Cyberpunk 2077 – gameplay z TGS 2020 i porównanie z wersją z 2018 roku
Jakieś tam niewielkie zmiany zaszły, patrząc na omawianą scenę - przeważnie w ubiorach postaci i otoczeniu. Ale w końcu minęły ze dwa lata. Przez dwa lata gra potrafi się bardzo zmienić. Ciekawy jestem jak bardzo zmieniły się inne aspekty gry, tak jak np. samo miasto. Ale tego raczej nam nie pokażą.
Myślę, że pracowanie nad jednym projektem zbyt długo może być złe, bo przez to ciągle coś byśmy chcieli poprawiać, dodawać, usuwać i tak w kółko, aż w końcu sami byśmy nie wiedzieli czego chcemy. Dlatego dobrze, że CP2077 już niedługo ujrzy światło dzienne.
Japoński dubbing dziwnie brzmi, polski, jak dla mnie, wypadł o wiele lepiej.
Japoński jest trochę śmieszny xD osuwari?!
Ten nowy filmik pokazuje gdzie tną :)
2:30 - w filmiku z 2018r. za gościem po lewej jest jakieś dodatkowe pomieszczenie, w nowym filmiku jest tam ściana a przed nią skrzynia na której ktoś siada.
Ewidentne widać spadek jakości, gorsze tekstury, gość niosący skrzynie nagle niesie ją w powietrzu... gorzej wyglądające bronie, cienie i wiele wiele innych szczególików.
Mniej źródeł światła, broń z mniejszą szczegółowością, ubrania i skóra mniej szczegółów, pomarańczowy filtr przez który nic nie widać. Postacie drugiego planu były nie ostre już w 2018 teraz to padaka. Monitory wcześniej obrazy teraz pomarańczowe wykresy. świecące się postacie jak psu jaj.ca.
Poszło w dół i to mocno aby udźwignąć w 2018 wyglądało lepiej pod względem klimatu.
Ciekawe na ile ta kampania będzie ja się zawiodłem tym że ma być krótsza od W3 ale może dodatki będą większe może niż do W3.
Niby główna kampania ma być krótsza, ale w zamian mają być bardziej rozbudowane zadania poboczne. Myślę że jak ktoś chce przejść grę na "100%", czyli inaczej mówiąc będzie przyjomwał każde zadania poboczne to czas gry powinien być podobny ;) Ale nie wiemy tego na pewno, wszystko się okaże kilka dni po premierze ;D
Hmm.. Rozumiem postęp w RayTracing i ilości świecących obiektów do okoła (prawdopodobnie by wykorzystać tą technologię bardziej spektakularnie). Niestety też moim zdaniem oberwało się teksturom i szczegołowości obiektów. Podejżewam że przez technologię RayTracing własnie w celu poprawienia wydajności. Mimo wszystko gra wygląda baaaardzo dobrze.
Mam ambiwalentny stosunek to tego co widzę. Lepiej się wstrzymam z zakupem gry te kilka miesięcy i poczekam na pierwsze recenzje i jakieś małe przeceny.
Ale wysyp ludzi z branży, grafików i deweloperów w komentarzach, o cholibka
Chyba to logiczne, że tutaj jest po to, by komentować grafiki i newsie? Ty nic nie wnosisz do tego.
Ale wiesz że w grę będą grali gracze a nie graficy? Chyba zdanie konsumentów na temat grafiki jest ważniejsze dla CDP od "ekspertów" :P
Przy tak 'zrąbanej' gammie,
i jakimś syfiastym kodeku....
to można modele porównywać.
Konsola ma przyjść 19 a 20 idę kupić cyberpunk :) tak dla jasności CD Red mówił, że aktualizacja dla nowych konsol będzie też na ps5 za darmo?
Takie porównania mają jakiś sens? Teraz gra wygląda lepiej niż to co pokazali w 2018. Porównywanie i ocenianie w komentarzach nie ma sensu bo to są jakieś streamy z tak obniżoną jakością że masakra. Najlepiej oceniać po zrzutach ekranu a nie po rozgrywce która wygląda koszmarnie. Gra wygląda znacznie lepiej niż wcześniej i jest znacznie więcej detali. Może mały eksperyment. Jeśli ktoś jest posiadaczem Tekkena 7 to różnica jest kolosalna gdy ją odpalimy a gdy obejrzymy coś z niej na youtubie. Zmarszczyłem brwi i byłem zaskoczony jak bardzo youtube obniża jakość. Tak samo jest z CP77. Dlatego zrzuty ekranu są najlepsze. Gameplaye przy takim spadku jakości to strata czasu.
Jedyne minusy to to, że dalej problem z kolizja, v uspokajając Jackiego topi dłoń w jego ciele, oraz cienie, a konkretnie w momencie gdy roys mierzy do v, dziwne schodkowe cienie.
Szczerze wywalone jak będzie wyglądać i tak znajdą się moderzy którzy zrobią o wiele lepszą grafikę o ile Redzi pozwolą od początku modować grę
Jak wszyscy wiemy grafika nie jest w grach najważniesza, ale jeśli już o niej mówimy, to bliżej mi tutaj do outer worlds czy innej bethesdy niż do gry z roku 2020. Tak jak w przypadku Wiedźmina tak i teraz silnik gry wydaje mi się przestarzały. Postaci mimo wszystko nie poruszają się tak płynnie i miękko jak we współczesnych produkcjach.
Wiesz nie wszyscy o tym wiedzą, uwierz mi że są tacy ludzie którzy wolą najbardziej grafikę.