowiedz
Pshemeck
58
Semper Invicta

vindi - Widac nie wiesz o czym piszesz :) Zginales w Diablo II = wracales do miasta. Rozumiesz teraz ? Jesli miales portal w powiedzmy 2 poziomie lochow to i tak musiales schodzic kolejne dwa poziomy by dojsc do miejsca gdzie zginales. Chodzi bardziej o dynamike i brak mozliwosci dokupienia potionow...proste :)

01.10.2008 12:39
3
odpowiedz
zanonimizowany52907
182
Senator

gra sporo straci, ponieważ nie poniesiemy praktycznie żadnych konsekwencji swojej porażki – więc po co się starać?

gra straci, Blizzard zyska bo po gre siegnie wieksza ilosc graczy-amatorow:) no ale nie ma co narzekac, lepiej poczekac do premiery.

01.10.2008 12:54
4
odpowiedz
aaaaasssss
43
Pretorianin

Wszystko się okaże po premierze...

01.10.2008 13:07
5
odpowiedz
zanonimizowany516118
24
Chorąży

wiem jak wygladal system w d2, ale nie uważam, że to co będzie teraz to ułatwienie. zależy od sytuacji i miejsca smierci. z reszta i tak wyjdzie dopiero w praniu

01.10.2008 14:02
6
odpowiedz
StoogeR
132
Generał

Mam nadzieje ze te wszystkie zmiany beda w praktyce wygladac duzo lepiej niz w teorii. Bo poki co teoria wyglada coraz gorzej wraz z kolejnymi ujawnianymi nowosciami... Jeszcze pare miechow temu bylbym w stanie powiedziec ze D3 kupie w ciemno, teraz im wiecej wiem o grze tym mniej jestem przekonany.

01.10.2008 14:09
ROJO.
😃
7
odpowiedz
ROJO.
184
Magia Kontrastu

Panowie! Jutro Sacredzik 2 wychodzi! Na podstawie dema, stwierdzam, iż nadciąga fantastyczna "poczekajka".

01.10.2008 14:41
bone_man
8
odpowiedz
bone_man
201
Omikron Persei 8

ROJO [Gry-Online] --> Zależy o jaki Sacredzik Ci chodzi. :P
Niemiecki Sacredzik 2 wyszedł wczoraj, francuski dzisiaj, polski 10...

01.10.2008 15:01
9
odpowiedz
realsolo
220
Generał

Przeciez to jest tylko antyspam - jak zginales w Diablo II zasuwales z miasta do miejsca smierci przez PUSTE tereny - jakie to utrudnienie? To mozna rzec, ze w D3 minimalnie ciezej, bo w miescie mozna bylo dokupic stuff oraz wynajac postac, tutaj tak nie bedzie mozna. lolz.

01.10.2008 15:27
10
odpowiedz
zanonimizowany566741
69
Senator

realsolo racja

01.10.2008 16:27
hansatan
11
odpowiedz
hansatan
70
Generał

będzie syndrom kolejnego checkpointu ;]

01.10.2008 16:34
graf_0
12
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Z tego co zrozumiałem z tekstu nie tylko respawny będą w "lochach" ale również nie będzie town portali w zwojach - chcą oddzielić walkę od miasta, a portal który jest zawsze pod ręką stanowił taki łącznik.
Nie będzie już tak że walczymy z diablo - myk, stawiamy portalik i po paru hitach skaczemy do miasta.

A przy okazji - dalej bijemy na końcu czerwonego diablo? :)

01.10.2008 16:36
Kentril
13
odpowiedz
Kentril
109
fechmistrz

Jestem pewien, że ginąc na poziomie trudnośći większym niż normal postać straci trochę expa i złota, tak było zawsze i tak będzie, nikt nie napisał, że blizzard zrezygnował z tego pomysłu.

01.10.2008 17:13
14
odpowiedz
zanonimizowany59755
77
Legend

A Battlenet bramka Eu znowu leży :((

01.10.2008 21:26
👍
15
odpowiedz
zanonimizowany507660
52
Generał

Bardzo podobnie było w Titan Quest - po śmierci gra wyrzucała nas przy ostatnim punkcie kontrolnym, ale czy to negatywnie wpłyneło na rozgrywkę? Raczej nie...

01.10.2008 21:28
maviozo
16
odpowiedz
maviozo
238
autor zdjęć

Dokładnie jak Titan Quest..i czasem też trzeba ganiać;)

02.10.2008 11:58
Saed
17
odpowiedz
Saed
162
Konsul

Ja bym powiedział, że taki system, w połączeniu z ograniczonym dostępem do town portali będzie utrudnieniem w stosunku do D2. I dobrze.

Wiadomość Śmierć w Diablo III