Silnik z Crysisa 2 w wirtualnych manewrach amerykańskich żołnierzy
Ehkem, zagrałbym w takie cudo.
ale girta to kiedy wychodzi ? ;)
Mogliby armę najnowszą właśnie tak zrobić a nie na tym drętwym silniku obecnie.
Norma. UE3 tez jest wykorzystywane w podobnych celach przez firmy wojskowe odparu lat, o czym Mark Rein pare razy wspominal :)
nic zaskakujacego.
ja to chceeeeeeeeeee
Ta, już nagle nie korzystają z ArmA II??? Na cholerę robić coś od nowa skoro w ArmA II mogą ich wysłać nawet na księżyc :P
Swoją drogą na tym filmiku ci żołnierze biegają jakby nasrane mieli w gaciach (pewnie mają, wiadomo strach itp.), ale Comanche RAH66 - nie przypominam sobie konfliktu, w którym ten śmigłowiec brałby udział.
Nie lepiej wybrać taki Frostbite? Czy tutaj też dodadzą model zniszczeń otoczenia? Trochę bez sensu ten super realistyczny symulator jeśli od granatnika nie rozpada się chałupa.
Po nie wypale z America's Army 3.0 na silniku UnrealEngine 3 zaraz zapowiedzą America's Army 4 na silniku CryEngine 3 i oczywiście byłbym zadowolony :D
dokladnie frostbite najelepiej by sie nadal. crysis 2 nie mial modelu zniszczen w porownaniu do bc2 a jak chca zrobic realistyczny symulator to ja tego nie widze bez takiej interakcji z otoczeniem jaka jest mozliwa na frostbite
Widze ze wielcy krytycy wiedza lepiej co by sie nadalo... Akurat Crysis 2 pokazal ze mozna stworzyc calkiem "realistyczne" pole walki nawet w miescie.
Crysis2 nie mial modelu zniszczen ale silnik to potrafi nawet lepiej od tego w BC2.. rozwalaja mnie takie komentarze.
Popatrzcie na inne projekty na CE3 i dopiero komentujcie co potrafi SILNIK a nie jakas gra crysis 2... (Jest ladny film z modelem zniszczen w grze ArcheAge chociazby).
Co do frostbite to jest zamkniety silnik, w sensie ze tylko EA bedzie z niego korzystac i nikt inny licencji nie dostanie - czyli odwrotnosc CryEngine3 i UE3
PS. Crysis2 tak naprawde mial model zniszczen i to bardzo fajny ale niestety graczowi umozliwili tylko male "popierdulki" niszczyc.
Ciekawe jaki trzeba miec komputer zeby to odpalic
p4go - ARMA 3 bedzie wygladac fantastycznie, obejrzyj screeny, temu niewiele brakuje do Battlefielda 3 (choc animacji jeszcze nie widzielismy, pewnie troche slabsza bedzie).
UbaBuba - nie wiem jak inni ale ja mówiłem o Frostbite 2.0. ANT dodaje sporo realizmu także do tego jak postaci się poruszają.
Odnośnie ArcheAge - obejrzałem, i nie jest to jakieś nie wiadomo żeby Twoje pultanie było usprawiedliwione.
Nie spodziewam się aby silnik tej generacji nie zawierał modelu zniszczeń, ale to co pokazuje B3 i FB2 jest świetne, stąd moje zdziwienie.
No i nie sądzę, żeby EA na prośbę armii nie udostępniło swojego silnika do celów szkoleniowych..
Mogli wziąć silnik z army 2. Silnik army jest lepszy od jakiś crysisów czy battlefieldów. On wykonuje tyle operacji na sekundę że pozostałe gry się mogą schować. Po za tym mapy tam są ogromne.
Mysle, ze wojskowym predzej chodzi o fizyke - zachowanie kul, toru balistycznego, oporu materialow, odbicia broni czy realistycznej trajektorii rykoszetow i odpryskow itd, a nie jakies tam zasrane wybuchy i rozpierduche. A wy tylko o modelu zniszczen...
Wykorzystanie Cry Engine 3 mnie trochę dziwi. Zdaje mi się, że ten silnik potrafi generować przede wszystkim obszary mniej lub bardziej zabudowane. No, ale trzymam kciuki. Przydałaby się "cywilna" wersja tego cacka :)
lol.. ten silnik potrafi rownie to samo, co poprzednia jego wersja.
To, ze w samej grze autorzy obrali taka a nie inna sciezke designu, wynika tylko i wylacznie z tego, ze w dwoch poprzednich swoich grach robili same dzungle, a nie z tego, ze silnik nie potrafi wygenerowac roslinnosci tak dobrze, jak to robil w poprzedniej grze.
Dziwne, ze az tylu generalow i doradcow wojskowych znalazlo sie na tym forum;d. No wlasnie czemu nie frostbite przeciez wiadomo ze kazdy wojak nosi rocket launchera na plerach a trening polega na rozwalaniu z niego wszystkiego i wszystkich. Zeby wiernie to odwzorowac trzeba uzyc silnika, ktory pokazuje tego typu akcje w grze komputerowej bo jak nie pokazuje to znaczy ze nie umie czegos takiego wygenerowac;p. A no i nie mozna zapomniec ze w crysisie byli kosmici wiec w tym ich symulatorze na pewno tez sa bo w koncu to cry engine 3;d.
Frostbite i realistyczny symulator ? Dziwnie to brzmi, przy oskryptowanym systemie zniszczeń.
@Drau
"lol.. ten silnik potrafi rownie to samo, co poprzednia jego wersja."
Dobre, uśmiałem się...
Nie ma to jak wyrokowanie o możliwościach silników gier wyłącznie na podstawie subiektywnych obserwacji "grafy" w grach.
@Kazioo [ gry online level: 42 - Konsul ]: rozumiem, ze profesjonalnie produkujesz rozne rzeczy na tym silniku, tak?
I nie, nie uwazam, zeby wycinali rzeczy z samego silnika tylko dlatego, ze konsola ich nie obsluzy/nie udzwignie. Na pewno tych elementow nie uzyli w grze, trzymajac w ten sposob jakis tam standard efektow, ale watpie, zeby wylaczali je calkowicie z silnika.
jutro zapisuję się do armi USa :D