Na samym początku chciałbym wszystkich gorąco powitać iż jestem tu nowy. Mam problem dotyczący mojego laptopa między innymi kupiłem sobie GTA IV i tak myślałem że gra będzie płynnie chodzić nie będzie się zacinać natomiast tak nie jest. Gdy tylko wchodzę do gry i zaczynam chodzić itd. gra się strasznie przycina i po prostu mapki nie chcą się ładować. Sprawdzałem wymagania minimalne tej gry i myślałem że chociaż na średnich detalach sobie pogram a tu nawet na najniższych się nie da :/ Nie znam się dokładnie na komputerach nigdy mnie to jakoś nie interesowało lecz w końcu po kupnie tej gry strasznie się wkurzyłem bo tak szczerzę mówiąc to pieniądze poszły w błoto :( I chcę się dowiedzieć czy po prostu do tego laptopa warto coś dokupić coś wymienić żeby takie gry jak GTA IV działały płynnie czy po prostu powoli kupować części i normalnego PC sobie kupić. Podam co mam w tym komputerze tzn. jaki procesor itd.
System : Windows 8
Procesor : Intel(R) Core (TM) i3-3120M CPU @ 2.50GHz
Zainstalowana pamięć : 4,00 GB (dostępne: 3,82 GB)
Typ systemu : 64-bitowy system operacyjny procesor x64
Model systemu : Aspire E1-571
Wersja programu DirectX : DirectX 11
Innych informacji takich jak karta graficzna nie znalazłem. Proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem zielony w tych sprawach.
Jeśli nie masz dedykowanej grafiki (chyba, że po prostu zapomniałeś napisać) to się nie dziwię, że nie chce nic działać. W teorii można dokupić osobną kartę graficzną ale raczej się to nie opłaca. Na twoim miejscu sprzedałbym tego laptopa i dozbierał na jakiegoś peceta.
https://www.gry-online.pl/hardware/zestawy-komputerowe-dla-graczy-maj-2014/z614dd9 W tym artykule masz propozycje zestawów.
Znaczy się ja po prostu nie umiem znaleźć gdzie pisze jaka jest karta graficzna.
1. Nie graj na baterii tylko na ładowarce.
2. Sprawdź czy masz włączony tryb oszczędny ( powinno być pokazane po kliknięciu na ikonę baterii )