Drzewa! Widzę drzewa! - nowe możliwości Unreal Engine 3
Mmm, szykuje się nowa era gier komputerowych... I kolejne upgrade'y, hehe. ;-)
O mamusiu! Właśnie zrobiłem wielki, kosztowny i huczny upgrade kompa, ale kiedy patrzę na te screeny, czuję, że 'marność nad marnościami i wszystko marność'
Te drzewa to "masakrotry odbytnicze" pod względem wyglądu w grach <lol2>
No właśnie, jakie według was będą wymagania tych gier? Ja stawiam na 2,5 GHz, 1024 MB RAm (albo więcej), karta 128, 20 GB HDD ;)
Podawanie 2,5 GHz nie ma sensu - lepiej po prostu: procesor 64-bitowy. :) A karta 128 to też chyba za mało - bo niby po co Nvidia wprowadza 512 MB karty. Kiedyś były także pogłoski, iż Unreal Engine 3 do komfortowej pracy ma wymagać 1 GB na karcie... Tak czy siak: będzie trzeba zrobić gruntowny upgrade, dostosowując swój sprzęt do norm wystawianych przez ten silnik...
Pewnie przez kilka najbliższych lat i tak Unreal nie zdobędzie strasznie wielkiej popularności w grach.
Pewnie przez kilka najbliższych lat i tak Unreal nie zdobędzie strasznie wielkiej popularności w grach.
Buahaha:) On juz jej nie potrzebuje bo i tak jest bardzo popularny. Unreal Tournament 2006 zmiecie wszystko co do tej pory bylo:)
No dokładnie. Wpierw będą musieli kupić licencję:)
Taak, ale ciągle przesuwają nawet premierę Pentiuma 4GHz. Myślę, że poczekają na troszkę lepsze czasy hardware'u.
UT2006 mówimy nie! Precz z fifą i jej podobnymi... i tak CDP pewnie sporwadzi 1000 pudełek ut2006 tak jak było z ut2004 i piter z unreal.pl znów będzie musiał się zająć dytrybucją:P i polska scena to nadal będzie 100 aktywnych graczy, i znów będzie trzeba grać w holadni:p
A ja się nie martwię o sprzęt... i tak mi ruszy :D
DeLordeyan -- > jej nie przesówają tylko zrezygnowali ze swojej starej polityki i nawrucili się na rozwiązania AMD (Więcej GHz nie znaczy lepiej i szybciej ). Słowem ... w najbliższym czasie nie mają zamiaru wypuszczać Pentiuma 4 GHz
Pięknie wygląda, oby gry tak wyglądały niedługo, no i oby wpadło mi coś extremalnie szybkiego do kompa przy okazji!!! A co do procków, to faktycznie GHz poszły w zapomnienie, no i dobrze, bo rosły te szybkości jak głupie, zawrotów można było dostać.
Gruntowny upgrade - terz mi nowosc. Od czasow Wolfa 3d, kazda nastepna FPP wymagala gruntownego upgradu ;)
Drzewka ladne , chyba nawet ladiejsze niz te, ktore pokazuja na wczesncyh screenach z Obliviona.
Doszlismy w koncu do epoki, gdy engine renderuje osobno kazdy lisc ;) A kiedys pisalo sie o tym w tekstach s-f. :)
Ja widziałem silnik codecreatures, który co tu dużo mówić był rewolucją....jednak nie widomo czemu nie zrobił tak wielkiej kariery:(
screen pochodzi z roku 2002
drugi screen ------->>