Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Wiem kto ukradł mi konto steam :) | :/

11.04.2011 21:45
The Puchacz
😉
1
The Puchacz
52
Generał

Wiem kto ukradł mi konto steam :) | :/

Więc tak. Jakoś we wrześniu ukradziono mi konto bla..bla..bla i tak sobie pogmatwałem że nie bardzo jest jak je odzyskać. Jakiś czas temu z nudów wpisałem sobie nazwę konta do wyszukiwarki znajomych i co wyskoczyło ?! Moje konto ! http://steamcommunity.com/profiles/76561198022820701/ Oczywiście uległo paru zmianom np: wywalił mi ten KTOŚ znajomych ale nazwa konta się zgadza, gry i osiągnięcie :) Czy mając coś takiego mam jakieś większe szanse na odzyskanie go. Bo jeśli chodzi o pudełka i kody do tych gier to dalej je mam

11.04.2011 21:52
2
odpowiedz
zanonimizowany179448
12
Legend

Pisz do valve , wyslesz im fotki i ci przywroca a goscia zbanuja albo cos

11.04.2011 21:58
The Puchacz
3
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

A jakaś instrukcja krok po kroku ? Bo w kwestii STEAM jestem zielony albo nawet niebieski :) A tak jeszcze wspomnę jak by co to teraz mam nowe konto to może jakoś z poziomu nowego czy cos...instrukcja :)

11.04.2011 22:00
kjx
4
odpowiedz
kjx
136
Mighty Pirate

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2347-qdfn-4366

11.04.2011 22:03
The Puchacz
5
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

kjx- dobra...wszedłem na strone i.... no ludzie dla mnie steam to czarna magia. Powiedzcie krok po kroku

11.04.2011 22:08
kjx
6
odpowiedz
kjx
136
Mighty Pirate

Przecież tam jest krok po kroczku wszystko wyjaśnione... Bardzo dokładnie.

W skrócie: wchodzisz na stronkę podaną przeze mnie, klikasz na "Contact Steam Support", zakładasz nowe konto, podajesz informacje o które proszą (login, e-mail starego konta) wraz ze zdjęciami kluczy (dopisz obok odręcznie numer zgłoszenia) i danymi karty lub PayPala (jeśli ich używałeś na Steamie, oczywiście BEZ numeru karty), wysyłasz. Teraz pozostaje tylko czekać aż odpiszą. Prawdopodobnie dostaniesz nowe dane do logowania (jeśli uznają "reklamacje").

11.04.2011 22:16
7
odpowiedz
zanonimizowany743882
19
Pretorianin
Wideo

http://www.youtube.com/watch?v=NrIwcb1CFWQ&feature=fvwrel
Kuzyn YouTube nie gryzie,mi nie raz pomógł :))

11.04.2011 22:26
The Puchacz
8
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

Spoko, potem się odezwę czy pomogło

11.04.2011 23:06
The Puchacz
9
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

A według tego filmiku muszę wejść na stronę tam podaną. Po wejściu na stronę steam chce żebym stworzył konto supportu. W CHOSE YOUR USERNAME wpisuje nazwe ukradzionego konta i odrazu wyskakuje ze jest juz takie konto i prosimy o zalogowanie się. To fakt próbowałem wcześniej tworzyć takie konto ale coś pogmatwałem i pomyliłem a teraz nawet danych do niego nie pamiętam. Co zrobić ?

11.04.2011 23:12
10
odpowiedz
Blackhawk
70
Konsul

W skrócie: wchodzisz na stronkę podaną przeze mnie, klikasz na "Contact Steam Support", zakładasz nowe konto, podajesz informacje o które proszą (login, e-mail starego konta) wraz ze zdjęciami kluczy (dopisz obok odręcznie numer zgłoszenia) i danymi karty lub PayPala (jeśli ich używałeś na Steamie, oczywiście BEZ numeru karty), wysyłasz. Teraz pozostaje tylko czekać aż odpiszą. Prawdopodobnie dostaniesz nowe dane do logowania (jeśli uznają "reklamacje").

Człowieku instrukcje podać Ci ludzie mogą, ale czytać to już ciebie nie nauczą.

11.04.2011 23:23
The Puchacz
11
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

Blackhawk-,,klikasz na "Contact Steam Support"" ok,zakładasz nowe konto i tu jest pies pogrzebany bo nie moge drugi raz stworzyc konta support z wykorzystaniem tej samej nazwy konta. Kiedys to zrobłem i teraz nie mogę a danych nie pamiętam

11.04.2011 23:24
The Puchacz
12
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

Po wpisaniu nazwy konta w pole Choose Your username wyskakuje mi: There is already an account with this username. If you have previously registered support, please Login
Your email address

11.04.2011 23:34
13
odpowiedz
drfdr
12
Legionista

to wpisz inna.

11.04.2011 23:58
The Puchacz
14
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

drfdr- przecież to musi byc nazwa konta, ltóre mi ukradli. Wyprowadzcie mnie z błędu jeśli się myle

12.04.2011 00:02
Browar Drinker
15
odpowiedz
Browar Drinker
88
Szef wszystkich szefow

Człowieku myśl! Jak możesz napisać im, że ukradli ci konto z tego skradzionego konta?
Wiadome, ze musisz im to zgłosić z innego konta bo do tamtego nie masz dostępu!

12.04.2011 00:03
16
odpowiedz
Blackhawk
70
Konsul

Nie orientuje się w sprawach Steama, ale raczej chodzi o to żebyś założył zupełnie nowe konto i z niego wysłał ticket do supprotu.

12.04.2011 09:56
The Puchacz
17
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

Słuchajcie. Konto Steam i Support Steam to co innego. Próbowałem się zalogować danymi ze zwykłego konta do supportu i nic., ale no dobra, popróbuje

12.04.2011 10:13
kjx
18
odpowiedz
kjx
136
Mighty Pirate

Rany Boskie, Ty poważnie?

Zakładasz NOWE konto na SUPPORT. NOWE. CAŁKIEM NOWE. Nowy login, inny adres e-mail, inne hasło!
A dane STAREGO konta podajesz w zgłoszeniu!

12.04.2011 10:31
The Puchacz
19
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

Już, ale ftopa z mojej strony. Pomyliło mi się trochę. Ale już wysłałem zapytanie i dołączyłem zdj i wszystko tak jak trzeba. A jeśli miałem na koncie steam 3 gry a w pytaniu podałem tylko jeden key i jedno zdj z tym key'em to wrócą 3 gry ?

12.04.2011 11:31
20
odpowiedz
zanonimizowany743882
19
Pretorianin

Tak wrócą ja nawet zdjęcia nie wysyłałem tylko key i mi dali nowe hasło xD
Mam 28 gier na steamie :P

12.04.2011 13:22
The Puchacz
21
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

:) A ile tak mniej więcej czasu się czeka na odpowiedz od steam ?

12.04.2011 14:12
leem230698
22
odpowiedz
leem230698
129
Lewacki Wojownik

Równie dobrze mogą Ci w ogóle nie odpisać, a zdarzają się takie przypadki. Ja napisałem 3- 4 miesiące temu, a do dziś cisza. Niestety.

Może będziesz miał szczęście, za co serdecznie trzymam kciuki. Powodzenia.

12.04.2011 14:38
Love&Pain...
23
odpowiedz
Love&Pain...
101
Generał

Bystry to kolego nie jesteś.

14.04.2011 09:44
The Puchacz
24
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

OK, po 2 dniach dostałem od supportu coś takiego.
Hello The, Thank you for contacting Steam Support. In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the software and associated Steam Account(s). If you purchased software through Steam with a credit card, please confirm the card type (Visa, Mastercard, Discover, American Express), full name, expiration date, and last four digits of the card used with the order(s). If you purchased software through Steam through PayPal, please provide the PayPal account holder billing information (name and address) and the PayPal Invoice ID. The Invoice ID will be 16-18 digits long and comprised of only numbers. It may be listed as the Order Description Number. If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number ****-****-**** ( nie wiem czy mog ten kod pokazac ale na wszelki wypadek ukryje :]) on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy. If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link: URL...

A to ten tekst przetłumaczony przez Google translator
Witam,

Pracownik odpowiedział na pytanie:

Witam, Dziękujemy za skontaktowanie Steam Support. W celu zbadania tego problemu, musimy zweryfikować własność oprogramowania i związanych z nimi Konto Steam (y). W przypadku zakupu oprogramowania za pośrednictwem Steam za pomocą karty kredytowej, proszę potwierdzić rodzaj karty (Visa, Mastercard, Discover, American Express), imię i nazwisko, datę ważności i cztery ostatnie cyfry numeru karty używane z rzędu (s). W przypadku zakupu oprogramowania za pośrednictwem Steam poprzez PayPal, proszę podać PayPal posiadacza rachunku informacji rozliczeniowych (nazwa i adres) oraz płatności faktury ID. Faktura ID będzie 16-18 cyfr i składa się wyłącznie z liczb. Może on być wymieniony jako Zamówienie Opis Number. Jeśli zarejestrowałeś się oprogramowanie zakupione w miejscu sprzedaży, proszę pisać ręcznie swoją Support Ticket Number ****-****-**** na szybkie karty referencyjnej lub naklejka nad CD Key (numer, nie powinno być napisane na oddzielnej kartce papieru lub dodaje z obrazem redaktor) i odpowiedź z cyfrowych zdjęć lub skan CD Key in. formacie jpg. Upewnij się, że przedstawienie pełnego obrazu w kolorze, a nie kserokopię. Jeśli masz trudności ze znalezieniem CD Key na opakowaniu, zobacz następujący link
Czyli co mam zrobić ? Od razu mówię że nie kupowałem przez staeam tylko w normalnym sklepie

14.04.2011 09:49
Raistand
25
odpowiedz
Raistand
181
Legend

Jeżeli kupiłeś w sklepie to masz ręcznie napisać ticket który ci podali nad CD-keyem. Zrobić zdjęcie lub skan i im przesłać.

14.04.2011 09:49
kjx
26
odpowiedz
kjx
136
Mighty Pirate

Źle wypełniłeś ticketa. Gdybyś przeczytał dokładnie mój post nr 6, to wiedziałbyś, że obok cd-keya trzeba dopisać RĘCZNIE numer zgłoszenia. Tak, na pudełku lub instrukcji, w zależności gdzie klucz się znajduje. Nie na osobnej karteczce, nie w Paincie, tylko ręcznie. I ma to być wszystko na jednym, nie modyfikowanym zdjęciu.

14.04.2011 09:49
yasiu
27
odpowiedz
yasiu
199
Legend

prześlij skan klucza - albo zdjęcie.

14.04.2011 09:52
Davidian
28
odpowiedz
Davidian
188
Generalissimus

Skoro kupowałeś w sklepie to pewnie posiadasz kartkę z cd-key.

Na tej kartce nad/pod obok cd-key długopisem/pisakiem/ wpisujesz Support Ticket Number cykasz fotę i wysyłasz do suportu plik ze zdjęciem.

14.04.2011 09:54
The Puchacz
29
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

zraz,zaraz...Po kolei. Mam w ręku karteczkę wyjętą z pudełka Orange Box. Na samym dole owej kartki jest key nic więcej. Resztę miejsca na tej kartce zajmuje opis sterowania i instrukcja instalacji. Przysłali mi jakiś ticket który ma budowę ****-****-****. Teraz pytanie co mam im wysłać i w jaki sposób ? E mailem czy na tej stronie support ?

14.04.2011 09:56
Raistand
😁
30
odpowiedz
Raistand
181
Legend

Ja pierniczę...
Może poproś kogoś starszego, żeby ci pomógł.

14.04.2011 09:57
The Puchacz
31
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

Davidian- aha, dzięki. Raistand- wypełniłem pole do opisania swojego problemu. W polu gdzie trzeba było przepisać RĘCZNIE key przepisałem go i zrobiłem jego zdj. Czyli teraz mam wejść na to moje zapytanie na stronę steam i zrobic jeszcze jedno zdj z tym numerkiem od nich i im dosłać ?

14.04.2011 09:58
The Puchacz
32
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

Raistand. Nie widziałem tych 4 wypowiedzi, bo pisałem i gdy wysłałem odp do posta strona się odświeżyła

14.04.2011 10:02
kjx
33
odpowiedz
kjx
136
Mighty Pirate
Image

Byłooooo. Tak to ma wyglądać. Oryginalny klucz + ręcznie dopisany numer zgłoszenia. Robisz zdjęcie aparatem lub skanujesz i wysyłasz.

14.04.2011 10:04
Raistand
34
odpowiedz
Raistand
181
Legend

Spoko. Mam nadzieję, że się nie obrażasz...

Ticket od supportu ma być NA TEJ SAMEJ KARTCE gdzie jest klucz do gry.
Przepisujesz nie klucz do gry tylko numerek, który dostałeś od Valve
Potem robisz tego zdjęcie i odsyłasz do supportu.

14.04.2011 10:05
The Puchacz
35
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

spoko, ok właśnie to robie

14.04.2011 10:24
The Puchacz
36
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

dobra, wysłane, teraz czekam

14.04.2011 10:29
37
odpowiedz
zanonimizowany729755
28
Centurion

Cześć,

też mam problem. Skąd wziąć ten numer zgłoszenia?

14.04.2011 10:32
kjx
38
odpowiedz
kjx
136
Mighty Pirate

Dostaniesz go od Steama podczas pisania ticketa.

14.04.2011 10:34
39
odpowiedz
zanonimizowany729755
28
Centurion

Czyli najpierw mam wysłać im zgłoszenie bez tego numeru na cd keyem, a oni mi wtedy dadzą i będę musiał znowu wysłać do nich tym razem z tym numerem?

14.04.2011 10:37
The Puchacz
40
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

wysyłasz im zapytanie dołączasz zdj key'a. Potem oni przysyłają tobie e-mail z ticketem który ma budowę ****-****-****. Dopisujesz to jakimś markerem albo długopisem cykasz zdj i wysyłasz

14.04.2011 10:45
kjx
41
odpowiedz
kjx
136
Mighty Pirate

Nie. Po założeniu konta na Steam Support i po kliknięciu "Contact", powinieneś dostać na maila potwierdzenie otwarcia ticketa. Tam będzie 12-cyfrowy kod, który wpisujesz obok oryginalnego klucza.

16.04.2011 12:15
The Puchacz
42
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

JEST !!!! Mam konto z powrotem :D YYEEAHHH !!! DZIĘKI ZA POMOC WSZYSTKIM !
Jak ktoś chce wysłać zapro żeby pograć w TF2 albo w L4D to The Puchacz PL 1
Chyba że chcece w coś innego to mam inne konto, The Puchacz PL

27.06.2014 01:50
😃
43
odpowiedz
ZartyJakies
5
Junior

Przypadkiem przeczytałem, Puchacz chyba ktos w dzieciństwie Cie bił po głowie.

27.06.2014 02:03
😁
44
odpowiedz
zanonimizowany989367
3
Konsul

Haha dzięki za odkop, 100% pozytywny człowiek beton :P

27.06.2014 03:08
reksio
45
odpowiedz
reksio
218
Pies Pogrzebany

Puchacz, proszę Cię, nie rozmnażaj się. Nigdy.

Forum: Wiem kto ukradł mi konto steam :) | :/