Przerobili twarze postaci z gier na fotorealistyczne, efekt momentami jest groteskowy
Niektóre twarze wyglądają fajnie ale niektóre przesadzono
Po za tym lara croft z 2013 wygląda nadal realistycznie niż niektóre twarze w obecnych granicach.
Co pokazuje jak grafika się zatrzymała.
Artykuł z dupy to jest ten o twórcach stardew valley i terrari.
Tu akurat jest udostępniony kanał z naprawdę świetnymi treściami, goście są niesamowici w tym co robią, zaczynali jako kompletni amatorzy a obecnie robią efekty lepsze w swoich filmach, niż robią opłacani artyści w topowych produkcjach, także myślę warto ich polecić.
W Horizonie robi to wrażenie, różnica to niebo a ziemia.
Oryginał wygląda jak jakaś niedorobiona karykatura.
Mnie najbardziej dziwi jak postacie w produkcjach AAA paskudnie wyglądają i się poruszają.
Gdzie ten budżet? To ma być zachęcające do wymiany sprzętu? Bo na mnie nie działa...
Z tego co mi wiadomo pisaliście jak aktorzy użyczający swoich twarzy wyglądają w grach a teraz nagle piszecie coś na odwrót?
Oj gol zmierza to The Rapture i też nie dziwota, że nawet sam Uvi odszedł z tego portalu mimo będąc redaktorem naczelnym... Schodzicie na psy tymi swoimi materiałami i tylko żerujecie na kliknięcia w dany temat...
I nie pozdrawiam dopóki nie zmienicie gola z clickbitów.
Najlepsze jest to, że "sztuczna" nowa Lara, tak hejtowana, wygląda lepiej niż realistyczna, a na pewno porównywalnie.
Ale niektóre efekty są naprawdę zadziwiające.
No i ten genialny Mario! LOL
Z Aloy to nie da się nic zrobić..Ta dziewczyna jest tak nieładna, że szok. Tzn. Ona nie jest brzydka, jest po prostu nieładna. Ciężko to napisać ;)
Wcale nie aż tak ciężko, wystarczy nie robić zbędnej spacji i na pewno kiedyś Ci się uda.
Nieladna czy piekna zalezy od gustu jak dla mnie w drugiej czesci jest nienaturalnie pogrubiona na twarzy jakby na codzien jadla fastfoody i ogladala netflixa. To zupelnie nie pasuje do jej sylwetki i stylu zycia.
Do tego ma idiotyczną fryzurę.
Tzn. ogólnie jest gruba i przeciętna, ale w dwójce to zrobili z niej takiego paszteta... naprawdę, jakby specjalnie ją oszpecili.
I jeszcze tę grubą twarz ma mocno nieforemną, przez co ta realistyczna wersja od AI, pomimo takiej samej pulchności, wygląda lepiej przez inny nieco owal.
Przyznaję, że nie rozumiem. Przecież twarze, które są oznaczone jako AI w ogóle nie wyglądają fotorealistycznie. Wprost przeciwnie, jak dla mnie są bardziej sztuczne i plastikowe niż oryginalne. Im nowsza gra tym gorzej, w TR i Horizon te wygenerowane wyglądają jakbyśmy się cofnęli o generację. W Uncharted w oryginale widzę artystyczną decyzję, która w kontekście wygląda realistycznie, w Uncharted AI widzę nieudonie wstawionego kena. Chyba tylko w grach Bethesdy rzeczywiście jest jakaś poprawa. Ktoś jeszcze tak ma? Czy po prostu zwracam uwagę nie na to, co trzeba?
EDIT: Ok, teraz doczytałem, że materiał na YT sponsorowany. Dlatego rozpływają się w pochwałach nad czymś, co wygląda gorzej niż oryginał.
Efekt jest groteskowy, bo jaki miałby być? Twarze są z GIER czyli efekt jest GROteskowy. ??
Faktem jest, że bohaterki gier amerykańskich i zachodnioeuropejskich wyglądają coraz gorzej i nie chodzi mi tu o ilość detali a o aparycję.
Efekt uzyskany przez AI niestety nie pomógł, bo albo przeciągnął strunę w drugą stronę, albo spowodował, że nie wygląda to naturalnie.