Deszczowe ulice w Cyberpunku 2077; zobacz porównanie po patchu 1.31
Widać pierwsze owoce współpracy z moderami, w końcu mokre drogi to ich konik.
Czy Was za przeproszeniem, poje**ło? Mokre ulice mają być dla Was krokiem w stronę naprawy gry? A nie naprawa bugów uniemożliwiających ukończenie gry itp?
Ciekawe czy tak rozbudowane refleksy powodują spadki wydajności. Większość i tak refleksy musiała mieć na low/medium bo na high przy pełnych refleksach było 20fps.
Można więc chyba uznać, że dzięki aktualizacji 1.31 CD Projekt RED wykonał jeden malutki krok ku temu, by spełnić swoją obietnicę o doprowadzeniu Cyberpunka 2077 do stanu zapowiadanego przed premierą.
Och, naprawdę?
To może jakieś male porównanie 1.31 z materiałami publikowanymi przed premierą?
Ale żeby nie bylo zbyt łatwo - poproszę gameplaye z PS4/Xone!
Moim zdanie zrobili blad bo chcili wydac na wszystkich platformach naraz i teraz te same bledy naprawiaja kilkukrotnie. Powinni wydac na PC .. doprowadzic do dobrego stanu i dopiero potem robic porty na inne urzadenia.
Zgadzam się. I tak już agresywnego marketingu nie dało się powstrzymać, więc chociaż by poczekali z konsolami żeby i tam poruty nie robić.
Widać pierwsze owoce współpracy z moderami, w końcu mokre drogi to ich konik.
Haha... to teraz moderzy mają tworzyć gry? Jeszcze trochę i zastąpią cały zespół. Nowa Era.
Mokro to powinien mieć zarząd tej firmy w gaciach - bo tak cudownie wydymali kilka milionów osób na kilka miliardów. Geszeft stulecia w tej branży. Zaraz po Star Citizen (to są mistrzowie bo nawet się nie trudzili wydaniem bety jak CP2077).
Ciekawe czy CDPR wyda kontynuację Cyberpunka czy cała przygoda z tym uniwersum skończy się na DLC. Z jednej strony byłoby szkoda ale mam wrażenie, że Redzi nie do końca czuli ten świat
Ale kto tam miał "czuć świat"? Zarząd? Kierownictwo? Szeregowi koderzy? Artyści/designerzy? Najlepiej by było, gdyby wszyscy "czuli", ale tak się nie da, to jest korpo z setkami pracowników, większość z nich chce swoje zrobić i uciekać do domu, tyle.
Ale kto tam miał "czuć świat"?
Przy grze pomagał Mike Pondsmith więc czuł chyba świat który sam stworzył. Problem w tym, że Redom zabrakło czasu na ogarniecie wszystkiego. Chociażby biedne wszczepy itd.
https://www.youtube.com/watch?v=8-vJV77QSrk
Ale kto tam miał "czuć świat"?
Osoby odpowiedzialne za cały projekt, artyści, designerzy.
To jest ich praca by jak najlepiej zaprojektować świat w grze.
Festiwal narzekania w komentarzach. Ciekawe, czy to się kiedyś skończy. Czy będzie towarzyszyć firmie. Rozumiem tych, którzy wkopali na shortach, że brzytwy sie czepiają i próbują manipulować kursem spółki nawet poza giełdowymi forami. Bo jednak są te 10% na - jak shortowali, pobudzeni przez naciągaczy, którzy na tym zarobili.
Ale żeby tyle spamować...
Szorty? To ludzie na lato kupują. Nie każdy gra na giełdzie, ale gry kupują. Powiedzmy dali 750 zł za produkt, którego nie da się używać. Jakbyś kupił zepsuty samochód, to coś byś mówił? Poza tym nawet jakby działał, to nie każdemu się spodoba, bo wiadomo... obiecywano, kłamano, a później okazuje się, że co? Wycięli połowę gry i nie ma...
Fajnie że gra się cały czas rozwija, mam nadzieję że w dodatkach rozbudują jeszcze interakcje z miastem i aktywności poboczne bo na chwilę obecną po ukończeniu zadań w grze nie ma co robić...
Ciekawe ile osób to kupi.
Po poprawce 1.31 na moim 4-letnim GTX 1070 Ti z i9-9900k gra wygląda obłędnie. Odbicia w powierzchniach (nie tylko mokrych) powodują opad szczęki.
Wątpię w to, ale zobaczymy. Może się poprawi za rok, dwa... jak wyjdzie GTA VI to zmiażdży tego CP w jeden dzień. Oj będzie się działo... mistrze wejdą na scenę. Już nie mogę się doczekać!!!
Jak dasz grze szanse i tak za 8 lat wrócisz, będziesz miło zaskoczony.......już teraz redaktorzy tego portalu mówią. "Tego nie da się naprawić"
Takich rzeczy nie będzie w tej grze nigdy.
Nie było ich w Wiedźminie, nie będzie ich w Cyberpunku.
Nie wiem czego ludzie się spodziewali/ją.
Te dwie gry są praktycznie 1:1.
Zerowa interaktywność ze światem,
masa powtarzalnych znaczników na mapie,
praktycznie zerowe AI,
brak losowych zdarzeń.
Świetnie, zrobili coś, co było w NFSU.
Może się mylę ale grafika była chyba ostatnim problemem CP.
Wyglada dobrze. Az sobie odpale cp wlasnie i pogram, mam ponad 120h ale zostalo mi pare pierdolek do porobienia ze 3 questy i z 10 dodatkowych znacznikow na mapce 2-3h nie zaszkodzi. Czekam na DLC.
Czy Was za przeproszeniem, poje**ło? Mokre ulice mają być dla Was krokiem w stronę naprawy gry? A nie naprawa bugów uniemożliwiających ukończenie gry itp?
Ja ukończyłem z day 1 patch i nie miałem żadnych problemów po drodze - o czym ty mówisz? Grałeś w cp? Czasem mi się wydaje, że większość ludzi którzy wpisują tu komentarze widziały cp tylko na YouTube.
No dokladnie ja ogralem kilka tygodni temu na patchu 1.24 / 1.30. Mialem tylko 1 blad, ktory spowodowal, ze musialem zaladowac wczesniejszy save. Mokre ulice tez mialem wiec nie wiem ocb z ta poprawka.
gra skonczona jeszcze w okolicach wersji 1.03, zplatynowana w niecały miesiac po premierze,
błędów które by blokowaly progres nie uświadczyłem. albo grałem jak twórcy zaplanowali :D :D
tymczasem teraz moge nabijać kliki gol`owi ktory codziennie wrzuca niusy o grze w ktora juz nikt dawno nie powininen grac (chyba ze nowi gracze)
Ta gra jest jak nasza obecna polityka, zamiast skupic sie na konkretnym dzialaniu i cos poprawic to zaklamuja nas wizerunkiem optycznym.
"(...) ja ogralem kilka tygodni temu na patchu 1.24 / 1.30 (...) Mokre ulice tez mialem wiec nie wiem ocb z ta poprawka."
Jeśli developerzy sami mówią, że załatali, to ewidentny dowód, że błąd występował.
Poprawki są jedynie dowodem, że problemy z questami występowały. Ich częstotliwość jest różna i zależy zarówno od konfiguracji, jak i stylu gry.
Mam kilku znajomych o których wiem, że kupili CP77 i reakcje są różne. U mnie większość była zadowolona, część częściej narzekała na błędy, a dla innych głupota NPC była jedynym co zauważyli. Kuzyn miał dużego pecha i duże problemy na starcie. Jako jedyny zwrócił grę. Wyjdźcie czasami do pogadać, skonfrontować poglądy, wiedzę etc. z innymi mieszkańcami tej planety i zauważcie, że problem w różnym stopniu dotyka innych.
Faktycznie dodali tych odbić sporo,nawet jak gram na PS4 pro to wygląda świetnie ! Alee aleee cała masą błędów jest taka jak była przy 1.3 45gb ,teraz 1.31 22gb.Serio tak ciężko na konsoli tą grę polatać by wszystko działało ? Auto zachowuje się gorzej niż płotka w wieśku (po wezwaniu taranuje wszystko heh),policja no jest ale nie działa jak powinna,bronie podczas zmiany się respawnuja na moich oczach z 2sec,przecież jest więcej wymagających gier na past geny które nie mają takich problemów.Ten silnik gry na konsolach działa tragicznie bo twórcy są nieudolni Nikt mi nie powie że cyber 2077 to cudo techniki ... Sprzedali grę na past geny zarobili kasę,mija rok a oni nie umieją gry załatać tak by można było spokojnie grać i nie wpaść w textury ? Tragedia
Uświadczyłem tylko jeden błąd, który wymusił na mnie load wcześniejszego save'a (przeszedłem zaraz po premierze). Ogólnie ukończyłem grę 3 razy i w najbliższej przyszłości do niej nie wróce, chyba że wyjdzie jakieś fabularne DLC :)