Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Słuchawki do 120 pln

18.04.2012 15:03
1
czesip389
56
Mama mi pozwolila

Słuchawki do 120 pln

Witam. Chciałem ostatnio kupić słuchawki których będę używał do CSa, i do muzyki. Zastanawiałem się nad GameComam'i 367, Creative Fatal1ty (dużo czytałem o nich, że to "przereklamowane gówno"), SuperLux HD681, Senkami HD 201. Chciałbym abyście mi poradzili, które słuchawki są najlepsze. Zależy mi na dobrej jakości dzwięku, i dobrej izolacji, żeby nie było słychać dźwięków otoczenia, choć nie wiem czy za cenę 120 pln można uzyskać coś takiego. Jeżeli można znaleźć coś lepszego w cenie 120zł, to proszę, o podanie konkretnego modelu. Czytałem na różnych forach o tym temacie, ale opinie są mocno podzielone, albo w ogóle ich nie ma.
Wielkie dzięki za NORMALNE, I TAKIE, KTÓRE MI POMOGĄ W WYBORZE odpowiedzi. Nie znam się za bardzo na słuchawkach, więc pytam tutaj, każda odpowiedź na temat tego wątku będzie doceniana. Jeżeli masz wypisywać głupoty, odpuść sobie. Aha - słuchawki będą podłączane do integry :)

18.04.2012 15:10
Nikuu
2
odpowiedz
Nikuu
59
Generał

Sennheiser HD201 mam już od ładnych dwóch lat i wciąż są w idealnym stanie, aczkolwiek denerwującą wadą tych słuchawek jest brak możliwości regulowania dźwięku (można to robić tylko z poziomu Windowsa). Z Senków wydobywa się czysty dźwięk, jest bardzo dobra izolacja otoczenia, ale największy plus to wygoda, której PONOĆ (znajomi mi mówili) Fatal1ty nie ma.

18.04.2012 15:43
3
odpowiedz
zanonimizowany807046
4
Generał

SuperLux HD681. Jakość dźwięku o klasę wyższa od wszystkich pozostałych wymienionych, zdecydowanie najlepszy wybór w tej cenie.

18.04.2012 15:45
4
odpowiedz
czesip389
56
Mama mi pozwolila

Ale czytałem, że SuperLux kompletnie nie izoluję dźwięku, prawda to?
Do tej pory używałem słuchawek Tracer Shaggy TRS-216, a po kupnie SL odczuje dużą różnice? Pytam, bo ja jestem kompletnie zielony w tych sprawach :D

18.04.2012 16:04
1up
5
odpowiedz
1up
157
Granat