Ostatnio Stronghold najnowszy mnie rozczarował, tak dennej strategii w życiu nie widziałem. Dlatego szukam teraz innej, porządnej, a że nie chcę byście mi podawali jakiś badziew, który większość z was ocenia 8/10 i 9.5/10, to podaję moje wymagania:
- w grze muszą być mury, solidne, czyli nie jak w strongholdzie, ze buduję topowy mur i jedna balista mi go rozwala w 6 sekund, w 6 sekund to niech se palisadę rozwali co najwyżej, ale nie do cholery mur gruby na 5 metrów! Więc chcę odporne mury w grze, by mur był kosztowny, ale w zamian stawał się niezłą przeszkodą dla przeciwników, na wzór murów w prawdziwym życiu!
- budynków ma być dość dużo, a nie jak w najnowszym strongholdzie, gdzie prawie nic budować nie można i stronghold 1 z roku 2001 oferował znacznie więcej rzeczy do zbudowania!
- najlepiej by gra była robiona przez osoby, które choć trochę liznęły historii średniowiecza, tak by mieli pojęcie jak coś powinno działać, by nie robili absurdalnych rzeczy
Age of Mythology? Nic innego mi nie przychodzi do głowy z murami. Mało kiedy są mury w strategiach.
w rtsach trudno o superwytrzymałe mury, gra się robi zbyt statyczna wg. twórców... takie coś to w totalwarach przechodzi. Hmmm ewentualnie Kozacy, ale to specyficzna gra i nieśredniowieczna.