Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Revolution zmieni nazwę i trafi do sklepów w czerwcu?

23.03.2006 17:58
😊
1
maciek_ssi
133
false nine

A co powiecie na Nintendo Go?

23.03.2006 18:23
jiker
2
odpowiedz
jiker
156
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Poczekajmy lepiej na spicza Iwaty. Z drugiej jednak strony - zdjecie zostalo zamieszczone przez serwis engadget.com, ktory jako pierwszy zaprezentowal foty przedstawiajace Xboxa 360, wiec byc moze to jednak jest to :).

EDIT: Po przeszukaniu Internetu dochodze do wniosku, ze jest to jedynie fragment reklamy serwisu internetowego Nintendo. Tylko tyle i az tyle. Trzeba czekac.

23.03.2006 18:57
😃
3
odpowiedz
maciek_ssi
133
false nine

jiker --> Jak to ładnie ktoś powiedział: "Fake or not, we like it."

23.03.2006 18:59
jiker
4
odpowiedz
jiker
156
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Dokladnie ;).

23.03.2006 19:00
😜
5
odpowiedz
zanonimizowany230828
34
Senator

Czyli jednak nie zapowiada sie zadna rewolucja ?

23.03.2006 19:26
😊
6
odpowiedz
maciek_ssi
133
false nine

Iwata w formie: "Microsoft had problems with strategy. There were markets where they had consoles left on store shelves. I think I understand where their problems were. I don’t want to give an answer because I don’t want to give them any help."

23.03.2006 19:43
jiker
7
odpowiedz
jiker
156
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Konferencja rozpoczeta. Czekamy na konkrety.

ps. Pepsi sponsorem? :> --> Poniekad tak. Jak sie okazalo, Pepsi najprawdopodobniej dbalo o dystrybucje gry Brain Age na terenie Stanow Zjednoczonych. Oczywiscie nie normalnej dystrybucji, a takiej polaczonej niejako z wlasciwym segmentem rynku, ktorym zajmuje sie samo Pepsi.

- Satoru zaczal oczywiscie od wspomnienia sprzedazy dotychczas wydanych konsol (DSa znaczy) i gier (Nintendogs oraz Brain Training). Spryciarz.

- Od kogo wyszedl pomysl na Brain Training? "It came from where all great ideas come from - from our board of directors." ;)

- Po kilku minutach gadania o Brain Training, Iwata przeszedl do czynow - zaczal demonstrowac amerykanska wersje wspomnianej gry, Brain Age. Kosmos.

- Pojawia sie Bill Trennen, rzecznik Shigeru Miyamoto. Testuje Brain Age. Miyamoto ani sladu. Chwilowo (tak tez juz zostalo do konca konferencji).

- Wyglada na to, ze w amerykanskim Brain Age/Training uswiadczymy ok. setki gierek Sudoku.

- Ło mamo! Na scenie pojawiaja sie Jamil Moledina (GDC), Jeff Keeley (G4TV) oraz Will Wright (jo!), by sprawdzic sie w multiplayerze Brain Age. Panowie walcza ostro - w pierwszej mini-grze wygrywa Trennen, w drugiej Wright. Iwata wraca na scene.

- Satoru ponownie zahacza o swietna sprzedaz dwoch czesci Brain Training w Japonii (5 mln egzemplarzy) i wypowiada ciekawe slowa: "There are two simple rules to making great games - first, listen to your boartd of directors; second listen to the CFO. " :>

- Iwata konczy temat Brain Age (co ciekawe, pod koniec konferencji kazdy uczestnik konferencji zostal obdarowany limitowanym egzemplarzem Brain Age - ja tez chce!) i przechodzi do problemu (w sensie tematu) uslugi Wi-Fi Connection. Tlumaczy, ze Nintendo stara sie, by usluga ta byla coraz przyjazniejsza dla graczy z calego swiata. Dodaje: "Online gaming normally belongs to the most aggressive players, and they can be a very vocal group. This interaction can be intimidating for casual players." Tlumaczy to po czesci zastosowanie systemu zapraszania do rozgrywki znajomych. Wspomina o milionie uzytkownikow (przy okazji rzuca sie na Xbox Live i fakt, ze tej usludze osiagniecie podobnego wyniku zabralo 20 miesiecy) i przesyla pozdrowienia od teamu odpowiedzialnego za wspomniana usluge.

- Na scene wraca Trennen i wspolnie z trzema pracownikami studia deweloperskiego testuje tryb multiplayer Metroid Prime Hunters. Podczas gdy na duzym ekranie prezentowana jest rozgrywka, Iwata opisuje poszczegolne elementy gry (bron, postaci, fabula itp - ps. MPH ukazal sie na amerykanskim rynku dwa dni temu). Zwyciezca malego turnieju okazuje sie jeden z deweloperow, noszacy koszulke z napisem "The Hurt Is ON" :>. Na scene wraca Iwata.

- Prezentowane sa kolejno: Tetris DS, New Super Mario Bros. (nawet wasze babcie beda w to grac!), az wreszcie ukazana zostaje... Nowa Zelda! Dokladnie The Legend of Zelda: Phantom Hourglass - wykorzystujaca podobny silnik graficzny do tego z Wind Wakera (gry wydanej na GCN w 2002 roku). Wszelkie postaci ukazane zostana w trojwymiarze przy uzyciu techniki cel-shading, a roznica bedzie polegac jedynie na rzucie ekranowym, ktory przypominac bedzie te czesci The Legend of Zelda, ktore zostaly wydane na GBA. Zgodnie z informacjami podanymi przez Iwate, tytul wykorzystywac bedzie oczywiscie mozliwosci, ktore oferuje DS - dotykowy ekran, mikrofon itp. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass zostanie wydane pod koniec tego roku. Grywalne demo zostanie zaprezentowane juz na tegorocznych targach E3.

- Zblizamy sie do glownego dania konferencji - zapowiedzi odnosnie Revolution (jak sie okazalo niezbyt rewolucyjnych). Na poczatek Iwata wspomina w jakich warunkach powstawaly pierwsze koncepty, a takze opisuje proces tworzenia oryginalnego kontrolera. Z wielkiego telebimu zlokalizowanego za Iwata lypie na wszystkich usmiechniety Shigeru Miyamato.

- Iwata przekonuje zgromadzonych na sali, ze kontroler jest naprawde przyjazny graczom, latwy w obsludze oraz... bardzo drogi w produkcji. Tyle, ze w poczatkowej jej fazie (teraz juz wszystko zostalo opanowane). Dodaje rowniez, ze podczas gdy inni producenci konsol i gier skupiali sie na grafice itp. aspektach, Nintendo staralo sie zwiekszyc i poprawic kontrole nad testowanymi przez graczy pozycjami. Satoru przekazuje takze informacje o starszych, klasycznych pozycjach; o tym, ze posiadacze Revolution beda mogli sprawdzic m.in. gry z konsol Sega Genesis (SEGA potwierdzila tym samym wsparcie dla uslugi virtual Console i bedzie publikowac poprzez nia swoje starsze tytuly z konsoli Genesis/Mega Drive!), NEC Turbografx, a takze slynne pozycje Hudson Soft - Bombermana i Adventure Island. "New is good, but there is also an appetite for old - for kids, classic games are new, for adults they're a way to relive old experiences" - mowi Satoru Iwata.

- Iwata przechodzi nastepnie do wytlumaczenia zgromadzonym, dlaczego gry osiagnely tak zawrotne ceny (w granicach $50/$60). Wedlug niego jest to powodem coraz bardziej znacznego ich ulepszania, co pociaga za soba wieksza ilosc czasu konieczna do ukonczenia takowej gry oraz duzo wiekszy zespol programistow i grafikow, ktorych trzeba przeciez oplacac. Krytykuje rowniez tych producentow, ktorzy nadmierna uwage przywiazuja do oprawy graficznej.

- Iwata opisuje aktualnie system dystrybucji starszych gier, tzw. Virtual Console, ktory bedzie w swych zalozeniach podobny do serwisu iTunes firmy Apple. Tyle, ze "lepszy" ;)

- Jedno z ostatnich zdan wypowiedzianych przez Iwate przed zejsciem ze sceny brzmi nastepujaco: "When I imagine what faces us right now, I think of explorers setting foot on a new continent. For them, it was impossible to imagine what adventure lay ahead". Zapowiada ponadto, ze w ciagu kilku najblizszych tygodni przekonamy sie w jaki sposob Nintendo zamierza zaklocic spokojny dotad rynek konsolowy. Najpewniej na targach E3.

Wyglada na to, ze konferencja dobiegla konca. Nie poznalismy niestety zadnych rewelacji na temat Revolution. W zwiazku z czym musimy na nie zaczekac az do majowych E3.

23.03.2006 21:08
jiker
8
odpowiedz
jiker
156
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

To tyle. Szczerze mowiac, jestem troszeczke zawiedziony. Z drugiej strony - to tylko poltora miesiaca :]

23.03.2006 21:54
jiker
9
odpowiedz
jiker
156
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Ukazaly sie obrazki oraz film (nieoficjalne, z kamery) prezentujace The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. W kolejnych postach postaram sie zamiescic owe zdjecia.

http://media.nintendo-europe.com/compel/video/cri9US3Ag5tBu3OkYw7e30hIK1Rv3Sa8.mov

EDIT: Nie zwracajcie uwagi na zamieszczone tu przeze mnie zdjecia. Sciagajcie od razu filmik.

23.03.2006 21:54
jiker
10
odpowiedz
jiker
156
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

2.

23.03.2006 21:54
jiker
11
odpowiedz
jiker
156
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

3.

23.03.2006 21:54
jiker
12
odpowiedz
jiker
156
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

4.

Wiadomość Revolution zmieni nazwę i trafi do sklepów w czerwcu?