Witam
Proszę bardzo prosze o pomoc. Mam nadzieję że znajde kogoś kto mi pomoże. Mam problem z walką z kejranem. Oto mój E-mail [email protected] prosze o kontakt wtedy wysle save.
Chętnego prosze o wpis na forum ze swoim mailem.
Bardzo proszę o pomoc z góry dziękuje.
poszukam bo chyba mam jeszcze, chodzi ci o save po skonczonej walce z kejranem ?. Dodaj jeszcze poziom trudnosci, na ktorym grasz.
a wiec gram na latwym (jestem początkujący :) ) tak chodzi mi po walce ale chcialbym miec swoje przedmioty i wybory w grze.
Z Kejranem to jest luzik, gorzej, jak nie nosisz ze sobą odpowiednich przedmiotów, a później musisz walczyć z
spoiler start
Letho
spoiler stop
i męczysz się, tak jak ja, wczytując co chwilę ostatni zapis. :D
letho to slabiak : ), z kejranem wg mnie bylo troche ciezej.
EDIT:
Podeslal bym ci save, ale mam ich tyle (taka sama nazwa) ze niechce mi sie identyfikowac ktory to ten z kejranem.
nie ten moment moment gdy zapelniam pasek. Wtedy spada i spada. PODKREŚLAM żaden most sie nie zawala
musisz uzyc znaku YRDEN,w tedy na ziemi pojawi się KULA z PRĄDEM,musisz stac przy niej! az kejran bedzie cie chcial udezyc,to w tedy robisz szybki unik i udezasz w czuly punkt,na jego lapie (ktora zostala zlapana znakiem YRDEN)
ja meczylem sie wiecej z 2 tygodnie juz jestem zdesperowany zrobilem sobie dluzsza przerwe
PS: 40%
Ja konkretnie to mam problem z wypelnieniem paska niz z ucinaniem macek.
PS:60%
smoka zalatwilem za 3x razem PS. którą drogą poszedles dales miecz ?Nerka
miałem to samo, już myślałem, że sobie odpuszczę Wieśka przez tego kejrana, generalnie powinni dać graczowi więcej swobody w wykańczaniu bosów, tak by się dało go rozwalić nie tylko odcinając macki jak sobie zaplanowali w scenariuszu.
potwierdzam ja juz rzucalem w niego petardami itp :)
PS: jak to przeszedles?
Ej mordo pomożesz, mam taki sam problem z kejranem i nie mogę go zabić. Masz link do savea na dysku google [link] . napisz jeśli jakimś cudem ro przeczytasz xD
spoiler start