Myślałem że to jakiś killer PC a u mnie na Athlonie II x4 640 4x3GHz,8GB ramu i HD6850 1GB GDDR5/256bit chodzi w 1600x1200 wszystkie opcje ultra i AA x4 z prędkościa ~50 klatek takze optymalizacja ok. Kampania fajna,jednak brak w niej jakichś epickich momentów,którymi jest nasycone Call of Duty.
Witam mam pytanie pojdzie mi ta gra na Samsung R780 17.3 Cala 4 GB ram 500 GB
Intel Core i5 Processor 430 M (2.26 GHz, 3 MB)
4 GB (DDR3 / 2 GB x 2)
17.3 LED HD + (1600 x 900) 16:9 Gloss
NVIDIA GeForce GT 330 M 1GB DDR3
500 GB (5400 rpm S-ATA)
pograłbym z kimś na róznych mapkach :)))) konto premium(fajne nowe mapki jak i stare :)),mam kilka ulubionych ,zatoka omańska,kaspijska granica,szturm na karkand i nowe :)
już troszkę gram,ale śmigam od jednej do drugiej mapki z randomami
mój nick: quest77_razer
wiek +18.. jak ktoś napisał, nie gram z ludzmi typu "żal" itp.
ps.gram dla zabawy....
Opłaca się BF3 Premium za około 60 zł ?? bo jest promocja na Amazonie i zastanawiam się :)
pyramid_head opłaca się i to bardzo. 1 dodatek kosztuje z reguły około 40 zł, a tu masz 5 dodatków na 60 zł:) + dużo fajnych rzeczy,np. raz w miesiacu 2x expa, pierwszeństwo na serwery i wiele innych :) Bierz nie wahaj się:P
Witam mam pytanie czy ta gierka bedzie chodzila na moim sprzecie ?
Muj sprzet to :
4 GB ram
64 system bitowy
procesor:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6600 @ 2.20GHz
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6600 @ 2.20GHz
karta graficzna to :
ATI Mobility Radeon HD 4500 Series
Prosze o szybka odpowiedz
@ Feru nie wiem, czy się śmiać z ciebie, czy płakać. Nie wprowadzaj ludzi w błąd - bo jak możesz na słabiutkim Athlonie II 640 X4 z 6850 grać w rozdzielczości podchodzącej pod "full HD"w 50 klatkach? :))
http://pclab.pl/art50000-16.html - masz tu link z testem procesorów "na koniec świata" i czarno na białym widać, że Twój procesor nawet z lepszą grafiką - Sapphire HD 7970 Vapor-X 6 GB, Ramami - G.Skill Ripjaws 8 GB i dodatkowo dyskiem SSD - Kingston SSD HyperX 480 GB, Twój procek wyrabia tylko 35,3 Fps'a :D. Więc nie wiem, czy chcesz się pochwalić wypasionym sprzętem, czy robisz z nas durni, a może jedno i drugie :)).
Co do gry to polecam multiplayer, nawet bez premium można się dobrze bawić.
a co takiego ciekawego wnosi te premium?
Dodatkowe usprawnienia i podobne popierdolki. Najwazniejsze to dostep do wszystkich dodatkow DLC, oraz mozliwosc zagrania w nie 2 tyg. wczesniej (Teraz zostal juz tylko End Game). Mozliwosc ogladania ekskluzywnych materialow filmowych i poradnikow. Do tego dochodzi pierszenstwo w kolejkach przed graczami bez Premium.
Na początku też mi sie wydawało, że sterowanie w tej grze jest do niczego. Zabawa się zaczęła jak wyłączyłem Aim Assist i pograłem pare dni bez tego. Jak się przyzwyczaiłem to jade po całości, kule lecą tam gdzie chce i headshoty mi wchodzą.
Gra sama w sobie dobra i dobrze się w nią gra. Multi wciągające aczkolwiek denerwujące przez "dziwne" charakterystyki broni i dodatków. Gram wyłącznie jako Zwiadowca i jednak troszkę tutaj brakuje. Sniperki działają prawidłowo jedynie na średnich odległościach. Blisko często nie zabijają, a daleko problem z celnością i nie zabijając przy pierwszym strzale często nie mamy szans nawet z krótkimi karabinkami. Dodatkowe gadżety są praktycznie nieużyteczne, a w szczególności tłumik, dzięki któremu widzimy jak nasz nabój lawiruje w powietrzu. W porównaniu z BT2 różnica w grafice mocno zauważalna jednak w poprzednika grało się lepiej. I potwierdzam opinie o zdzieraniu pieniędzy na każdym kroku, gdzie za każdy dodatek i dostęp trzeba płacić, a bez dodatków jednak nie skorzystamy z gry w 100%.
Mam dwa pytania, podstawowe to czy zakup keya na allegro za 4 dyszki jest pewny ? Sprzedaje to firma która ma ponad 10 tysięcy pozytywów i żadnego negatywa ale jestem laikiem w sprawie originu i nie wiem jak tutaj z legalnością. EDIT : W sumie tutaj oferta jest tak samo zacna bo edycja premium wersja pudełkowa w przyzwoitej cenie.
Durga sprawa to jak z przystępnością dla nowego gracza ? Nigdy nie grałem w żadnego BFa ( troszkę w BC2 tylko ) i czy nie jest ciężko się teraz wbić w to wszystko od nowa ? Jeśli wiecie o co mi chodzi.
Ta gra jest do dupy. Jestem fanem gier z serii arma. Nie ma rozbudowanych komend radiowych. Małe mapy (mówicie że duże, ale w armie mapa ma 300 km kwadratowych). Na multi są drużyny a tak naprawdę są dla pokazu bo każdy gracz robi co chce. Gra ogólnie jest dla dzieci które lubią kampić. Jeżeli szukacie wrażeń zagrajcie OFP cold war crisis, Arma, Arma 2 i red orchestra ostfront
Czy BF3 Premium Edition, który jest w ofercie sklepu gol to nie fake. Chodzi mi o to czy to prawda, że to jest BF3 + premium?
MaxMixMex RU
Widać kto tu jest dzieckiem. Chyba czegoś nie zauważasz, battlefield to gra FPS, first person shooter, zwykła strzelanka, twoja "ULUBIONA" ARMA to symulator wojenny. Porównywanie obu gier w sposób w jaki ty to zrobiłeś jest żałosny. W battlefieldzie nie potrzeba "rozbudowanych komend radiowych", a drużyny są jakie są, zależy na jakie trafisz, w armie liczy się współpraca dlatego drużyny są tak zgrane. Małe mapy? No cóż jak na fps to są to jednak ogromne mapy, bez obrazy ale mapki w armie to po prostu crtl+c, ctrl+v, większość to las i powtarzające się budynki w bardzo kiepskiej jakości. Może lepiej małe mapki niż duże wyglądające fatalnie? Po co obrażać jedną lub drugą grę, obie gry mają swój smaczek i różnią się od siebie. To nie bf jest do d*py, tylko twoja opinia. Pozdrawiam.
Luudzie ta gra jest słaba i juz nie mowie o błędach w sterowaniu,sama w sobie jest słaba.Na multi mało trybów gry+ brak zadnej gry ze znajomymi--> podzielony ekran moze? nie kur... O nic nie zadbali,nie mówiąc juz o kaleczącym sterowaniu,grafika jest do dupy tak naprawdę,moze na PC pokazuje lepsze mozliwosci,ale na ps3 jak to widze to az mi sie płakac chce o wiele przyjemniej mi sie patrzy na cod black ops II.Widac ze EA robi te gry dla kasy,gra jest niedopracowana,kampania jest słaba po prostu.Multi nieprzemyslane nie lubie tej gry,moze dlatego ze zawsze wolałem COD.No i mozna dac troche za audio:Dźwięki broni są dobre,z echem,Dubbingi juz kaleczą wszystko (nawet te po ang).Po prostu battlefield sie chowa przed kazdym COD.NA COD narzekacie,ale sami to ciągle kupujecie.Kazdy w sieci na to narzeka,a ja na mulitplayer gram juz 6 prestiz w black ops II.Pozdro wszystkim i odradzam kupno tej gry.Sorry ze musi sie znalezc troche krytyki,ale jednak tej grze sie to przyda.
frast zgadzam się z tobą że to inna gra,ale ta gra nawet jak na FPS jest po prostu słaba.Battlefield sie chowa przy każdym Call of Duty.
Battlefield sie chowa przy każdym Call of Duty.
tak, szczególnie w multi xD buahahaha
chowa się bo co? bo masz słabego kompa i tylko cod działa ci płynnie , bo od kilku lat wałkują ten sam silnik graficzny? zagraj na ultra/high w bf3 to zobaczysz co to prawdziwy fps.Jeżeli sądzisz że mapy są małe , to zmien tryb na rush i i kilka odmian tego trybu ... bez pojazdu nie masz się co ruszac z bazy!!
Aja mam pytanie co trzeba do kupic zeby pograc sobie? mam mniej wiecej taki sprzet
procesor amd sempron140,,2.7ghz odblokowalem 2 rdzen i teraz mi wykrywa jako amd athlon2 x2 4400e 2 rdzenie
to chyba juz szukac karty pod athlona nie semprona?
4gb ramu ddr3
karta zintegrowana radeon 3000 512mb czy cos tam podobnego
zasilacz carbon 400w-p4s
i pytanie co wymienic zeby przynajmniej na min poszlo tylko karte? i na jaka bo z ta karta zintegrowana to tylko klopoty jedne gry mi chodza inne nie jak w loteri np crysis 2 chodzi a juz crysis 1 nie chce karte i tak bede musial dokupic tylko niewiem na jaka nie bardzo sie znam,no i niewiem jak z zasilaczem
z 2-rdzeniami radzę nie podchodzić do tej gry
Nie chce mi się wierzyć w to, aby na moim Pentiumie G860 czy i3 ta gra słabo działała w multi. Co innego słabe 2 rdzenie, a co innego dobre. Te procesory wyżej wymienione są wydajniejsze od takich Core 2 quadów, szczególnie wtedy gdy ktoś nie podkręca proca
znalazlem takie min wymagania wiec odpali na 2 rdzeniach ja i tak zwykle gram na min wiec mi to nie przeszkadza tylko niewiem jaka karte do kupic do mojego kompa a procka mysle podkrece ale dopiero jak kupie karte
Minimalna konfiguracja:
- System: Windows Vista SP 2 32-bit / Windows 7 SP1 32-bit;
- Procesor: dwurdzeniowy o taktowaniu 2 GHz (Core 2 Duo 2.4 GHz lub Athlon x2 2.7 GHz);
- Pamięć: 2GB RAM;
- Miejsce na dysku: 20 GB;
- Karta graficzna AMD: kompatybilna z DirextX 10.1 i z 512MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 lub 6000, wydajność ATI Radion 3870 lub lepsza);
- Karta graficzna Nvidia: kompatybilna z DirectX 10.0 i z 512MB RAM (Nvidia GeForce 8, 9, 200, 300, 400 lub 500 z wydajnością Nvidia GeForce 8800 GT lub lepsza).
Ludzie mam z was beke "call of duty jest najlepsze" po prostu smiac sie mozna. Co do procków nie sluchajcie tu ludzi 2 rdzenie to za malo.
Jestem fanem battlefieldowskich klimatów. BF3 spełnia te wymagania, jednak nie ma tego czegoś co by mnie przyciągnęło na więcej godzin. Bad Company 2 jest o wiele lepsze, mimo iż to nie jest kontynuacja BF'a 2. BF3 ratuje się jedynie ładną grafiką, spora ilością broni i masą dodatków do nich. Nic po za tym nie jest na tyle dobre by podwyższyło u mnie ocenę gry. Mapy nie sprawiają naprawdę dużych, spokojnie można ładować w bazę wrogą z pierwszego punktu. Destrukcja nie jest tak fajna co w BC2 i u mnie jest to minusem, jednak myślę że jest to zamierzony zabieg producentów - już widzę te samoloty spamujące na starcie rakietami w budynki wroga, no ale cóż, nie ma frajdy. Muzyka również jest znikoma, w porównaniu do poprzednich części odpada na starcie, nie ma tej motywacji co w BC2 podczas ładowania mapy słysząc bębny i inne instrumenty. Ale ogólnie to dobra gra, tylko tak jak pisałem, nie ma tego czegoś.
Opowiem wam jak zrobiłem, że w tej grze mam prawie taką samą grafike jak na średnim PC i bardzo dobre celowanie :) Do tej pory cały czas grałem w ta grę na 47- calownym TV, myślałem że im wiekszy TV tym lepsze celowanie i grafika, a tu odwrotnie. Na dużym TV grafika robi się strasznie rozdmuchana i widać na nim wszystkie mankamenty, a celowanie okazuje się że jest bardzo trudne ponieważ taki TV nie wybacza żadnych błędów. Kupiłem sobie monitor 24 cale i cała ta gra zmieniła się dla mnie. Grafika jest bardziej "skondensowana" i dorównuje temu co mam na PC (I7 - drugiej generacji, geforce GT540). Celowanie to teraz poezja, mam wyłączone wspomaganie celowania i to co teraz wyprawiam to SZOK, jak wpadam na mape to radze uciekać tak mi idzie dobrze :) Szkoda, że tak późno przesiadłem się na monitor bo bym może powalczył nawet w rankingach, no może przesadzam. Z tego co mi wiadomo to dużo osób stwierdza, że duże TV nie nadają się do FPS, więc może komuś pomoge, bo mi to totalnie pomogło.
Czy ktoś by mógł mi odpowiedzieć na pytanie, na jakich ustawieniach powinien chodzić mi bf3
sprzęt: amd athlon II x3 455, 8gb ram 1333hz, win 7 64bit, gtx 560, rozdzielczość to 1440x900. Z góry dziękuje za odpowiedź.
cod lepszy od bfa ? lol.. jedynie co to może tylko jeżeli chodzi o singiel i fabułe. Poza tym jeżeli chodzi o moje zdanie to call of duty dla mnie skończył sie na modern warfare 3 bo to co pokazuja w black ops to jest dno.. mam nadzieje że kolejne części pozostaną przy czasach rzeczywistych bo niedługo będziemy biegać robocopami.. pozdro dla graczy w bf w multi :)
Panowie, a jak z aktualizacjami multi ? Ile zajmuja ?
Bo mam X360 4GB i nie wiem czy miejsca wystarczy ... wolne 2.6 GB
Mam pytanie czy mi odpali:
Procesor: 2,4GHz
4GB Ram
karta graficzna:NVIDIA GeForce 9400 GT
Direct X 10
Windows 7 (64-bitowy)
Wor22 - o multi możesz pomarzyć , singiel minimalne ustawienia w niskiej rozdzielczości , winą jest słaby procesor i karta graficzna .
Siema, ja wam nic nie chce mówić ale na moim kompie tj. AMD Athlon II X2 270 3.4GHz 8 GB RAM i karcie grafiki GeForce GT 430 ddr3 1 gb ta gra chodziła na Wyskokich i na multi średnie/ wyskoie bez lagów i grało się zajebiście.
Wizualnie gra spoko ale nadal zastanawiam się nad kupnem wersji podstawowej (kosztuje 90zł), nie wiem czy warto inwestować skoro pod koniec roku ma wyjść bf4. Może ktoś rozwieje moje wątpliwości, obawiam się że gracz zaczynając teraz grać w bf3 na multi natknie się na barierę graczy wysokopoziomowych i za bardzo nic nie zrobi. Ciekawy jestem jak długo będą działać jeszcze serwery bf3.
wszystkie dodatki i aktualizacje zajmują około 8gb, ale warto tylko pobrać dogrywkę, chyba ze lubisz zabawe czołgami to siły pancerne ale mapy są strasznie chaotyczne i za duże(jak nie znajdziesz pojazdu to lepiej samobuja strzelic i zaczekać)
Mocno przereklamowany tytuł. Nie wiem nad czym ludzie tak się spuszczali, kiedy jest to po prostu dobry shooter z bardzo dobrą grafiką.
A ja tam czekam na UT4... wtedy wszystkie CODy i BFy się mogą schować... xD
devonmivir zwłaszcza że wielu graczy ma teraz premium, przez co stoisz ostatni w kolejce żeby do gry wbić jak tego nie masz... i tak se można czekać godzinami xD myślałem nad tym premium bo jakiś czas temu kosztowało 170zł a teraz około 100zł ale z drugiej strony za rok wyjdzie BF4... i poczekam z zakupem... jak tam też odwalą taką maniane jak tutaj to szkoda mi kasy na BF4 także....
Jaką maniane ? xd Giera w multi jest naprawde wporządku. Zachowana balistyka, ładnie wygląda, świetnie sie gra. Co prawda człowiega h****j strzela jak widzi jakiegoś cheatera który zdejmuje z drugiego końca mapy jednym hitem jakimś pistoletem albo shotgunem ale pomijając ten fakt gierka jest naprawde świetna.
Singie bardzo ale to bardzo SŁABY! Bugi bugi i bugi a multi jak dla mnie może być
bugi ? zrób aktualizacje swojego pirata to nie będzie bugów ;)
Bardzo dobry FPS, świetne multi, single dość kiepski ale i tak ta gra stawia na Multi.
Gdyby nie brac pod uwage obietnic DICE to byla by to dobra gra,ale zrobili cos zupelnie innego niz to co obiecywali.ZUPELNIE.
Gra multi świetna narazie niema lepszej łupie na niej długo i się niemogę odzwyczaić na niej grac .Pozdrowionka dla bf multi graczy od picek123
ojeej obiecywali nie obiecywali. Jest gra ? jest. Miazdży tego całego coda z każdej strony ;)
Wozniaq-Czyli nie ma znaczenia jaka jest gra ? Wazne ze wyszla ? Tylko to sie liczy ? W takim razie czemu jazdzisz po COD ?
Bo to gówno w porównaniu do BF'a i do swoich poprzednich części ;) BF wyszedł świetnie.
NIEWIEM CO LUDZIE WIDZICIE W TEJ GRZE BF3 TO JEST BEZMUZGA STRZELANKA
Dlaczego tak uważasz ? hmm zgaduje że jesteś fanem gier RPG ? hmm ja też :) lecz BF bardzo mi sie podoba :)
AKURAT NIE ZGADLES ZE RPG TO MOJA ULUBIONA KATEGORIA GIER INTERESUJA MNIE DOBRE STRZELANKI NP CRYSIS FAR CRY 3 MAX PAINE 3 HITMAN GTA MOZE ZNACIE JAKIES DOBRE TYTULU COS W STYLU WYMIENIONYCH GIER
Mogę powiedzieć , że po przejściu singla i po kilkunastu godzinach gry w multi mogę powiedzieć , że zdecydowanie najbardziej przereklamowany FPS w jakiego znam. Jedynym plusem singla jest co najwyżej dobry polski dubbing . Reszta cech singla to zdecydowane wady takie jak bugi , różnego rodzaju problemy z dźwiękiem , zjechana optymalizacja , nieporywająca , nudna , przewidywalna , czerpiąca dosłownie wszytko z CoD-ów fabuła oraz naprawdę słabo zrobione mapy . Jeśli ktoś lubi w FPS najbardziej ten tryb to raczej powinien się wstrzymać z zakupem tej gry. Kolejnym minusem jest CO-OP chyba najgorszy z jakim miałem styczność w grach ( oczywiście bugi , problemy z połączeniem , właściwie brak fabuły oraz przerobione mapy z singla ) . Jedynym jasnym światełkiem w tej kanalizacji jaką jest ta gra jest właśnie tryb multi , których też jest zabugowany. Jeśli masz szczęście może uda ci się trafić na dobry serwer , z dobrym pingiem i może zaczniesz się nawet nieźle bawić , dopóki gra nie zacznie się lagować lub dla odmiany wywali od razu do pulpitu . Moja ocena to znacznie naciągnięte za multi 4/10.
no cóz. Dziwne bo mnie akurat nie wywala do pulpitu. Chyba że trafi sie pizdowaty admin który wywala lepszych graczy. Zabijesz go to Cie wywala.. no cóz. Uważam że Ci wszyscy adminowie serwerów mają za duzo praw. Co do opisu to po części sie zgodze bo gra jest zrobiona głównie pod multi co można potwierdzić pięcioma dodatkami własnie do trybu multi. Czego sie spodziewałeś po tej grze ? to jest gra wojenna a nie jakieś pitu pitu w przyszłości i inne fantasy. Na pewno nie jest zerżnięte z coda bo BF powstał przed codem :) Powiedz mi gdzie są przestrzenie takie jak w bf'ie. Powiedz mi gdzie jest możliwość jazdy pojazdami. Powiedz mi czy w Codzie jest zachowana balistyka. Może masz cienkiego kompa i dlatego Ci wywala ? ja osobiście na wszystkich serwerach mam bardzo dobry ping. Więc wina może też leżeć w Twoim łączu.
Jak można porównywać CoD'a z BF3 ?
Ch*j wie jakie klasy z fantasy, brak balistyki, dwie bronie w łapie i brak Współpracy. To czyni z gry totalny SYF
Być może i BF3 jest przereklamowany... ale dzięki temu jest wiele graczy i wiele pełnych serwerów.
Nie podoba wam się BF? przez nieliczne bugi? lagi? NIE! ponieważ nie macie z kim grać i nie stawiacie na współpracę... tylko biegacie jak dzieci z downem. Ja osobiście gram w ekipie 3 osobowej i to wystarczy żeby pięknie się punkty przyjmowało. Ogólnie bez współpracy niema przyjemności z gry w BF3
Więc, zamiast płakać jaki to BF3 jest Kitowy... zacznij szukać kolegów do wspólnej gry.
Ja oceniam na 9/10
Witam. Na jakich ustawieniach pójdzie mi bf3 ? Moja specyfikacja:
CPU: Intel Core 2 Duo E8400 3.00GHz
GPU: Radeon HD 7770
RAM: 4GB
up. Trudno mi powiedzieć. Na średnich nie powinno sie zaciąć. Odpal i zobacz ;p Gra nie wymaga aż tak mocnego kompa jak sie może wydawać :)
[4717] Wysokie na singlu.
Daj sobie spokój chłopie z nim, gościu mi wjechał w wątku z WD za to że mu błąd poprawiłem :), tutaj to samo "Bezmuzgi" to jest on, ehh dzieci naprawdę nie powinny być dopuszczane do internetu.
siema mam do sprzedania konto battlefieldplay4free medyk-19lvl i szturmowiec--22lvl szczegóły jesli ktos sie by zainteresował--nie sprzedaje za kase.
Agent napisz więcej szczegółów odnośnie oferty i czego oczekujesz za konto.
Gra nie sasługuje na taką dużą ocene... Singleplayer Woła o pomstę do nieba .. smród miód i ubóstwo..Trochę gre ratuje multiplayer ale to też nic nowego.. I jeszcze te uruchamianie przez stronę internetową 100% L0L
Zakładam że gra chodzi ci beznadziejnie bo masz beznadziejnego kompa , jeżeli ktoś ma chociaż średniej klasy pc i potrafi grać w tego typu gry to na pewno ma inne zdanie.
Gra chodzi mi na full detalach chłopcze ; ))) mój komp :
AMD Phenom II X4 955 Processor 8,0 GB Ram
Karta graficzna NVIDIA Geforce GTX 660
Windows 7 home premium 64 bit
Rtype1 ------- na szturmowcu jest bron bez ograniczen scar oraz mundur i do munduru tez dodatki. ok.5000credits a fundsy to nie ma bo wydalem juz na bron bez ograniczen i na postac ubranie bo na tym sie gra opiera. a jezeli jestes zainteresowany czyms z wyzszaj pułki to mam inne konto mechanik 27 lvl + as-val bez ograniczen+mundur i dodatki wno i snajper z 21 lvl. chodzi mi tylko o wysłanie sms za 7 zł nic wiecej, nie jestem oszustem jezeli tak myslisz to nie musisz być zainteresowany. na gre wydałem ok 30 zł tak że cena jest śmieszna :)
Rtype1---- jesli naprawde jestes zainteresowany to moj numer gg pisz jak chcesz kupic lub moze jakis twoj kolega---- moje gg to 42815931
kornixD123 - tak jak napisał Psychosocial.. emm skoro nie śmiga Ci na ful to w takim razie pewnie dostajesz baty w multi xD
poprawka.. Skoro śmiga Ci na full to w takim razie pewnie dostajesz baty w multi xD
Multi nawet dobry nie ma co ukrywać .. Po prostu single trochę kiczowanty moja ocena :
prawda, singiel jest średni ale multi wymiata :) takie moje zdanie
Najlepiej to byście chcieli mieć wszystko za darmo.. Wszystko ma swoją cenę nawet niektóre ile czasu po premierze stoją ponad 100?..
Siemano Agent.
Byłem zainteresowany z pozycji obserwatora.
Co do ceny to jednak się zgodzę że za taki dorobek, to jest atrakcyjna dla kogoś kto chce zacząć z teoretyczną przewagą.
Piszę teoretyczną bo tak naprawdę o sukcesach w grze będą decydować głównie umiejętności.
Pozdro!
@Kharim119
Ta gra tak ma...
Dopiero za pieniążki pokazuje swój cały potencjał i bez dwóch zdań jest ich warta.
była to moja 1 strzelanka na xb360 ;) grafa super ! polecam !
Witam. Czy BF3 ruszy mi na:
Intel Core i3 2100 3,1 GHz
8 GB RAMU
Karta graficzna: GEFORCE 9500GT Gainward - o to mi najbardziej chodzi, czy nie jest za słaba.
I w jakich rozdzielczościach, jakie detale, ile fps?
Znalazłem coś takiego http://gamehints.net/battlefield-3-origin-key-generator-2013/
Skipi1111 Cieszę się że znalazłeś :/ A umiesz to ściągnąć bez SMS
Witam. Czy na laptopie HP 650 Pójdzie bf3? Pytam bo chcę kupić:D
Wszystkich co lubią BF3 jest mi żal. Jak można lubić takie GÓWNO!!! Miał być najlepszy FPS wszech czasów, a co jest?... nic. Lag za lag. Jak da się w to grać?! W to się gra?! Ja myślałem, że się wkurwia tylko i "próbuje" naprawić lagi, CoD jest najlepszy i będzie najlepszy. Oby EA upadło jak najszybciej.
Paul Ty masz lagi a ja nie mam.
Ta gra to moim zdaniem najlepszy multiplayer z dostępnych fps.
Call of duty i te mapki wypadają przy tej grze jak anorektyk przy koksie.
To w kwestii porównań.
Zamiast naprawiać lagi, zainteresuj się tym co masz w obudowie albo daj sobie spokój i wróć do call of duty:-)
Nie pisz też jaki to masz dobry sprzęt a lagi pomimo to...
Zaoszczędź czasu sobie i nam.
Za ten czas pomęcz mamę o nowy komputerek ewentualnie konsolkę.
Ten niedobre lagi...
Nie jest Ci żal tych co grają...tylko tego że Ty nie możesz pograć.
Żeby było weselej, pomimo tego zwalasz to na grę i dalej liczysz na cud, szukasz gotowych ustawień i miliona innych trików na zwiększoną ilość fpsów itd...
Do tego przerobiłeś wszystkie gamebooster-y, powyłączałeś w systemie usług więcej niż masz lat i wciąż nic...
I kogo tu żal?
ahahahaha xD dobreeeee :) browar dla Pana wyżej :) Zgadzam sie w 100%.... paul to że Ci laguje nie znaczy że gra jest lipna :) może Twój "sprzęcik" jest lipny ;) idz grać w coda, odgrzewanego kotleta który przez jeszcze 10 lat będzie oferował ciągle to samo :)
siemano kupiłem po niskiej cenie battlefielda 3 i chce zagrac w multi ale nie mam zielonego pojecia jak ten multiplayer uruchomic moze mi ktos wytłumaczyc jak co trzeba zrobic bo w tych sprawach jestem ciemny. dzięki za pomoc jesli ktos odpisze,
@ Agent
Po odpaleniu gry przez origin, i zalogowaniu się do battleloga, w zakładce online wybierz przeglądarkę serwerów...i wbijaj na który Ci pasuje.
Bądź jeśli chcesz aby system sam przydzielił Cię do jakiegoś meczu, wybierz "szybką grę" i witaj na polu bitwy!
rtype-------- jak odpalic gre przez origin
W momencie instalacji gry, instalujesz origin...wklepujesz kod...i gra zapisuje się w bibliotece tego programu.
Później czy odpalasz z ikony na pulpicie..(po czym uruchamia się origin) czy przez origin...w następnej kolejności uruchamia się przeglądarka i battlelog.
Z tego co piszesz wynika że nie kupiłeś gry lecz masz pirata i nie wiesz jak odpalić tryb multiplayer.
No więc nie odpalisz go.
po zianstalowaniu gry, origina itd itd.. masz już gre w bibliotece origina ? to wchodzisz na http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/gate/?returnUrl=%7Cbf3%7Cpl%7C. Logujesz sie, pobierasz wtyczki które są dostępne wtedy gdy w prawym górnym rogu obok Twojego profilu wyświetla się strzałka na niebiesko. Jak to zrobisz wybierasz sobie serwer klikając zakładke ONLINE, która znajduje sie pod tym dużym napisam BATTLEFIELD 3. Tam wybierasz sobie serwer i jedziesz :)
Koleś grał w singla i nie widział origina na oczy.
No to jasne że ma pirata.
Temat zamykam.
macie racje nie mam tej gry ale zamierzam ją kupic i dlatego sie wypytuje jak to wszystko działa, więc dzieki wszystkim za pomoc raczej sobie poradze..pozdro :)
ok ok ale jeszcze jedno pytanie jak mnie zaloguje do battelogo to jak uruchomic gre i grac w multi
już Ci to napisałem wyżej...
aha ok dzięki mam nadzieje ze za jakis czas kupje battlefielda bo narazie nie ma czasu na granie,
Ogólnie nie wdaję się w wojnę fanbojów, bo sam nim nie jestem, ale ciekawią mnie spostrzeżenia innych graczy, którzy nie potrafią ocenić obiektywnie gier, a oto jeden z nich "LuckyLuke SPY" i jego komentarze na temat BF3, MW3 i BO2:
Battlefield 3:
"Mogę powiedzieć , że po przejściu singla i po kilkunastu godzinach gry w multi mogę powiedzieć , że zdecydowanie najbardziej przereklamowany FPS w jakiego znam. Jedynym plusem singla jest co najwyżej dobry polski dubbing . Reszta cech singla to zdecydowane wady takie jak bugi , różnego rodzaju problemy z dźwiękiem , zjechana optymalizacja , nieporywająca , nudna , przewidywalna , czerpiąca dosłownie wszytko z CoD-ów fabuła oraz naprawdę słabo zrobione mapy . Jeśli ktoś lubi w FPS najbardziej ten tryb to raczej powinien się wstrzymać z zakupem tej gry. Kolejnym minusem jest CO-OP chyba najgorszy z jakim miałem styczność w grach ( oczywiście bugi , problemy z połączeniem , właściwie brak fabuły oraz przerobione mapy z singla ) . Jedynym jasnym światełkiem w tej kanalizacji jaką jest ta gra jest właśnie tryb multi , których też jest zabugowany. Jeśli masz szczęście może uda ci się trafić na dobry serwer , z dobrym pingiem i może zaczniesz się nawet nieźle bawić , dopóki gra nie zacznie się lagować lub dla odmiany wywali od razu do pulpitu . Moja ocena to znacznie naciągnięte za multi 4/10."
Modern Warfare 3:
"Moim skromnym zdaniem : druga ( zaraz po BO II ) najlepsza gra z najlepszej serii FPS-ów w jakie grałem. Fabuła może nie jest dziełem geniusza , ale dobrze rozwija wątki z MW 2 , jest ciekawa i posiada wiele mocnych zwrotów akcji , których na pewno brakuje w choćby BF 3. Plusem gry są też na pewno dobrze zaprojektowane i zróżnicowane mapy zarówno w single jak i w multi. Single jest zdecydowanie najlepsze w tej części spośród innych CoD-ów ( z wyjątkiem BO II ) , a według mnie nawet spośród jakichkolwiek innych FPS-ów ( jedyny godny rywal dla tej części to chyba tylko Far Cry 3 ). Cieszy też duża ilość uzbrojenia , atutów i umiejętności w multi w które można wpaść na naprawdę długo. Widziałem tu również komentarze w których było napisane , że w CoD i w BF najważniejsze jest multi. Może to i prawda , ale i tak uważam , że single jest nieodłączną częścią tych gier w związku z czym to CoD ma przewagę ( znaczną ) nad BF . Multi w tych dwóch grach jest całkiem różne więc nie mogę ich porównywać , ale w singlu BF-a widać inspirację z CoD-a więc mogę napisać , że tryb dla pojedynczego gracza w BF jest co najwyżej przeciętny. Warto też napisać o świetnych misjach CO-OP w CoD oraz o fajnym trybie przetrwania. Moja ocena to 9.5/10 ."
Black Ops II:
"Na tą część naprawdę czekałem i na szczęście się nie rozczarowałem. Gra jest naprawdę genialna , posiada naprawdę świetną , epicką fabułę , dobrych bohaterów , ciekawe misje , zróżnicowane bronie oraz według mnie zdecydowanie najlepsze multi w serii z najlepiej zaprojektowanymi mapami. Uważam , że ta część CoD-a to na razie najlepszy dostępny FPS. W BO II wprowadzono udane zmiany takie jak kilka zakończeń , podrasowanie grafiki oraz udoskonalenie trybu multi oraz zombie ( w tej części tryb zombie mnie strasznie wciągnął , ale żałuję , że do tego trybu jest tak mało map ). Sądząc po ocenie na stronie hejterzy CoD-a oraz fanboye MoH-a i BF zrobili swoje dlatego więc ja będę bardziej sprawiedliwy dla tej gry i wystawię w pełni zasłużone 10/10 jako dla najlepszego i FPS i najchętniej kupowanej gry na świecie. Naprawdę polecam !"
Oceńcie sami jego obiektywność...
CoD to shit w którym ciągle jest to samo aa to że bf komuś laguje i ma problemy dźwiękiem itd to nie znaczy że każdy tak ma ;)
Popieram wozniaq
ja również popieram kolegę wozniaq
Przereklamowany? jaki inny fps może ci zaoferować taki multiplayer co BF3? realizm , udzwiękowienie , grafika , optymalizacja (według mnie bardzo dobra) na GTX 560 ti chodziła gra bez problemów , obecnie na GTX 660 ti ... bez komentarza
Witam :) Szukam chętnych do grania , mój nick to Antczak3012 :) Zapraszam ^^
no to sobie poczekam
Po kilku godzinach grania na różnych mapach w różnych trybach zauważyłem że gra , ani razu nie spowolniła na GTX 660 ti , jestem w szoku!! cały czas 60 fps (synch.adaptacyjna) nie ma mowy o jakicholwiek przycięciach czy mikrościęciach , przy rozdzielczości 1920x1080 , AAx4 , Detale Ultra
@Psychosocial
BF3 realistyczny? Bitch please -,- ta gra byłaby dobra gdyby nie shitstorm DLC, polityka EA wobec graczy i brak modów (bo są DLC).
tak, bf jest realistyczny. Podaj mi przykład, który udowodni że jest inaczej ;)
Ech zaluje ze odpisalem ci w innym miejscu wozniak bo zwyczajnie trolujesz. Nikt nie jest azp tak glupi
nie potrafisz odpowiedziec na pytanie - czemu uwazasz ze bf nie jest realistyczny i teraz bedziesz probowal po mnie cisnac ? ;) ahh
Ja w ogóle nie lubię gier FPS, oprócz chlubnych wyjątków. Battlefield 3 nie odbiega od tej tezy, dla mnie jest po prostu zbyt efekciarska i pozbawiona fabuły. Multi Player jest całkiem fajny, można pograć, ale to nic innego jak wszystkie multi z przed 5-7 lat, ludzie, jaracie się grafą i tyle. Nie jest ciekawa, fabuła jest słaba, nic nowego w gatunku, całkiem fajny multi player, oraz wycinanie gry na drobne dodatki, które powinny być w grze, nie wiem jakie debile kupują DLC, ale ja to tego grona nie należę, jak wydaja grę to niech wydadzą ją od razy, a w dniu premiery BF3 był gotowy w 50%. Liczne Bugi, wtapianie się w tekstury. Ocena Multi to 7/10 lecz singla 3/10, ale że BF3 w multi jest przyjemny i można pograć sobie w niego. Lecz ogólna ocena jako single i multi to wynosi 6/10. Zaraz się zleci masa hejterów, którzy będą mnie linczować.
Jaką ty chcesz kur... fabułe?? , jeżeli gra jest w 80% nastawione na multi? ... znam ludzi którzy grają od dobrych 2 lat w tą gre i nikt z nich nie przeszedł trybu singleplayer!
czy ktos mógłby mi podać adres do ea?? nie wyslali mi mejla potwierdzającego i nie moge grac w multi. wyslalem do polskiego ea, ale suki nie odpisują. bardzo bym prosił o pomoc. z góry dzięki
Słuchajcie bardzo bym chciał pograć w Batllefielda można powiedzieć że to gra moich marzeń i pytanie czy pójdzie mi głównie do multi nawet na najniższych ustawieniach żeby można było pograć dość płynnie beż ścinek chodzi mi o wszystkie dlc jak i o podstawkę.
Parametry:
Procesor Intel(R) Pentium(R) CPU B960 2.20GHz 2.20GHz
RAM 4gb
64 bit
Karta AMD Radeon HD 7610M
Liczę na szybką odpowiedź
DonSzpak2 = było by dobrze gdyby nie procesor...
Ale chociaż na najniższych ustawieniach ? proszę o odpowiedź
To jest mowa o singlu , na multi gra stała by się nie grywalna ... po prostu za duże obciążenia dla takiego marnego procesora ... przykro mi
wszystko przez procesor, bo karta graficzna jest dobra , która pozwala grać na co najmniej wysokich delatach ..
Ok strasznie przykro.. :( jakoś to przeżyję.. dzięki wielkie za pomoc.
Ale słuchajcie mam troszkę kasy i chciałbym kupić komputer szukałem na allegro znalazłem to:http://allegro.pl/sandy-2x3-0ghz-4gb-320gb-hd6450-ddr3-1gb-dvd-rw-i3087074769.html a teraz możecie doradzić jaki kupić komputer do 1000 zł który zdoła udźwignąć batllefielda multi przy 64 graczach jest w ogóle jakiś taki komputer w tym przedziale cenowym ??
Z góry dzięki za odpowiedź.
czy ktos mógł by mi podac ten email do ea (żeby mi odpisali w sprawie gry) do poskiego ea wyslalem ale nie odpisuja
Słuchajcie. Mam do Was pytanie.
Kolega się mnie pyta czy BF3 mu pójdzie.
Oto jego komp
Intel Core i3 2120i
RAM 6GB
Karta Graficzna AMD Radeon HD6570 1 GB
Mam pytanie czy zadziałała by mi gra gdy mam 2 ram ? (Pozostałe wymagania są dobre)
Przypomnę mam 2 gb ram
Da rade płynnie grać na tym sprzęcie (na multi rzecz jasna) choćby na niskich detalach w rozdzielczości 1024/ - AMD Athlon 250 2x3.0 GHz, GeForce 220 GT, 3GB RAM
pomoze ktos?
[-.-] pożycz konto od kolegi to sobie sprawdzisz, lub ściągnij grę z wiadomego źródła róźnica na single a multi z 32 graczami to jest około 15 fps. No ale w 800x600 powinieneś pograć.
Evil islands - dzięki za odpowiedź. Niestety mam raczej mało ogarniętych kolegów i większość gra w CS albo w plemsy XD, ale w sumie to całkiem dobry pomysł żeby ściągnąć
BF 3 jest wg. mnie udaną częścią :). Znakomity multi i single wcale nie jest taki zły... :). Serwerów jest ogroma, rozgrywka w multi wciągająca, grafika bardzo ładna chodź ona ma tu najmniejsze znaczenie :).
Siemano, mam problem. Jak chce zainstalowac gre na originie wyskakuje mi blad nieobslugiwany system operacyjny : aby uruchomic gre bf3 musisz zainstalowac nowsza wersje systemu windows. Jak by mi ktos mogl napisac co i gdzie pobrac. dodam ze mam win7
Witam Was. Chciałem zapytać, czy pójdzie mi ta gierka na komputerze o parametrach takich:
-Grafika ASUS GeForce 9500GT 1GB
-RAM 2GB
-Procesor Intel Pentium E6300 2 x 2,8 GHz
-Płyta główna Asus p5qd
Chodzi mi o to, żeby na multi pograć bez większych ścinek, oczywiście nie kompletnie bez nich ale żeby dało się grać. Po świętach Bożego Narodzenia chcę zakupić lapka na którym na pewno pójdzie BF3 ale już chciałbym pograć więc proszę o odpowiedź. Pozdrawiam! :D
Bez obaw pójdzie ci :). Ale jak chcesz zaopatrzyć się w laptop do grania kup najlepiej z marki HP lub Sony one najlepiej nadają się do grania :).
Mam pytanko do was czy na tym kompie pogram na Ultra nie licząc AA bo mi jest nie potrzebny AMD PHENOM II X4 965BE 4X3.5 , Gigabyte Geforce GTX660 2GB , 8GB DDR 3 1600Mhz .Pogram płynnie w single player?
Raczej bez problemu pograsz, nie masz się czego bać.
ludzie czy ktos zna email do ea???? proszę o pomoc. z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi
Co do singla to dosyc dobry, multi rewelacyjne poza coraz to nowszymi platnymi DLC, denerwujace jest to gdyz nie po to kupujesz w dniu premiery gre za 130zl a pozniej dostajesz platne do tego dodatki, no bez jaj...
w porównaniu do BF: BC2 gra się dużo gorzej. w BF3 jakoś brak etgo klimatu, tej płynności rozgrywki. Niby ładniejsza, ale jakaś nie taka jest.
Co do DLC to po częśći się zadzam Jestem Fanem BF-a mam wszystkie najważniejsze oczywiście oryginały ale tak szczerze trochę na multiku się zawiodłem jakoś do gustu bardziej mi przypadł BF BC2 w multiku
natomiast singiel w trojce jest bardzo ładny no i TA GRAFA full wypas
Siema. Takie małe pytani. Czy z oryginalnej płyty BF-a da radę zainstalować grę bez instalacji ORIGIN? I jak czeba origin to też trzeba wpisać kod?
tak trzeba i na origin i podać kod
Monaliza , jeżeli komp ci nie wyrabia to ustaw opcje grafiki na medium/low i poprostu POGRAJ W GRE! ...
Czy pójdzie na AMD Athlon 1,7GHz x 2, 4GB Ram, Karta graficzna ATI Radeon HD Graphic 2 GB, WIN7 (Seven) ?
up. Co to za karta ?
mi32 pójdzie ci
nie sugerujcie sie glupotami z gry online ze niby quad core potrzeba, zwykla dwurdzeniowka wystracza do grania na ultra i jakas byle jaka karta, multiplayer jest kapke bardziej wymagajacy wiec niektorzy beda musieli zmienic z ultra na wysokie :D stosunek optymalizacja - jakosc grafiki jest tu bardzo dobry
Tak , tak ... a świstak siedzi i zawija w te sreberka
Siema pójdzie mi na takim sprzęcie: AMD FX 8120 3.1 GHz, 8 GB ram i NVIDIA Geforce GT 640 .. ?
zalezy co rozumiesz pod "pujdzie mi" jeslli wystarcza ci 30 klatek to pujdzie ci na ultra, jesli grasz na full hd to bedziesz musial niektore rzeczy troche obnizyc zeby zawsze utrzymywalo te miminmum 30 klatek
Co do singla nie mam zastrzeżeń większych ale Multik mnie do szału doprowadza z tym zas...m Logowaniem się na stronie i szukania serwerów. Do dziś gram w 1942 i BC 2 są o wiele lepsze jeżeli chodzi o serwery natomiast w BC2
jest dużo przyjemniejsza gra pojazdami nie wiem jak to wytłumaczyć ale np: w trójce czołg który waży ze około 60-80 ton jest w stanie wpaść w poślizg zjeżdżając z górki. Jeździłem na poligon i w życiu takiego cudu techniki nie widziałem aby czołg się obrócił zjeżdżając z górki, albo dochodziło do driftingu podczas zjazdu także z górki
Sterowanie jest jakieś dziwne tymi pojazdami. Grafika także mi jakoś nie przypadła do gustu oczywiście mówię o multiku, co do strzelania, biegania itd postacią nie mam zastrzeżeń tyle z moich uczuć. Czekam na BF 4 mam nadzieję że multika poprawią
ODP do TheStig019 myślę że nie powinieneś mieć żadnych problemów z multikiem. Zalecam obniżyć wymagania grafiki bo czasami ona przeszkadza przy graniu po sieci
Witam Mam pytanie bo gram w BF3 i będę sobie kupował BF3 Premium i tam podobno można skosować sobie statystyki ale też skasuje mi się level i bronie ?
nie rozumiem czemu wszystkim te dodatki tak przeszkadzają. Ja wydałem kasę na podstawkę a puźniej na PREMIUM i cieszyłem się gdy wychodziły nowe dodatki które dawały nowe bronie, mapy czy tryby. Muszą przecież zarobić na grze a na dobrą grę kasy mi nie jest żal. Gram odkąd wyszła do dziś i wciąż mi się podoba.
To fakt ja jeszcze poczekam aż wyjdą wszystkie w jednym tak zrobiłem w 1942 i Bf 2
@ELpolakoss juz jest wydanie zbiorcze, w sieciowce widzialem za 129zl, sam sie skusilem na premium bo teraz dosc tanie jest choc nie wszystkie dodatki mnie interesuja ale musze powiedziec ze wczoraj gralem troche na nowych mapach i jest bugfield niezly, dziwne zachowanie pojazdow/jetow, przenikanie obiektow i najgorsze zanikanie dzwieku, teleportacje przeciwnikow i lagi. Szkoda ze producent olal gre i skupia sie na nowej odslonie, widac ze dodatki zostaly w pospiechu robione, w podstawce i b2k nie widzialem tak wiele bledow choc byl czas ze bledy w grafice skutecznie utrudnialy gre.
Sterowanie jest dziwne bo to nie jest symulator, dziwna fizyke mozna wykozystywac, sam smigam pojazdami i czasem wale przez najwieksze gory/doliny i inne przeszkody terenowe, w wiekszosci przypadkow wychodze z operesji gdzie normalnie bym skonczyl na boku lub na "dachu", w BF3 jest wiele dziwacznych zachowan i mozliwosci ale w koncu to gra rozrywkowa a nie symulator pola walki.
Niektore dziwactwa sie przydaja, inne irytuja ale tak czy siak gra sie przyjemnie.
aha dzieki za odpowiedz wogóle lol
Moim zdaniem najlepszy z FPS'ów które dotąd wyszły. Akcja w trybie Singleplayer bardzo mnie wciągnęła, ciekawa historia. Co do trybu Multiplayer bardzo dobrze rozbudowany.
Tak JA WIEM ŻE JEST PREMIUM ALE POTEM DOSZEDŁ CHYBA JESZCZE JEDEN DODATEK ALBO DWA I WIDZIAŁEM GO ZA 100 ZŁ NIBY NIE WIELE ALE JESZCZE KASY NIE MAM A CHCE JESZCZE CRYSIS-Y WSZYSTKIE WRESZCIE KUPIĆ
@ELpolakoss to co widzialem to byla podstawka + premium w jednym pudeleczku za 129zl, same premiem kupilem za 109zl, w seci jest duzo taniej ale jakos kupje gry tylko na steam:)
ELpolakoss - jezeli kupisz premium masz dostęp do WSZYSTKICH dodatków do bf3.. czy kupisz premium teraz czy ktoś to zrobił pół roku temu to nie ma znaczenia. Masz dostęp do wszystkich dodatków i do tego razem z premium dochodzi sporo nowych rzeczy.
aa no to fajnie ja podstawę mam tylko właśnie chodzi o te premium no i muszę jeszcze kupić Vietnama do BFBC2 bo muszę mieć pełną kolekcję co do stema ja wolę pudełka. Płyta to jest płyta co mam w ręce to mi nikt nie zabierze
@ELpolakoss plyta to jest tylko nosnik, jak nie masz klucza to jest bezwartosciowa bo jedynie co mozesz to sobie z crakiem na singlu pograc a to sie nie rozni od tego co pobierzesz z sieci.
Plyta nic Ci nie pomoze jak serwer aktywacji gry padnie lub zostanie wylaczony, to samo tyczy sie MP.
Kiedys tez bylem za pudelkami ale one do niczego sie nie przydaja, no moze poza ladnym wygladem na puleczce o ile maja ladne pudelko:)
Niestety sporo cheaterow ostatnio jest, jak widzicie w chacie cyrylice lepiej od razu poszukac innego serwera bo tylko sie bedziecie wkurzac ze czolgu nawet 4 bezposrednimi trafieniami nie uszkodzicie z wlasnego czolgu, a zabicie co niektorych kolesi bedzie mocno utrudnione, nie sa oni niesmierteli aby nie bylo widac ze maja statsy X/0 ale jakos ostatnio gralem na takim serwerze i bylo naprawde irytujace, 3/4 meczu dominowalismy bez zadnego problemu nad przeciwnikiem az tu nagle "boom" i ledwo bronilismy ostatniego punktu bo nie dalo sie przebic do innych.
Jednak grajac bez tych "ciot" co grac nie potrafia bez oszukiwania gra sie rewelacyjnie, wiele mapek z dodatkow jest naprawde fajnych.
Nie piszcie ze nie ma oszustow w BF3 bo nie spotkaliscie, zobaczcie sobnie liste banow, jest naprawde dluga i rosnie.
Dobra, przełamałem się, zagrałem bardzo długie sesje z tą produkcją, i mogę powiedzieć się znakomicie! Najlepiej jest jak gra się ze znajomymi, często mój Team to głównie koledzy, więc gra się w tedy dużo lepiej. Co mnie też bardzo zaskoczyło, to współpraca między kolegami z Teamu, jeżeli leżałem to nie szli do wroga, aby tylko złapać kolejnego Fraga, pomagali, ja pomagałem im, gadaliśmy na czacie, po prostu świetna zabawa. Grę odpaliłem na średnich detalach, i gra wyglądała fenomenalnie, ogólnie w grach jakiejś szczególnej uwagi nie przykuwam do grafiki, ale w tej grze widoki to coś pięknego. Grałem także w Singla, powiem szczerze, dawno, ale to bardzo długo, nie znudziła mnie tak bardzo jakakolwiek gra. Ale mówimy o Multi, dla mnie Multi (tak! w końcu się przekonałem do gier z trybem multi:D) zasługuje na mocną 9/10, Single, na beznadziejne 4/10, Grę kupiłem za 40 zł w przecenie, i nie żałuje, dostałem grę na kolejne parę miesięcy, choć dałem ciała, bo teraz jest już wiosna, więc będę z kumplami na dwożu siedział.. Za całokształt (no jednak Single też się trochę do oceny liczy) 8+/10, czyli godna kontynuacja Battlefielda 2, czyli jak dla mnie właśnie tej najlepszej części całego cyklu. Wolałbym także aby Dice, odeszło od EA, może EA zabrało im by serię Bf, ale Dice jest na tyle utalentowane że mogli by bez najmniejszych oporów stworzyć nową serię gier FPS. Grywalność- 9/10 Audio-9/10 Multi-9/10 Single-4/10 Immersja-8,5/10 Grafika-10/10 Ocena ogólna- 8,5/10, mógłbym pokusić się o nawet pełną 9, ale coś mnie jakoś blokuje:D Co nie zmienia faktu, że każdy fan serii, musi w tą grę zagrać, bo jest warta tego zakupu!
opłaca sie kupować tą gre nawet jeśli nie mam możliwości instalowania textur czy lepiej pozostać przy bf bc2
Zapraszam do oglądania. Tym razem, współpraca dwóch ludzi latających w samolotach: http://www.youtube.com/watch?v=vZJBpDR51OM
Mam tylko takie pytanie czy pogram sobie w bf3 na multi z procesorem AMD Phenom(tm) II X2 555 Processor 3.20GHz...
O karte graficzna itp to sie nie martwie tylko nie jestem pewien procesora i nie wiem czy zakupic oryginal zebym kasy w błoto nie wyrzucił..
Wie ktos czy ten procek sie nada ?
Siema. Chciałbym kupić tą grę. Wiecie, czy poszła by mi na laptopie Samsung R530 (karta: Nvidia Geforce 310M; procek: Intel Core i3 M 330 2,13 ghz; RAM: 4 gb) ?
proponuje panom co nie wiedzą czy im gra będzie śmigać ściągnąć i sprawdzić jeśli tak to w tedy kupić oryginał
Bo po co wydawać kasę jak gra będzie modzić prawdę mówiąc to co jest napisane a to co faktycznie działa się różni już kiedyś to przechodziłem na papierze grało a w realu modziło na minimum chyba że jest jakieś demko to w tedy także sprawdzicie. Naprawdę warto w BF 3 jak i wcześniejsze pograć bo są warte poświęcenie czasu
Dosadna a zarazem kontrowersyjnie fascynująco zaskakująca produkcja choć brak mi tu wyszczególnienia bohaterów mianowicie postacie są sztuczne nie to co np. w crysis ale... ale ...ale daje rade.
W Battlefield 3 gram od 2 dni i jak na razie gra się wybornie. Na początku zaskoczyła mnie ilość osiągnięć tyle tego jest, że szok. Na te chwile 9,5/10 bym dał za Multi.
Mam problem z BF'em 3. Nie mogę grać w multi ponieważ wyskakuje mi taki oto błąd na battlelogu "nie posiadasz gry Battlefield 3" mimo,że na Originie mogę grać w single. Wie ktoś co zrobić ?
Mam Pytanie czy na win 8 pójdzie ?
Jak dla mnie najlepsze multi na świecie, ale i jeden z gorszych singlów na świecie. Tak czy siak, gra miodna.
Dlaczego " Wy " mnie nie lubicie jak gram z " wami " w Multi ??? :(:(:(:(:(:(:(:(:(
Nie rozumiem dlaczego ludzie kochają bf3 za multiplayer dla 64 osób? bez jaj.
Fajne ale krótkie!
ej czy na sprzęcie procesor pentium dual core dwurdzeniowy 3,0 ghz, 4gb ram, grafika 1 gb, windows 7 będe mógł normalnie grać w multi?? dodam że jak grałem w single player to na minimalnych ustawieniach i na najniższej rozdzielczości nie cieło ale na srednich już tak.
up. Jaka karta ? co do ustawien to też zależy na jakiej rozdzielczości grasz..
@agentt 007 WHAT?! Ja mam procek dwurdzeniowy 2.5GHz też dual core 2gb ram i karte Gerorce 9600gt 512mb i na najwyższej rozdz. gram a textury na średnich na multi
Zapraszam do obejrzenia testu gry na podanym sprzęcie w filmiku : http://www.youtube.com/watch?v=jTqk93UacQY
Gta ta jest zajebist jak najbardziej polecam.
Bl3nds-SUPER DZIĘKI
kill945@Lepsze od killzone 2
Mam do sprzedania konto nowe na Origin i tam jest Simcity i oczywiście Battlefield 3.. Zainteresowanych zapraszam na http://allegro.pl/konto-na-origin-z-2-grami-simcity-i-battlefield3-i3307137071.html
Azazell3......soryy!
Seria Battlefield umarła wraz z narodzinami "trójki". Wystarczy zobaczyć co się dzieje na serwerach. Prawdziwe Battlefieldowe serwery: Chociażby DLC AK, 64 graczy i tryb hc.... PUSTO. Dla przykładu tempawa nawalanka w Metrze albo innej Zibie, 64 gimbusy, normal...KOLEJKI.
Gratuluję EA zeszmacienia takiej marki.
Gra jest w promocji na Origin w cenie 27,45 zł.
http://store.origin.com/store/eaemea/pl_PL/html/pbPage.battlefield3_PL/
Jeśli ktoś się nosi z zamiarem kupna, to dobry moment.
Mam tą grę. Nie rozumiem czemu aż taka ostra krytyka kampanii dla pojedynczego gracza skoro na niskim poziomie aż tak bardzo łatwa nie jest. Dla mnie gra jest świetna
Witajcie, ponieważ, gra jest w promocji na originie za ok 30zł, to mam pytanie, czy jest sens ją kupować przed wyjściem 4ki? Chodzi mi o multiplayer, bo głównie pod niego chciałbym ją kupić, ale pytanie, czy jak wyjdzie 4ka to będą jeszcze ludzie grali w 3kę, czy serwery wymrą śmiercią naturalną?:) Bo kupić tę grę dla singla mi się nie uśmiecha, wole dołożyć i kupić 4kę jak stanieje do normalnej kwoty. Pozdrawiam
Odpuść sobie trójkę. W użyciu jest jedynie mapka Metro, jeśli chodzi o podstawową wersję.
Witajcie. Czy Battlefield 3 pójdzie na ultra przy takich ustawieniach?
Procesor Intel Core i7
Rodzaj procesora Intel Core i7 3770
Prędkość procesora 3,4 GHz
Cztery rdzenie
Pojemność dysku twardego 1 TB
Wielkość zainstalowanej pamięci RAM 8 GB
Częstotliwość taktowania pamięci 1600MHz
Maksymalna wielkość pamieci RAM 32GB
Ilość banków pamięci RAM 4
Ilość wolnych banków pamięci RAM 2
Karta graficzna nVidia GeForce
Chipset karty graficznej nVidia GeForce GTX 660 TI
Zainstalowana pamięć karty graficznej 2048 MB
Madniel - Pójdzie i to bez problemu.