Witam mam pytanie czy warto instalować Windowsa 7 na komputer??
Parametry komputera:
procek - Intel Pentium 4 2.67 GHz
ramy - 1,5 GB
Nie wiem czy karta ma znaczenie ale podam :) ATI Radeon 9550
Czy może lepiej zostać przy Windows xp co sądzicie i jak coś to podajcie zalety Windowsa 7
Dziękuje z góry !! Jestem zielony w tych sprawach dlatego pytam się was :)
Mam za darmo z IT-szkoły dlatego się pytam bo mam go legalnie a staram się nie piracić :)
Ta karta graficzna to zabytek jest. Nie wiem nawet, czy sterowniki na 7 będziesz miał.
RAM-u na styk starczy, procek bardzo przeciętny. Szkoda czasu na instalację.
Nie chce być uparty bo jak pisałem jestem zielony ale to są wymagania ze strony windows
Procesor 1 GHz lub szybszy, 32-bitowy (x86) lub 64-bitowy (x64)
1 GB (architektura 32-bitowa) lub 2 GB (architektura 64-bitowa) pamięci RAM
16 GB (architektura 32-bitowa) lub 20 GB (architektura 64-bitowa) wolnego miejsca na dysku twardym
Urządzenie graficzne DirectX 9 ze sterownikiem WDDM 1.0 lub nowszym
Upewnij się czy W7 wspiera Twoją kartę graficzną, chodzi o sterowniki, żeby się nie skończyło wykryciem jej jako zwykłego VGA bez obsługi akceleracji 3d, w przeciwnym razie ucierpi wydajność działania.
edit: rzuciłem okiem w Google i ludzie faktycznie mają problem ze sterownikami do tej grafiki pod 7.
No to zainstaluj, tylko wodotrysków i Windows Aero się nie spodziewaj :)
Z ciekawości sprawdziłem. Jeśli stery z Visty nie będą się gryzły to spróbuj :)
Wyczytałem że nie ma problemu z tą kartą to co opłaca się instalować ?? Pytanie skierowane do DARKI
Jeśli będziesz używać Windows wyłącznie do internetu, dokumentów Office czy YouTube to komputer powinien dać radę, wbrew pozorom nowe Windowsy działają całkiem nieźle na słabszym sprzęcie, dodatkowo wyłączysz bajery graficzne zyskując nieco dodatkowej wydajności.