Hej :) Zainteresowałem się ostatnio tematyką start-upów i myślę, że w (niedalekiej) przyszłości chciałbym być częścią takiej formy firmy, lub nawet ją założyć. Jestem aktualnie studentem ekonomii (2 semestr), a także technikiem informatykiem. Chciałbym się rozwijać bardziej w branży IT (np. głównie programowanie czy projektowanie stron internetowych). Zastanawiam się czy można dołączyć już do istniejącego start up'u? czy jednak są to inicjatywy, które są tworzone przez znajomych i z reguły są to zamknięte struktury? Jeśli się da dołączyć do istniejącego kilkuosobowego zespołu, to gdzie można szukać takich ofert pracy? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi :D
Startup to po prostu firma czyli biznes. Aby ktoś chciał robić z tobą biznes, wejść w spółkę, musisz mieć coś do zaoferowania. Pieniądze, pomysł, pożądane umiejętności lub większą niż inni wiedzę. Bez którejś z tych umiejętności nie jesteś nikomu do spółki potrzebny.
Jak już znajdziesz swoją mocną stronę musisz poszukać ludzi z pozostałymi cechami. I wtedy możesz założyć firmę. Jak spełnisz wymagania to wtedy wystartuj do jakiegoś programu startupowego.
Zacznij od ukończenia studiów, bo albo jesteś urodzonym geniuszem albo twoja gotowość biznesowa to około 5%
Odnosnie pieniedzy (generalnie zajrzyj tez do sekcji: Finansowanie)
http://mamstartup.pl/poradnik/4527/3-metody-zebrania-pieniedzy-na-startup
+ link z powyszego
Serwis crowdfundingowy dla firm!
http://www.crowdangels.pl/
Firme ( kompletnie nowa) mozesz tez sfinansowac np z dotacji unijnej
http://www.bierzdotacje.pl/dotacje-dla-ciebie/
Btw moja "gotowość biznesowa" (termin mi absolutnie nieznany zreszta) wynosi -(minus) pierdyliard wiec mozliwe ze te porady sa nieprzydatne ;p
WrednySierściuch ---> gratulacje, zajebiści mu pomogłeś
Pierwszy link prowadzi do naiwnego i wręcz szkodliwego artykułu napisanego przez kogoś kogo wiedza jest teoretyczna.