Mass Effect 3 - pierwszy zwiastun potwierdza przyszłoroczną premierę
O cholera, no to mnie wgniotło w ziemię(dosłownie :D) No i jak ja mam niby rok wytrzymać czekając na to ?
Shepardowi jakoś nie specjalnie spieszy się do ratowania Ziemi skoro przechadza się po statku.
Dranzer 8 a co ma sam iśc ratować Ziemie? :D Sam przeciwko tym machinom? Najpierw musi zebrać poparcie innych ras. To będzie gra wszechczasów!
"Jedynka" była ok, "dwójka" jeszcze lepsza. Jeżeli pójdą w tym kierunku, to możemy czekać na ciekawą produkcję.
No to szykuje się nowa wojna światów xD Aż mnie dreszczyk przeszedł. A właśnie czmu po zwiastunie pisze że w wakacje 2011 a w tekście pod że pod koniec przyszłego roku ?
[6] moze w wakacje na xboxa i ps3 a pod koniec roku na PC ;p
Zwiastun jest niesamowity. Jeśli gra będzie prezentowała taki poziom szczegółów jaki jest pokazany w filmiku to będzie jedna z najpiękniejszych gier jakie ostatnio widziałem. Fabuła również zapowiada się Epicko.
Casey Hudson zasugerował że gra ukaże się pod koniec 2011 lub na początku 2012 roku.
Pozostaje nam tylko czekać.
Vader274 --> Holiday - dni świąteczne. Vacations - wakacje.
Na reszcie zapowiedzieć ME3. Szkoda, że dopiero pod koniec roku, ale zwiastun wygląda niesamowicie, więc na pewno warto czekać.
glabal6
holiday to nie dni swiateczne choc moze oznaczac swieto ale wtedy trzeba sprecyzowac ktore. Samo Holiday rozumie sie raczej jako Summer Holiday a to po ichniemu wakacje.
Ale wydaje mi sie, ze to premiera xboxa i pc. Bylbym wielce zdziwiony, gdyby wypuscili na ps3 w kilka miesiecy po dwojce. Moze przy genialnej sprzedazy dwojki i majac na uwadze ze juz nie bedzie dlc raczej.
Zwiastun super!
W końcu trzeba będzie się wziąć za drugą część... jakoś nie mogę się za nią zabrać ;)
Kurde miałem nadzieję, że wyjdzie w pierwszym półroczu. Nie jestem fanbojem, ale przeczuwam, że grę bedziemy mieć później przez dodatkowe prace na PS3 :( (bez urazy - po prostu nie mogę się doczekać na ten tytuł).
Nie zauważyłem nic na temat informacyjnej bomby o Gears of War 3. Czyżby z bomby wyszło jakieś puszczenie bąka przez Clifiego B. ?
Red Dead Redemption grą roku. Czas chyba sięgnąć w końcu po ten tytuł :)
Obstawiałem jeszcze Mass Effect 2 i Assassin's Creed II: Brotherhood jako gry roku 2010. Przynajmniej w obie grałem i uważam, że te pozycje są jednymi z najlepszych w tym roku, ale muszę jeszcze zagrac w RDR :)
Pozdrawiam.
Czekania niestety w cholerę,bo chyba jednak ponad rok.Ale przecież w przyszłym,2011 roku ukaże się wiele innych wspaniałych gier na PC.Już w styczniu powinien być Dead Space2,w marcu Assassin's Creed Brawerhood,w maju Wiedżmin 2!Do tego Crysis2, tak więc na pewno ten przyszły rok nam graczom nie będzie się nudził.
Ale żeby to na prawdę był cały świat , a nie tylko Usa , ale i tak czekam z niecierpliwością :D
piękne zakończenie serii - łezka w oku się kręci ale czas odkurzyć zapisane gry zobaczyć czy wszystko gotowe, poukładać magazynki, sprawdzić broń i wyruszyć na ostatnią bitwę
@Nolifer: W samym zwiastunie mamy już Londyn, więc wątpię, żeby było samo USA ;d
Rozczarował mnie ten zwiastun. Pierwsza połowa to jakiś żołnierz wyjęty z Call of Duty i smęcący coś pod nosem, a sam Shepard pojawia się pod koniec i to tylko na chwilę :|
Co nie zmienia faktu że kupię w dniu premiery ;)
@ Notifier
A nie zauważyłeś Big Bena ?
Chyba że w USA też taki jest :D
Tylko żeby znów nie od jebali maniany że nie da się angielskiego dubbingu zainstalować.
teraz taka grafika że nie wiadomo czy trailer jest prerenderowany czy naprawdę taka grafika w grze będzie ;d
Czekac rok??!!??Zwariuje:p
Zapowiada się znakomicie.Nie mogę się doczekac:D
HURA!!!
Po zwiastunie można wnioskować że fabuła kolejnego Mass Effecta będzie jeszcze bardziej absurdalna niż poprzednich części. T
spoiler start
wórcy zasugerowali nam w zakończeniu drugiej części że w trzeciej części będziemy musieli udać się do "ciemnej przestrzeni gdzie przebywają Żniwiarz i ostatecznie ich pokonać. A tu nagle w trzeciej części się oni pojawiają i niszczą Ziemię, pomimo że w pierwszej części zablokowaliśmy im drogę powrotu do galaktyki i zniszczyliśmy jedynego Żniwiarza który, był w stanie ich obudzić i sprowadzić w drugiej doszczętnie rozbijamy ich sługi i niszczymy nowo budowanego Żniwiarza
spoiler stop
, wczorajszy trailer budzi we mnie obawę że scenarzyści pisząc fabułę 3 części zapomnieli co się działo poprzednio, i jak ktoś już wcześniej zaznaczył rozgrywka możliwe że będzie powtórką z rozrywki tylko zamiast rekrutowania towarzyszy będziemy rekrutować poszczególne rasy galaktyki. Mam tylko nadzieję że wrócą do gry elementy RPG, ale mam przeczucie że Mass Effect 3 zostanie tak jak ME 2 średnią strzelanką TPP. ŻAL
O kurwa o kurwa o kurwa.O tak mass effect 3!
Nie podoba mi się ta filmowa część taileru, jest taka pretensjonalna, ale już growa część paluszki lizać.
Rok czekania... DOBRZE! Przynajmniej dostaniemy dopracowaną, pełną grę!
@adrem
To jest teaser. Co mają pokazać gameplay z gry której prawdopodobnie jeszcze nie ma ?
Na E3 będzie na pewno więcej do pokazania.
PS. Do EA PL: ruszcie dupy już teraz, i jej nie dajcie przy DLC do ME3, nie pisząc już o totalnej klapie w polskim Xbox LIVE
Zapowiada się genialnie. Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsza od poprzednich części, o co przecież baardzo ciężko :)
To jest teaser. Co mają pokazać gameplay z gry której prawdopodobnie jeszcze nie ma ?
Ja już wolałbym Sheparda wygłaszającego jakąś zajebistą mowę, a w tle atakowaną Ziemię :P Ten żołnierz mi się zupełnie nie podoba, bo wcale nie wygląda jak ktoś z przyszłości.
Wszystko,jak mówi Ferdek,gitara tylko co by nie przegięli z wymaganiami. Pierdykna na jakiś 4. rdzeniowy i po herbacie / jak dla mnie / Za rok ,,wszystko się może zdarzyć". Co do multi to jak zobaczę Sheparda latającego po mapie i zabierającego Żniwiarzom flagi to się załamię. Katastrofa.
Super trailer, wreszcie będzie można pobiegać po naszej kochanej planecie. Zaskoczyli mnie z datą, myślałem że trzeba będzie czekać do 2012. Ale się cieszę z ME3.
O szit, zaje..trailer! Zapowiada się mega iście bombastycznie! Nie mogę się doczekać, już na dwie gry czekam z taką niecierpliwością - W2 oraz ME3 :)
WOW trailer powala na kolana nie mogę się doczekać, swoją drogą ta płonąca Ziemia bardzo mi przypomina płonące Reach.
@CHESTER80
Dobrze myślałeś. Tradycyjnie ME i ME2 miał poślizgi i to nie małe, wiec oczekiwałbym tej gry gdzieś koło maja lub czerwca 2012.
[26]
Michapod - ehh coś jakoś nieuważnie grałeś... zniszczyliśmy bazę zbieraczy, a nie Żniwiaży, których atak widać pod koniec ME2 (po ostatniej misji)....
global6 [8]---> Ten zwiastun to cinematic. W grze nie będziesz miał takiej grafiki....
Zwiastun jest perfekcyjny, szybki, ogólnie powiedziane o co chodzi....
Ciekaw jestem kim jest ten gość --->
Impreza VGA była super, po prostu aż cieżko uwierzyć, że tak technologicznie można wykonać imprezę dotrwałem do końca :] Wszystkie WP w chwili ich publikacji robiły lekki szok, ale najlepsze informację o TESV
AIDIDPl - przypadkowy komandos, albo może ktoś kogo będziemy mogli zabrać na statek ^^
Super! ale zaskoczenie od rana!
cieszy mnie to bardzo mocno bo mam i przeszłem na 100% oryginały (z dodatkową zawartością) 1i 2, i gry te były boskie.
już zaraz kasę odłożę na kupno trójeczki, za jakiś pewno rok, save`y czekają na dysku.
Na pewno kimś z Twojej drużyny. Pytanie tylko czy Shepard się dołączy do niego czy na odwrót. Shepard znów nie wie chyba na co się porywa :P
pr0gh0stpl ---> Podejrzewam że skoro kręcą teraz film ME, to ten koleś może grać w tym filmie, bo to przecież prawdziwa postać, a nie wszystkie sceny z nim są komputerowe....
e no tak...ludzkość została zaatakowana przez żniwiarzy, i shepard z załogą ich powstrzyma...sztampa, ale i tak się jaram:)
@Michapod
Ghost Ci już odpowiedział na Twoje zarzuty o absurd w fabule, a ja dodam, że w Twoim przypadku najwyraźniej widać, że wybitna gra jest po prostu zbyt przytłaczająca, tak więc pozostań przy tych lepszych niż "średnie strzelanki TPP".
Trailer jest genialny pod względem graficznym, fabularnie przewidziałem już jednoczenie ras na podstawie ME i ME 2, ale miłym zaskoczeniem jest wątek naszej planety. Czekam z niecierpliwością.
To Londyn :O Gra będzie toczyć się w zajebistych miejscach...
Tak Żniwiarze zostali zmuszeni do frontalnego ataku i tak se lecieli przez całą galaktykę i nikt ich nie zauważył aż zaczęli Ziemię rozwalać?
ziemia !!!!! będzie się działo :)
jaka piękna grafika, za to Ziemia już nie. Fajnie jakby było kilku towarzyszy z dwójki
@kęsik
Nie jest powiedziane na jakim etapie fabularnym części trzeciej trailer się toczy, tak więc nie wysuwałbym tak gorzkich, ironicznych wniosków. ;-)
Sądzę, że nie przyjdzie nam, graczom, którzy mają zmierzyć się z Żniwiarzami w ME 3, włączyć "Nowej Gry" i otrzymania e-maila z wiadomością, że musimy znaleźć ekipę, bo Ziemia właśnie jest bombardowana, czy coś w tym stylu. Sądzę, że fabuła będzie się rozwijać w bardziej niebanalny sposób, zresztą jak zawsze w produkcjach BioWare.
@Furius
Jeśli wczytujesz swój save z dwójki, to w Twoim składzie znajdą się członkowie drużyny, którzy przeżyli podczas Twojej przygody w ME 2. :-)
ZNISZCZYLI EMIRATES STADIUM?! O WY GNOJE! xD
Teraz tylko czekać do wakacji i utrzeć nosa najeźdźcom :D Jestem ciekawy, czy akcja będzie się działa tylko w Londynie
[53] nie do wakacji tylko do świąt - holiday w ameryce oznacza okres przedświąteczny...
Może będzie misja w Polsce ;d
Shephard pomoże, oczywiście;) Trzeci raz, a potem czwarty i piąty.
Jakoś ten trailer nie wywarł na mnie wrażenia. Po mało udanej- moim zdaniem- dwójce, nie robię sobie specjalnej nadziei.
Deus Ex: HR będzie rządzić:)
Na ps3... Dziękuję! Alan Wake, Gears of.. War ..... Forza 4, that's all?
[53] nie do wakacji tylko do świąt - holiday w ameryce oznacza okres przedświąteczny...
Co po półrocznym poślizgu i tak wyjdzie że na wakacje z tym że 2012 :(
Ciekawe zakończenie trylogii albo ludzkość przetrwa i będzie dalej egzystować albo wyginie.
Czekam z niecierpliwością...
aaaaassss--->nie tylko ludzkość:)Całe gatunki w galaktyce wyginą,Żniwiarze tylko zaczęli od Ziemi bo nienawidzą Sheparda:)
Niektórym osobom proponuje znaleźć dziewczynę, na prawdę.
Co za banda przygłupów , kupcie sobie jeszcze figurki i wszystkie gadzety do gry , a najlepiej dmuchaną lale z podobizną kosmitki z gry , będziecie mieli przynajmniej swój pierwszy raz i to z obcą istotą
@Cziczaki
Ziemia będzie tylko jedną z lokacji, z pewnością jedną z największych jeśli nie największą, ale jedną z wielu.
I pozamiatali :D
Jezeli fabula ZNOWU ograniczy sie do przekonywania ras do pomocy to ja bojkotuje i nie kupuje gry. Po prostu Bioware sobie z nas robi jaja - maja taki niesamowity potencjal fabularny, a w DA pokazali ze kompletnie olewaja te strone swoich produkcji.
Przez oba Mass Effecty zastanawiałem sie dlaczego nie można choćby odwiedzic Ziemi, pochodzić, pozwiedzac... a tu kurcze bedzie najazd na Ziemie w 3 częśći :D. Jestem za!
Super :D już się doczekać nie mogę, Mass Effect pozamiata te wszystkie black opsy i cryzisy, wspaniała seria.
O Kur....! Ten zwiastun wymiata! Na początku nic ciekawego, ale potem gdy kamera robi odjazd i pokazuje Żniwiarzy... niesamowite!
Mass Effect 3? Na ziemi? NIEEE!!! DLACZEGOOO!!!
Nie, spokojnie. Myślę, że część akcji będzie się toczyć na ziemi, ale nie całość. To właśnie w Mass Effectach było fajne, to podróżowanie po galaktyce. Autorzy z tego nie zrezygnują. Obstawiam, że trzeba będzie nakłonić pozostałe rasy do pomocy i znaleźć sposób na pokonanie Żniwiarzy. Ta gra będzie wielka!
Niektórym osobom proponuje znaleźć dziewczynę, na prawdę.
To już ludzie nie mogą komentować newsów? Oczywiście ty byś takiego Dead Space przechodził z kamienną twarzą i bez emocji. A co ma do tego dziewczyna? Czyżby kompleksy?
Proponuję znaleźć dziewczynę która lubi Mass Effect a nie niedzielne wspólne wyjścia do galerii handlowej :P
I zrypali fabułę, typowy najazd obcych i jednoczenie, omg ile to już razy było, no ale już ME2 był słabszy od 1, teraz zapowiada się fabularnie jeszcze gorzej, choć trailer i tak bardzo fajny, to po co obcy mieliby najeżdżać na Ziemię, skoro jest tyle planet w Galaktyce? Czyżby wszyscy już tak podupadli, że ludzie jako jedyni utrzymali jakiś poziom i bastion obronny przeciw złu...
i o to chodzi...
Ja bym powiedział że Shepard jako człowiek naraził sie wszystkim Żniwiarzom i właśnie Ziemie, obrali sobie za główny cel, bo to ludzie wykazali sie oporem i chęcią powstrzymania tej rasy maszyn. Jak to mówili Żniwiarze zawsze wyniszczali wszystkie cywilizacje i potem sie hibernowali żeby powrócić za jakiś czas i znów wszystkich wyeliminować. A teraz im sie nie udało, bo ukazał sie problem jakim sa ludzie :)
Moim zdaniem Bioware dobrze robi z tym najazdem na Ziemie.
Marudy nie ufacie Bioware?
Ja ufam im bardziej niz jakielkolwiek innej firmie.
Mass Effect 3 zapowiada sie tak niesamowicie że jak mysle jak intro samo bedzie wyglądac (Czy wraz ze startem inwazja juz sie zacznie czy nastapi to w jakims epicko gustownym fragmecie?) to nie moge sie doczekac.
Licze na to że nie będzie happy endu.
Czyli garstka ludzi ocaleje ale żniwairzy nie da sie powstrzymac!
mi sie wydaje że tylko finał rozegra się na ziemi
O TAK MASS EFFECT 3 to będzie coś dla mnie seria mass effect jest najlepszą ostatniej dekady tylko trzeba jeszcze rok poczekać cierpliwie mam nadzieje że to szybko zleci ;D
Ziemnianie są najlepszym "nawozem" do hodowania/tworzenia (nie wiem jak to nazwać) nowych Żniwiarzy, więc skupienie ataku na Ziemi właśnie ma jakiś sens... Kto grał w Mass Effect 2, ten powinien wiedzieć, kto nie wie, niech się nie wypowiada ;P
@ Woodnite -> to smutne jest miec jako zainteresowanie dziewczyne :-/ Ja proponuje Ci znalezc jakies inne zainteresowanie niz skupiac cala swoja uwage tylko na tej swojej bogini; zrobcie sobie dziecko to nie bedziesz tracil czasu na takie komentarze, ktore ani ciebie ani nas nie wzbogaca.
Mam pytanie bedzie na ps3?
gra pozamiata, to już widać i nareszcie konflikt przeniesie się na ziemię a nie jakieś fikcyjne planety.
Gościu z 0:38 przypomina mi Adamka :D
Ja mam żonę co nie przeszkadza mi cieszyć się z tak świetnych gier jak seria ME. Co do teasera to ciarki przechodzą! I jeszcze ten świetny temat muzyczny w tle! Wiesiek 2 i ME3 pozamiatają!
To jest tylko teaser, więc jest odpowiednio przygotowany. Licze że ta gra nie pójdzie w kierunku Call of Duty Black Ops
Atak na Ziemię - Tego się nie spodziewałem. Zapowiada się rewelacyjna gra !
Bardzo dobrze ME3 odwiedzimy ziemię, w końcu ;)
Niezle wyglada trailer. Ciekawe za ile lat bedzie taka grafika w grach. Bioware ftw.
Drodzy redaktorzy - czemu piszecie, że gra pojawi się pod koniec roku 2011, skoro w zwiastunie pisze Holiday 2011 - czyli wakacje, hmm?!
Czyli jeszcze pół roku :D
Fabuła trochę przypomina Dragon Age, trzeba latać po planetkach i zbierać ludzi do kupy. Shepard to taki szary strażnik, bohater galaktyki za którego miliony osób są gotowe oddać życie. Ja się już doczekać nie mogę, dwójka naprawdę była dobra i jestem ciekaw czy będzie więcej zakończeń czy będzie to jednoliniowa fabuła.
Trailer epicki...Czekam z niecierpliwością...
Trailer bardzo fajny, ale jednak do Deus Ex Human Revolution nie ma co porównywać, bo ten drugi to mistrzostwo :P
Nie mogę się doczekać 3 części tej genialnej epickiej gry już 2 część była genialna. Mam nadzieję, że będzie możliwość zagrania w 2011 roku :). Pozdrawiam wszystkich fanów i nie tylko.
Po zobaczeniu tego trailera na VGA, szukałem szczęki, bo gdy kamera odjechała i pokazała co się dzieje, to zrobiło to na mnie piorunujące wrażenie.
Co do samego filmiku, to wiadomo, że jest on renderowany, tak jak inne trailery z ME2.
Przy zwiastunie z ME2 (tym gdzie Shep wraz z Gruntem i Thane'm walczyli) też na koniec szli w kierunku statku zbieraczy, ale w samej grze tak nie było. Z tym zwiastunem z ME3 będzie pewnie tak samo.
Pewnie trzeba będzie przekonać Quarian, Radę, Krogan, a na dodatek mogą się pojawić Raknii (zależnie od wyborów z ME1), nie licząc tego że
spoiler start
Cerberus raczej nie będzie stać obojętnie - nawet po naszej zdradzie, a i jeszcze mamy po swojej stronie Shadow Brokera w postaci Liary, oraz przeprogramowane Gethy się przydadzą - o ile nie wysadziliśmy bazy.
spoiler stop
Już się nie mogę doczekać, ale raczej pewne jest, że Bioware będzie z ME3 postępowało jak w przypadku ME2 jeśli chodzi o kampanie reklamową. Co mnie osobiście ucieszy.
I tylko jedno mnie martwi... a mianowicie EA Polska, a dokładniej rzecz biorąc pełne spolszczenie gry... jeśli miałby być problemy z przyszłymi DLC tak jak obecnie z ME2, to albo się bardziej postarają, albo niech dadzą sobie spokój. Wspieranie swojego produktu to ich psi obowiązek.
Szkoda, że to ostatnia część trylogii i chociaż nie lubię "tasiemców" to w tym przypadku wcale bym się nie pogniewał na ME4 z Shepardem w roli głównej, chociaż to raczej mało prawdopodobne.
Może na sam koniec trzeba będzie podjąć ważną decyzję - poświęcić siebie, lub Ziemie, bądź coś w tym stylu.
A póki co, to warto przygotować sobie kilka save'ów w różnych kombinacjach. :)
PS. W ME1 mogliśmy być bardzo blisko Ziemi, bo lądowaliśmy z misją na księżycu. ;)
I chociaż brakowało odwiedzin rodzimej planety, to teraz widocznie będzie to wynagrodzone z nawiązką. :)
Aha i jeszcze fajnie by było gdyby można było samemu wybrać koniec ME3 (czyli wybór czy ma być, czy nie happy end)
Cytując Neila Patricka Garrisa: "It's gonna be legen... wait for it... DARY!"
Trailer wgniata w fotel, miażdży i niszczy! Szczerze powiedziawszy, dawno nie widziałem tak dobrego zwiastuna. Filmik tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że cała trylogia, od początku do końca będzie epicka.
Zwiastun o niczym jeszcze nie świadczy, ale można strzelać w ciemno że gra będzie hitem, tyle że fabuła jest standardowa dla gier BioWare ciągle ten sam schemat.
Holiday w USA to zima i święta zimowe więc premiera najpewniej w listopadzie 2011, co nie zmienia faktu, że to już za 11 miesięcy.
Ja myślę, że film będzie opowiadał Wojnę I Kontaktu (mniej prawdopodobne) lub Elizjum (bardziej:D).
Ja tam wolałem odwiedzać tajemnicze zakamarki dalekiego wszechświata ale czemu nie, być może wizyta na ziemi będzie też epicka.
Filmik rzeczywiscie fajnie wyglada.
Boje sie tylko, ze fabularnie ME robi sie malo sieczka. Mam nadzieje, ze Ziemia zostanie zniszczona, a nie nagle przybedzie cala flota kolonialna z odsiecza (co by bylo bzdurne - w 1 ledwo co zniszczono Suwerena). Dziwi mnie tez wyglad ZNiwiarzy - jak mozna bylo zobaczyc w koncowce 2 kazdy ma inny wyglad reprezentujacy rase, ktora zostala zniszczona.
Podzielam tu zdanie Michapoda - fabularnie ME juz w 2 zaczelo sie ostro knocic, tak jakby byli rozni tworcy niewiedzacy co bylo w ''1''.
Mam nadzieje, ze atak na Ziemie to tylko epizod. Mnie osobiscie najbardziej odpowiadal klimat Ilos - i fabularnie i koncepcyjnie.
Oby ME3 bylo tak wielkie, jak wszyscy GRAcze tego by sobie zyczyli...
antolus22-pomyśl troche pod koniec trailera widać było żniwiarzy
czeka z niecierpliwością i nareszcie będzie na ziemi
Super jeszcze więcej żniwiarzy do rozwałki mam nadzieje że zrobię im godny koniec :))
[107] KruKu33
Jeśli chodzi o wygląd Żniwiarzy, to nie widziałem za dokładnie, ale bardziej to wyglądało tak, że jedne typy miały "podkulone łapki" a inne nie. Bo wygląd raczej miały wszystkie taki sam, bądź podobny.
Co do zniszczenia Suwerena i kłopotu z tym związanymi:
spoiler start
Flota przymierza nie była na to przygotowana, dodatkowo Suweren miał wsparcie Gethów. A mimo wszystko udało się go rozwalić starą Normandią, może dlatego, że był skupiony na sterowaniu Sarenem? tak jak w przypadku ME2 gdzie Zwiastun kierował porucznikiem Zbieraczy i gdy miała nadejść eksplozja to się odłączył - aby nie zginąć?
spoiler stop
Teraz w ME3 Shepard musi zjednoczyć wszystkie rasy przeciw Żniwiarzom, od jego decyzji będzie zależało czy mu się uda czy nie. (coś jak lojalki dla kompanów w ME2)
Jeśli mu się to nie uda, to pewnie sam zginie wraz z całą galaktyką, jeśli uda mu się połowicznie, to możliwe, że ktoś przetrwa, ale będą ogromne szkody. A jeśli całkowicie uda mu się wszystkich zebrać do kupy, to bardzo prawdopodobne jest, że dla Żniwiarzy będą to ostanie żniwa.
Przynajmniej ja tak to widzę.
Dodatkowo poczynania z ME1 i ME2 będą miały ogromny wpływ na rozwój spraw w ME3 bo (na podstawie scenariusza idealisty - pozwolę sobie skopiować to co wcześniej gdzieś tam pisałem):
spoiler start
- w ME1 wypuszczenie Raknii na wolność, a w ME2 wspomnienie w wiadomościach o zauważeniu nieznanego statku przypominającego pradawne jednostki Raknii + wiadomość od królowej.
- Flota Quarian, jeśli oczywiście zachęciliśmy ich by nie walczyli z gethami, wtedy flota będzie silniejsza (i marzy mi się, że gethy pomogą znaleźć planetę dla Quarian, a nawet udoskonalą ich odporność) dodatkowo Tali jest jednym z kandydatów na zasiadanie w radzie admiralicji.
- Przeprogramowanie gethów, wtedy pod przywódctwem Legionu może staną po stronie ludzi.
- Kroganie też mają swoją niezłą flotę i lubią rozwalać, dochodzi jeszcze Wrex jako przywódca i Grunt
- Asari, Turianie, Salarianie, to chyba formalność, zresztą siedzą w radzie, a i po swojej stronie mamy swojego człowieka w radzie.
- Shadow Broker w postaci Liary, która wspominała, że może jednym naciśnięciem guzika wywołać wojnę.
- Hm, Hanarzy w akcji? nieee, jeśli już to Drelle (zresztą Thane o tym mówił)
- Elkorzy? wyglądają na powolnych i ociężałych, podobnie jak Volusi?/owie?
A na dokładkę, mogłoby się okazać, że jest jeszcze jedna rasa która by nam pomogła - Ci co zbudowali Ripersów ;)
I może jeszcze się kilka orginalnych egzemplarzy protean znajdzie.
No ale to już fantazjowanie.
A i dochodzi jeszcze kwestia opiekunów z cytadeli, bo to chyba jednyna rasa z którą póki co nie ma jakiegokolwiek kontaktu, a ich "datowanie" równe jest powstaniu cytadeli.
spoiler stop
Tak więc powinien być możliwy wybór zakończenia przez nasze poczynania, bo nie widzi mi się tyle starań przez pozostałe dwie części gry, aby teraz wszystko miało upaść - grając jako renegat i mając to gdzieś, to owszem, może tak być jak np. w ME2 podczas misji samobójczej gdzie
spoiler start
Shepard mógł zginąć wraz z całą drużyną
spoiler stop
I myślę, że każdego by takie rozwiązanie usatysfakcjonowało. :)
A mi się to jakoś nie widzi. Jak w jedynce były problemy z Suwerenem to tu mają sobie poradzić z całą hordą Żniwiarzy? A to ciekawe. ;) Przyznam wygląda efektownie ale z logicznego punktu widzenia(nawet na gre s.f) to się jakoś nie klei. Oczywiście czekam na więcej info.
Zwiastun wgniata w fotel.
Nie wiem jak oni chcą po tym wszystkim co widziałem
do tej pory w Jedynce i Dwójce zakończyć tę sagę
ale niewątpliwie będzie to maksymalnie epickie.
I tak jak myślałem. Premiera - Gwiazdka 2011.
Dla tych co nie wiedzą bądź błędnie interpretują.
Amerykanie w takim kontekście słowem Holiday
określają przyszłoroczne Święta Bożego Narodzenia.
Jeśli by chodziło o wakacje użyli by słowa Holidays.
grając jako renegat i mając to gdzieś, to owszem, może tak być jak np. w ME2 podczas misji samobójczej gdzie
A kto ci powiedział że grając renegatem wszystko się olewało? Ja grałem renegatem w obu częściach bo taki styl rozgrywki bardziej mi odpowiadał. W trójkę też zagram renegatem. Poprostu wolę renegata, twardego, bezlitosnego i sprawiedliwego niż ciepłego jak klucha pizdowatego idealistę. Nie oznacza to iż wszystko olewałem bo np. w ostatniej misji wszyscy u mnie przeżyli, łącznie z resztą załogi jak Dr. Chackwas czy Kelly. Jednak bazę kolektorów zniszczyłem, raknii się pozbyłem, nie pamietam co zrobiłem z gethami ale bodaj też się ich pozbyłem...Więc sorry ale jeżeli renegatem, nie grałeś to się nie wypowiadaj..
Jedna z najlepszych serii gier, jakie ostatnio powstała. Mistrzowski BioWare. Fantastyczny teamspirit... W trójce też będzie działo. Mam tylko nadzieję, że balon oczekiwań nie będzie tak nadmuchany, że potem gra okaże się rozczarowaniem... Liczę przede wszystkim na wyraziste postacie.
Ciekawy i klimatyczny trailer, chociaż strasznie krótki. Fajnie, że w końcu dane nam będzie (chyba) odwiedzić Ziemię. Ogólnie rzecz biorąc po dwójce, która IMO była po prostu genialna, kupuję tą grę w ciemno
Jedyny taki tytuł które kupie na kompa :D. Reszte kupuje raczej na PS3.
Do osób narzekających na ilość Żniwiarzy, z którą mieliby sobie nie poradzić ludzie i inne rasy - pamiętajcie, że
spoiler start
Shepard w misji samobójczej może wybrać jedną z dwóch opcji - idealista skanuje technologie etc i zachowuje je dla siebie, niszcząc ludzkiego Żniwiarza, a renegat pozostawia go w całości tym samym oferując technologię Cerberusowi
spoiler stop
, tak więc moim zdaniem możliwe będzie zniszczenie większej ilości tego typu wrogów.
[114] Qverty™
Akurat tak się składa, że grałem renegatem, można powiedzieć nawet, że do szpiku kości :P
Bo chciałem zobaczyć alternatywne zakończenie ME2 i pyszczek Shepa bez faceliftingu. ;)
Chodziło mi po prostu o wybory jakie się dokonywało, czyli podział na idealiste i renegata.
Zniszczyłeś bazę zbieraczy, to postąpiłeś jako idealista, bo renegat by ją przekazał w łapki IM'a nie?
A więc dokładnie o taki sam system mi chodziło w wypowiedzi odnośnie zakończenia ME3, aby nie było z góry narzucone, ale był wybór między tym czy się chce osiągnąć happy end, czy nie.
Osobiście grałem jako idealista, ale nie ciepła klucha, bo czasami i potrafił przypier... znaczy pokazać, że ma cojones. No ale jeśli chodzi o decyzje, to to zwykle były one idealistyczne.
niż ciepłego jak klucha pizdowatego idealistę.
Nie jedna akcja idealisty (zwłaszcza z "klikaniem" podczas dialogów) jest przeciwieństwem "pizdowatej", tak dla twojego info :P Idealista w ME, zwłaszcza ME2 to nie "pizdowata klucha", która wypełnia rozkazy bez gadania i ustępuje w każdej sytuacji (jak zazwyczaj w grach przy modelu tego typu), wręcz przeciwnie.
A trailer? Mocny, liczę na rozgrywkę, która będzie rozwinięciem ME2, ale bardziej taktycznym, i na kooperację, o którą to się aż prosi.
rog-->czy ja wiem? Renegatowe akcje z klikaniem bardziej mi się podobały. Wolałem zawsze kogoś strzelić w mordę, porazić kablem pod napięciem, zastrzelić, wypchnąc przez okno niż pokojowo rozmawiać czy powstrzymac kogoś przed zabiciem innej postaci.
spoiler start
No..oprócz tego że powstrzymałem Jacoba przed zastrzeleniem ojca...
spoiler stop
Tak samo wolałem renegatowo pozbyć się rady niż zatrzymać tych kretynów którzy obrażali mnie przez całą grę. To raczej idealista durnie i twardo bez gadania wykonywał pokornie zlecenia rady(mówię o jedynce) niż renegat...
--> xsas - pewnie pewnie :) Bioware jakos z tego wybrnie. Cos czuje, ze Raknii odegraja w 3 wieksza role (nawet pomimo opcji zniszczenia krolowej) - takie mam przeczucie + gethy zostana przeprogramowane pod dowodztwem Legionu i znajda sposob na np. pozbycie tarcz Zniwiarzy. Rowniez przeczuwam (hehe, prorok ze mnie :) , ze cos sie stanie z Opiekunami, moze w koncu zaczna cos gadac, swierszczyki pieprzone :)
Troche tylko obawiam sie, ze 3 zejdzie na poziom 'bronimy Ziemi, bo my ludzie to najwieksza sila we Wszechswiecie' - a to wszystko na przestrzeni paru lat. Gdzies tam bylo napisane, ze ilosc krazownikow Turian:Salarian:Ludzi to jak 7:5:1 czy jakos tak. Dziwi mnie wiec, ze ludzie tak dobrze potrafia sie obronic przed Zniwiarzami - zolnierz mowi o 7 milionach poleglych w ciagu tygodnia. Co to jest 7mln, no prosze... To sa Zniwiarze, zalatwili Protean ot tak dla funu :) A my pewnie gdzies mamy ukrytego Toma Crusea, ktory uratuje swiat.
Troche hollywodzko sie zrobilo, w sumie juz 2 miala takie elementy. W 1 zbierania druzyny jakos tak zle sie nie odczuwalo, w 2 bylo juz ciut nuzace. Blagam, czy w 3 bedziemy latac stateczkiem wykonujac misje dla Rady, a dzieki nim beda sie przylaczac koejne rasy? IMO super bylyby misje zwiazane LI WYLACZNIE z watkiem Zniwiarzy. I zeby to nie bylo tak, ze Shepherd znajdzie pstryczek na Rippersow, wcisnie go i ciach - reakcja lancuchowa zakonczy ich istnienie :)
Qverty™
W jedynce model idealisty rzeczywiście był taki "robię co mi karzą, choć w cale mnie nie chcieli". W dwójce... cóż, z założenia gram "dobrymi" postaciami, chyba że jakaś gra naprawdę mnie inspiruje do robienia inaczej (The Suffering choćby), a w ME2 zrobili to po prostu całkiem fajnie, decyzje idealistyczne były twardym staniem przy stanowisku że nie należy robić niczego "złego", należy unikać konfliktu, zemsty i innych impulsywnych działań, a nie podążaniem za rozkazami od rady jak w ME1. Odpowiadała mi taka postać.
Czyli będą 2 zakończenia? Zagłada albo zwycięstwo? Jeżeli tak to może być fajnie.
[123] KruKu33
"...ze cos sie stanie z Opiekunami, moze w koncu zaczna cos gadac, swierszczyki pieprzone :)"
Heh xD
Cóż, w ME1 saren strzelał do nich jak do kaczek, do tego jeszcze pół cytadeli poszło z dymem, ale w ME2 widać, że tych Opiekunów jednak troszkę jest. (zwłaszcza podczas misji lojalnościowej Thane'a)
"A my pewnie gdzies mamy ukrytego Toma Crusea, ktory uratuje swiat."
Hmm, może będzie możliwość zwerbowania Bruce Willis'a, Rambo, Terminatora i paru innych "koksów". :)
Cały Mass Effect trochę mi różne kawałki filmów przypomina.
Np. Motyw Quarian i Gethów niczym z filmu Battlestar Galaktica, gdzie to ludzie stworzyli cylonów a potem między sobą walczyli.
Kolejna rzecz, to Shepard, prawie jak w Matrixie, raz już zginął, zmartwychwstał i... znowu zginie(?) pokonując Żniwiarzy.
Btw. na filmiku widać, że Sheprad ma już dość i bierze dupę w troki. :D
No ale co by nie mówić, to Bioware już się postara o to aby ME3 dało nieźle popalić. I pozostaje tylko czekać na kolejne informacje z kampanii reklamowej dot. "trójki"
a wyjdzie na ps3 czy nie skoro 2 wychodzi to ten tez powinien
xsas --> hehe, tak mi sie skojarzylo - mamy megakonflikt, ktory powinien przyciagnac Predatory. byloby z miejsca po Zniwiarzach :)
tomson200---> wyjdzie
I po exclusive... Chociaż jaki z tego exclusive, skoro i na PC się pojawił.
must have !!!
czekam, jescze pewnie ze 2x przejde czesc 1 i 2 ;] xD
dodam ze bedzie to wspanialy widok majętnosc 3 czesci mass effecta na polce ^^
no to jak wyjdzie na wszystkie 3 platformy do kasy ea wpłynie spokojnie kilka set milionów $
Ps imo najlepszy i najciekawszy trailer na vga
[140]
PSXFAN ---> Jeśli dodatkowo faktycznie zrobią jakikolwiek tryb MP, to myślę że również i to będzie miało wpływ na sprzedaż gry...
A co do trailera, to jak Żniwiarze atakują Ziemię i jest taki ogólny syf, przypomina mi się film "Wojna Światów", "Dzień Niepodległości" ,"Terminator" i inne, w których kosmici czy coś innego niszczą naszą planetę. Na szczęście nie jesteśmy w tej walce sami....
[141]AIDIDPl..>Z multi czy bez nie ma znaczenia
ta jest gra singlowa i tu jest jej wartość moim zdaniem bedzie to najwieksza premiera 2011(pomijam kolejnego cod-a który moze być tez s-f)
A co do trailera, to jak Żniwiarze atakują Ziemię i jest taki ogólny syf, przypomina mi się film "Wojna Światów", "Dzień Niepodległości"
Stary chwyt z atakiem obcej cywilizacji ale i tak najlepszy z możliwych tak naprawde w ME liczą się smaczki,dialogi,poszczególne postacie
A dzień niepodległości to był świetny film:)
oby tak bobra jak 2..>Dwójka była gorsza od jedynki ale tylko dlatego ze ją uprościli i dodali elemęty fable pozatym wszystko było 10/10
gra bedzie oczywiscie miazdzaca nie moge sie doczekac jak z reszta inni^^ Zastanawia mnie jedna rzecz kiedy ta gra wyjdzie bo jest napisane na koncu trailera "Holiday 2011" wiec w wolnym tlumaczeniu na polski to w wakacje czyli za pol roku. Jednak nie ktorzy pisza, ze chodzi tutaj o przyszle swieta bozonarodzeniowe, wiec za rok:( Moze mi ktos napisac kiedy jest planowana premiera tej oto gry, zeby miec pewnosc?
@KruKu33 - moim zdaniem 2 miliony jednego dnia i 7 do końca tygodnia to dotyczyło jednego miasta (Londynu) a nie całego świata, jedna atomówka w miasto większe zabiła by 10 milionów z miejsca. Tutaj bardziej chodzi o żniwa i pozyskiwanie, ale wydaje mi się że te liczby dotyczyły jednego miasta.
@Zonbek5 - holidays - wakacje / holiday - święta zimowe, choinka i te sprawy.
A ja się zastanawiam nad kwestią pokonania żniwiarzy. Zjednoczenie wszystkich ras i wielka kosmiczna bitwa to rozwiązanie banalne jak dla Bioware. Po za tym w końcówce dwójki widać tysiące Żniwiarzy. Skoro na zniszczenie jednego (ze wsparciem gethów) trzeba było całej floty, to jak sobie poradzić ze wszystkimi? Jestem ciekaw co panowie z Bioware wymyślą.
Kurde, najbardziej oczekiwana przeze mnie gra 2011 roku.
Dwójka mnie wgniotła w podłogę, mam nadzieje, że trójka dotrzyma poziomu. Nie musi przewyższać, bo już dwójka była idealna (na 9+). Bym se poszedł spać do jesieni przyszłego roku... :) Od razu biorę pre-ordera jak się pojawi.
Przyszły rok pod względem RPG zapowiada się ciekawie. ME3, DA2, TW2, TES V to jak dla mnie absolutne must HAVE :)
@A.l.e.X thx za informacje;] O cholera...jak ja teraz chce przyszle swieta zimowe xDD
Co do inwazji żniwiarzy.
spoiler start
xsas-Flota gethów zostala rozniesiona przez flote przymierza więc w ostatecznym starciu w srodku cytadeli nie bylo ani jednego statku gethów.
Suweren rozniosl w pojedynke niemal cała flote przymierza przyjrzyj sie ile wraków jest pod koniec.
A na mass effect wiki pisze że Suweren przez to przyczepenie sie do Cytadeli mial mocno osłabione oslony.
Flota nie byla przygotowana?Co przez to rozumiesz?Joker o wrzystko zadbał.
Wielokrotnie jest powtarzane że jeden żniwarz dysponuje potęgą porownywalna z cała flota potęznej liczącej sie rasy w galaktyce(co Suweren zreszta udowodnił).
Nie będzie starcia z flota żniwaiarzy zobaczycie.
Ja wierze w bioware oni wiedza że musza przebic ME 1 ME 2.
Na marginesie bardzo licze ze nie będzie happy endu.
spoiler stop
A.l.e.X --> ja wohl, 7 milionów trupów dotyczy Londona, wynika z kontekstu. Pozdrawiać!
planet killer --> cos mi sie zdaje, że galaktyczne chłopaki znajda sposob na np. osłony Ripperów (wariant 1 - technologia z obszaru budowy ludzkiego Rippera, wariant 2 - salvage z obszaru ludzkiego Rippera). Pewnie jakis hakjer włamie się do kodu maszyn i je sparalizuje etece. Nie widze innego roziwazania, chyba ze Bioware unicestwi cala Galaktykę (co genealnie jest najbardziej logiczne). Ale po raz kolejny wolność, równość, amerykańska flaga i happy end zatryumfują!
KruKu33-Motyw z hackerem kiczowaty i oklepany na bank tak nie będzie.
Garstka danych na temat technologi nic nie znaczy wobec floty żniwiarzy.
Jakby cesarstwo rzymstkie dostalo czołg nie obronilo by sie przed inwazja współczesnego USA.
Nie będzie totalnego hapy endu dobre zakonczenie to na pewno nie będzie unicestwienie zniwarzy, bo mass effect 3 to zwienczenie losów sheparda a nie koniec gier w uniwersum ME, Żniwarze na bank będa w
nastepnych grach z uniwersum ME.
Raczej uda sie ocalic ludzkosc ale zniszczyc żniwarzy nie wierze.
Jeszcze co do wątku z hackerem:
spoiler start
w ME 2 jest powiedzane że żniwarze to NIE są maszyny.
Mają w sobie organiczną częsć więc to bardziej cyborgi.
To nie komputer do którego mozna sie wlamac, to istota ktora rozumem przewysza czystko organiczne twory wręcz niewyobrazalnie.
spoiler start
szkoda ze nie ma juz takiego halo jak przy tym ze shepard nie zyje ;)
--> pk , ale czy Suweren, kiedy rozmawia Z Shepardem w ME1 w lab. indoktrynacji, nie mowi wprost, ze jest wylacznie artificial? Zreszta... co za roznica.
Mam nadzieje, ze masz racje i nie bedzie kiczowatego konca. Ja niestety troche sie tego obawiam, ale zobaczymy co 2011 przyniesie. Ciezko mi jednak uwierzyc albo wymyslic jakas koncepcje,gdzie zniwiarze zostana zniszczeni lub zmuszeni do odwrotu. Dla mnie raczej to takie tsunami, ktorego nie da sie zatrzymac.
Hm, kiedyś - chyba przy okazji ME2 - ktoś z Bioware wspominał o dalszych częściach w świecie ME i padły tam słowa, że nie będzie importu save z ME3 do kolejnych gier. Powiedziano tam również, że może się okazać, że cała galaktyka zostanie po prostu zniszczona oraz, że w "trójce" będzie nas czekać wielka galaktyczna bitwa. Jak to wszystko się zakończy? się okaże.
Jedno jest pewne, warto czekać, bo jest na co. :)
spoiler start
Suweren mówi jakos tak:
żalosne stworzenia z krwi i kosci dotykacie mojego umyslu niezdolni do zrozumienia.
Nie wyklucza to małej umyslowej organicznej czesci Suwerena a w ME 2 jest wyjasnienie podane na tacy pod koniec, czyli Suweren i pozastali żniwarze to cos dużo wiecej niz intiligentne komputery(Mimo faktu iz matematycznie żniwarze skladaja sie niemal z samego stopu jakiejs stali).
Jeszcze mówi że zycie organiczne to przypadkowa mutacja hmmm oby w ME3 rzucili troche światła na nature żniwiarzy.
spoiler start
Żniwiarze to nie maszyny, żniwiarze to energia/dusza która nimi steruje, żniwiarz to byt niematerialny, który może zawładnąć maszyną/materią, według mnie materia jest niezbędna aby mogli coś opanować i być wtedy tym, tak było w me1 z Serenem, w me2 zbierali materią z ludzi, która jest najlepsza dla nich i ma to związek z siłą ludzkiej duszy, w tych ich statkach prawdopodobnie jest materia organiczna, płynie w nich by mogli istnieć, Suweren twierdził, że są maszynami, ale nie musiał zdradzać wszystkiego (po co zdradzać innym dokładne informacje o swojej rasie, to może być użyte przeciwko nim), bo inaczej po co wracają ? Dla zabawy, nie! po zapasy, po materię żeby móc istnieć dalej, potrzebują przemiału organicznego , przynajmniej dla mnie to wynika do teraz z fabuły mass effect 1 & 2.
AIDIDPl
A jak ktoś jest zainteresowany kim może być ten żołnierz w big benie to prawdopodobnie to on będzie kontynuował misję Sheparda gdy ten nie żyje, chodzi tu o sytuację gdy ktoś wczyta save z me2, gdzie Shepard na końcu zginął co miało być śmiercią ostateczną i być może się okaże że będzie, całe szczęście mój żyje i jest największym bad ass'em w galaktyce.
Bioware już dawno powiedzieli że jesli Shepard zginie nie będzie mozna wczytac savea.
A może zbudują własnego żniwiarza na podstawie Sheparda, który się poświęci dla dobra ogółu.
Pięknie. Po prostu przecudnie. Kolejna gra ze znaczkiem "Must have". Nie mogę się doczekać.
Ehh gdyby jeszcze były fajne książki w tym uniwersum. :-)
[159] kaszanka9
Wystarczy pogadać z Legionem w ME2 aby dowiedzieć się czym jest Żniwiarz. (akurat kończę po raz któryś ME2 więc jestem "na czasie") A więc z tej rozmowy wynika, że Żniwiarz jest jak Gethy, jedna świadomość, mnóstwo programów na ruchomej platformie.
Co do żołnierza z filmiku, to wątpliwe jest, że to bohater zastępczy gdy ktoś nie przetrwał misji w ME2, a to dlatego, że w samej grze widnieje napis, że można zaimportować swój save w ME3... jeśli się przeżyje.
Możliwe, że będzie to ktoś do zwerbowania, lub kolejny bohater w następnych odsłonach Mass Effect (chociaż to wątpliwe, bo znów musiałaby być opcja importu save z ME3 do ME4, a zapowiadane było, że chcą zakończyć to, bo potem pojawia sie coraz więcej zmiennych i mówili, ze chyba jednym wyjściem by było rozwalenie całej galaktyki)
Wyjasnijmy sobie kwestie smierci Sheparda w ME2 i jej konsekwencje.
Otoz Casey Hudson z BioWare juz DAWNo temu powiedzial, ze jesli ktos nie przezyje misji w ME2, to ginie "jego" Shepard - w sensie, ze ginie ten spersonalizowany, z historia tworzona w czasie gry w ME1 oraz ME2. W konsekwencji - nie mozemy go zimportowac do ME3.
W zamian otrzymujemy w ME3 "defaultowego" Sheparda, z wyborami podjetymi juz za nas.
I to tyle, nie bedzie zadnej INNEJ postaci w roli glownego bohatera.
@HumanGhost - książki są i to trzy i są świetne jeśli chodzi o SF to takie mocne 8/10, ba nawet 9/10 szczególnie ostatnia jest dobra bo wypełnia fabułę między ME2, a ME3
No, no, no. 2011 rok będzie pod dyktando rpg. I moim skromnym zdaniem będzie to piękny rok :) ME 3 TeS 5 Skyrim, DA2, rpg w universum Władcy Pierścieni (niepamiętam nazwy), dodatkowo mmo GW2 SW:TOR... Ahh piękny rok.
@up: Jeszcze nowy Deus Ex, Wiedźmin 2, a na PC wyląduje Fable III... oj, szykuje się uczta. Nie wiadomo gdzie oczy podziać...
Czekam z niecierpliwością na nowego Mass Effecta.
Jak na razie, przeszedłem 2 razy drugą część, i mam save na pendrive. W jedynkę nie grałem. Ale tak się dziś napaliłem na Mass Effecta, że kupuję sobie pierwszą część :>
Trailer wyszedł im znakomicie, będzie coś niesamowitego, Bioware na pewno tego nie spartoli, to będzie pewny kandydat do gry roku 2011.
W ogóle, ileż premier mamy w 2011 roku?
Mnie interesują głównie te tytuły:
Max Payne 3, Crysis 2, Mass Effect 3, Driver San Francisco, Forza Motorsport 4, Test Drive Unlimited 2, Gears of War 3, Battlefield 3, Call of Duty 8, Dead Space 2, True Crime 3, FEAR 3, Red Faction Armageddon, Wiedźmin 2, Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier, Batman Arkham City, Diablo 3, Dead Island, Aliens: Colonial Marines.
I weź się z kasą wyrób. Ale najważniejsze jest dla mnie chyba ME :>
Panowie a nie zapomnieliście że Diablo 3 ma wyjść? w tym roku podobno ale i tak to nie będzie rok pod dyktando PC i rpg bo shootery na konsole sie zbliżają jak również na kompy to wiecie S.T.A.L.K.E.R. 2 , battlefield 3, battlefield 1943, crysis 2, dead space 2, nowy Deus EX, F.3.A.R, Serious Sam 3, Ghost Recon future soldier, OPF Red River, Warhammer 40,000: Space Marine, Max Payne 3, Far Cry 3, Doom 4 do tego połowa z tych gier jak nie większość będzie na konsole i jeszcze do tego little big planet 2, uncharted 3, Killzone 3, resistance 3 na ps3 i gears of war 3 na xboxa360.
Dużo tego do wymieniania zostało na konsole ale i tak to nie będzie rok pod znakiem RPG tylko pewnie FPS i TPS i może jeszcze być pod znakiem konsol :D
to będzie sie działo ho ho :D
xsas - no i co z tego, że legion to mówi ? A ruchoma platforma to co, może nią być machina z organicznym wkładem ? Nie jesteś w stanie określić do końca czym jest żniwiarz, ja też jestem na czasie, w me2 był też filmik o boskich możliwościach żniwiarza, mieszanie w głowie ludziom, zamiana wspomnień/iniekcja wspomnień, modyfikacja rzeczywistości samą obecnością, nie musisz sie ze mną zgadzać, ale ja z tej gry wywoskowałem , że żniwiarz to byt niematerialny, który włada jakimś 'naczyniem' w którym znajdować się musi (choć być może nie zawsze) organiczna materia (nie koniecznie żywa), potwierdzeniem tego może być sam ich powrót (co 50 tys. lat), jeśli są rzeczywiście tak zaawansowani to nie robią tego dla zabawy a dla pozyskania zasobów, czyli właśnie organicznego przemiału - i ja tak to widzę.
Z save'mi to przegiąłem, na ME wiki doczytałem i rzeczywiście nie ma być możliwości importu jeśli się zginęło, cóż, może jakiś członek załogi, może odwiedzimy ziemię nie raz, ale okaże się że musimy spierdalać bo żniwiarze są zbyt silni i zabierzemy gościa na pokład.
Kurde będę robił drugie podejście do 2 części a tu już 3 :), miło. Jack Shephard ( LOST :P ).
[170] kaszanka9
"no i co z tego, że legion to mówi ?"
Ano to, że oni jako Geth chyba najlepiej wiedzą czym jest Żniwiarz. I wnioskować można, że to po prostu takie bardziej rozwinięte SI (wg Legionu) w faktycznie organiczno-syntetycznej obudowie.
No a jeśli chodzi o przejmowanie kontroli, to Saren troszkę modyfikacji przeszedł (można go było "zhackować") podobnie jak Proteanie.
Chociaż Twój przykład też daje do myślenia i nie brak w nim logiki, a dodatkowo dało by to boczną furtkę na kolejne części w swiecie ME (chociaż wydaje mi się, że temat Żniwiarzy już wtedy by był oklepany)
Epicki.
Ale tak naprawdę tych Żniwiarzy w końcówce było tyle że chyba ich nikt nie pokona:P
Sam Suweren w ME1 mówił nam że są niezliczeni. Może chodziło o to że jest ich tak dużo, albo o to że nikomu z nich się nie chciało ich policzyć :p....
Absolutnie genialna wiadomość ;-) Szkoda tylko, że na przyszłe święta a nie na nadchodzące...
xsas - dobrze, że wspomniałeś o proteanach a raczej zbieraczach, oni też mieli implanty, co sugeruje, że potrzebne są elementy mechaniki/elektroniki i materia aby żniwiarz mógł czymś władać, nie może wejść w każdego, bo tak to by sobie wszedł w Sheparda i go zabił, nie wierzę w teorię SI, bo gdyby tak było to nie mogliby wpływać na rzeczywistość, byliby tylko najbardziej rozwiniętym elektronicznym SI w galaktyce, ale tak czy siak tylko metalowym szrotem choć genialnym i to mi nie pasuje, ale zakładam, że to proteanie mogli dzięki swojej inteligencji ich stworzyć/przywołać, coś poszło nie tak i prawda mieli pecha, może nawet żniwiarze byli tym czym gethy były dla quarian, aczkolwiek w tym momencie nie pasowała by moja teoria o bytach niematerialnych, coś jak "bóstwa" z innego wymiaru, na co liczę najbardziej, bo to mi najbardziej pasuje, a twoje wspomnienie o proteanach utwierdziło mnie w tym, że dla nich hybryda elektroniki i materii organicznej jest niezbędna.
P.S. Na me wiki nawet pisze o syntetyczno-organicznych statkach.
Kaszanka-Juz napisalem wczesniej że w ME 2 jest powiedzane że żniwarze maja w sobie domieszki materi organicznej która jest czyms w rodzaju duszy/mózgu.
Choc ich cialo chyba mozna tak napisac jest niemal w 100% nieorganiczne.
Proteani stworzyli żniwarzy?Proponuje jeszcze raz zagrac w mass effecta......(te teorie należy stanowczo odrzucic nie musze wyjasniac dlaczego)
planet killer - i co z tego, że napisałeś, uważam że nie masz racji, według ciebie byt niematerialny ma materię jakąkolwiek czy nie ? Ja ich przyrównuje do takiego bytu, takim bytem jest też dusza, byt ten nie ma materii organicznej ani syntetycznej, suweren : "po prostu... jesteśmy", ale zakładam, że ten byt może użyć jako naczynia tylko syntetyczno-organicznej machiny, nie chodzi o to czym jest żniwiarz ale o to jak on może wchodzić w interakcję z rzeczywistością materialną świata, bo jako byt nie może nic zrobić, jest tylko "hologramem" takim jak suweren w me1 podczas rozmowy z Shepardem. Jak dla mnie oni nie mają żadnego "własnego" ciała, a żeby wejść w interakcję z materią potrzebują takich właśnie syntetyczno-organicznych hybryd, jak ich statki, saren czy zbieracze.
Z tym stworzeniem, to rzeczywiście o jedno słowo za dużo napisałem, ale być może proteanie z uwagi na swoją inteligencję "wywołali wilka z lasu" albo po prostu żniwiarze rzeczywiście to zwykła szarańcza kosmosu która co 50 tys. lat zbiera zasoby, tylko po co skoro mają się za bogów ? Być może ich byty potrzebują energii technologicznej np. z rdzenia pierwiastka zero (który ponoć jest w każdym ich statku) i organicznej by istnieć, prawdy o sobie nie zdradzą, Shepard by to wykorzystał, ale w końcu pewno się tego dowiemy.
Nie wiem jeszcze co myśleć o ludzkim żniwiarzu z me2 on nie przejawiał obecności bytu, nic nie mówił, tak jakby to była pusta skorupa, ale mimo to działał, jest jakaś tajemnica z tym związana, być może to jest tak, że on był tworzony i wstępnie zaprogramowany, a gdy przybyliby żniwiarze jeden byt z nich przejąłby nad nim kontrolę.
Zwiastun dobry, ale jakos specjalnie nie powalil. Czekam na wiecej materialow..
Świetny zwiastun. Na ME3 czekam z ogromną niecierpliwością, szkoda że dopiero za rok premiera. Na szczęście w 2011 będzie czym umilić sobie czas w oczekiwaniu ;)
o kurwa o kurwa o kurwa jakie tu dzieci NEO 77% ludzi komentujących trailer tak jakbyście dostali MEGA Orgazm, Jeszcze raz mówię dzieci neo tylko tak piszą. Żal mi was
Ocelot93MGS
Dzieckiem neo w tym wątku jesteś najwidoczniej Ty, nie pojmujesz złożoności uniwersum Mass Effect'a i co za tym idzie, zapewne wielu innych wybitnych gier. Lepiej wróć do swojego CS'a, to nie wymaga przynajmniej wysiłku intelektualnego, a pisanie już nieco tak.
Cholera! Nie mogę się doczekać chociażby jednej, wielkiej, epickiej bitwy na ziemi przeciw zbieraczom. I to nie chodzi mi o takie coś długości jednej misji ale coś jak np: DLC Overlord, czyli kilka misji, i kiedy już się zacznie pierwszą trzeba skończyć wszystkie na raz, a dopiero potem powrót do wątku fabuły.
A tak po za tym to chciał bym, żeby fabuła była jakaś bardziej wymyślna niż w "dwójce", a nie powtórkę ze zbierania sojuszników, tyle że tym razem wśród całych narodów/ras zamiast pojedynczych osób.