Witam!
Nie wiem, czy zamieściłem ten temat w dobrej kategorii, ale przejdźmy do rzeczy.
Otóż, mój problem polega na tym, iż kupiłem The Forest na Steamie za pomocą PaySafeCard. Niby wszystko świetnie, ale podczas płatności wywaliło mi stronę główną PaySafeCard. Myślałem, że płatność zakończona, ale w bibliotece gier nie było The Forest. Spróbowałem drugi raz kupić, ale wyzerowało mi wszystkie środki z kart, równoważne z ceną gry. Gdy wszedłem w dane konta > transakcje w sklepie to zobaczyłem, że płatność ma status 'oczekiwanie'. Poczekałem tak godzinę, odświeżyłem stronę i wydarzenie/status zmieniło się na 'błąd'. Słyszałem na forach o takich przypadkach, ale zazwyczaj gra przychodziła po kilku godzinach, natomiast ja nadal jej nie otrzymałem, a ponadto nie mam już środków na kartach. Dlatego proszę Was o pomoc, gdyż obsługa techniczna Steam'a jest dość powolna w działaniu.
P.s temat skopiowany https://www.gry-online.pl/forum/steam-problem-z-platnoscia-paysafecard-1/zbc9e72a
cały przeczytałem i mam tak samo.
Proszę o pomoc z napisaniem do supportu instrukcje itp bo nie umiem angielskiego
Pomocy !
Jesteś w 100% pewien ?
Tak, to międzynarodowa firma, więc ma także ludzi do kontaktów z Polakami. Nawet do Blizzarda możesz pisać po polsku. Kiedyś znajomy ostro im nawrzucał za zablokowanie mu konta, to zrozumieli :)
Dzięki za pomoc steam mi odpisał i mam grę.Temat do zamknięcia :)